Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

radiostacja.jpg

Tytuł oryginalny: Начало. Пролог к "Проект Отступник"
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 12.12.2016 r.
Autor: SkIF!, Goroff, LAKI
Autor spolszczenia: @gawron
Śr. długość rozgrywki: (ok. 4 godzin)


OPIS:

Spoiler

Niewielka modyfikacja fabularna będąca jednocześnie prologiem do historii rozgrywającej się w Projekt "Odstępca"

Stalker o ksywce Kania w celu zidentyfikowania agenta Świadomości-Z zostaje zatrudniony jako ochroniarz w mobilnym laboratorium naukowców. Według posiadanych informacji przez oddział specjalny "Bariera", którego celem jest zwalczanie zagrożeń pojawiających się na obszarze Strefy Wykluczenia, Świadomość-Z przygotowuje się do kolejnej intrygi, a jej agent ukrywa się wśród naukowców. Kani po pewnym czasie udaje się wpaść na trop podejrzanego, jednak sytuacja wymyka się spod kontroli. 


Cechy moda:

  • Nowa fabuła, 
  • Dużo nowych schowków, 
  • Zmiany w grafice,
  • Jednym z autorów produkcji jest SkIF!, który odpowiada za serię Złoty Kufer

SCREENY:

Spoiler

4fc51cc6f8b3963fae42f9767e7c2a25c296e9264231629.jpg

9afecc809cf85749b7d8e414ca715761c296e9264231627.jpg

prolog-proek-otstupnik_3.jpg

prolog-proek-otstupnik_6.jpg

VIDEO:

Spoiler

Prezentacja rozgrywki od AP-PRO

 

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji: 

  • Zew Prypeci 1.6.02. 
  • Z głównego katalogu gry należy usunąć folder bin. 
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem (gamedata, bin) oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry.

Uwaga!

  • Spolszczenie zawiera fix z lokalizacją schronień przed emisjami, 
  • W przypadków napotkania problemów przy pierwszym uruchomieniu gry należy przywrócić z kopii bezpieczeństwa folderu bin - plik xrEngine,

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Fix z poprawnym wyświetlaniem się tekstur celowników oraz lornetki: 

Fix zawierający poprawione siatki celowników: 

Spolszczenie: 

  • Nasz serwer - [KLIK]

Fix do spolszczenia na broń FN 2000:
gamedata.7z

Źródło: AP-PRO_LOGO.png.5af8a41dd682d74089b58cc2dd2edcbd.png  LOGO_STALKERMOD.png.03c0e05fd4d9f6b452ea351627d7ce2c.png

  • Super 1
  • Dodatnia 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze strony: http://stalker-mods.clan.su/load/stalker_cop/stalker_zov_pripjati/nachalo_prolog_proekt_otstupnik/1-1-0-1728

Nowy scenariusz, grafika, na lokacji jest dużo schowków i można się załapać na 10 bonusowych schowków, na lokacji są poukrywane fleszki na/w których są podane lokalizacje schowków, mod korzysta z modów OWR i AZM.

Usuń bin i gamedatę - jeśli jest i zamień na tą z moda, link do moda podany wyżej przez Gawrona.

Można też pobrać stąd bez logowania na yanka: https://yadi.sk/d/avJEOulq33J6Bg

Pacz na poprawiona optykę i krzywizny(tekstury) - celowniki i lornetki: https://yadi.sk/d/D57A-fXv33Hx5H

Pacz na "hamowanie" czyli skoki klatek i anomalie: https://yadi.sk/d/UQJDBPbo33LebL

A ze strony : http://ap-pro.ru/forum/36-89167-1

Poprawka na ukrycie od wyrzutu: https://yadi.sk/d/xoUlDnxr33MeWS

gamedata - configs - misc

Jeśli pobierzesz z pobranego (m.in. przeze mnie) wyżej linka to masz spałnera pod f1:

15313572.jpg

Zajrzyj a dowiesz się czego masz szukać jeśli nie przepadasz za niespodziankami.

"Rozmawiałem" m.in. z ferr-um i na w/w stronie pakują do każdego moda który wystawią m.in. spałnery coby nie łamać klawiatur, nie kopać myszek i nie pluć w trakcie epitetów ujemnych na monitor jak się... zbulwersujesz na moda i przeklinasz do niego(nie to nie autyzm tylko syndrom wku...a do łez  znany każdemu graczowi w mody stalkera) :)

 

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Post pod postem bo trochę z innej beczki.

Moda odpaliłem z ciekawości na polskiej podstawce bo wydaje się krótki, działa i jest stabilny. Zadania robię na czuja ( są wskaźniki na mapie ), bo opisów brak ( pokażę na screenie ). Mod wydaje się ciekawy i graficznie ładny, moda na mgłę chyba wchodzi na stałe do stalkera, sporo schowków do znalezienia, jak się dobrze trafi to można egzo mieć na początku, broni pod dostatkiem w schowkach i po zabitych. Naprawa i modernizacja sprzętu u naukowców w bunkrze ( lokacja Jupiter). Zobaczę co dalej bo mam dwa zadania bez opisu i znacznika na mapie. Zapowiada się na ciekawy modzik.

Tak wyglądają opisy w PDA

ss_mkk7_12-13-16_19-07-20_(jupiter).jpg

 

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpaliłem, dodałem celownik panoramiczny bo w oryginale jest denerwujące kółeczko.

Misje:

Ukatrupić snorki przed bunkrem, snorki wielkości owczarka germańskiego.

odszukać miejsce z którego te w/w się dostały pod bunkier a potem pogadać z zabójcą zwierząt - zwieroboj na stacji.

Tamże misja na łączność z bazą - cementownia oraz wziąłem misje na mutanty(wszędzie znaczniki na pda) potem cementownia i łączność z bazą.

Dalej nie grałem, mod sempiterny nie urywa, może jako całość się rozkręci ale na razie szału nie ma.

kwestii pobierania nie przeskoczę mimo wszystko więc trzeba być zarejestrowanym na forum lub pobierać z yanka z konta bez rejestracji jeśli jest taka możliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed bunkrem to raczej tuszkany ( dodałem ich fotki w klimatycznych ), snorki są normalne jak w innych modach. Pobrałem z linku od @gawron-a chociaż myślałem o tym ze spawnerem dla zabawy, bo gram w to rozrywkowo czekając na coś nowego z polonizacją. Co do celowników to jasne że z panoramicznymi jest wygodniej, z tym w oryginale za to trudniej, ale co kto lubi :).

Edytowane przez mkk7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, mkk7 napisał:

Zadania robię na czuja ( są wskaźniki na mapie ), bo opisów brak ( pokażę na screenie ).

Jeśli dalej tak masz, to sprawdź czy poprawnie wykonałeś pkt. 4 instalacji.

Znowu prawie dwa dni nie miałem internetu (najważniejsze, że już wiem dlaczego), więc pograłem w tego moda. Na początku wydawał mi się przeciętny, ot mod jak mod, ale czym dalej z fabułą, gra robi się coraz ciekawsza. Nawet przestałem zwracać uwagę na HUD, który na początku mnie drażnił.

50ad09e2fe7c905df94d85fd394fe659.jpg

Spoiler

b2e8fdae285d1fb86739968ef810b470.jpg

a21ca85e7b8e3e1e2a990dafdf96175e.jpg

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że mod krótki czasowo, to nie znaczy że tłumaczenie też jest krótkie. Cała techniczna część moda, jak uzbrojenie, pancerze i wynalazki autora moda, wymagają tyle samo pracy, co duży mod. A jak mod zrobiony niechlujnie, to samo wyszukiwanie plików, a w nich fragmentów do tłumaczenia nic się nie różni od dużego.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kondotier napisał:

Cała techniczna część moda, jak uzbrojenie, pancerze i wynalazki autora moda, wymagają tyle samo pracy, co duży mod.

No tak, a w sumie może taki mini mod przez to bardziej wkurzający do tłumaczenia. Treści fabularnej nowej mało, a za to dowalą nowych weapon packów i pancerzy i roboty kupa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, tom3kb napisał:

W Stalker News mówili, że ten modzik to 2 godzinki gry? Prawda to?

Jeśliby biegać od znacznika do znacznika wyznaczającego fabułę dostając zadyszki, to 2 godziny, 11minut i 43 sekundy:). Natomiast ciesząc się grą, wykonując zadania poboczne, zbierając arty, ulepszając, przeszukując schowki itd. - 2 dni.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron pkt.4 instalacji zrobiony ( jedyny katalog rus w gamedata- text przemianowany na pol. ). Tak jak pisałeś jest sporo miejsc do przeszukania, schowków sporo, ulepszanie pancerza i broni też trochę zajmuje bo kasę na to trzeba gdzieś zdobyć, artefaktów za wiele nie ma. Teraz szukam dokumentów w fabryce Jupiter bo o to chyba chodzi w jednym zadaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukiwania wg. wskaźnika nic nie daje, czasem trzeba zatoczyć większy krąg poszukiwań - vide zadanie na klatkę z tuszkanami.

Cały klimat moda - prologu - sprowadza się do dialogu z zabójca zwierząt na Janowie w którym zasugerowano głównej postaci, że wśród naukowców jest V kolumna, potem już tylko musisz ciągnąć akcję bo wiesz, że ktoś taki istnieje, tylko kto!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen dla kogoś kto dopiero zaczyna przygodę ze Stalkerem szukanie według znacznika pewnie będzie problemem, dla większości będzie wiadomo że znacznik na mapie to tylko rejon gdzie trzeba szukać. Co dialogów masz rację, dopiero jak odstrzelili naukowca na spacerku, to się zorientowałem że coś jest nie tak :).

Spoiler

Gdyby ktoś chciał egzo na sam początek to należy go szukać w łyżkach pogłębiarki.

ss_mkk7_12-13-16_20-46-41_(jupiter).jpg

 

 

 

Edytowane przez mkk7
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory za post pod postem, ale ten dotyczy ukończenia prologu, @Anton Gorodecki prosił o komentarz z ukończenia tego moda.

Sporo już zostało napisane w temacie, więc krótko o wrażeniach. Mod graficznie dość ładny, nie jest trudny a wręcz lekki ławy i przyjemny ( taki relaks po czymś bardziej skomplikowanym lub wprawka przed czymś trudniejszym :) ), balans w miarę Ok ( chociaż to normalne że handlarze w zonie nas strzygą :), a wymiana ognia z np. bandytami w kurtach a nami w egzo zmodernizowanym na maxa kończy podobnie dla obu stron ). Co do fabuły trudno mi się wypowiedzieć bo grałem trochę w ciemno z powodu braku opisu zadań i braku sensownych dialogów, ale powoli to nadrabiam z filmików na YouTube.

Spokojnie można go polecić wszystkim bez względu na stopień zaawansowania ( duża liczba schowków jak na jedną lokację, ale nie ma wielkich utrudnień w ich znalezieniu ). Może być ciekawie w dalszej części po prologu, jak wyjdzie zobaczymy.

Końcówka prologu "Projekt Odstępca"

ss_mkk7_12-15-16_20-14-23_(jupiter).jpg

 

Edytowane przez mkk7
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klimat moda może śmiało oddać część kwesta od "zwieroboja" na ukatrupienie mutantów(2xtunel i raz elektrowóz między depotem a cementownią), zabijasz te w kapturach - działają telekinetycznie - burery, włażę do tunelu bo tamże zawsze na lorze z żwirem jest jakiś schowek a tu niespodziewanie spotykam ekipę od rozbójników którą  tez trzeba ukatrupić by dostać się do schowka.

I tak wygląda większość kwestów, idziesz po jedno a tu w bonusie inne atrakcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego, co napisał @mkk7, nie zdradzając szczegółów, dodam, że fabuła, jak na niewielki wstęp do powstającego moda, całkiem przyzwoita. Wkrótce będzie do pobrania spolszczenie tego moda, więc kto zechce, sam będzie mógł się przekonać. Ze swojej strony polecam i czekam na dalszy ciąg historii.

973d762a7a4138356347942f5af50551.jpg

Spoiler

2c257677b79acf1307dd5ba929ef03a9.jpg

e1cb7fc3634bcd41f688ab5545cdc171.jpg

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą ukończyłem grę w tego moda. Ukłon dla @gawronza decyzję o tłumaczeniu, bo to wprowadzenie do głównego moda jest warte zagrania.

Pozornie jest to łatwy mod, ale skoro jednym z autorów jest !SKIF!, to bez szukania schowków się nie obędzie. Znajdujemy je z naprowadzeń, po znalezieniu fleszek, lub przeszukaniu zabitych. Ale jak ktoś dobrze poszuka, to i sam je znajdzie. Tyle tylko, że są napełniane losowo i nigdy nie znajdziemy w nich tego co miał poprzednik. Będzie to w innym schowku.

Ale autorzy nie ustrzegli się błędów.

Jeden z nich jest poważnym i może spowodować problem z fabułą. Opcja dialogu z Nieznajomym, nie posiada alternatywnego rozwiązania gdy nie mamy przy sobie 15.000ru. Zawsze się kończy zawaleniem zadania i nie otrzymaniem koniecznej informacji. W razie zabicia go, też nie ma przy nim nic, co dawałoby wyjaśnienie. Dlatego uprzedzam przyszłych grających, aby gdy dostaną to zadanie na spotkanie z nim, najpierw postarali się o kasę, a dopiero po tym poszli na rozmowę.

Drugi błąd dotyczy artefaktów dla Lokiego. Jeden z nich znajduje się losowo w schowku, na który możemy nie natrafić ( tak miałem i zadania nie wykonałem ), a drugi jest u NPCa, którego po zabiciu mogą ograbić inni NPCe. Dlatego to zadanie sugeruję brać dopiero po znalezieniu artefaktów Oko i Pustak. Nie wpływa to na fabułę, pozostawia tylko niesmak nie ukończenia zadania.

Z tego co napisałem, nie musimy mieć zbyt wiele wyposażenia, ale aby mieć lepsze, musimy się spieszyć z czyszczeniem trupów. Jak nie zostawimy dla siebie, to jest na potrzebną kasę. I amunicji, medykamentów kupować nie musimy, a jest i mnóstwo jedzenia, które nasz GG Korszun spożywać musi. No i powinien też spać. Dlatego nie wysilajcie się z grą w nocy, a idźcie spać. Gra na jednej lokacji powoduje, że mrzemy łatwo dotrzeć do miejsca do spania, medyka, handlarzy i taniego naprawiacza

Znaczniki miejsc ukrycia przed emisją, nie zawsze pokrywają się z ukryciem. Dlatego trzeba szukać w pobliżu, aż otrzymamy sygnał potwierdzenia.

Na koniec kilka screenów z mojej rozgrywki.

ss_administrator_12-20-16_15-49-10_(jupiter).jpg

Spoiler

ss_administrator_12-20-16_16-32-16_(jupiter).jpgss_administrator_12-20-16_17-39-16_(jupiter).jpgss_administrator_12-20-16_17-39-34_(jupiter).jpg

ss_administrator_12-20-16_18-20-00_(jupiter).jpgss_administrator_12-20-16_18-51-32_(jupiter).jpgss_administrator_12-20-16_21-25-41_(jupiter).jpgss_administrator_12-20-16_23-00-16_(jupiter).jpgss_administrator_12-21-16_12-54-51_(jupiter).jpgss_administrator_12-21-16_12-06-14_(jupiter).jpgss_administrator_12-21-16_16-41-09_(jupiter).jpg

 

ss_administrator_12-21-16_11-42-12_(jupiter).jpg

 

 

 

 

 

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieznajomy i inne takie pierdoły czyli : kto nie ma miedzi ten w domu siedzi - innymi słowy - porady dla leniwych, wygodnych ... .

Wgrywasz sobie jakiegokolwiek kierownika zony/plecaka pamiętać należy o skopiowaniu oryginalnych plików zamienianych np. przez vorona, nabić kasę, sejf i z powrotem wrócić do starych plików - zamiana powtórna, jest kasa i parę innych dupereli i nie suszy ci bańki brak kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.