Jump to content
vidkunsen

Nowy Arsenał

Recommended Posts

Jak zkończysz zadania + te z podstawki to dostajesz SMS od leśnika żeby się z nim spotkać, tym samym zaczynasz nowa linie fabularną - jesteś najemnikiem a twoim szefem jak i szefem wszystkich najemników w strefie jest były oficer GRU - Leśnik Fiodor:

 

 

ss_tomahawk_07-08-18_17-15-55_(red_forest).jpg

p.s. szefem wszystkich bandytów jest Sowa z Zatonu - kolejna linia fabularna, ale to potem. :biggrin:

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowy Arsenał 6: Rewolucja:

Opis:

Spoiler
  • Silnik OGSR, 64-bitowa wersja.
  • Bronie o unikalnych możliwościach. Ogólna liczba różnych nazw broni odlicza się w setkach.
  • Identyczne sloty dla dużych broni, detektorów, artefaktów, preparatów i podświetlenie inwentarza w stylu COP/ZP, zmiana tekstur rąk przy zmianie zbroi, technologia "zdjęcie w zdjęciu" dla większości celowników.
  • Oryginalna fabuła została poszerzona o kilka obszernych misji, także oprócz tego dodano masę dodatkowych i cyklicznych zadań i dużo nowych lokacji.
  • Dla wielu misji przewidziana możliwość alternatywnego spokojnego przejścia.
  • Kilka nowych oryginalnych końcówek gry.
  • Nowi unikalni NPC, w tym bossów różnego stopnia.
  • Nowe zachowanie niektórych potwórów, a także obecność przyjaznych zwierząt i możliwość oswojenia wrogich.
  • Zona powiększyła się kilkakrotnie, dodano dużą swobodę ruchu, w tym przy pomocy transportu z bagażnikami.
  • Możliwość wstąpienia praktycznie do wszystkich frakcji, a także możliwość zawarcia zawieszenia broni ze wszystkimi frakcjami.
  • Dużo innych zmian, których kompletnie nie da się wymienić.

Wymagania systemowe:

Spoiler

Dla komfortowej gry potrzebna będzie podobna do tej, konfiguracja:

Procesor: i5 2400 lub odpowiednik AMD

RAM: 8 GB

Graf.karta: RX460 lub GTX 1050Ti

Miejsce na dysku: 20 GB

System operacyjny: Windows 7, 8, 10 64-bit

Autorzy projektu:

Spoiler

@dsh - pomoc i pomysły w skryptach
@KRodin - silnik, skrypty
@lordmuzer - silnik, skrypty
@phorumer - pomysł, fabuła, bronie
@SK0RPY0N_O89O - tekstury, misje, testy

Oddzielne podziękowania:

Spoiler

W danej modyfikacji użyto niektóre schematy i zasoby z OGSE, OP-2, OGSEOP2 DSH, OGSM, Improved Interface, HD Graphics, Фото Зона, NLC, NS2016 i innych modyfikacji.  
Oddzielne podziękowania: @editor46, @BFG, @dsh, @Gaz1k, @Marafon6540, @Mari, @MarsiK, @Mordovan, @Murarius, @Rastaman_vip74, @RevolveR, @Romark, @SpaceMarine, @Starter, @W.A.S.P., @ПСЕВДО-S.T.A.L.K.E.R. 
Szczegółowe informacje o autorstwie użytych materiałów znajdują się w dokumentacji.

Linki do pobierania:

Spoiler

1. Główne zasoby (archiwa gry, tekstury modeli i inne) - wszystko to, co nie trzeba będzie zmieniać: Dysk Google

2. Konfigi, skrypty, silnik, a także poprawki, które można wprowadzić później - to archiwum może się zmieniać, kiedy doda się patcha; link będzie ten sam: Dysk Google

Instalacja:

Spoiler

UWAGA: Dana modyfikacja zawiera w sobie absolutnie wszystkie zasoby, obowiązkowe dla uruchomienia gry i nie potrzebuje zainstalowanego «S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla», dlatego też nie rozpakowujcie archiwum do folderu z oryginalną grą. Upewnijcie się, że instalujecie mod na wersję 64-bitową Windows!

1) Zainstalujcie biblioteki Microsoft Visual C (jeśli jeszcze nie zainstalowane).

2) Pobierzcie wszystkie pliki z pierwszego linku w jeden pusty katalog, w dogodne dla was miejsce, gdzie macie pełne prawa dostępu. Zalecane jest nie umieszczanie go na dysku systemowym. Następnie pobierzcie i rozpakujcie wszystkie pliki z drugiego linku w ten że katalog ze zgodą na zamianę plików.

Powinno to wyglądać następująco:

Spoiler

appdata

bin_x64

start_64.cmd

gamedata.db_00_base

gamedata.db_01_levels

gamedata.db_02_levels

gamedata.db_03_levels

gamedata.db_05_meshes

gamedata.db_06_sounds

gamedata.db_07_textures

gamedata.db_08_textures

gamedata.db_09_textures

gamedata.db_99_main

fs.ltx

StalkerUserManual.pdf

NewArsenalReadme.txt

3) Przejdźcie do folderu bin_x64, znajdźcie plik xrEngine.exe i uruchomcie go.

4) Przejdźcie do opcji - skonfigurujcie grafikę i sterowanie.

5) Zacznijcie nową grę.

6) Grajcie.

Spostrzeżenie: w folderze appdata znajduje sie plik konfiguracyjny new_arsenal.ltx, gdzie możecie zmienić niektóre parametry rozgrywki.

Ważne: Nie instalujcie tej wersji na poprzednie! Obowiązkowa czysta instalacja. Także bez szczególnej konieczności nie przenoście ze starych wersji pliku konfiguracyjnego user.ltx, niech gra zregeneruje go na nowo.

UWAGA: zapisy zrobione na poprzednich wersjach moda NA, najprawdopodobniej nie zostaną załadowane, lub jeśli się załadują nie będą działać poprawnie. Tak więc lepiej na nich nie grać. Rozpocznijcie nową grę.

Wideo:

Spoiler

 

Źródło: amk-team.ru, ap-pro.ru, stalkermod.ru, bar-reaktor.ru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strona z której tez można pobrać moda: https://stalkerportaal.ru/load/teni_chernobylja_novyj/teni_chernobylja_globalnye_modifikacii/novyj_arsenal_6_revoljucija/136-1-0-3041

 

Słabo się znam na ustawieniach opcji "specjalistycznych" w grze ale jakoś tam sobie ustawiłem opcje.

Pobrałem połączyłem z plikami z drugiego foldera, odpaliłem i gra, misja 1 - Szustry.

W opcjach jest opis co dana zmiana powoduje, artefakty świecą, sporo bambetli w grze w tym nowe.

p.s. w chacie gdzie w piwnicy są konserwy w skrzynce i trzeba rozwalić deski są 2 skrzynie do obejrzenia - jedna jest w gablotce przeszklonej a w niej coś co u Sidora kosztuje 2777 rubli (na starcie masz tylko 1000) - śpiwór!.

Spoiler

ss_tomahawk_01-18-19_23-45-01_(l01_escape).thumb.jpg.c866fdc7370d2478caabe1572fd0ebb2.jpgss_tomahawk_01-18-19_23-43-23_(l01_escape).thumb.jpg.77fcccd84d8629e463214af0a93349bc.jpgss_tomahawk_01-18-19_23-30-10_(l01_escape).thumb.jpg.9f75959677ab187f2b7a1d16cf31d676.jpgss_tomahawk_01-19-19_00-00-18_(l01_escape).thumb.jpg.0d269aa557cb0b00241e83adad438fcd.jpg

 

ss_tomahawk_01-18-19_23-45-55_(l01_escape).jpg

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie jest jeden poważny minus (oświetlenie w modzie metoda prób i błędów już sobie ustawiłem), jeśli sprzedaję np. granat zaczepny to  dostaję 4-6 rubli a jeśli chce go kupić od kogoś czy też od handlarza to żądają ponad 600 rubli - balans finansowy do kitu.

Potrzebuję 60 000 rubli żeby opłacić blaty z trepami bo bez tego 60% zadań jest niewykonalne, jak nie patrol, snajperzy to BTR!

p.s. zapyziała latarka kosztuje 27777 rubli!

Ustawione:

 

ss_tomahawk_01-19-19_21-07-54_(predbannik).jpg

ss_tomahawk_01-19-19_21-14-37_(marsh).jpg

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowy patch: Google.Drive

Spoiler

Poprawiono:

1)Wylot z szczurami, z SoundThreshold.

2)Wylot z BTR i mięsaczami, z bip01_spine1.

3)Wylot w czasie zakładania zbroi najemnika.

4)Wylot w czasie ulepszania broni na MW.

5)Poprawiono ceny, za które kupcy kupują rzeczy.

Co zrobić, żeby znikła ciemność w czasie słońca?

Spoiler

W rozszerzonych opcjach ustawić opcję Intensywność HDR ("интенсивность HDR") na połowę i wtedy nie będzie ciemno.

Przed:

http://i-fotki.info/24/41417b84defd9687d73570ef64b2645b2ebc7b330584941.jpg.html

Po:

http://i-fotki.info/24/90cc50853010403be8df301ace6aa6002ebc7b330584941.jpg.html

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pograłem, skończyłem. Zadania ( te nowe) nie są aż tak rozbudowane, także wystarcza podstawowa znajomość ruskiego, aby się połapać lub sobie translatorem do tłumaczyć.

Stabilny, ładna grafika ( ciemno jest - to trzeba sobie w ustawieniach graficznych zmienić), sporo broni, celowniki  powiększające jak lupa ( pierwszy mod z takimi, jaki grałem), parę nowych lokacji. Nie jest przesadnie trudny. Niektóre zadania wręcz denerwujące ( szukanie pewnej dziewoi, kto grał ten wie). Duża zaleta moda, to to że ma atmosferę, jest dosyć długi i  to że jest  znacząco grywalny.  Polecam ( 7/10)

Share this post


Link to post
Share on other sites

NOWY PATCH Z 15.03.2019: https://drive.google.com/file/d/1-6OfzLrVMaFOmwCaBNG9-96e7cfgpazB/view

ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forum/35-91737-1

ss_archa_04-13-19_11-01-16_(mainmenu).jpg

ss_archa_04-13-19_11-57-15_(l01_escape).jpg

 

TRAINER: New Arsenal Revolution.exe

ZASADA DZIAŁANIA: Po uruchomieniu gry,  minimalizujemy ją i włączamy trainer. Komendy działają na dwa klawisze; przykładowo NIEŚMIERTELNOŚĆ to jednoczesne naciśnięcie klawiszy "F1" i "]".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord