Anton Gorodecki Opublikowano 14 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Począwszy od lokacji Wysypisko możemy wykonywać tzw. „zlecenia dla najemnika” czyli po prostu zadania, które przydzielają nam dowódcy drużyn (przynajmniej o neutralnej reputacji w stosunku do nas). Spoiler UWAGA - WAŻNE: Po podjęciu zlecenia p.t.: Zdobyć i przynieść zleceniodawcy: Kombinezon pancerny „Beryl 5M”, przy kolejnym wejściu na Agroprom (gdzie znajduje się kombinezon) uaktywni się zadanie: „Zbadać źródło sygnału” (które natychmiastowo wykonujemy!), a po ukończeniu którego naszym celem będzie przeprowadzenie naukowca Siemionowa do PKN Jantar. Po wykonaniu zadania profesor wręczy nam wyregulowany psi-hełm oraz zleci zadanie na odnalezienie Sacharowa (który niezbędny jest dla ukończenia głównej linii fabularnej). Zadania te charakteryzują poniższe zasady: zleceniodawca nie daje nigdy dwóch zadań z rzędu, możemy wykonywać tylko jedno zadanie na raz, jeśli w czasie wykonywania zadania d-ca pododdziału umarł, kolejny członek jego drużyny „awansuje” na dowódcę i to u niego rozliczamy zadanie, jeśli cały pododdział ginie – zadanie nie zalicza się, możemy jednak wziąć następne u kolejnego napotkanego d-cy drużyny, większość wartościowych i użytecznych przedmiotów nie można odkupić od zleceniodawcy, jednak po jego śmierci można niekiedy zabrać z jego ciała, wykonywanie zadań dla danego klanu podnosi nam u niego reputację (lepsze ceny u handlarzy), za wyjątkiem jednego zadania (Zdobyć i przynieść zleceniodawcy: Wiepr-12) wszystkie pozostałe mają dokładny namiar na mapie w naszym smartfonie (PDA). Spoiler (Wiepra-12 znajdujemy w plecaku przy martwym stalkerze w Podziemiach Agropromu – znajdują się tam dwa egzemplarze tej broni) Porady ogólne: Dobrze jest przyjąć zadanie, sprawdzić na jakiej lokacji znajduje się potrzebny przedmiot a następnie wczytać zapis sprzed przyjęcia zadania i szukać oddziału z dowódcą jak najbliżej lokalizacji docelowej przedmiotu – tak abyśmy nie musieli tracić czasu na piesze wycieczki przez pół mapy. Jeśli przedmiot, który jest celem zadania znajduje się w naszym plecaku (a nie chcemy go utracić), wczytujemy zapis sprzed przyjęcia zadania, chowamy przedmiot do schowka i dopiero wtedy akceptujemy zadanie, Są zadania, które dają tylko przedstawiciele niektórych frakcji, więc czasami zmuszeni będziemy szukać tego właściwego klanu, aby podjąć zadanie (najlepiej więc utrzymywać przyjazne stosunki z każdą frakcją), Nagrody oraz kolejność niektórych zadań mogą się różnić od przedstawionych przeze mnie, w zależności od tego od członka jakiej frakcji dane zadanie przyjęliśmy, Na Kordonie i Agropromie dostępne są zadania cykliczne (na Wintoreza, Weles itd.) które nie są częścią „Zleceń dla najemnika”. Lista zleceń dla najemnika wraz z nagrodami za nie: Spoiler Wskazówki do niektórych zadań: Po wykonaniu zadania Zdobyć i przynieść zleceniodawcy: Artefakt „Tańcząca harmonijka”, odkupujemy go od zleceniodawcy (cena 0 rubli) i nosimy na pasie. Od tej pory nie musimy martwić się o regularne odżywianie, Aby wydostać się spomiędzy kamieni, wśród których leży ciało ze „Smartfonem zwiadowcy, który był w Limańsku” należy użyć Azbestowego Skoczka, Aby dostać się na poddasze budynku, gdzie jest schowek z „pendrivem z filmami” korzystamy z poniższego teleportu: Spoiler Smartfon najemnika odnajdziemy w schowku w Podziemiach Agropromu w pomieszczeniu z zalanym szybem (przy klatce schodowej): Spoiler 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi