Jump to content

Prace nad modem - Inversion


gawron
 Share

Recommended Posts

Projekt "Inversion" nie otrzymał swojej nazwany, po prostu ot tak. Głównym celem autora jest zaprzeczanie oraz zerwanie z utartymi stalkerskimi kanonami i szablonem stalkerskiego sposobu gry, takiego jaki znamy. Projektu w żaden sposób nie można nazwać hardcorowym w dosłownym rozumieniu tego słowa, ale ma on być, co najmniej skomplikowany na intelektualnym oraz mentalnym poziomie. Żeby przeżyć w tym trudnym świecie, trzeba będzie myśleć globalnie i niestandardowo. Mod ma być prawdziwą próbą dla gracza, ale wcale nie z powodu niezwyciężonych wrogów, czy też fizycznych możliwości postaci GG.

Pożyjemy, zobaczymy.

inversion_1.jpg

inversion_2.jpg

inversion_3.jpg

  • Dodatnia 7
Link to comment
Share on other sites

Picu - picu, mój dziedzicu. Ostatnio myślałem nad modyfikacją zmieniającą Stalkera w sposób nie taki, jaki znamy z większości tych globalnych, a właśnie zmianą postrzegania rozgrywki i samego jej sposobu. Doszedłem do wielu wniosków (ale to nie czas i miejsce na nie), a głównym z nich jest: to bezsensowne. W tym świecie główny bohater, jakkolwiek go nie nazwiemy i oteksturujemy, zawsze będzie patałachem na posyłki, bo to esencja świata przedstawionego. Nie jesteś na posyłki, ergo nie pracujesz, ergo nie jesteś stalkerem, ergo nie żyjesz :)

Ale dobra, daję kredyt zaufania, bo może z projektu wyewoluuje nie tyle mod, co chociaż jakaś ciekawa mechanika, lokacja, cokolwiek.

Link to comment
Share on other sites

Jezu..Panowie, poeta ledwo wziął kartkę do ręki. Przecież to zaledwie zapowiedź, oznaka chęci do tworzenia. Cholera, wie co z tego wyjdzie. Nawet nie wiadomo, czy w ogóle to dzieło powstanie. Mogę, więc życzę autorowi, aby mu się udało. Mam nadzieję, że został obdarzony nieprzeciętną wyobraźnią i jego gra zadowoli jak największą ilość graczy. Koniec kropka idź do żłobka:).

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 years later...

ynversyia_logo.jpg

Inversion: (horror,  survival) a co jeśli strefa(zona) jest inwersją?!

3 historie z 3 podstawek, bohater/gracz sam może je przejść na własny sposób tworząc własną linię fabularną moda, strategia, zadania logiczne, strzelaniny na drugim, trzecim planie, bambetle, złom, ciuchy są jak najbardziej realne.

Brak tutaj śmigłowców, czołgów, BTR-ów i innych takich "bajkowych" zagrywek, duży poziom realizmu a co za tym idzie trudności moda.

Gdy produkt - mod osiągnie 101% to wtedy wydam moda na świat.

Szykują się nowe lokacje, scenariusz, postacie.

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

Kilka informacji o projekcie (pochodzących z grupy VK moda)

Linia fabularna będzie rozwijać się w równoległym świecie, ale bardzo podobnym do uniwersum Stalkera. Aby pokazać przebieg wydarzeń z różnych stron, twórca zdecydował się podzielić historię na kilka części. Dzięki temu zobaczymy opowieść oczami różnych bohaterów. Robocza nazwa pierwszej części to "Inwersja: Epizod 1". Jest to początkowy rozdział, w którym gracz będzie płynnie adaptował się do nowego świata.

W pierwszym epizodzie zostanie opowiedziana historia stalkerskiego ugrupowania «Rozpad», którego korzenie leżą w bardzo znanej konfrontacji z trylogii Stalkera. Warto dodać, że fabuła gry będzie czasami stawiać gracza w nieco podobnych sytuacjach, jak miało to miejsce w "podstawkach" i zapozna go z postaciami łudząco przypominającymi bohaterów doskonale znanego nam uniwersum. Zrobiono to celowo, aby podkreślić zbieżność, a nie przeciwstawność danej modyfikacji do trylogii Stalkera.

Aby szybciej opublikować pierwszy epizod i płynniej zaznajomić Gracza z nowym światem, część akcji i fabuły zostały przeniesione do drugiego epizodu. Nie znamy daty premiery projektu, ponieważ twórca pracuje nad nim samemu (dodatkowo pomaga intensywnie w projekcie "Legend Returns" - przyp. red.).

Na tą chwilę "Inwersja. Epizod 1" posiada gotową fabułę na dwóch lokacjach z 12 (możliwe choć mało prawdopodobne są zmiany i/lub rozszerzenie fabuły pod grę dowolną). Ukończenie linii fabularnej zajmie Graczowi ok. 50h (jeśli oczywiście nie będzie gnał do przodu i uważnie wszystko robił).

Autor jest raczej pasjonatem broni z podstawek, choć znając realia dzisiejszych modów postanowił zaadaptować STWP, wymieniając tym samym oryginalną paczkę broni. Jeśli chodzi o grafikę, to autor długo wahał się pomiędzy złotą jesienią a ponurymi szarymi tonami kompilacji 1114, ostatecznie skłaniając się przy tej pierwszej. Prawdopodobnie będą cztery poziomy trudności wiążące się bezpośrednio ze stylem gry Gracza: okazjonalna gra, poziom normalny, hardkor i ostatni, jeszcze nieznany. Być może od poziomu trudności zależeć będą nagrody za niektóre zadania, zawartość schowków i ekonomia gry.

ZRZUTY EKRANU:

Spoiler

fj1hp_2AeuQ.jpg

OmSXzGcjLlk.jpg

-vKLV9FbbSg.jpg

GM1eYiAnn3U.jpg

6QnG-1Z4Z0Y.jpg

yv3kEoeOs_w.jpg

lCjasINffaE.jpg

HHwF5lRRkbM.jpg

reentYZ71WA.jpg

X6CgaG1gp9E.jpg

R_sdJTB4AoA.jpg

S87ZcKwTe6s.jpg

kplPSojKs08.jpg

1fJ4CEyO2bI.jpg

eZbaR9vY3tI.jpg

ChIMU6tf7DY.jpg

UnxP6vOIdFo.jpg

2EmL8BCJXzQ.jpg

_kCnINtkAXY.jpg

@vidkunsen poprawiłem link do grafiki w twoim poście. Musisz mi to wybaczyć:)

  • Dodatnia 6
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity