kondotier Opublikowano 22 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 @vidkunsen - Twoja wypowiedź ze spawnerem nasuwa refleksyjne pytanie. Po co grać? Całkiem dobrze można sobie tylko pooglądać filmiki z przechodzenia przez innych. W Strefie, tak jak w życiu, nie wszystko się udaje. A skoro nie położyło to rozgrywki, zmusiło tylko do myślenia, nie warto oszukiwać samego siebie. Tym bardziej, że ten mod, tak jak był Złoty kufer, jest tylko zwiastunem właściwego moda. Jego autorzy pokazują, czego możemy się spodziewać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 22 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Ktoś zadał pytanie - odpowiedziałem, ktoś gra po swojemu - nie wnikam, nie udaję, nie interesuje mnie czyjaś rozgrywka jeśli tego nie chce zainteresowany, per primo nocere. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 23 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Dnia 21.12.2016 o 19:50, kondotier napisał: Opcja dialogu z Nieznajomym, nie posiada alternatywnego rozwiązania gdy nie mamy przy sobie 15.000ru. Zawsze się kończy zawaleniem zadania i nie otrzymaniem koniecznej informacji. Zgadza się, przydałaby się jeszcze jedna opcja dialogowa pozwalająca na zebranie kasy i pociągnięcie fabuły. Jednak nie sądzę, aby ewentualne wczytanie ostatniego zapisu stanowiło dla kogoś problem. Dnia 21.12.2016 o 19:50, kondotier napisał: Drugi błąd dotyczy artefaktów dla Lokiego. Artefakt dla Lokiego nie jest błędem, założę się, że wielokrotnie miałeś go na wyciągnięcie ręki (w polskiej wersji językowej Zewu Prypeci jest to Muszla). Tak więc śmiało można brać zadanie na artefakty od Lokiego. Jednak muszę przyznać, że jest zmyślnie schowany, trafiłem na niego zupełnie przypadkowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 23 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Gdzie Ty go miałeś? Bo ja szukałem tam, gdzie go znalazł ten od filmiku, czyli w kamieniach na bagienku za stacyjką kolejową. Było tam barachło. W sąsiednim plecaku w trzcinach, to samo. Idąc tym tropem, przeszukałem schowki które jemu się wyświetliły, a artu nie znalazłem. On przy klatce, w schowku z namiotu już na początku gry miał broń z celownikiem, ja miałem tam barachło, a jego zawartość znalazłem na kompleksie wentylacyjnym, gdzie z kolei on, miał szajs. Spawn losowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 23 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Ze schowkami, faktycznie losowo. Artefakt, ten z zadania dla Lokiego ma swoje stałe miejsce. Żeby nie psuć zabawy ewentualnym graczom, prześlę Ci screena na PW. Fiks na kryjówki przed emisją został dodany do polonizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 23 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Może się powtórzę a może nie i komuś to może pomóc(2:09:32): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Dobiegła końca polonizacja tego moda. Ostatni rzut oka i spolszczenie powinno być dzisiaj do pobrania. Jeśli dalszy ciąg historii "Projekt Odstępca" będzie taki, jak to zapowiada "Prolog", to myślę, że warto czekać na premierę. 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Dobra wiadomość , dzięki za informację @gawron . Edytowane 8 Stycznia 2017 przez mkk7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 8 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 @gawron a który link jest do spolszczenia ? Mamy do moda, dwóch fixów i poprawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 8 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 @DaarMoohttps://yadi.sk/d/rbEsbiea37e4EY Proszę. Wstawię do 1 postu, myślę że @gawron się nie obrazi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 8 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Dzięki @Agrael ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 8 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Nie mnie, A @gawron dziękuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 10 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Skończyłem moda. Bardzo sympatyczny. Dobrze, że @gawron spolonizował go. Świetny wstęp do części głównej - oby była. Lubie kolory w modach, a ten ma ich dużo. Dla mnie budują lepszy nastrój niż ponure, ciemne i prawie jednobarwne mody. Choć przecież i one mają wielu zwolenników. Wiadomo, każdy lubi co lubi. Kolorystyka menu głównego i rozbiegówek (różne odcienie brązu) jest bardzo nastrojowa. Podoba mi się również nie ostrość lub wręcz rozmycie dalszego planu, czy to budynków czy roślin. Dopiero użycie lornetki przywraca normalną teksturę. Oczywiście efekt ten występował w innych modach, ale w tym jest bardziej namacalny. Natomiast rozmieszczenie dokumentów w fabryce Jantar uzmysłowiło mi, że każdy moderator ma swoje ulubione miejsca na schowki przedmiotów questowych. Jedni chowają za meblami, inni na wysokości a jeszcze inni tuż przy ziemi. Wystarczy zlokalizować jeden i wiadomo później na jakiej wysokości szukać. Mniej więcej. Celowniki rzeczywiście do wymiany. Bardziej wkurzają niż pomagają. Od razu przemianowałem na panoramiczne. Fabuła zwarta, jasna i konkretna. Bardzo sympatyczny (że się powtórzę). 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Z tymi zamazanymi celownikami, to pole do popisu dla twórców minimodów. Zrobienie minimoda czy też fiksa, pozwalającego rusznikarzom na naprawę celowników. Ja je naprawiam sam, robiąc korektę w plikach tekstury. Skoro w modach można naprawą usunąć uszkodzenia szkieł masek, to można takie same zasady przyjąć przy celownikach optycznych. A speców od takich zmian, mamy na forum kilku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 12 godzin temu, DaarMoo napisał: Podoba mi się również nie ostrość lub wręcz rozmycie dalszego planu, czy to budynków czy roślin. Dopiero użycie lornetki przywraca normalną teksturę. Oczywiście efekt ten występował w innych modach, ale w tym jest bardziej namacalny. Też zwróciłem na to uwagę, daje to poczucie przestrzeni, można to zauważyć, rozglądając się po okolicy z jakiegoś wzniesienia czy dachu, a najlepiej podziwiając panoramę Jupitera z wieży Cementowni. A czy znaleźć artefakt dla Hawajczyka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Modzik ukończony. Fabuła jako takie wprowadzenie do czegoś większego nawet spoko, zostawia niedosyt i myślimy co się dalej wydarzy Jak na mini moda nie jest taki najkrótszy zajął mi ze 4 godzinki, a pewnie jakbym trochę bardziej poszukał schowków i chciał zaliczyć ostatnie 2 questy poboczne to i z 5-6 bym wyciągnął. Graficznie bardzo ładny (dobra ta uschniętą roślinność, nie biła tak po oczach jak czerwone trawy w Złotym Kufrze 2 ), fajny pack broni, dobre udźwiękowienie moda, fajne te odgłosy gdzieś tam daleko w tle. Jest nawet krótka cutscennka i parę tych plansz podczas rozmów radiowych, czy też te różne klikane menusy gdy mamy coś dostroić, włączyć itp małe rzeczy, a cieszą. W minusach nie mam za bardzo co wpisać. Czasem trochę przyciął na najwyższych ustawieniach, w questach problemów nie miałem (kondotier wspomniał o bugu w jednej rozmowie, jak nie mamy 15tyś ale ja akurat wtedy miałem kasiorę). Polonizacja praktycznie bezbłędna, gdzieś w początkowej rozmowie zauważyłem Taak, zamiast Tak, no i podczas z walki z najemnikami gdy wciskałem F żeby znaleźć broń ofiar w pewnym momencie miałem dłuuuugaśny napis nie mieszczący się na ekranie. To FN2000 nie wyświetla nazwy tylko opis broni ale w niczym to nie przeszkadza. Moja ocena 7,5/10 i czekam na ten oficjalny mod Projekt Odstępca. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 43 minuty temu, tom3kb napisał: FN2000 nie wyświetla nazwy tylko opis broni Dobrze, że znalazłeś, dzięki. Fix dodałem do #1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zigi Opublikowano 13 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Limit pobrań na Yandeksie został wyczerpany. Czy jest jeszcze jakaś strona z której można tego moda pobrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 @Wujek Jar Ja wczoraj pobierałem stąd: http://www.playground.ru/files/s_t_a_l_k_e_r_call_of_pripyat_nachalo_prolog_k_proekt_otstupnik-142263/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zigi Opublikowano 13 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 @tom3kb Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 13 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Na własny yandex: https://yadi.sk/d/ZqfvV3mw33Gz45 Inne linki do pobrania: http://stalker-network.ru/files/11-1-0-74 Torrent bez rejestracji: https://yadi.sk/d/_li2TS9W33QGoE Yandex bez rejestracji: https://yadi.sk/d/avJEOulq33J6Bg 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Akron1112 Opublikowano 1 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Znalazłem fleszkę, gdzie po jej użyciu miałem namiary na 3 schowki. Jeden otworzyłem, a dwóch pozostałych nie dało rady[po najechaniu kursorem nie pojawiał się napis,żeby go otworzyć] Czy to jest jakiś błąd w grze czy specjalnie zrobione ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 2 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 @Akron1112 Może nie trafiłeś w "piksel" otwierający schowek, w niektórych modach trzeba się nacelować żeby znaleźć to miejsce, w którym pojawia się F (Otwórz schowek). Czy w tym tak jest nie jestem pewien, otworzyłem tylko kilka, a sporo nie zdążyłem bo mod mi się skończył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Akron1112 Opublikowano 2 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Pokombinowałem, ale ten sam efekt, inne schowki otwierają się normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 @Akron1112 - od autora moda SkiF-a, zaraz po wstawieniu moda była taka informacja " Да, сразу оговорюсь - в основном сюжете не надо искать тайники! ", czyli " Zaraz się wytłumaczę, w głównej fabule nie należy szukać schowków". Z dalszej dyskusji wynikało, że trzeba czekać na finalną wersję moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.