Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

UPADEK ZATONU.png

Tytuł oryginalny: Падший Затон
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Data premiery: 15.08.2016 r.
Autor: Michaił Czerniawskij (MadRazor)
Autor spolszczenia: @kondotier
Śr. długość rozgrywki: (ok. 4 godzin)


OPIS:

Spoiler

Upadek Zatonu oferuje nową historię, która opowiada o kolejnych przygodach majora Degtiariowa. Gracz będzie musiał zbadać znany, lecz mocno odmieniony Zaton i zobaczyć na własne oczy skutki jeszcze jednej katastrofy w Strefie Wykluczenia.

Zgodnie z przepowiednią Noego, Zaton dotknęła poważna powódź. Pojawiły się nowe obiekty i stalkerskie bazy, a stare zostały nie tylko przeniesione, ale znów otrzymały swoje scenariuszowe przeznaczenia, będąc w istocie schronieniem dla ocalałych.

Główny bohater domyśla się, że przewidywania Noego o zbliżającej się katastrofie spełniły się i Zaton znalazł się w epicentrum globalnej powodzi. Teraz okolice Zatonu wyglądają jak łańcuch oddzielnych obiektów, które mają kształt małych wysp ze znajdującymi się na nich stalkerskimi bazami.

Powinność oraz wojsko zorganizowały ewakuację ocalałych stalkerów, a zadaniem majora i Noego jest uratowanie ich i odnalezienie bezpiecznej drogi z Zatonu. Jedną z tras jest droga do Baru, biegnąca przez most Preobrażyńskiego i terytorium Magazynów wojskowych.

GALERIA:

Spoiler

_xMYIg5WFf0.jpg  4-zXoYrFgwE.jpg

gR9DWbbQIwM.jpg  beZrN72xaBY.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Czyste Niebo 1.5.10


2. Zawartość pobranego archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry.


3. Dodajemy spolszczenie moda.
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Spolszczenie:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl.


Źródło: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png
 

  • Dodatnia 14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grających w tego moda, proszę tylko tutaj wpisywać swoje opinie i problemy z grą.

Na początek kilka screenów z mojej gry.

ss_user_09-06-16_18-45-20_(generator).jpg

Spoiler

ss_user_09-06-16_18-45-51_(generator).jpg

ss_user_09-06-16_20-18-15_(generator).jpgss_user_09-06-16_20-31-04_(generator).jpgss_user_09-06-16_20-37-20_(generator).jpgss_user_09-06-16_20-38-55_(generator).jpgss_user_09-06-16_20-43-29_(generator).jpg

ss_user_09-05-16_20-24-29_(generator).jpgss_user_09-05-16_23-31-37_(generator).jpgss_user_09-05-16_23-45-17_(generator).jpg

 

W czasie walki screenów nie robiłem, a i postrzelać też można.

Mod wart zagrania, choćby tylko dla kompletnie nowej "mokrej" lokacji, którą nazwano Zatonem. Czas gry w moda 3-4 godziny. Bezwylotowy. Mimo posiadania monitora o rozdzielczości 1920 na 1080, musiałem zejść grubo niżej, aby uzyskać prawidłowe ustawienie muszki i szczerbinki, oraz związaną z tym celność broni.

A dla tych, którzy pogubią się na zmienionej lokacji, jeden z kilku filmików poradnikowych.

https://www.youtube.com/watch?v=xWy-nnWwMg4

Jeśli błądząc, trafimy na nie właściwą bazę, nie gadamy z NPCami w niej i nie robimy zadań. Na nich przyjdzie swój czas. Mod jest dość "surowy" i wymaga sporo poprawek.

  • Dodatnia 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • apg2312 zablokował(a) i promował(a) ten temat

Przeleciało jak poranna kawa! Mod jest o kataklizmie w świecie po kataklizmie :)

Wymaga wielu poprawek, by ta krótka przygoda nie była momentami tak upierdliwa.

Poza tym grało mi się, o dziwo, strasznie fajnie. Nowa lokacja nie należy do najpiękniejszych, nie ma tam też za dużo do roboty - fabuła to kilka zadań typu przynieś, zwołaj ludzi, zabij, znajdź artefakt, zwołaj ludzi, znajdź... Nie było to wszystko ani zbyt ambitne, ani technicznie doskonałe, ale jako ciekawostka, taki przerywnik między większymi modami sprawdza się dobrze. I wcale bym się nie obraził, gdyby historia w tym stylu została pociągnięta jeszcze dalej. Zważywszy na czas potrzebny do skończenia, chyba wszyscy mogą spróbować swoich sił.

Rada dla grających:

Spoiler

Jak będziecie iść w te okolice, to weźcie ze dwa granaty ;)

ss_user_09-08-16_15-29-35_(generator).jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W czasie wczytywania moda:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\Layers\xrRenderPC_R1\BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 50
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: item\item_ustroystva
 

stack trace:

Coś mnie ten mod nie lubi :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje ci tekstury "item_ustroystva" w folderze "item". Skoro u innych mod chodzi to pewnie błąd w instalacji albo coś ci sie nie do końca ściągnęło. Czasami antywirus zablokuje ściągnięcie jakiegoś pliczku bo mu się wyda podejrzany. potem wychodzą takie klocki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • MaklerR odblokował(a) i zablokował(a) ten temat
  • 7 miesięcy temu...

Wow. Nie wiem czy to jakaś wczesna wersja, czy po prostu żart. Jakim cudem ten mod w ogóle istnieje. Wygląda jakby był robiony na kolanie w pół godziny. Żadnych zadań pobocznych. Fabuła to też jakiś zlepek, pomimo opisu. Ale powódź, wow... Po wejściu do wody, biegamy po dnie. Prawie mnie rozjeb**o ze śmiechu. Autorzy powinni to jakoś inaczej rozwiązać. Nie wiem np. dać jakieś deski po których będziemy chodzić z wysepki na wysepkę, czy coś w tym stylu. Najlepsza byłaby tak "zaawansowana" opcja jak pływanie, ale to chyba niewykonalne na tym silniku. Lub gdy wpadniemy do wody to umieramy, czy coś. Dotarłem do miejsca, gdzie trzeba zabić mutanty. I tak, dwa problemy: albo mutanty się nie spawnują i muszę zasuwać gdzieś poza mapę i tam ich wytłuc, chociaż to niewykonalne, bo brak amunicji, albo spawnuje się taka ilość, że nie ma szans ich wszystkich wybić i zabijają Noego, tak więc fabuły dalej nie pociągnę. W dodatku ten mod na tej stronie jest promowany. Chyba znaczy, że jeden z najlepszych. Raczej dlatego, że jest bardzo mało modów fabularnych do Czystego Nieba, ale to nie oznacza, że z miejsca takie "coś" ma być promowane. 

Edytowane przez naznaczony09
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przestał(a) promować temat
  • Agrael przypiął/eła ten temat
  • 1 miesiąc temu...
  • Agrael odblokował(a) ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.