pacjent1972

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl Redux - projekt w produkcji.

redux_1.1.png

Redux S. T. A. L. K. E. R.: Cień Czarnobyla. Główny cel projektu - poprawa grafiki i dodanie nowych cech rozgrywce.

Główne zmiany rendera:

  • Wsparcie dla wyższych modeli shaderów w renderze.
  • Sunshafty z Czystego Nieba.
  • Volumetric Lights, lampy i niektóre anomalie.
  • Lens Flares.
  • Lens Dirt.
  • Zmodyfikowane namakające powierzchnie z Czystego Nieba.
  • Krople deszczu na hełmach.
  • Efekt szkła na hełmach, jak w Metro 2033/Last Light.
  • Odbicie na szybie helmów.
  • Odbicia w rzeczywistym czasie.
  • Miękka Water.
  • Miękkie Particles.
  • Steep Parallax Mapping.
  • Detail Bump.
  • Trzy rodzaje Ambient Oclussion:
  • SSAO
  • SAO by daemonjax (z moimi łatkami).
  • SSDO
  • Możliwość włączenia rozmycia dla Ambient Oclussion.
  • Depth Of Field.
  • Dynamiczny.
  • Podczas ładowania.
  • Sharpen.
  • Chromatic Aberrations.
  • Dwa rodzaje wygładzania:
  • FXAA
  • SMAA
  • Nowy moduł cieniujący do motion blur, z możliwością wyboru jakości rozmycia.
  • Dodatkowe usprawnienia dla cieni z możliwością zmiany w grze:
  • 4096
  • 6144
  • 8192
  • Cienie z trawy i zwiększona gęstość trawy, z możliwością ustawienia.
  • Moduł cieniujący do noktowizorów.
  • Tworzenie pamięci podręcznej dla szybszego ładowania się gry.
  • Możliwość uruchomienia gry w 2K i 4K rozdzielczości na monitorach full hd.

Zmiany graficzne:

  • Pogoda z SWTC Clear Sky.
  • Lokacje z AA2.
  • Zastąpione wiele tekstur na bardziej szczegółowe.
  • Regulacja zasięgu renderowania trawy.
  • Rozszerzona regulacja poziomów.
  • Rozszerzona regulacja rozdzielczości tekstur.
  • Wycięty xrRender_R1.dll
  • Shadery ze sweet fx.
  • Vignette
  • Vibrance
  • Dither
  • Technicolor
  • Curves
  • I wiele mniejszych zmian.
  • Wszystkie nowe efekty graficzne można wyłączyć i skonfigurować według swoich potrzeb.

Pozostałe zmiany opracowywane w modzie do wglądu na stronie forum: http://ap-pro.ru/forum/59-73361-8#922400

Screeny:

Spoiler

013a12f6a99a67910959c4d1c0d7dfbc2ebc7f25

123301ef591bffb4c7443ca5a9da77122ebc7f25

ed6638d6abea419b5a67abf1d38383502ebc7f25

184a593ddefd5c86e0796b4e3e48a29a2ebc7f25

0adb97590ff82c0896887cfc4e79151d2ebc7f25

 

7d3123a5426306e1588949f4b20955af2ebc7f25

1165ebcdc8eb06730023f7a8314bdfb22ebc7f25

 

Video:

Spoiler

 

 

 

 

 

 

 

 

Twórcy:

Cromm Cruac, Vincent Vega, phorumer...

Podziękowania za pomoc i wsparcie w rozwoju:

K.D., sabbat8310, Neverthehell, Saw1once, dymitr zacharowicz (MonoLityczny aka Fizzed)

9

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Widze że codepoet robi robotę dalej... oby mu to jak najlepiej szło.

Co do tego moda, wymagania troszkę wzrosną, ale optymalizacja leci w najlepszym kierunku :D

2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze zrozumiałem to u techników będzie możliwa także zmiana kamuflażu na broni ( to chyba ukłon dla dzieciaków jarających się skinami z CS-a :D )

camo_1.jpgcamo_3.jpgcamo_2.jpg

camo_4.png

4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Trochę nowego info o pracach.

Nowe shadery dla broni, wiecie te wszystkie normal mapy, paralaksy itp (ja się na tym nie znam to tylko rzucam nazwami ;) ). Kamuflaż dla broni.S.T.A.L.K.E.R._Shadow_Of_Chernobyl_08.02

S.T.A.L.K.E.R._Shadow_Of_Chernobyl_08.02

W planach jest także dodanie zabrudzeń i rys na broni, tym więcej im jest ona w gorszym stanie.

Poniżej trochę widoczków z map.

screenshot_codepoet_02-08-17_01-20-58_l0screenshot_codepoet_02-08-17_01-24-55_l0screenshot_codepoet_02-08-17_01-21-47_l0

4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@SEB2E 

Tu nie trzeba ultra super kompa... Mod jest na bierząco optymalizowany.
Trzeba ino uzbroić się w conajmniej 4gb ramu ale to już normalka przy stalkerze.

Rysy na brońkach są prawie gotowe. 
ACES Tonemapping również dodany.

Jeszcze pozostaje lekka optymalizacja nowych ficzerów i dodanie innych. Drugiego takiego moda w historii stalker nie będzie.

2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz