Skocz do zawartości

Oblivion Lost Mod 3.1 Definitive Edition


Rekomendowane odpowiedzi

olm3.1_de-cover_by_meta.jpg
 
Platforma:
 Cień Czarnobyla 1.0005
Data premiery: 07.03.2016 r.
Autorzy: Kanyhalos, Bangalore i dawny OLP Team
Autor spolszczenia: @Anton Gorodecki
Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin
 
 
OPIS:

Spoiler

Modyfikacja ta jest najnowszą wersją serii Oblivion Lost, rozwijaną przez Kanyhalosa i OLP Team. Jej celem jest jak najbardziej zbliżyć się do dawnego Oblivion Losta, który miał być wydany przez GSC, wprowadzając jego najlepsze cechy: immersyjność rozgrywki, całkowity freeplay, rozbudowany A-Life, nowe lokacje, rozszerzona główna linia fabularna, podniesienie realności rozgrywki oraz zmiany graficzne.

Główna linia fabularna została niezmieniona. Po jej ukończeniu, czyli odmowie wstąpienia w szeregi Świadomości-Z, Naznaczony wysłany zostanie na CEA-2, gdzie po spotkaniu z głównych bohaterem innego moda, będzie wprowadzony w kulisy zupełnie nowej linii fabularnej. Na jej końcu czekać będzie (niczym w rasowym MMORPG) finałowe starcie z Bossem, którego zabić można tylko przez obranie odpowiedniej taktyki. Jego śmierć odegra ważną rolę w całej dodatkowej fabule.

GALERIA: 

Spoiler

ss_adam_02-24-16_08-21-34_l27_generators.jpg  ss_adam_02-21-16_10-42-39_l07_military.jpg

ss_adam_02-21-16_20-38-44_l08_yantar.jpg  ss_adam_02-21-16_10-44-32_l07_military.jpg

ss_adam_02-21-16_20-39-49_l08_yantar.jpg  ss_adam_02-15-16_19-23-22_l04_darkvalley.jpg

INSTALACJA: 

Spoiler

Kolejność instalacji: 

  • Zainstalować grę STALKER Cień Czarnobyla z patchem 1.0005. Moda instalować na czystą podstawkę! Nie łączyć z innymi modyfikacjami!
  • Rozpakować pobrane wcześniej archiwum S.T.A.L.K.E.R._-_Oblivion_Lost_3.1_Definitive_Edition.7z, a następnie skopiować folder „gamedata” do głównego katalogu instalacyjnego gry. Wersja Definitive Edition zawiera już w sobie DLC Łowcy Artefaktów (Artifact Hunters DLC) oraz dodatek polepszający grafikę (Graphical Addon). NIE TRZEBA już ich instalować osobno!
  • Edytujemy plik fsgame.ltx: w linii nr 2 dokonujemy zmiany na $game_data$ = true| true|  gamedata\   $fs_root$| 
  • Kopiujemy plik XR3DA.exe z archiwum bin moda do folder bin z zainstalowana grą, ze zgodą na nadpisanie pliku.
  • Na samym końcu instalujemy spolszczenie - rozpakowujemy archiwum i kopiujemy folder „gamedata” głównego katalogu instalacyjnego gry, ze zgodą na nadpisanie plików.

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod:

Spolszczenie:

  • Mediafire - [KLIK]


Źródło: ejFj9IA.jpg

 

  • Dodatnia 11
  • Negatywna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zacząłem grać na 1.0006, doturlałem się do podziemi Agropromu, zero wylotów i innych problemów. Rzuciło mi się w oczy jak do tej pory to:

ss_user_09-13-16_21-15-18_(l01_escape).jpg

 

PS: od razu uczciwie mówię, że nie jestem pewien czy dociągnę do końca - myślałem, że będzie więcej nowinek względem wersji 2.2, a tu w zasadzie dokładnie to samo... Będę rekreacyjnie wracał pewnie co jakiś czas, więc jak coś wyłapię w kwestii błędów czy problemów na 1.0006 - dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • apg2312 podpiął/eła, promował(a) i zablokował(a) ten temat

@kondotier Ironizowanie jest dobre, jeśli są do tego podstawy - chyba, że przyjmiemy za takie moją ewentualną nieumiejętność obsługi forum, tudzież ślepotę. Opcje edycji wyglądają u mnie tak:

Bez nazwy 1 kopia.png

Więc jeśli moderatorzy mogą to naprawić, to będę zobowiązany, bo ja najwyraźniej nie jestem w stanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozdzielczość monitora nie ma żadnego znaczenia.

Jak rozpocząłeś grę?  Od usunięcia wszystkich starych zapisów ( ewentualnie przeniesienia do innego katalogu ) i opcji "Nowa gra", czy od wgrania posiadanego sava ze starej gry? Stare savy "pamiętają" rozpoczęcie gry z błędami i tak je będą wyświetlać. Stąd uwaga Antona, o konieczności nowej gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobna sytuacja jest w Złotym kufrze 2. Też niektóre artefakty wyświetlają się nie nazwą, a adresem skryptowym. To jest niedoróbka moda, a nie błąd tłumaczenia.

Tak samo jak Take All zamiast Zabierz wszystko. Trzeba dotrzeć do pliku podstawki i po przetłumaczeniu przenieść go do gamedaty. Tak to jest, jak robimy składankę z trzech rzeczy, niby takich samych, ale w szczegółach się różniących.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.