Jump to content
pacjent1972

Lost World: Mournwind

Recommended Posts

8346164.png

Autor: LWC ( Lost World Creators )
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Przybliżona data wyjścia moda: 4 kwartał 2016r.
Gotowość: 68% (z powodu braku moddera od tworzenia lokacji prace nad projektem zwolniły).

Link do strony projektu: http://ap-pro.ru/forum/59-74024-50#913038

 

Krótki ogólnikowy opis moda który będzie uzupełniony finalnie: 

Lost World Mournwind jest w 75% przeniesioną wersją Lost World Origin na silnik Zewu Prypeci. Lista zmian jest również niemal identyczna. Fabuła to historia pierwszej i drugiej wyprawy Striełoka i tak jak wcześniej realizowana będzie w formie freepalyowej rozgrywki. Broń w modzie to Shoker Mod 3.0, który jest nadal w fazie rozwoju. Pogoda Atmosfear 3 z autorskimi poprawkami. Reszta będzie w tej lub innej formie, przez analogię z LWO. Potraktujcie tę wersję jako moją odpowiedź na Misery.

Od autora:

Jest to pierwsza wersja do Zewu Prypeci i najnowsza wersja LWO. Chcę krótko powiedzieć że modding do Stalkera wygląda teraz bardzo trudno, trudno pracować z silnikiem i innymi sprawami używając obecnych edytorów do nieograniczonego świata gry. Minęło dużo czasu, opuściłem świat Stalkera na 2 lata. Brałem udział w moddingu innych gier, i wiele się nauczyłem. Mam nadzieję że i obecni tu gracze dorośli i zrozumieli że jeśli nie podoba ci się czyjś mod to bez konkretnej krytyki i wskazówek do poprawy po prostu nie krytykuj. Opinia to jedno, a polewanie gównem tylko dlatego że mod nie spełnia czyjegoś absurdalnego gustu to zupełnie co innego. Minęło dużo, prowadziłem aktywną działalność polityczną, kierowałem na drogę cnoty i wylewałem święconą wodę na wielu. Skończyłem studia i rozpoczęło się poważne życie i praca, dalej czeka emerytura w śmierć w samotności. Ale przejdźmy do rzeczy.

Platforma Zewu Prypeci. Przejście było nieuniknione ze względu na lokalizacje. Z jednej strony daje to ogromny plus w części technicznej, wiele nie trzeba robić, gotowe ulepszenia snu i tak dalej. Wiele jednak trzeba nauczyć się od zera, do tego należy w szczególności pogoda, to od tego zacząłem modding. Spędziłem tygodnie, aby przypomnieć sobie to wszystko co umknęło po 2 letniej nieobecności.

Realizacje fabuły przekazałem Daniłowi. Tak że wszystko co się nie spodoba będę mu przekazywać, nie ponoszę odpowiedzialności za tę część moda :). Zbyt wiele kontrowersji w zespole powodują moje próby kontrolowania absolutnie wszystkich aspektów ale jest to konieczne, ponieważ jeśli chcemy zrobić projekt to trzeba słuchać konkretnych wskazówek. Chcę wam przypomnieć przyjaciele, że nigdy nie szukałem super rozwiązań to tworzenia niewyobrażalnych modyfikacji. Nasz zespół to czysty old-school, koncentrat dobrej freeplayowej rozgrywki wewnątrz harmonijnej atmosfery "piaskownicy" z umiarkowanym wiarygodnym światem, i ponurą atmosferą. Do tego dążę przede wszystkim. Tych którym Lost World nie przypadł do gustu zrozumiem, każdy lubi coś innego. Ale jeśli komuś z was imponuje sam duch LW i ma za plecami swoje projekty i doświadczenie w fabule modów do Zewu Prypeci będę zainteresowany pomocą. Rozwiązania graficznie i fabularne spory zawsze można rozwiązać kompromisem. 

Lokacje są dokończone za wyjątkiem jednej, do której potrzebna jest pomoc mappera, miejsce na lokację już jest a ja z LWO przeniosę całą resztę. W Lost World Mournwind postanowiłem nie męczyć się z pogodą i umieścić Atmosfear 3, ale możecie się nie martwić, wizualnie LW prawie się nie zmieni w pozytywnym sensie bo w starszych wersjach i tak było kilka tekstur z tego moda. Chcę zadbać o wizualna część moda by gracze zobaczyli coś nowego. Pozostałe rzeczy do dyskusji. Rozmawiamy, pytamy, oferujemy, pomagamy, krytykujemy. Będę odpowiadać możliwie konkretnie w miarę możliwości.

Screeny:

8399118.jpg 8398094.jpg 8354497.jpg

8382306.jpg 8381282.jpg 8383330.jpg

Za ap-pro.ru

Share this post


Link to post
Share on other sites

VsBxUpy.jpg cVfYMiT.jpg z2VRKHe.jpg akg1Zuw.jpg

Projekt zmienił nazwę, mianowicie pozbyto się członu "Mournwind", związku z tym, że nie jest to kolejna część serii czy po prostu ewolucja na nową platformę, a raczej ponowne przemyślenie treści całego projektu. Będzie to pierwszy i zarazem ostatni "Lost World" na silniku "Zewu Prypeci".

W tej chwili autorzy rozwiązują problemy techniczne na Magazynach Wojskowych i Dolinie Mroku. Postanowili również dokonać całkowitej edycji Jantaru, dzięki czemu lokalizacja stanie się bardziej kanoniczna i nasycona. W przyszłości Bar również ma być bardziej upiększony i dopracowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.