Jump to content

F.O.T.O.G.R.A.F. + Weapons mod


Recommended Posts

@Gatzek  Nie sądzę, aby ktoś z poprzednich tłumaczy miał jakieś wąty do tego co zrobiłeś.

Zrób więc paczkę zawierającą komplet (podstawka + mod z dodatkiem i całą resztą fiksów + nowe spolszczenie, i wstawiaj. Ci co skorzystają, nie będą mieli problemów z wylotami wynikającymi z błędów instalacji.

W #1 trzeba będzie dać tylko informację o takim komplecie i voilà.

  • Dodatnia 2
Link to post
Share on other sites
57 minut temu, Gatzek napisał:

tłumacze oryginalnej wersji polonizacji nie będą mieli nic przeciwko

Myślę @Gatzek, że tłumacze nie będą mieć nic przeciwko temu:) 

17 minut temu, Gatzek napisał:

Trochę szkoda, że ten mod jest już trochę zapomniany.

No cóż, taka jest kolej rzeczy, że wiele świetnych modów odchodzi w zapomnienie. Zastępują je nowe mody, co wcale nie znaczy, że te starsze są gorsze. 

Przykładowo teraz gram w HARDWARMOD 3.2 "Трудная война" i jestem zachwycony. Jak wstawisz tę swoją paczkę, to bardzo chętnie przypomnę sobie F.O.T.O.G.R.A.F.A.:)

  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites
28 minut temu, Gatzek napisał:

@kondotier lubię mody z fabułą a nie tylko strzelaniem :)

To jest największa wada tego moda praktycznie nie ma strzelania :D jest sporo fajnych giwer, które ze sobą taszczę i nie mam na co ich wykorzystać bo walk jest tyle co na lekarstwo.

A tu jak jeszcze dołożyli giwerek to już w ogóle nie mialbym jak ich nosić :)

  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites

@tom3kb Zgodnie z tytułem moda, nasz GB ma fotografować, a nie strzelać. A jak pamiętam, to tego strzelania też nie brakowało. A że były to np. tylko karaluchy wielkości psa lub inne robactwo, to właśnie odmienność tego moda. A i dwunożnych przeciwników, też nie brakowało.

Dojdzie w modzie nowy dylemat. Przedtem był taki, jakie substytuty wrzucić do anomalnej strefy, aby uzyskać ten z wyższego poziomu. Teraz będzie kolejny, czy ulubioną giwerkę zmienić na bardziej wzrokowo atrakcyjną, że względu na jej kolorki lub dodany kolimator. :052: :051: :062:

Link to post
Share on other sites

Polonizacja weapons packa plus różnych dodatków i addonów pozbieranych z rosyjskojęzycznych for (forów) dostępna w naszej pobieralni. Link w #1 poście.

Instalacja:

1. Cień Czernobyla

2. Zmiana nazwy katalogu bin na jakąkolwiek inną

3. Wypakować paczkę do katalogu z grą

Jeśli ktoś chce grać bez enb to przywracamy oryginalny katalog bin ORAZ usuwamy katalog gamedata\shaders i zmieniamy nazwę katalogu _shaders na shaders. W paczce została zaimplementowana poprawka na wyloty w Czerwonym Kołchozie i Martwym Mieście po uruchomieniu aparatury jeśli gramy z enb. Jeśli mimo to nastąpi CTD przechodzimy w tych dwóch miejscach na grę bez enb, później można je przywrócić.

Jest to całość - mod, fixy, polonizacja, polonizacja intra, polonizacja i wyświetlanie jako sms tego co mówią NPC.

Spawner - ESC + S.

Do grania potrzebna jest tylko podstawka + ta paczka, nic więcej nie potrzeba.

Paczka jest jaka jest. Poprawek w opisach broni nie przewiduję, część opisów jest bez polskich liter a tłumaczenie jest z translatora. Jak ktoś ma chęć to poprawić to ma moje błogosławieństwo :)

Administrację proszę o przeniesienie paczki do naszej pobieralni, usunę ją wtedy z googla.

 

Kilka słów o tym co zauważyłem podczas grania:

1. Została usunięta amunicja przeciwpancerna. Autor tej zmiany argumentował to tym, że w modzie i tak nie występują pancerze przeciwko którym taka amunicja byłaby skuteczna. Z tego powodu w ekwipunku może dwa razy wystąpić taki sam rodzaj amunicji, nie jest to błąd tylko skutek ww poprawki.

2. Butla z gazem koloidalnym z niewiadomych dla mnie przyczyn występuje jako paliwo do miotacza ognia (amunicja) i zwykły przedmiot. Widać to w spawnerze. Jeśli miotacz ognia nie będzie chciał działać ze względu na brak paliwa wystarczy zespawnować gaz z sekcji amunicja.

3. Dusza na Korpusie Pokoju nie będzie chciał tłumika za mleko skondensowane :)

4. W trakcie grania poprawiam zadania w taki sposób aby potrzebne do ich wykonania przedmioty można było zdobyć w różny sposób. Ponieważ w grze nie zaszedłem daleko to tych poprawek jest na razie niewiele.

5. Jak coś mi się przypomni to dopiszę :)

  • Dodatnia 4
Link to post
Share on other sites

W modzie jest błąd - nie można ukończyć zadania na badanie anomalii dla Krugłowa. Nie spawnuje się anomalia, która strzela płomieniami (nie pamiętam jak ona się nazywa w modzie).  Przynajmniej ja na nią nie trafiłem ani na Korpusie Pokoju ani na Poligonie ani na Bagnach. 

W załączniku poprawiony plik, wystarczy zbadać 6 anomalii i zadanie się zaliczy. Opisu zadania i rozmowy z Krugłowem na razie nie poprawiam, może kiedyś...

 

fotograf.script

  • Dodatnia 4
Link to post
Share on other sites

Postanowiłem zagrać w tego moda. Zainstalowałem, uruchomiłem, pograłem trochę i zapisałem. Podczas wczytywania gra wywala z takim logiem -

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...:\stalker soc\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil

Na naszym forum znalazłem taki wylot i okazało się, że problemem jest wersja gry.  Na ap-pro pisze, że mod działa z patchem 1.0004, a u nas w opisie moda i Instalacji, że z patchem 1.0006. No więc jak to jest?

  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Szczepan9205 napisał:

ale jestem na 99% pewny, że aby mod śmigał to musisz mieć wersję 1.0004.

Też tak myślę, bo sam F.O.T.O.G.R.A.F. bez Weapons mod działa na patchu 1.0004, ale myślałem, że może z Weapons mod musi być patch 1.0006. 

Link to post
Share on other sites

Po zmianie wersji gry na 1.0004 mod działa bez problemu:) Już na początku rozgrywki widać różnie. Nie są duże, ale są. Zadanie od Sidorowicza na odszukanie modernizowanego pistoletu. W opisie jest mowa o pistolecie Fort-12, a w schowku Marynarza jest Fort-14. Zadanie na zdobycie 10 antyradów. Teraz jeden z braciaków daje zadanie na kanister benzyny i w zamian daje - ogórki, grzyby i skondensowane mleko - wszystko co jest potrzebne do wykonania tego zadania. Co będzie dalej - nie wiem, ale się dowiem, bo mam zamiar grać dalej:)

ss_jarek_08-19-20_15-46-56_(predbannik).thumb.jpg.759cadf300f5c1b868feaa326d5282c7.jpg

ss_jarek_08-21-20_19-00-59_(predbannik).thumb.jpg.9e3dd7870d515b211788f1cbf53c2988.jpg

  • Dodatnia 5
Link to post
Share on other sites

@smox dalej zbyt dużo zmian i przeróbek nie ma bo sam za daleko w grze nie zaszedłem :)

Poprawię tego Forta, żeby wszystko się zgadzało.

Mam też prośbę abyś zwrócił uwagę na zadanie na anomalie od Krugłowa. U mnie nie zrespawnowała się anomalia ognista. Nie wiem czy tak będzie zawsze - możliwe, że u Ciebie będzie brakować innej. Na jednym z rosyjskich forów pisali coś o tym błędzie ale nie pamiętam co dokładnie co pisali i gdzie. W każdym razie moja poprawka działa w ten sposób - jeśli brakuje anomalii ognistej to badasz sześć i po zbadaniu szóstej wyrzucasz siódmą sondę przy jakiejkolwiek anomalii. Zadanie się zaliczy. Jeśli zauważysz w grze, że jednak anomalia ognista występuje to daj znać - poprawię jakoś inaczej ten skrypt. Może tak żeby zaliczało zadanie od razu po wzięciu jeśli ten brak anomalii jest losowy?

Druga sprawa to zadanie z dezerterem na Poligonie. U mnie wyglądało to tak - rozmowa z Poliszczukiem, rozmowa z dezerterem, rozmowa z Edikiem, poszedłem na Bagna wymienić u Doktora kopyta dzika na apteczki, powrót na Poligon i ZONK. Dezerter zniknął. Musiałem się cofnąć w zapisach. Nie miałem czasu na testy czy dezerter zawsze znika czy to był tylko jednostkowy błąd. Po wczytaniu sejwa tuż po rozmowie z Edikiem poszedłem na Bagna, wróciłem na poligon i dezerter był na swoim miejscu. Moja rada jest taka - lepiej zrobić zadanie na apteczki dla Edika bez zmiany lokacji. Albo zdobyć je wcześniej albo użyć spawnera.

 

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

W związku z pytaniem o poprawkę na polskie intro, widzę możliwość ( jeśli komuś się zachce pobrać ten konglomerat ) wyciągnięcia tych plików i zrobienia paczki wstawionej do czystego FOTOGRAFa.

@Agrael A ja, jako wstawiający tego moda, nie mam zastrzeżeń, aby odsyłacz do tego konglomeratu zrobionego przez @Gatzek z odpowiednim opisem dodać do pierwotnej wstawki. Widzę to tak, aby w spojlerze z odsyłaczami dodać kolejny spojler z tym odsyłaczem, lub odsyłaczem do tego tematu.

Przyznam się, że sam o tym temacie zapomniałem.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity