Jump to content
vidkunsen

Nowy Arsenał

Recommended Posts

Ky60GW3.jpg

 

http://exelent731.ucoz.ru/load/modifikacii_sozdannye_dlja_zp_chn_tch/mody_dlja_tch/modifikacija_novyj_arsenal/12-1-0-1559

http://stalker-mods.clan.su/load/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/novyj_arsenal_3_0/5-1-0-1491?mQKLYNi

Cienie 10006, nowe: scenariusz + broń + globalna modyfikacja, autor: Phorumer, 25.11.2016, 03:43, 5,7 GB w 7 zipie do pobrania(10,5 GB po rozłożeniu) stąd:

https://drive.google.com/file/d/0Bw63XZZXfWlATF9wcnhYS0pGRG8/view

https://docs.google.com/uc?id=0Bw63XZZXfWlATF9wcnhYS0pGRG8&export=download

Lub z yanka: https://yadi.sk/d/pjut5NuYtRcJQ

fiks: https://yadi.sk/d/U5AlK3zKtcR4n

Fix na materiał wybuchowy dla Leśnika - do kupienia u Sacharowa na Jantarze :

https://stalkerteam.pl/applications/core/interface/file/attachment.php?id=8878

Język rosyjski, skrótowy opis nowości: całkowicie nowe i zmienione rodzaje broni i jej obsługi, stare zadania zmienione nowych pełno, dużo strzelania w stylu feuer frei, dużo ulepszeń technicznych mod, nowe mutanty, niektóre misje możliwość alternatywnego zakończenia, nowe postacie, wdzianka, handlowcy itd/itp możliwość wszelkiego rodzaju sojuszy i układów.

Множество прочих изменений, которые перечислить полностью просто невозможно - wiele zmian których nie w sposób wyliczyć!

!!! wszystkie lokacje są powiększone i właściwie są nowymi lokacjami, pojazdy mają bagażniki z których można korzystać, to ty wybierasz czym, z czym i gdzie jedziesz.

Od autora: dana modyfikacja jest tak zrobiona byś miał czas przemyśleć wszystkie kroki, sojusze, czyny, nowe dialogi, pełno schowków itd/itp.

Pobrałem i zagram.

p.s. na stronie stalker-mods-klanu jest do pobrania 6 dodatków w klimacie rękawiczek itd/itp.

Z gry obrazek:

ssszg05201_7036192_22237769.jpg

 

NOWA WERSJA MODA 4.4: 

LINK 1: https://drive.google.com/file/d/1BVnRZnyti7yM-dQCgDEgzD7NpEZWVGn9/view

LINK 2: https://yadi.sk/d/w14VWInu3Q95Ho

PRZEJŚCIE Z WERSJI 4.1 DO 4.4: 

LINK 1: https://drive.google.com/file/d/1xd8F-VDG4IyN7L90H0hOmKgKAN2ZnbSV/view

LINK 2: https://yadi.sk/d/EyTTDVjM3Q2tno

UPDATA DO VER 4.5 BETA: 

1. GOOGLE DISC: https://drive.google.com/file/d/19LNh089VO4fW_409W7gI98z2DcqkckFL/view

2. YANDEX DISC: https://yadi.sk/d/uoJpL9j53QUuQN

PATCH 1 DO VER 4.4: https://yadi.sk/d/FPBDHT_u3Q5StX

 

ŹRÓDŁO: http://www.amk-team.ru/forum/topic/13320-novyy-arsenal/

   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak podajesz linki to chociaż mów do czego. Więcej niż jeden screen mogłeś dać. Opis jak dajesz to przetłumacz bo te twoje wypociny to nie ogarniam co to jest. Rób coś porządnie albo wcale...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wstawka jak wstawka (na forum jest opcja IGNOROWANIA UŻYTKOWNIKA - zawsze można ją włączyć i nie czytać, jak się komuś nie podobają wypowiedzi danej osoby), ale mod fajny - początek dość zachęcający. Mod jest w formie samodzielnej gry - pobrałem z linku w #1 poście. Stabilnie i całkiem przyjemnie. Co do różnic w fabule - pogramy, zobaczymy :D.

ss_cichy_12-03-16_14-14-28_(l01_escape).jpg ss_cichy_12-03-16_14-14-44_(l01_escape).jpg ss_cichy_12-03-16_14-15-03_(l01_escape).jpg

 

ss_cichy_12-03-16_14-15-25_(l01_escape).jpg ss_cichy_12-03-16_14-15-27_(l01_escape).jpg ss_cichy_12-03-16_14-15-46_(l01_escape).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podbijam temat bo mod wart uwagi. Latarkę można kupić dopiero u Barmana - bez niej jest trudno. Naprawa sprzętu możliwa jest u sprzedawców tylko jak na razie. Fajnie rozwiązane są miejsca na broń: jest miejsce na nóż, pistolet, broń automatyczną i na śrut . Wszystko wstawia się w sloty. Na lokacjach są w końcu przypadkowi stalkerzy - na Agropromie spotkałem Czyste Niebo.

 

ss_cichy_12-04-16_10-53-42_(l03_agroprom).jpg ss_cichy_12-04-16_11-21-40_(l05_bar).jpg ss_cichy_12-04-16_11-26-43_(l05_bar).jpg ss_cichy_12-04-16_11-28-37_(l05_bar).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mogę doczytać, czy jest to tylko mod, czy repack zawierający również grę. Proszę o uświadomienie.

A jeśli tylko mod, wskazówkę na postawienie.

DODANO: Czy mimo nałożenie na mod kagańca nie odświeżania, a mod zaczyna się cieszyć zainteresowaniem, nie można go przenieść gdzieś, skąd kolejne posty będą widoczne w wykazie na stronie głównej?

Bo moje pytanie może przejść bez echa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To całość - mod i gra - stanowią jedność. Nie jest to bynajmniej tylko "podstawka".

 

Zadania są te z podstawki, ale rozwinięte i niektóre dzieją się na innych lokacjach. Po dialogu u Sidora, że chcemy detektor anomalii przenosi nas do PRZEDZONIA - tu jest cała linia zadań do wykonania. Zadanie na broń Powinnościowca rozpoczyna linię zadań na TOPIELACH. Zadanie od Sacharowa na PSI - CHEŁM zaczyna linię na LESIE ZAPOMNIENIA. I td. i td.... W modzie są przewodnicy. Jest śpiwór - do kupienia u Sidora za dwa kafle. W slot broni - tam gdzie jest śrutówka można zamiennie wstawić granatnik lub snajperkę - reasumując: mod oferuje wiele nowych rozwiązań i kupę zadań. Prócz tego masę fajnej broni i dodatków do niej. Gra kto chce - wystarczy po pobraniu rozpakować - miłej zabawy :D.

ss_cichy_12-04-16_14-03-53_(l05_bar).jpg ss_cichy_12-04-16_17-33-31_(l04_darkvalley).jpg ss_cichy_12-04-16_17-33-34_(l04_darkvalley).jpg ss_cichy_12-04-16_17-48-12_(k01_darkscape).jpg

 

ss_cichy_12-04-16_19-09-34_(l01_escape).jpg ss_cichy_12-04-16_19-11-39_(predbannik).jpg ss_cichy_12-04-16_19-20-45_(l01_escape).jpg ss_cichy_12-04-16_20-03-43_(aver).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jestem zwolennikiem teorii więc praktyczne rady w cenie,

To nie jest konkurs na miss czy mistera tylko Krótka, żołnierska(niektórym nie znana tematyka) wstawka jak pobrać i grać, nie jest to "repak" tylko konkretna wstawka do podstawki, Kondotier info dla ciebie - tak ! grałem i gram tylko na podstawce rus z trylogii, tu masz info o trylogii m.in. do pobrania:

http://stalker-mods.clan.su/load/stalker_cop/stalker_zov_pripjati/s_t_a_l_k_e_r_trilogija_repack/1-1-0-1698

torrent: https://yadi.sk/d/rGRtzKxrzzg8s

Nikt nikogo do niczego nie zmusza, już i tak spory procent fanów tego moda gra i można wymieniać uwagi i spostrzeżenia na wielu forach, jeżeli komuś moje "wypociny" nie odpowiadają to niech nie gra i nie robi osobistych wycieczek dla taniego poklasku.

Niektórym pewne sprawy wydaja się być irracjonalne, nierealne czasem wręcz idiotyczne i to tylko dlatego, że zawodzi percepcja, percepcja zrozumienia prawa/praw jakimi dana kwestia/zasada/"maszyneria" się posługuje, dla jednych liczą się konkrety a dla innych irracjonalne ozdobniki, innymi słowy niech niektórzy nie będą spadkobiercami generala Dupereille.

Grałem i opiszę nowości, czyli jak przełaziłem poszczególne kwesty - sporo tego a i tak zrobiłem coś tak około 5-10 procentów moda (wybaczyć proszę ale nie wszystko pamiętam i jedna z moich wad jest nieumiejętność tworzenia solucji a,la Cichy :)):

1/ kwest - pobudka w melinie u wora sidora ATP itd/itp - 2-3 misyjki a potem misja na dostarczenie cygar z przedzonia, tutaj proponuje ogarnąć wielkość mapy w pda - około 50 lokacji(w tym ukryte) z parunastu/parudziesięciu modów - przenosisz się tam teleportem/przewodnikiem.

Lądujesz w wiosce przed meliną - piwniczką(a la umfallen sterne - upadla gwiazda/fotograf wioska stalkerów), schodzisz na dół a tu!!! handlarz/paser zwany - sidorem młodszym!!! Podkopsa ci cygara jeśli: zapłacisz od ręki 30 000 lub dasz mu 20 tysięcy + misja po bimber do rudego lasu do leśnika i z powrotem, ja pozbierałem kasę trochę wcześniej i "dorobiłem" głównie na trepach więc podkopsałem paparuchowi te 30 000 i zaniosłem cygara sidorowi starszemu - teleporty są ważne, masz kasę masz transport lub spotkanie na przedzoniu ze szkasem z btr-a, zawsze zajmiesz drugie miejsce w tym pojedynku.

!!!Ważne teleporty działają na i z oraz do lokacji na których już byłeś, przewodników/teleporty "dostarczają" handlarze, ważne osoby - np. Sacharow, oraz ktoś z pobliża - Lis w Barze 100 rentgenów!!!

 

 

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

I gram dalej. Mod mnie zaskakuje....

   Dla Sacharowa ląduję w Lesie Zapomnienia. Stąd trafiam do PIECZARY. Tutaj spotkałem Górnika  - ten za pieniądze przeniósł mnie do samego LABIRYNTU (Już nie musimy błąkać się jak dzieci w ciemności...). Na miejscu walka i zdobycie urządzenia. Kod do drzwi na wszystkich poziomach jak i do zbrojowni to:

330429

 

W modzie dostępne są niemal wszystkie lokacje znane dotychczas, na nich są zadania i są w pełni zaludnione. Co najważniejsze: stabilność 100 % - nie miałem ani jednego wylotu :D.

 

ss_cichy_12-04-16_23-12-46_(peshera).jpg ss_cichy_12-04-16_23-31-47_(av_peshera).jpg  ss_cichy_12-04-16_23-34-31_(av_peshera).jpg

 

ss_cichy_12-04-16_23-36-51_(av_peshera).jpg ss_cichy_12-04-16_23-45-26_(digger_stash).jpg ss_cichy_12-04-16_23-45-56_(digger_stash).jpg

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cd.

Przedzonie zwiedziłem mimochodem, bar pod nasypem oferuje tak jak każdy tego rodzaju punkt wiele kwestów, w miasteczku trepowskim tez kwesty i sklepik "U szmaciarza" - kwatermistrza, wskazany zakup śpiwora!!!

!!! Bardzo ważne - 2 uwagi - artefakty maja inne właściwości niż w innych modach, np dusza ma +1000 zdrowia i żadnych ujemnych.

2 uwaga - układy, układziki, sojusze zakupuje się - dosłownie u handlarzy zazwyczaj, postacie robią się neutralne, cennik na niektóre:

rozbójnicy - 80 000

trepy - 60 000

najmusy - 60 000

misja z tzw. walizka z agropromu, wykupilem "blaty" z trepami, na śmietnisku/swałce jedne rozbójniki na żółto inne na czerwono - kwest na pomoc na złomowisku, na agropromie stalkerzy i trepy na żółto - się nie zaangażowałem, podziemie, kwest dot. strzelca/striełoka potem baza trepów, i tu 1-a niespodzianka.

Trepy na żółto, z chwilą gdy bierzesz walizkę, trepy robią się czerwone, udało się jestem znowu na swałce, dziki bar i misja - swałka, ciemna dolina, łoszyna, kordon + opłacenie trepów, swałka i bar.

Na łoszynie oprócz mutantów jest baza Myśliwych - za wiaduktem, mając za plecami dolinę, i moc atrakcji w postaci patroli najmusów z lub bez uazów, możesz jechać uazem ale co 700 - 900 metrów posterunek + blokada najmusów.

Misja na jantar do laborki: rostok + atrakcje rostoka/u kwest jajogłowego + fuzja i lądujesz na jantarze.

Rostok - tutaj po raz pierwszy spotykasz się z zombi Juantoreną (taki tam starożytny dla młodych, kubański sprinter), są zombiaki o czerwonych mordach szybkie niczym głodny borzoj.

Jantar, zombi, pomiary, Zjawa/Prizriak, misja dotycząca wejścia do laborki czyli pomijając spory worek nowości początek nowej przygody!!!

!!! handlarze naprawiają złom!!! Sacharow także!!!

I tu jest ostra "jazda z ortodoksami" , misja prowadzi bo Sacharow jakiś bzdet laboratoryjny potrzebuje, przez Ukryta czaszę(taka lokacja) do podziemi - podziemnej bazy monolitu.

Lądujesz prosto teleportem od Sacharowa w pieczarze i albo od razu do dalszej pieczary albo zwiedzasz lokacje, poznajesz stalkerów oraz miejscową ekipę od biohazardu oraz:

1/ schowki

2/ najmusy

3/ dolina w której są anomalie + 2 Biełazy artów, masz wybór, albo arty i "karuzela" albo sobie odpuszczasz te bardziej niebiezpieczne i do pieczary, masz kod od Sacharowa do drzwi pancernych do laborki w tajnej bazie monolitu.

Pieczara czyli przewracanki macanki z mutantami wszelkiej maści, artefakt i  - Cichy spotkał górnika ja dwóch, może cię zaprowadzić do: ukryte miasto, baza, tajne miejsce, do wyjścia, wybrałem bazę, jestem pod drzwiami, zabijasz jakichś 20-u z monolitu, kod, drzwi, monolit, ogniste poltergeisty, 1 kod do kilku drzwi, cel tej część misji i jestem już przed pierwszymi drzwiami kodowymi w pieczarze.

cdn.

 

Pieczara cd. idziesz omijając miejscowych lub ich usuwając do góry, na samej górze teleport i jesteś w szpitalu, albo zwiedzanki albo za stalkerem schody i lądujesz w Limańsku, potem hyc, hyc, hyc - fauna + monolit i przyjacielska wolność do przejścia i do Sacharowa.

!!! cała misja jest od barmana z baru i dotyczy generatorów - tajnego laboratorium!!!

teraz następny etap - pomiary, prizriak koło bajora i na generatory czas zacząć wycieczkę.

Jantar, bar, składy, ukryta dolina, rudy las + misja na leki od leśnika czyli Limańsk, szpital, leki Limańśk i rudy las, promzona + monolit i najmusy - ale są czerwone i żółte najmy - te żółte to te opłacone przez ciebie w/w.

Generatory - stalkerzy + monolit, na bazie 2 btr-y, drzwi oraz w laborce do ukatrupienia około 20 monolitowców, są drzwi z kodem po lewej ale nie masz dostepu, zwiedzasz, zabijasz docierasz do naukowca który marudzi, że... że oni mu kazali robić te eksperymenty? zawierasz z nim blat - układ ty zabijasz monolit on ci daje kod do drzwi - lepiej zabij wszystkich zanim go spotkasz!

Drzwi, dyskietka na stole laboratoryjnym, powrót przez szpital, rudy las + teleport, Sacharow i dopiero możesz się udać do laborki na jantarze.

Sacharow po powrocie kopsa ci misję na Jupiter vel stacja Janów do swojego kolesia jajogłowego, przewodnikiem jest jakiś Mikołajow (chyba - czytaj uważnie tekst opisowy od Sacharowa w dialogu tej misji) który się kumpluje z Myśliwymi i przeprowadzi cię z zachodniej Prypeci do wschodniej.

W miedzy czasie w celu rozszerzenia możliwości teleportu wyłączyłem "wyrzygiwacz mózgów" i zaliczyłem hotel po dekoder, tam w hotelu schowek zaliczony ale dekodera mam szukać w 2 miejscach - mapka w pda dołączona do kwestu.

Kasa - bardzo potrzebna bo sporo broni, trzeba ją naprawiać, opłacać teleporty/przewodników i inne wydatki.

Jest, zdobyłem mój ulubiony MG42 bis, te krótkie mordercze serie - jest amunicja przeciwpancerna, nie polecam piły - Saw, szajs, lepszy jest HK w formie rkm-u.

Kto nie zagrał to nie wie ile traci!!!

Kwesta robisz ty nie komputer więc wszystkie drogi prowadzą do celu i są różne warianty wykonania zadania, nie każdy alians/układ jest dobry, i możliwość około 20-30 kwestów całkowicie nowych u każdego "kwestodawcy".

teraz szukam drogi na drugą stronę Prypeci - rzeki.

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vidkunsen- na stronie z trylogią, pokazali mi środkowy palec, bo byłem tam tylko gościem. Ale to normalka, nie mam do nich pretensji.

Są inne sposoby pozyskania rus podstawek. Choćby poprzez usunięcie gamedaty z jakiegoś repacka moda, który nie zmieniał bin. Ale za dobre chęci dziękuję.

Moda ciągnę z jandeksa.

Przy tej okazji pytanie do tych co go już ściągnęli. Jak sądzicie, mod dodał tylko gamedatę, czy pozmieniał też pliki z bin?

 

DODANO: Grę, bo trudno to nazwać modem pobrałem i uruchomiłem. Strefa przywitała mnie taką mgłą, że drugiego końca wioski nie widać. Poskutkowało to nieciekawymi efektami graficznymi.

ss_administrator_12-05-16_21-56-34_(l01_escape).jpg

Pomimo wybrania opcji bez cieni słonecznych, mam je ale jakby wiszące w powietrzu. Trochę się nagimnastykowałem, zanim zaskoczyłem jak używać slotu dla strzelb. Koło przystanku autobusowego na Kordonie, stoczyłem bój z żołnierzami, a w chwilę później pojawiła się chmara czystoniebowców. Okradli mi moich żołnierzyków. Byli też pomiędzy ATP a lokomotywą, wybijając zwierzynę. Między nimi plątały się takie postacie

ss_administrator_12-05-16_21-55-28_(l01_escape).jpg

Również i martwe, znalazłem na ATP i w wiosce nowicjuszy. Strefa nam niewieścieje :051:  Gram jako stalker i skuteczność broni przy strzelankach jakaś nienaturalna. Trzeba będzie spróbować wyżej ustawić poprzeczkę.

Na razie mam odczucia ambiwalentne. Zobaczę przy dłuższym pograniu, co dały te zmiany.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kondotier! kwestia palca polega na tym, że zapominam o czymś takim jak weryfikacja i ocena działalności, co jakiś czas na rus/ua/bieł forach prowadzą weryfikację i tych co się nie udzielają, są pasożytami, trolami do n-tej - reklamy, spamy itd/itp to wyrzucają na aut.

Ja mogę tam wejść i pobrać ale zapomniałem o powyższym, więc przepraszam i postaram się odszukać sposób na pobrania trylogii z pominięciem procedur weryfikacyjnych, taki bonus na forum dla tych co przeszli pozytywnie weryfikacje konta :).

Co do postaci kobiecych to sie juz przyzwyczailem, że: Lena Maszyna, Mara, Masza, Warwara itd. są częstym zjawiskiem, taki mod, jest dużo kobiet więc jest to uśmiech w stosunku do kobiet które mogą sobie teraz opisywać która z kobiet stalkerek ma ładna buzię, dobry makijaż czy też małe lub duże oczy ;)

Prypeć wschodnia:

Jest to połączenie dwóch kwestów, "podstawowego" czyli z podstawki na szukanie dekodera w hotelu oraz na szukanie jajcogłowego na Janowie z polecenia Sacharowa.

 

 

Sacharow nawija, że masz się spotkać z ekologiem Pomidorowem który buja się z myśliwymi, spotykasz go na prawo od hotelu(mając za plecami radar) na pięterku w ostatniej bramie, tamże on jest Siergiej Pomidorow i ma m.in. opcję przeprowadzenia cie do Prypeci wschodniej.

Jest też tam handlarz i spora ekipa myśliwych.

Prypeć wschodnia - nie dostaniesz się bez kodu do X8 - trzeba szukać po kwestach, ale Pomidorow daje ci misje na tajemniczy kluczyk który gdzieś wśród wielu ekip monolitu ma ich dowódca przy sobie, ja go ukatrupiłem w okolicy przedszkola, miał kluczyk typu yeti, oddajesz go Pomidorowi a on ci w zamian kopsa pancerzo-kostium SP++ - zielony naukowy super ulepszony - Pomidorow jest i ty po teleporcie w bloku na górze gdzie się włazi po badylach z anomaliami koło kina Prometeusz.

Przejście podziemne - atrakcje m.in. możesz sobie książkę wypożyczyć którą oferuje ci bibliotekarz ;), potem hangar na Janowie i

misje od Brody z wieży koło stacji oraz bunkier naukowców, w między czasie nie omieszkałem przez przejście koło mostu via zakład/rampa cementownia dostać się na zaton po deszyfrator do Sowy/Sycza - rzecz jasna misje na to i tamto dają obaj handlarze/barmani w tym odwiedziny w laboratorium, powrót i bunkier uczonych Janów.

Dlaczego tak a nie inaczej oraz plusy łapówek:

Bo im więcej zaliczysz lokacji tym lepsza oferta teleportacyjna od handlarzy i przewodników oraz Prypeć, Janów i Zaton jest pełne trepów, rozbójników i najmusów i są oni na żółto, ale też na każdej lokacji świrów religijnych z monolitu pełno więc neutralność mile widziana i to oni na monolit polują a nie na ciebie, na Zatonie nawet specnaz jest żółty.

Gram dalej.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozpocząłem grę od nowa, bo w tej mgle grać się nie dało. Mgły nie mam, ale za to leje bez przerwy. Efekt z cieniami jaki poprzednio pokazywałem na screenie, to nie cienie, ale refleksy, lustrzane odbicia na szybie maski.

Mam mały problem. Barman z Przedzonia, wysyłając mnie po dyskietkę, mówił o bagnach. A w zadaniach figuruje Zaton.

To w końcu gdzie trzeba iść?

A te zadania z wycieczką prawie poza mapę, nie bardzo mnie ucieszyły. Wybitnie nie dopasowane do głównego wątku Cienia Czarnobyla. Z tym autorzy moda jakoś nie utrafili.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie nie robiłem tych zadań na dyskietkę - idę inaczej. Teraz mam zadanie na Jupiterze i Generatorach. Za zadanie dostałem "wypasiony" miotacz ognia. Przy Duchu jest świetny Wintorez. W Szpitalu znalazłem lekarstwo przypadkiem - z pewnością będzie na to zadanie bo nie mogę go wyjąć z inwentarza. Jak dla mnie mod świetny. A Martwe Miasto... 

ss_cichy_12-05-16_18-36-03_(hospital).jpg ss_cichy_12-05-16_19-13-07_(deadcity).jpg ss_cichy_12-05-16_22-51-59_(l08u_brainlab).jpg

 

ss_cichy_12-05-16_23-03-44_(l08_yantar).jpg ss_cichy_12-06-16_22-49-44_(l02_garbage).jpg ss_cichy_12-06-16_22-49-54_(l02_garbage).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vidkunsen - wiesz coś na temat mojego pytania 2 posty wyżej? Mają być Bagna czy Zaton? Bo nie chcę się na Bagna władować bez potrzeby, a na Zaton to jak wyprawa Jazona. Trzeba albo zrobić wcześniej podstawkę, albo się pchać jak wariat. To samo z bimbrem dla Sidora juniora. Ale heca, Sidor ma syna?

DODANO: Problem Bagna czy Zaton rozwiązany, z pomocą tego filmowego poradnika: https://www.youtube.com/watch?v=B1xa-eRHeqc&index=1&list=PLQazZ5fwvjbkpaaA9UxgncL2cXd7Ouphi

Prawidłowe kreślenie miejsca znajdźki jest w dialogu. W jego opisie jest błąd. Zadanie wykonane, zaliczone, zniknęło.

Zadania do ciekawiącego mnie momentu wykonywaliśmy jednakowo, więc się zgadza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 7.12.2016 o 12:04, kondotier napisał:

Trzeba albo zrobić wcześniej podstawkę, albo się pchać jak wariat

Nie masz wyboru, żeby zrobić podstawkę trzeba iść na Zaton po dekoder do sterowni Monolitu :)

 

Takie malutkie podsumowanie - mod fajny, kupa nowych broni, trochę nowych zadań i kilka niespodzianek przy wykonywaniu starych zadań. Zaimplementowana naprawa broni u każdego prawie handlarza. Handlarza są na wszystkich ważniejszych lokacjach, i dodatkowo możemy u nich kupić przewodników na odkryte mapy - ale i tak z buta trzeba się czasami zdrowo nabiegać.

Aura przeważnie ciemna i ponura, przez większość czasu pada deszcz i dodatkowo jest mgła. Ale to akurat mi nie przeszkadza. Gorzej, że grafika pomimo ustawienia wszystkiego na max wygląda...tak sobie. To znaczy bez problemu idzie grać, ale król Julian by powiedział, że pośladki nie są zachwycone ;)

Jeszcze gorzej, że dość często zdarzały mi się wyloty z gry. Część owszem, można przypisać staremu silnikowi gry :

Ran out of memory

LUA error: not enough memory

i kilka podobnych, które po wczytaniu sejwa ustępują. Ale na lokacjach Prypeć, Zaton i Jupiter dopadał mnie często wylot z logiem :

***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better)

A na to żaden niestety sposób,  nawet ten znaleziony na Forum :

https://stalkerteam.pl/topic/6354-rozwiązanie-problemufatal-too-many-lmap-textures-limit-8-textures-or-32m-reduce-pixel-density-worse-or-use-more-vertex-lighting-better/

nie działał.

Heh, nawet podejrzewałem, ze to wina SLI, odłączyłem jedną kartę, ale to nic nie zmieniło, wyloty z powyższym logiem dalej były.

Sam się sobie dziwię, że nie wywaliłem moda z dysku :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha, ha. Miałem wybór.

A na poważne. Trzeba było przynieść płytkę CD. W dialogu zleceniodawca mówił o Bagnach, a w opisie zadania w PDA było nakierowanie na Zaton. Ale ono jest błędne, bo faktycznie CD jest na Bagnach.

Tak samo jak apg2312, męczą mnie wyloty, chyba z powodu LUA, bo w logu nie ma Fatal. Też mi leje jak z cebra, błyskawice i grzmoty na okrągło. I właśnie przy zbieżności, błyskawicy, grzmotu, wybuchu granatu i strzałów, najczęstsze wyloty. To samo co apg2312 mam z kolorystyką i jakością tekstur. Żadne kombinowanie nie pomaga. W połączeniu z pogodą, jest to nijakie.

Może innym to będzie odpowiadać, ale ilość szybko dostępnej broni różnego typu oraz amunicji do niej na tony, zaczyna mnie zniesmaczać. To samo z pancerzami.

Trzeba też mocno uważać, aby wykonując te nowe zadania przepędzające nas po całej mapie, nie wejść w zadanie z podstawki, jak np. wybicie bandytów w Dolinie mroku, przed zadaniem na klucz do labu. Klucz zdobędziemy, ale fabuła podstawki się sypie.

Przy nowych zadaniach, gdy się przychodzi je rozliczyć po wykonaniu, trzeba zaczynać od dialogu jego brania. Dopiero dostaje się dialog na rozliczenie. Jak na początek gry ( dopiero zaniosłem walizkę do baru ) trochę tego za dużo.

Ale pogram jeszcze i zobaczę jak dalej, łączą się lub rozmijają nowe zadania z wątkiem podstawki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mod mnie cały czas zaskakuje. W schowkach poległych można znaleźć świetne kombinezony - nie ma potrzeby kupowania :005: - jak dotąd najlepszy jest egzoszkielet Wolności. W schowku Strzelca przeoczyłem kuferek z gratami - miodek. I walę dalej po nowych lokacjach. Bagna i Topiel są piękne. Dotarłem właśnie do UKRYTEJ DOLINY - lokacja znana z innych modów...:D

 

ss_cichy_12-07-16_23-33-50_(l03_agroprom).jpg ss_cichy_12-08-16_09-36-37_(l03u_agr_underground).jpg ss_cichy_12-09-16_18-54-59_(marsh).jpg

 

ss_cichy_12-09-16_19-05-40_(marsh).jpg ss_cichy_12-09-16_19-35-02_(hiding_road).jpg ss_cichy_12-09-16_19-35-04_(hiding_road).jpg

Панорамные прицелы.rar - CELOWNIKI PANORAMICZNE DO MODA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dalej drążę moda; do postu wyżej dałem załącznik z panoramicznymi celownikami - nieźle to się prezentuje. Warto dokładnie sprawdzać schowki i gąszcz na lokacjach. Mam już egzo Wolności ze schowka i natknąłem się w Zapomnianym Lesie na fajny artefakt. Ciekawie tez wygląda od strony graficznej kwestia snu - widać na screenie.

 

ss_cichy_12-10-16_11-26-33_(hiding_road).jpg ss_cichy_12-10-16_11-26-35_(hiding_road).jpg ss_cichy_12-10-16_11-26-50_(hiding_road).jpg ss_cichy_12-10-16_11-26-52_(hiding_road).jpg

 

ss_cichy_12-10-16_11-47-53_(puzir).jpg ss_cichy_12-10-16_11-48-06_(puzir).jpg ss_cichy_12-10-16_12-52-08_(red_forest).jpg ss_cichy_12-10-16_17-00-51_(l05_bar).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to jest z danym modem? Wprowadza wyłącznie zmiany pod kątem zawartości tzn. pod kątem ilości broni, czy też są widoczne zmiany w fabule gry? Czy takową modyfikację można zarekomendować osobom, które nie miały styczności z innymi modami, czy raczej bardziej doświadczonym "stalkerom" ze względu na poziom trudności i ciekawe, nietypowe rozwiązania? 

Widzę, że po Waszych komentarzach opinie tego moda są pozytywne w większości. Domyślam się też, że grywalność tej modyfikacji również jest na wysokim poziomie. Z chęcią z czasem wypróbuję tego moda zwłaszcza, że "modyfikacje militarne" bardzo mnie interesują prócz tych, które wprowadzają mniejsze bądź większe zmiany w fabule, bądź całkowicie. :)

Edited by seb-stryl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Są widoczne zmiany w fabule gry - czyli nowe zadania typu "znajdź i zabij", czy "poszukaj i przynieś", ale też pozmieniane niektóre zadania z podstawki. Przykładowo "znajdź broń Powinnosciowca" kieruje nas na Topiel, czy żeby zakończyć fabułę zniszczeniem Świadomości Z trzeba iść na Zaton po deszyfrator (w oryginale jest w hotelu w Prypeci). Ot, taka odmiana.

Jako że zakończyłem już zasadniczą grę mogę poinformować, że freeplay istnieje :) Tyle, że nowych zadań nie zauważyłem, można co najwyżej polatać po lokacjach i porobić zadania poboczne ominięte wcześniej.

Jest to o tyle łatwiejsze, że we freeplayu możemy kupić neutralność najemników i monolitu (w czasie gry tylko bandytów i wojska). Więc martwić się trzeba tylko o mutanty - wystarczy Sajga i trochę śrutu :)

No i dodatkowo

Spoiler

Po zniszczeniu Świadomości Z wyłączyły mi się WSZYSTKIE  anomalie na WSZYSTKICH lokacjach :D

Możemy też zakończyć freeplay opuszczeniem Zony - to tez nowy dialog u Sidorowicza seniora i juniora :D

 

Tak z ciekawości - zauważyliście, ze zarówno koty, jak i miauczące dinozaury (poniżej na screenach) nie atakują stalkerów ? :D

ss_adam_12-09-16_19-16-39_(hiding_road).jpgss_adam_12-09-16_23-43-36_(hiding_road).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord