Skocz do zawartości

Złoty kufer 2 (Золотой обоз 2) - poradnik


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

Poradnik cz.1:

Spoiler

1. Schowek z dokumentami dla Askolda (nie pomyślałbym :037:):

 

ss_kamil190_06-21-16_myxhu.jpg  ss_kamil190_06-21-16_4xzmd.jpg

2. 3 muchomory:

 

ss_kamil190_06-21-16_zezf3.jpg

ss_kamil190_06-21-16_4qbe1.jpg

ss_kamil190_06-21-16_w9l2g.jpg

ss_kamil190_06-21-16_rtkf8.jpg

ss_kamil190_06-21-16_gykz4.jpg

3. PDA pod kamieniami:

 

ss_kamil190_06-21-16_yllbh.jpg  ss_kamil190_06-21-16_c9acz.jpg

ss_kamil190_06-21-16_zsyk6.jpg  ss_kamil190_06-21-16_wbypq.jpg

4. Hakerskie oprogramowanie:

 

ss_kamil190_06-21-16_5bsuz.jpg  ss_kamil190_06-21-16_mvskj.jpg

5. Schowek w Limańsku (chodzi o Pocztę):

 

ss_kamil190_06-21-16_cau7l.jpg  ss_kamil190_06-21-16_1vuqc.jpg

6. 3 rzeczy potrzebne dla Biesa:

 

ss_kamil190_06-21-16_vuup0.jpg  ss_kamil190_06-21-16_a2u6w.jpg  ss_kamil190_06-21-16_jcuue.jpg

Poradnik cz.2:

Spoiler

1. Zapisana książka potrzebna dla Iwanycza:

 

ss_kamil190_06-22-16_4fo4i.jpg  ss_kamil190_06-22-16_4opc6.jpg

2. Schowek z artefaktem dla Maczety:

 

ss_kamil190_06-22-16_zel3j.jpg  ss_kamil190_06-22-16_eoakp.jpg  ss_kamil190_06-22-16_frzzm.jpg

3. Kontener:

 

ss_kamil190_06-22-16_28u7u.jpg  ss_kamil190_06-22-16_7luqf.jpg

4. Zakopane dokumenty na Wysypisku:

 

ss_kamil190_06-25-16_k6lw9.jpg   ss_kamil190_06-25-16_ljatr.jpg

ss_kamil190_06-25-16_cclve.jpg   ss_kamil190_06-25-16_xga8y.jpg

5. Wejście do Kryjówki Kopaczy:

 

ss_kamil190_06-25-16_kta8c.jpg  ss_kamil190_06-25-16_skaje.jpg

6. Jak znaleźć artefakt Atom?:

 

Otóż, najpierw trzeba wejść na Bunkier Sacharowa na Jantarze.

ss_kamil190_06-27-16_wnpm2.jpg

Następnie wykręcić się w zachód i skoczyć w przód.

ss_kamil190_06-27-16_w4oiw.jpg

I tak oto tym sposobem lądujemy na dachu:

ss_kamil190_06-27-16_qerp8.jpg  ss_kamil190_06-27-16_i8r1y.jpg  ss_kamil190_06-27-16_kfoyl.jpg

Schowek jest na kominie:

ss_kamil190_06-27-16_d4pt7.jpg  ss_kamil190_06-27-16_ejoy4.jpg  ss_kamil190_06-27-16_y7pw9.jpg

Dalej jest teleport i wracamy do Bunkra Sacharowa.

Talizmany Snorka i artefakt Strażnik snorka:

Spoiler

1. Talizman Snorka (Magazyny Wojskowe): {Kto chce niech szuka, mają pozytywne właściwości]

 

ss_kamil190_06-28-16_z3s47.jpg  ss_kamil190_06-28-16_fls9d.jpg

ss_kamil190_06-28-16_0duw5.jpg  ss_kamil190_06-28-16_aouv7.jpg

2. Talizman Snorka (na Wysypisku):

 

ss_kamil190_06-29-16_hculn.jpg  ss_kamil190_06-29-16_baugz.jpg  ss_kamil190_06-29-16_cnutc.jpg

3. Talizman Snorka (na Dziczy):

 

ss_kamil190_07-02-16_m6b2i.jpg  ss_kamil190_07-02-16_46y2e.jpg

4. Artefakt Strażnik Elektro-snorka:

 

ss_kamil190_07-05-16_5csbj.jpg  ss_kamil190_07-05-16_7nsfe.jpg

Poradnik cz.3:

Spoiler

1. Rybka dla Chlora: (aby się tam dostać trzeba wleźć w Przestrzenną Anomalię)

 

ss_kamil190_06-28-16_xzux0.jpg  ss_kamil190_06-28-16_gyu3b.jpg

2. Artefakt Mech:

 

ss_kamil190_06-28-16_z3u8r.jpg  ss_kamil190_06-28-16_tyu9r.jpg

3. Schowek na drzewie w wiosce:

 

ss_kamil190_06-28-16_fbuyo.jpg  ss_kamil190_06-28-16_1kug7.jpg  ss_kamil190_06-28-16_nlu2f.jpg

4. PDA Najemników:

 

ss_kamil190_06-29-16_k7k8q.jpg  ss_kamil190_06-29-16_8bkgt.jpg

ss_kamil190_06-29-16_kbjwv.jpg  ss_kamil190_06-29-16_iijez.jpg

5. Walizka dla Sidorowicza (pod Sosną):

 

ss_kamil190_06-29-16_2ps8o.jpg  ss_kamil190_06-29-16_3wsqe.jpg

6. Dokumenty Najemników:

 

 

ss_kamil190_06-30-16_pts1z.jpg  ss_kamil190_06-30-16_h6s8h.jpg  ss_kamil190_06-30-16_4isv0.jpg

7. Schowek z bronią na Kordonie:

 

ss_kamil190_06-30-16_h2u0q.jpg  ss_kamil190_06-30-16_9ru9i.jpg

Poradnik cz.4:

Spoiler

1. Artefakt "Plazmowa Gąsienica": {Poprawka - jeden bąbel tylko przenosi]

 

ss_kamil190_06-30-16_gcsu7.jpg  ss_kamil190_06-30-16_6nsdd.jpg

ss_kamil190_06-30-16_xcsgd.jpg  ss_kamil190_06-30-16_4ks4x.jpg

2. 3 kolby dla Krugłowa:

 

ss_kamil190_07-01-16_pkuqf.jpg  ss_kamil190_07-01-16_boukn.jpg  ss_kamil190_07-01-16_n0uyg.jpg

3. Czarna skrzynka dla Majora:

 

ss_kamil190_07-06-16_ges24.jpg  ss_kamil190_07-06-16_hfse7.jpg

4. Schowek Naboja(Ducha):

 

ss_kamil190_07-09-16_lrs0w.jpg   ss_kamil190_07-09-16_5ps3p.jpg

ss_kamil190_07-09-16_6rsmg.jpg   ss_kamil190_07-09-16_u8s3r.jpg

5. Oto czego chce Bagienny Doktor:

 

ss_kamil190_07-09-16_afshr.jpg

Schowki:

 

ss_kamil190_07-07-16_oss9h.jpg   ss_kamil190_07-09-16_o2sz2.jpg

ss_kamil190_07-09-16_0ss92.jpg  ss_kamil190_07-09-16_msst1.jpg

ss_kamil190_07-09-16_4vs8o.jpg  ss_kamil190_07-09-16_a3sj3.jpg

ss_kamil190_07-12-16_9llyy.jpg  ss_kamil190_07-12-16_dfuo0.jpg

ss_kamil190_07-12-16_l3uz6.jpg  ss_kamil190_07-12-16_m4u9b.jpg

Mapy położenia praktycznie wszystkich schowków w Zonie:

Spoiler

Czerwony znaczek - Klucze lub listy z kodami

Żółty znaczek - Schowki 1-5 kategorii

Zielony znaczek - Proste schowki

Fioletowy znaczek - Radiodetale

Znaczek z walizką - Sejfy.

 

http--f20.ifotki.info-org-4ec9b1c232b3b692429887f8719369b30512c8250897002.jpg  http--f20.ifotki.info-org-74d4a14f7d564ebdf6c2e7632444ef420512c8250830312.jpg

http--f20.ifotki.info-org-1e0ab80884d7a0bcb8522093701862e70512c8250830312.jpg  http--f20.ifotki.info-org-f68e9e92666a98649cdd2d7daf8e1c7c0512c8250830313.jpg

http--f20.ifotki.info-org-f937bca2c1840b78a0092513cbd44d590512c8250830313.jpg  http--f20.ifotki.info-org-d5dd4564c586af8901dbcbd5ec4829380512c8250830314.jpg

http--f20.ifotki.info-org-f83bb171c72aeb1cc0853fa5c9ee74ef0512c8250830314.jpg  http--f20.ifotki.info-org-6a126fbde6996076dae54f762929f1dd0512c8250830314.jpg

http--f20.ifotki.info-org-64c5326ade1e29e84e27bd36b15655d60512c8250830315.jpg  http--f20.ifotki.info-org-3f3c90e1ae50e94ee9ef3bc045d50df50512c8250830315.jpg

http--f20.ifotki.info-org-72597b86cfcd53bcdf0de4dbf6c3540f0512c8250830315.jpg

Źródło: stalkermod.ru

Poradnik cz.5:

Spoiler

1. Bagienne lilie dla Doktora:

 

ss_kamil190_07-12-16_juzod.jpg   ss_kamil190_07-12-16_4lbnz.jpg

ss_kamil190_07-12-16_f1b07.jpg   ss_kamil190_07-12-16_l4l5q.jpg

ss_kamil190_07-12-16_ubyr1.jpg   ss_kamil190_07-12-16_3clp7.jpg

ss_kamil190_07-12-16_b7l0o.jpg   ss_kamil190_07-12-16_7cxda.jpg

ss_kamil190_07-12-16_u0lge.jpg   ss_kamil190_07-12-16_d5zca.jpg

ss_kamil190_07-12-16_95ku4.jpg   ss_kamil190_07-12-16_etk6w.jpg

ss_kamil190_07-12-16_mrkr7.jpg   ss_kamil190_07-12-16_i1k1n.jpg

2. Dokumentacja dla Chaleckiego:

 

ss_kamil190_07-12-16_ibuwc.jpg   ss_kamil190_07-12-16_u3u7h.jpg

ss_kamil190_07-12-16_tvulc.jpg   ss_kamil190_07-12-16_54uqq.jpg

ss_kamil190_07-12-16_t3adz.jpg   ss_kamil190_07-12-16_pvlzg.jpg

3. Super schowek (Potrzebny też klucz):

 

ss_kamil190_07-12-16_dyu61.jpg  ss_kamil190_07-12-16_jsuq0.jpg  ss_kamil190_07-12-16_ktu8n.jpg

4. Schowek z dobrym artefaktem (pod wodą na Rdzawym Jeziorze):

 

ss_kamil190_07-12-16_0luri.jpg  ss_kamil190_07-12-16_b4uc1.jpg

5. Skrzyneczka z winem na dachu na Rdzawym Jeziorze:

 

ss_kamil190_07-12-16_2bb3t.jpg  ss_kamil190_07-12-16_nxavl.jpg

6. Artefakt Oset:

 

ss_kamil190_07-12-16_z7zx1.jpg  ss_kamil190_07-12-16_wkzm6.jpg

7. Artefakt Wąż:

 

ss_kamil190_07-12-16_jflfi.jpg  ss_kamil190_07-12-16_95awu.jpg

8. Artefakt Świetlik:

 

ss_kamil190_07-12-16_cuahy.jpg  ss_kamil190_07-12-16_2uz1u.jpg

9. Artefakt Legenda:

 

ss_kamil190_07-13-16_d0slr.jpg  ss_kamil190_07-13-16_z8sr4.jpg  ss_kamil190_07-13-16_mzsyg.jpg

10. Prototyp detektora Zona:

 

ss_kamil190_07-13-16_fts0w.jpg  ss_kamil190_07-13-16_tbsf2.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

Miejsca występowania narzędzi do podstawowej pracy:

Spoiler

1. Czerwony Las

 

ss_kamil190_06-27-16_ysarj.jpg  ss_kamil190_06-27-16_0lypp.jpg

2. Agroprom

 

ss_kamil190_06-28-16_cdsm4.jpg  ss_kamil190_06-28-16_3isoy.jpg

3. Kordon

 

ss_kamil190_07-09-16_mgsjg.jpg  ss_kamil190_07-09-16_c4sqv.jpg

4. Schowek Kopacza

 

ss_kamil190_07-01-16_zlyjt.jpg

5. Wysypisko

 

Źródło: stalkermod.ru

ss_user_07-13-16_12-38-21_garbage.jpg  ss_user_07-13-16_12-38-29_garbage.jpg  ss_user_07-13-16_12-38-41_garbage.jpg

Miejsca występowania narzędzi do pracy precyzyjnej:

Spoiler

1. Jantar

 

ss_kamil190_06-27-16_p3axa.jpg  ss_kamil190_06-27-16_h5ly3.jpg

2. Dolina Mroku

 

ss_kamil190_06-29-16_kcs8a.jpg  ss_kamil190_06-29-16_fbs1s.jpg

3. Bar

 

ss_kamil190_07-02-16_xzksu.jpg  ss_kamil190_07-02-16_h9ki9.jpg

4. Darkscape lub jak kto woli - Mroczny Wąwóz 

 

ss_kamil190_07-05-16_44sst.jpg  ss_kamil190_07-05-16_g9s5j.jpg

5. Podziemia Agropromu

 

ss_kamil190_07-09-16_xps9i.jpg

 

Miejsca występowania narzędzi do kalibracji:

Spoiler

1. Limańsk

 

ss_kamil190_06-27-16_wnlxm.jpg  ss_kamil190_06-27-16_b3b47.jpg

2. X-18 [pomieszczenie z pseudogigantem]

 

ss_kamil190_07-01-16_r5ufg.jpg

3. Magazyny Wojskowe [dach, budynek z Powarem/Kucharzem]

 

ss_kamil190_07-02-16_vgu59.jpg  ss_kamil190_07-02-16_dwu4p.jpg

4. Dzikie Terytorium

 

ss_kamil190_07-05-16_jkkjh.jpg  ss_kamil190_07-05-16_bdjdo.jpg

5. Rdzawe Jezioro

 

ss_kamil190_07-12-16_jwu6c.jpg  ss_kamil190_07-12-16_uquro.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Meta zmienił(a) tytuł na Złoty kufer 2 (Золотой обоз 2) - poradnik
  • 1 rok później...

Dodam jeszcze kilka questów, które nie zostały tutaj uwzględnione (polecam czytać przy rozpoczęciu rozgrywki, zaoszczędzi trochę czasu)

Quest na "uruchomienie" Bioradaru od Sacharowa

Spoiler

Potrzeba po jednej części każdego z nie-unikalnych mutantów (w nawiasach najlepsze lokacje tych bardziej rzadkich):

  • Ogon psa
  • Ogon nibypsa
  • Ogon psi-psa (legowisko na zachód od bazy Wolności w Dolinie Mroku)
  • Ogon kota
  • Kopyto dzika
  • Oko mięsacza
  • Oko bagiennego mięsacza (bagno w Agropromie)
  • Noga snorka zwykłego
  • Noga snorka jaskiniowego (Podziemia Agropromu lub X-18)
  • Noga snorka błotnego (bagno w Dolinie Mroku)
  • Ssawki pijawki normalnej
  • Ssawki pijawki polującej (Wioska pijawek w Magazynach Wojskowych)
  • Ręka zombi
  • Nadgarstek połamańca (inaczej Izloma)
  • Oko połamańca laboratoryjnego (X-18)
  • Ciało Tuszanko
  • Ciało czarnego Tuszanko (Podziemia Agropromu)
  • Łapa Burera (Podziemia Agropromu)
  • Łapa pseudogiganta (X-19)
  • Pazur Chimery (na północny-zachód od przejścia Kordon-Parów)
  • Ręka kontrolera (Podziemia Agropromu)
  • Mózg kontrolera-mistyka (Rdzawe Jezioro, Wyrobisko)


Do tego potrzebne będą dwa artefakty (pojawiają się dopiero po przyjęciu questa):

  •  Łza Kontrolera (znajdziesz przy kontrolerze-mistyku)
  • Dusza Poltergeista (w kontenerze w tunelu z Elektrami w Dzicy, tam gdzie leżał karabin rodowy w SoC)

Quest dla Bagiennego Doktora
 

Spoiler

Potrzebne będzie (rzeczy można odkładać w chatce na Magazynach Wojskowych, gdzie kiedyś urzędował oddział Czachy):

  • x5 oko połamańca laboratoryjnego (X-18)
  • x3 stopy jaskiniowego snorka (X-18 lub podziemia Agropromu)
  • x3 ręce kontrolera (Podziemia Agropromu, z odrobiną szczęścia w Parowie mogą się pojawić do 3 sztuk)
  • x2 ogon psi-psa (legowisko na zachód od bazy Wolności w Dolinie Mroku)
  • Pazur Chimery (na północny-zachód od przejścia Kordon-Parów)
  • Łapa pseudogiganta (X-18)

Quest na Nibykompasy

Spoiler

Trzeba uzbierać 10 Nibykompasów aby zrobić detektor do anomalii w Dolinie Mroku. Z samych schowków powinno wyjść przynajmniej 10, ale widziałem jak raz pojawił się w skupowisku anomalii termicznych jeśli trzeba będzie dozbierać. Artefakty najlepiej odłożyć u Sacharowa

Kilka mniejszych porad

Spoiler
  • Przy szukaniu artefaktu Mech, trzeba najpierw porozmawiać z Nabojem (siedzi w wieży przy Wiosce Pijawek)
  • Ikonka miski zupy oznacza, że musimy zjeść ciepłe danie (np. przy ognisku coś upiec lub ugotować przy kuchence). Już ugotowane jedzenie nigdy nie stygnie
  • Skarb znajduje się za kratą przy której stoi Lider Grzechowców, trzeba się prześlizgnąć przez dziury
  • Przedmioty które mocno się uszkodzą (coś gdzieś poniżej 50%) nie mogą być naprawione
  • Po wejściu na sam czubek chaty Leśnika i skoczenie w kierunku drogi jesteśmy przenoszeni do bardzo dobrego schowka. Po teleporcie należy przejść przez drewniany mostek i iść w lewo (przy okazji należy zgarnąć pobliski klucz, patrz na mapę schowków)
  • Kiedy wejdziemy na antenę domu na południe od Instytutu Badawczego w Limańsku i skoczymy do góry, przeniesiemy się do kolejnego schowka z dobrym szpejem. Plecak leży w pobliżu na ziemi
  • NPC (nie handlarze) zawsze będą mieli najbardziej korzystne ceny (100% wartości przedmiotu)

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.