Gość Diegtiariow Opublikowano 9 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Poradnik cz.1: Spoiler 1. Schowek z dokumentami dla Askolda (nie pomyślałbym ): 2. 3 muchomory: 3. PDA pod kamieniami: 4. Hakerskie oprogramowanie: 5. Schowek w Limańsku (chodzi o Pocztę): 6. 3 rzeczy potrzebne dla Biesa: Poradnik cz.2: Spoiler 1. Zapisana książka potrzebna dla Iwanycza: 2. Schowek z artefaktem dla Maczety: 3. Kontener: 4. Zakopane dokumenty na Wysypisku: 5. Wejście do Kryjówki Kopaczy: 6. Jak znaleźć artefakt Atom?: Otóż, najpierw trzeba wejść na Bunkier Sacharowa na Jantarze. Następnie wykręcić się w zachód i skoczyć w przód. I tak oto tym sposobem lądujemy na dachu: Schowek jest na kominie: Dalej jest teleport i wracamy do Bunkra Sacharowa. Talizmany Snorka i artefakt Strażnik snorka: Spoiler 1. Talizman Snorka (Magazyny Wojskowe): {Kto chce niech szuka, mają pozytywne właściwości] 2. Talizman Snorka (na Wysypisku): 3. Talizman Snorka (na Dziczy): 4. Artefakt Strażnik Elektro-snorka: Poradnik cz.3: Spoiler 1. Rybka dla Chlora: (aby się tam dostać trzeba wleźć w Przestrzenną Anomalię) 2. Artefakt Mech: 3. Schowek na drzewie w wiosce: 4. PDA Najemników: 5. Walizka dla Sidorowicza (pod Sosną): 6. Dokumenty Najemników: 7. Schowek z bronią na Kordonie: Poradnik cz.4: Spoiler 1. Artefakt "Plazmowa Gąsienica": {Poprawka - jeden bąbel tylko przenosi] 2. 3 kolby dla Krugłowa: 3. Czarna skrzynka dla Majora: 4. Schowek Naboja(Ducha): 5. Oto czego chce Bagienny Doktor: Schowki: Mapy położenia praktycznie wszystkich schowków w Zonie: Spoiler Czerwony znaczek - Klucze lub listy z kodami Żółty znaczek - Schowki 1-5 kategorii Zielony znaczek - Proste schowki Fioletowy znaczek - Radiodetale Znaczek z walizką - Sejfy. Źródło: stalkermod.ru Poradnik cz.5: Spoiler 1. Bagienne lilie dla Doktora: 2. Dokumentacja dla Chaleckiego: 3. Super schowek (Potrzebny też klucz): 4. Schowek z dobrym artefaktem (pod wodą na Rdzawym Jeziorze): 5. Skrzyneczka z winem na dachu na Rdzawym Jeziorze: 6. Artefakt Oset: 7. Artefakt Wąż: 8. Artefakt Świetlik: 9. Artefakt Legenda: 10. Prototyp detektora Zona: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 14 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Miejsca występowania narzędzi do podstawowej pracy: Spoiler 1. Czerwony Las 2. Agroprom 3. Kordon 4. Schowek Kopacza 5. Wysypisko Źródło: stalkermod.ru Miejsca występowania narzędzi do pracy precyzyjnej: Spoiler 1. Jantar 2. Dolina Mroku 3. Bar 4. Darkscape lub jak kto woli - Mroczny Wąwóz 5. Podziemia Agropromu Miejsca występowania narzędzi do kalibracji: Spoiler 1. Limańsk 2. X-18 [pomieszczenie z pseudogigantem] 3. Magazyny Wojskowe [dach, budynek z Powarem/Kucharzem] 4. Dzikie Terytorium 5. Rdzawe Jezioro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zigi Opublikowano 10 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 (edytowane) Schowek klasy 1. W bagażniku znalazłem 5 tys. oraz karabin Bizon. Spoiler Fleszka dla Łukasza. Spoiler Dodatkowy quest. Spoiler Edytowane 15 Września 2016 przez WujekJar Proszę nie cytować bezpośrednio poprzedzającego posta. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buszman Opublikowano 9 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca Dodam jeszcze kilka questów, które nie zostały tutaj uwzględnione (polecam czytać przy rozpoczęciu rozgrywki, zaoszczędzi trochę czasu) Quest na "uruchomienie" Bioradaru od Sacharowa Spoiler Potrzeba po jednej części każdego z nie-unikalnych mutantów (w nawiasach najlepsze lokacje tych bardziej rzadkich): Ogon psa Ogon nibypsa Ogon psi-psa (legowisko na zachód od bazy Wolności w Dolinie Mroku) Ogon kota Kopyto dzika Oko mięsacza Oko bagiennego mięsacza (bagno w Agropromie) Noga snorka zwykłego Noga snorka jaskiniowego (Podziemia Agropromu lub X-18) Noga snorka błotnego (bagno w Dolinie Mroku) Ssawki pijawki normalnej Ssawki pijawki polującej (Wioska pijawek w Magazynach Wojskowych) Ręka zombi Nadgarstek połamańca (inaczej Izloma) Oko połamańca laboratoryjnego (X-18) Ciało Tuszanko Ciało czarnego Tuszanko (Podziemia Agropromu) Łapa Burera (Podziemia Agropromu) Łapa pseudogiganta (X-19) Pazur Chimery (na północny-zachód od przejścia Kordon-Parów) Ręka kontrolera (Podziemia Agropromu) Mózg kontrolera-mistyka (Rdzawe Jezioro, Wyrobisko) Do tego potrzebne będą dwa artefakty (pojawiają się dopiero po przyjęciu questa): Łza Kontrolera (znajdziesz przy kontrolerze-mistyku) Dusza Poltergeista (w kontenerze w tunelu z Elektrami w Dzicy, tam gdzie leżał karabin rodowy w SoC) Quest dla Bagiennego Doktora Spoiler Potrzebne będzie (rzeczy można odkładać w chatce na Magazynach Wojskowych, gdzie kiedyś urzędował oddział Czachy): x5 oko połamańca laboratoryjnego (X-18) x3 stopy jaskiniowego snorka (X-18 lub podziemia Agropromu) x3 ręce kontrolera (Podziemia Agropromu, z odrobiną szczęścia w Parowie mogą się pojawić do 3 sztuk) x2 ogon psi-psa (legowisko na zachód od bazy Wolności w Dolinie Mroku) Pazur Chimery (na północny-zachód od przejścia Kordon-Parów) Łapa pseudogiganta (X-18) Quest na Nibykompasy Spoiler Trzeba uzbierać 10 Nibykompasów aby zrobić detektor do anomalii w Dolinie Mroku. Z samych schowków powinno wyjść przynajmniej 10, ale widziałem jak raz pojawił się w skupowisku anomalii termicznych jeśli trzeba będzie dozbierać. Artefakty najlepiej odłożyć u Sacharowa Kilka mniejszych porad Spoiler Przy szukaniu artefaktu Mech, trzeba najpierw porozmawiać z Nabojem (siedzi w wieży przy Wiosce Pijawek) Ikonka miski zupy oznacza, że musimy zjeść ciepłe danie (np. przy ognisku coś upiec lub ugotować przy kuchence). Już ugotowane jedzenie nigdy nie stygnie Skarb znajduje się za kratą przy której stoi Lider Grzechowców, trzeba się prześlizgnąć przez dziury Przedmioty które mocno się uszkodzą (coś gdzieś poniżej 50%) nie mogą być naprawione Po wejściu na sam czubek chaty Leśnika i skoczenie w kierunku drogi jesteśmy przenoszeni do bardzo dobrego schowka. Po teleporcie należy przejść przez drewniany mostek i iść w lewo (przy okazji należy zgarnąć pobliski klucz, patrz na mapę schowków) Kiedy wejdziemy na antenę domu na południe od Instytutu Badawczego w Limańsku i skoczymy do góry, przeniesiemy się do kolejnego schowka z dobrym szpejem. Plecak leży w pobliżu na ziemi NPC (nie handlarze) zawsze będą mieli najbardziej korzystne ceny (100% wartości przedmiotu) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.