Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@vidkunsen - Twoja wypowiedź ze spawnerem nasuwa refleksyjne pytanie. Po co grać? Całkiem dobrze można sobie tylko pooglądać filmiki z przechodzenia przez innych. W Strefie, tak jak w życiu, nie wszystko się udaje. A skoro nie położyło to rozgrywki, zmusiło tylko do myślenia, nie warto oszukiwać samego siebie.

Tym bardziej, że ten mod, tak jak był Złoty kufer, jest tylko zwiastunem właściwego moda.  Jego autorzy pokazują, czego możemy się spodziewać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.12.2016 o 19:50, kondotier napisał:

Opcja dialogu z Nieznajomym, nie posiada alternatywnego rozwiązania gdy nie mamy przy sobie 15.000ru. Zawsze się kończy zawaleniem zadania i nie otrzymaniem koniecznej informacji.

Zgadza się, przydałaby się jeszcze jedna opcja dialogowa pozwalająca na zebranie kasy i pociągnięcie fabuły. Jednak nie sądzę, aby ewentualne wczytanie ostatniego zapisu stanowiło dla kogoś problem.

Dnia 21.12.2016 o 19:50, kondotier napisał:

Drugi błąd dotyczy artefaktów dla Lokiego.

Artefakt dla Lokiego nie jest błędem, założę się, że wielokrotnie miałeś go na wyciągnięcie ręki (w polskiej wersji językowej Zewu Prypeci jest to Muszla). Tak więc śmiało można brać zadanie na artefakty od Lokiego. Jednak muszę przyznać, że jest zmyślnie schowany, trafiłem na niego zupełnie przypadkowo.

045ba00361d9050126188f396422e4a9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie Ty go miałeś? Bo ja szukałem tam, gdzie go znalazł ten od filmiku, czyli w kamieniach na bagienku za stacyjką kolejową. Było tam barachło. W sąsiednim plecaku w trzcinach, to samo. Idąc tym tropem, przeszukałem schowki które jemu się wyświetliły, a artu nie znalazłem.

On przy klatce, w schowku z namiotu już na początku gry miał broń z celownikiem, ja miałem tam barachło, a jego zawartość znalazłem na kompleksie wentylacyjnym, gdzie z kolei on, miał szajs. Spawn losowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Skończyłem moda. Bardzo sympatyczny. Dobrze, że @gawron spolonizował go. Świetny wstęp do części głównej - oby była.

Lubie kolory w modach, a ten ma ich dużo. Dla mnie budują lepszy nastrój niż ponure, ciemne i prawie jednobarwne mody. Choć przecież i one mają wielu zwolenników. Wiadomo, każdy lubi co lubi.

Kolorystyka menu głównego i rozbiegówek (różne odcienie brązu) jest bardzo nastrojowa. Podoba mi się również nie ostrość lub wręcz rozmycie dalszego planu, czy to budynków czy roślin. Dopiero użycie lornetki przywraca normalną teksturę. Oczywiście efekt ten występował w innych modach, ale w tym jest bardziej namacalny.

Natomiast rozmieszczenie dokumentów w fabryce Jantar uzmysłowiło mi, że każdy moderator ma swoje ulubione miejsca na schowki przedmiotów questowych. Jedni chowają za meblami, inni na wysokości a jeszcze inni tuż przy ziemi. Wystarczy zlokalizować jeden i wiadomo później na jakiej wysokości szukać. Mniej więcej.

Celowniki rzeczywiście do wymiany. Bardziej wkurzają niż pomagają. Od razu przemianowałem na panoramiczne.

Fabuła zwarta, jasna i konkretna.

Bardzo sympatyczny (że się powtórzę).         

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi zamazanymi celownikami, to pole do popisu dla twórców minimodów. Zrobienie minimoda czy też fiksa, pozwalającego rusznikarzom na naprawę celowników. Ja je naprawiam sam, robiąc korektę w plikach tekstury. Skoro w modach można naprawą usunąć uszkodzenia szkieł masek, to można takie same zasady przyjąć przy celownikach optycznych. A speców od takich zmian, mamy na forum kilku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, DaarMoo napisał:

Podoba mi się również nie ostrość lub wręcz rozmycie dalszego planu, czy to budynków czy roślin. Dopiero użycie lornetki przywraca normalną teksturę. Oczywiście efekt ten występował w innych modach, ale w tym jest bardziej namacalny.

Też zwróciłem na to uwagę, daje to poczucie przestrzeni, można to zauważyć, rozglądając się po okolicy z jakiegoś wzniesienia czy dachu, a najlepiej podziwiając panoramę Jupitera z wieży Cementowni.

A czy znaleźć artefakt dla Hawajczyka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modzik ukończony.

Fabuła jako takie wprowadzenie do czegoś większego nawet spoko, zostawia niedosyt i myślimy co się dalej wydarzy ;) Jak na mini moda nie jest taki najkrótszy zajął mi ze 4 godzinki, a pewnie jakbym trochę bardziej poszukał schowków i chciał zaliczyć ostatnie 2 questy poboczne to i z 5-6 bym wyciągnął.

Graficznie bardzo ładny (dobra ta uschniętą roślinność, nie biła tak po oczach jak czerwone trawy w Złotym Kufrze 2 :D ), fajny pack broni, dobre udźwiękowienie moda, fajne te odgłosy gdzieś tam daleko w tle.

Jest nawet krótka cutscennka i parę tych plansz podczas rozmów radiowych, czy też te różne klikane menusy gdy mamy coś dostroić, włączyć itp małe rzeczy, a cieszą.

W minusach nie mam za bardzo co wpisać.

Czasem trochę przyciął na najwyższych ustawieniach, w questach problemów nie miałem (kondotier wspomniał o bugu w jednej rozmowie, jak nie mamy 15tyś ale ja akurat wtedy miałem kasiorę).

 

Polonizacja praktycznie bezbłędna, gdzieś w początkowej rozmowie zauważyłem Taak, zamiast Tak, no i podczas z walki z najemnikami gdy wciskałem F żeby znaleźć broń ofiar w pewnym momencie miałem dłuuuugaśny napis nie mieszczący się na ekranie. To FN2000 nie wyświetla nazwy tylko opis broni ;) ale w niczym to nie przeszkadza.

aa11.jpg

Moja ocena 7,5/10 i czekam na ten oficjalny mod Projekt Odstępca.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@Akron1112

Może nie trafiłeś w "piksel" otwierający schowek, w niektórych modach trzeba się nacelować ;) żeby znaleźć to miejsce, w którym pojawia się F (Otwórz schowek). Czy w tym tak jest nie jestem pewien, otworzyłem tylko kilka, a sporo nie zdążyłem bo mod mi się skończył :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Akron1112 - od autora moda SkiF-a, zaraz po wstawieniu moda była taka informacja " Да, сразу оговорюсь - в основном сюжете не надо искать тайники! ",

czyli " Zaraz się wytłumaczę, w głównej fabule nie należy szukać schowków". Z dalszej dyskusji wynikało, że trzeba czekać na finalną wersję moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.