pacjent1972 Posted October 10, 2016 Report Share Posted October 10, 2016 Redux S. T. A. L. K. E. R.: Cień Czarnobyla. Główny cel projektu - poprawa grafiki i dodanie nowych cech rozgrywce. Główne zmiany rendera: Wsparcie dla wyższych modeli shaderów w renderze. Sunshafty z Czystego Nieba. Volumetric Lights, lampy i niektóre anomalie. Lens Flares. Lens Dirt. Zmodyfikowane namakające powierzchnie z Czystego Nieba. Krople deszczu na hełmach. Efekt szkła na hełmach, jak w Metro 2033/Last Light. Odbicie na szybie helmów. Odbicia w rzeczywistym czasie. Miękka Water. Miękkie Particles. Steep Parallax Mapping. Detail Bump. Trzy rodzaje Ambient Oclussion: SSAO SAO by daemonjax (z moimi łatkami). SSDO Możliwość włączenia rozmycia dla Ambient Oclussion. Depth Of Field. Dynamiczny. Podczas ładowania. Sharpen. Chromatic Aberrations. Dwa rodzaje wygładzania: FXAA SMAA Nowy moduł cieniujący do motion blur, z możliwością wyboru jakości rozmycia. Dodatkowe usprawnienia dla cieni z możliwością zmiany w grze: 4096 6144 8192 Cienie z trawy i zwiększona gęstość trawy, z możliwością ustawienia. Moduł cieniujący do noktowizorów. Tworzenie pamięci podręcznej dla szybszego ładowania się gry. Możliwość uruchomienia gry w 2K i 4K rozdzielczości na monitorach full hd. Zmiany graficzne: Pogoda z SWTC Clear Sky. Lokacje z AA2. Zastąpione wiele tekstur na bardziej szczegółowe. Regulacja zasięgu renderowania trawy. Rozszerzona regulacja poziomów. Rozszerzona regulacja rozdzielczości tekstur. Wycięty xrRender_R1.dll Shadery ze sweet fx. Vignette Vibrance Dither Technicolor Curves I wiele mniejszych zmian. Wszystkie nowe efekty graficzne można wyłączyć i skonfigurować według swoich potrzeb. Pozostałe zmiany opracowywane w modzie do wglądu na stronie forum: http://ap-pro.ru/forum/59-73361-8#922400 Video: Spoiler Twórcy: Cromm Cruac, Vincent Vega, phorumer... Podziękowania za pomoc i wsparcie w rozwoju: K.D., sabbat8310, Neverthehell, Saw1once, dymitr zacharowicz (MonoLityczny aka Fizzed) 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strielon Posted October 12, 2016 Report Share Posted October 12, 2016 Wygląda (dla mnie) lepiej niż CoP na jakimkolwiek Modzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strielon Posted October 26, 2016 Report Share Posted October 26, 2016 Nowy filmik-test oświetlenia volumetrycznego. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacjent1972 Posted October 28, 2016 Author Report Share Posted October 28, 2016 Nowe screeny: Pięknie, czym jeszcze zaskoczą nas mody do Stalkera. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strielon Posted November 12, 2016 Report Share Posted November 12, 2016 Nowe screeny: 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LVutner Posted November 12, 2016 Report Share Posted November 12, 2016 Widze że codepoet robi robotę dalej... oby mu to jak najlepiej szło. Co do tego moda, wymagania troszkę wzrosną, ale optymalizacja leci w najlepszym kierunku 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted December 15, 2016 Report Share Posted December 15, 2016 O ile dobrze zrozumiałem to u techników będzie możliwa także zmiana kamuflażu na broni ( to chyba ukłon dla dzieciaków jarających się skinami z CS-a ) 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted February 10, 2017 Report Share Posted February 10, 2017 Trochę nowego info o pracach. Nowe shadery dla broni, wiecie te wszystkie normal mapy, paralaksy itp (ja się na tym nie znam to tylko rzucam nazwami ). Kamuflaż dla broni. W planach jest także dodanie zabrudzeń i rys na broni, tym więcej im jest ona w gorszym stanie. Poniżej trochę widoczków z map. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SEB2E Posted February 10, 2017 Report Share Posted February 10, 2017 Trzeba będzie dobyć sprzętu z NASA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted February 10, 2017 Report Share Posted February 10, 2017 @SEB2E Jak będą problemy to zrobisz jak na tym filmiku 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LVutner Posted February 10, 2017 Report Share Posted February 10, 2017 @SEB2E Tu nie trzeba ultra super kompa... Mod jest na bierząco optymalizowany. Trzeba ino uzbroić się w conajmniej 4gb ramu ale to już normalka przy stalkerze. Rysy na brońkach są prawie gotowe. ACES Tonemapping również dodany. Jeszcze pozostaje lekka optymalizacja nowych ficzerów i dodanie innych. Drugiego takiego moda w historii stalker nie będzie. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SEB2E Posted February 10, 2017 Report Share Posted February 10, 2017 Można to pobrać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted February 10, 2017 Report Share Posted February 10, 2017 @SEB2E Nie, projekt w produkcji przecież. Jak chcesz sobie na bieżąco śledzić postępy to np na AP PRO lub moddb. http://ap-pro.ru/forum/59-73361-1 http://www.moddb.com/mods/stalker-shadow-of-chernobyl-redux 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SEB2E Posted February 10, 2017 Report Share Posted February 10, 2017 Ok, dzięki za info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted June 8, 2017 Report Share Posted June 8, 2017 Parę filmików z testów, miedz yinnymi shadery na broni, animacje, dźwieki itp. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted January 17, 2018 Report Share Posted January 17, 2018 Kilka świeżych zrzutów ekranu: Spoiler 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SEB2E Posted January 17, 2018 Report Share Posted January 17, 2018 (edited) @Anton Gorodecki Skriny śliczne jak skrzynka wódki i monolit Edited January 17, 2018 by SEB2E 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted April 12, 2018 Report Share Posted April 12, 2018 Trochę świeżych zrzutów ekranu pochodzących z oficjalnej strony projektu na VK: Spoiler 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted April 21, 2018 Report Share Posted April 21, 2018 Test oświetlenia w nocy: 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted June 1, 2018 Report Share Posted June 1, 2018 Przegląd tekstur: 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted November 29, 2018 Report Share Posted November 29, 2018 Pojawiło się parę nowych zrzutów ekranu z moda, prace posuwają się do przodu ale nie tak szybko jak wszyscy by chcieli, włącznie z autorem moda 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted December 6, 2018 Report Share Posted December 6, 2018 Dwa nowe obrazki z moda. Do pracy nad modem dołączył nowy modder, który pracuje nad nowymi modelami broni dla tego projektu. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted February 10, 2019 Report Share Posted February 10, 2019 Nowy filmik pokazujący zmiany graficzne w modzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LVutner Posted February 10, 2019 Report Share Posted February 10, 2019 Bloom niczym się nie różni od tego z czystego cienia czarnobyla - komenda r2_ls_bloom_fast on. Autor najwyraźniej nie pozwala na wydanie opinii innej niż "dobra robota". Zwróciłem uwagę że owy nowy bloom nie różni się od tego w oryginale - w efekcie zostałem usunięty z jego serwera discord. Jeśli takie jest podejście, niech szuka graczy. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted February 10, 2019 Report Share Posted February 10, 2019 (edited) Fizzed - Jak mawiał Henry Ford: może Pani/Pan mieć samochód w każdym kolorze pod warunkiem, że będzie czarny (ford T). Edited February 10, 2019 by vidkunsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.