idKFa12321 Opublikowano 19 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Witam. Pracuję od paru miesięcy nad modyfikacją dodającą pare rzeczy do stalkera rodem z soljanek (granie na gitarze, aktywacja artefaktów, nowe armory, absurdalne dialogi itd.). Ostatnimi czasy borykam się z niemałym problemem jakim są quicksave'y. Zrobienie go nie jest problemem, lecz po wczytaniu mam CTD. Log wygląda następująco: FATAL ERROR [error]Expression : hFile>0 [error]Function : FileDownload [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\FS.cpp [error]Line : 106 [error]Description : c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\ stack trace: Nie mam pojęcia do czego może się to odnosić. Czy byłby ktoś w stanie pomóc? Tak, jestem nowy na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 19 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Mi się wydaję że to jakiś konflikt wersji SOCa Może jakieś gryzące się dodatki ? Problem widziałem u ludzi którzy pakują do moda wszystko co się da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 19 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Zapewne gra nie potrafi sobie poradzić z wczytaniem twojej twórczości. Komunikat "stack trace" zazwyczaj wskazuje na przeciążenie silnika, czy też pamięci. Log wskazuje dość luźno na folder config. By stwierdzić gdzie tkwi problem trzeba by zacząć od początku. Po kolei nanosić wszelkie zmiany i pilnować kiedy pojawią się problemy z wczytaniem zapisu. To znaczy najpierw dodaj granie na gitarze, sprawdź zapisy. Potem aktywacja artefaktów, itp...itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...