Skocz do zawartości

Oblivion Lost 3.1 - poradnik


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

OBLIVION LOST 3.1

Dodatkowa linia fabularna odblokowuje się po ukończeniu podstawowej. Strielok odmawia udzielenia pomocy Świadomości-Z i tym sposobem ląduje na CEA-2 gdzie musi odnaleźć połamańca o imieniu Priboi, który to opowiada naszemu protagoniście o szalonym naukowcu Blackhand, przez którego stał się tym, czym aktualnie jest. Zadanie mamy proste, zabić szalonego naukowca. Ale, żeby nam się to udało, potrzebujemy kombinezonu MZ-X z Laboratorium X-26, niestety, aby wejść do samego labu, musimy zdobyć rozsiane po całej zonie klucze. 
 

Spoiler

ss_daniel_11-03-16_00-25-22_(l12_stancia_2).jpgss_daniel_11-03-16_00-27-33_(l12_stancia_2).jpg

Korzystając z tego, że jesteśmy na CEA-2 możemy wykonać inne zadanie poboczne, które zlecił nam Sacharow. Chodzi o stworzenie legendarnego artefaktu o nazwie " Zaczarowana Łza ". By zdobyć receptę musimy pokonać mitycznego kontrolera, pogłoski chodzą, że jest nieśmiertelny. 
O Koszeju, bo tak na imię kontroler dowiadujemy się z listu, który znajduje się w Barze, a dokładnie to w skrzyni. Koszej jak się domyślacie, rezyduje na CEA-2 ( jego dokładną lokalizację możecie zobaczyć na poniższym screenie, jest tam gdzie pokazuje kursor ). Ubijamy drania ( wystarczy jeden granat i nasza legenda składa się niczym scyzoryk ) i w PDA zapisuje się nam recepta na artefakt. Będziemy musieli się pobawić w transmutacje artów. Gdy nam się to uda, wracamy do Sacharowa i zadanie kończy się pomyślnie. 
 

Spoiler

ss_daniel_10-31-16_19-02-34_(l05_bar).jpgss_daniel_11-03-16_00-36-32_(l12_stancia_2).jpgss_daniel_11-04-16_15-56-59_(l06_rostok).jpg

Pierwszy z kluczy, który pozwoli nam zdobyć kombinezon MZ-X znajduje się w Martwym Mieście. Przejście znajduje się na Jantarze. Po Martwym Mieście kręci się paru Najemników oraz kontroler z obstawą przydupasów w postaci zombie. 
" Fragment Równowagi " znajdziemy w budynku na poniższym screenie, po odnalezieniu idziemy do Artioma który po krótkiej rozmowie odsyła nas na Bagna. 

Spoiler

ss_daniel_11-03-16_00-28-09_(l12_stancia_2).jpgss_daniel_11-04-16_16-50-27_(l22_deadcity).jpgss_daniel_11-04-16_16-50-54_(l22_deadcity).jpgss_daniel_11-04-16_16-10-32_(l22_deadcity).jpg

Na Bagnach nic ciekawego. Możemy natknąć się na ekologów oraz wrogo nastawionych wojskowych, którzy nie stanowią większego zagrożenia. Od razu możemy kierować się do Osady Rybackiej, znanej nam z Czystego Nieba, tam w jednym z domków znajduje się skrzynia a w niej drugi klucz o nazwie " Wymiar ". Po jego zabraniu kierujemy  się do Degtyarova, a następnie do Czerwonego Lasu. 
 

Spoiler

ss_daniel_11-05-16_14-04-23_(l23_marsh).jpgss_daniel_11-05-16_14-04-33_(l23_marsh).jpgss_daniel_11-05-16_13-36-03_(l23_marsh).jpg

Czerwony Las zaoferuje nam kolejne potyczki z upierdliwymi Wojskowymi. Udajemy się do chaty, którą niegdyś zamieszkiwał Leśnik, znajduje się tam trzeci klucz o nazwie " Czas ". Teraz czeka nas spotkanie z Diatłowem który rezyduje w obozie dla ... mutantów-uchodźców :052:. Po rozmowie walimy do Limańska.
 

Spoiler

ss_daniel_11-05-16_15-00-34_(l24_red_forest).jpgss_daniel_11-05-16_15-00-43_(l24_red_forest).jpgss_daniel_11-05-16_15-01-56_(l24_red_forest).jpg

Limańsk jest pod kontrolą Armijnych, tak więc sobie troszkę postrzelamy. Czwarty klucz " Płomień " znajdziemy w domku nieopodal mostu, następnie udajemy się na plac budowy żeby porozmawiać z Wolfgangiem Mengele. Dał nam wskazówkę, by piątego klucza szukać znów w Czerwonym Lesie. 
 

Spoiler

ss_daniel_11-05-16_16-12-08_(l25_limansk).jpgss_daniel_11-05-16_16-12-03_(l25_limansk).jpgss_daniel_11-05-16_16-12-21_(l25_limansk).jpg

W Czerwonym lesie idziemy do miejsca gdzie stoi porzucony czołg, w pobliżu zadomowiła się pokaźna grupka Burerów, z osiem sztuk, tak więc  znów nie oszczędzimy amunicji. Piąty klucz " Słońce " znajduje się w niewielkiej jaskini. Gdy już go zdobędziemy po raz kolejny kierujemy się do obozu mutantów-uchodźców, by porozmawiać z Diatłowem. Kieruje on nas do Prypeci z niewielką ilością informacji gdzie dokładnie znajdują się kolejne klucze. Po drodze możemy zajrzeć do Baru, naprawić kombinezon itp.

Spoiler

ss_daniel_11-05-16_17-57-08_(l24_red_forest).jpgss_daniel_11-05-16_17-57-33_(l24_red_forest).jpgss_daniel_11-05-16_17-57-47_(l24_red_forest).jpg

Po Prypeci kręcą się niedobitki Monolitu oraz standardowo mutanty, kierujemy się do miejsca, które zaznaczyłem na screenie poniżej. Po zebraniu szóstego klucza " Księżyc " możemy udać się do hotelu, by porozmawiać z Kanyhalosem. Niechętnie nam pomaga, ale ostatecznie odsyła nas na Generatory. Przejście jest na CEA-2. 
 

Spoiler

ss_daniel_11-06-16_15-20-39_(l11_pripyat).jpgss_daniel_11-06-16_15-20-44_(l11_pripyat).jpgss_daniel_11-06-16_13-16-11_(l11_pripyat).jpg

Na Generatorach od razu udajemy się do stalkera o dziwnym imieniu Floear, znajduje się w małej wiosce, uważamy na pijawki, sporo ich tam się kręci. " Pradawny Fragment " jest w skrzynce która leży w zrujnowanym domku, tuż obok naszego stalkera. Floear radzi nam byśmy udali się na Bagna, długa droga przed nami. 

Spoiler

ss_daniel_11-08-16_15-07-47_(l27_generators).jpgss_daniel_11-08-16_15-11-08_(l27_generators).jpg

Gdy już przebijemy się na Bagna, od razu możemy skierować się do miejsca, które zaznaczyłem poniżej na screenie. W rozpadającej się chacie znajdziemy skrzynkę a w niej fragment " Terror ".  Po jego zabraniu wracamy do Martwego Miasta. Postać, z którą musimy porozmawiać będzie nas oczekiwała w jednym z bloków, na najwyższym piętrze. Po krótkiej rozmowie musimy z powrotem skierować się do Prypeci, by odnaleźć ostatni już fragment " Nienawiść ". 

Spoiler

ss_daniel_12-26-16_17-51-52_(l23_marsh).jpgss_daniel_12-26-16_17-51-43_(l23_marsh).jpgss_daniel_12-26-16_17-56-08_(l22_deadcity).jpg


CDN...
 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • Meta zmienił(a) tytuł na Oblivion Lost 3.1 - poradnik
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.