Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Grałem w tego moda dosyć długo i mnie się osobiście podobał. Nie wszystkie lokacje są zapełnione NPC i kwestami ale jest parę niespodzianek jeżeli chodzi o schowki (np. znajdujesz chowek nie zaznaczony na mapie ale nie jest on pusty). Przede wszystkim mod jest bardzo stabilny i ilość wylotów jest minimalna.Linia fabularna nie jest zbyt długa i rozbudowana ale dająca sporo rozrywki bo jest to coś nowego. Duża ilość mutantów i to atakujących w stadach (od 6 do 8 pijawek równocześnie to jest wyzwanie). Pare fajnych nowosci np. psujące się artykuły żywnościowe po przejściu przez radioaktywny obszar. Mod rzeczywiście jest niedokończony ale ze sporym potencjałem rozwojowym i to nie tylko moja opinia ale też kilku osób korzystających z tego forum. Twórca moda zapowiedział spore dopełnienie ( między innymi 55 nowych kwestów ale krótko przed wyjściem tego dodatku się z niego wycofał) teraz sprawdzając co jakiś czas różne rosyjskie fora widać że coś się tam dzieje w sprawie dopełnienia ale brak konkretów. Moje wrażenia z tego moda są pozytywne i mogę go polecić ale to tylko moja ocena. Pozdrawiam.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki apophs za wyczerpującą odpowiedź, o ile dobrze zapamiętałem co chłopaki :) na boxie pisały, to że twórcy moda padł.... dysk. Niesamowity pech, oby miał siłę i cierpliwość do odtworzenia swojej pracy. Coś mi mówi, że ten mod zapamiętalibyśmy na długo. Psująca się żywność to świetny i realistyczny pomysł, widać, że twórca czuje klimat Zony, teraz do tych wszystkich lokacji dołożyć tylko mądrze postacie z ciekawymi questami i funkcjami... Przy zachowaniu umiaru, żeby nie przeładować Zony, lepiej żeby była pustawa a spotkanie człowieka było wydarzeniem - oprócz lokacji takich jak Kordon, Bar, Wysypisko, Magazyny, reszta pustawa, tajemnicza i wzbudzająca lęk. Mapki są więcej niż połową sukcesu, bo takie zapaleńce jak my tutaj będą błąkać się po nich i zaglądać za każdy kamień z wielką radością. :) Mapki z dobrym zagospodarowaniem i fajna fabuła to już po prostu ambrozja, nie potrzeba dziesiątek nowych broni, pancerzy, artefaktów i mutantów, jest jak pisałeś - mod ma potencjał, oby nadszedł wkrótce czas w którym wyjdzie wersja finałowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukamy pliku system.ltx. Powinien być w folderze gamedataconfig. W nim szukamy linijki

max_weight =

modyfikujemy wartość znajdującą się w niej na pożądany przez nas udźwig w kilogramach. Jest to udźwig po przekroczeniu którego możemy jeszcze chodzić.

Następnym krokiem będzie otwarcie pliku actor.ltx. Znajduje się on w folderze gamedataconfigcreatures. W nim szukamy linijki

max_walk_weight =

Dajemy tam wartość o kilka kilogramów wyższą od poprzedniej. Jest to udźwig maksymalny, po przekroczeniu tej wartości stajemy w miejscu.

W niektórych modach, w pliku system.ltx nie ma wartości jakiej szukamy. Jest ona w pliku inventory_sect.ltx znajdującym się w tym samym folderze

http://www.stalkerte...eczy-z-plecaka/

To jest chyba pierwszy że tak powiem mod jaki powstał :) I jest banalnie prosty.

Edit. 1T gdy spawnujesz starczy aż nadto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyżej dokładnie 300 w sumie wystarcza.. Wiadomo zaczynając grę masz tam 110 pozbierasz duperele i sam wiesz że po silę przydało by się więcej 300 jak bd miał stwierdzisz że to wystarczająco... Drugą stroną chyba nie masz zamiaru przy tonie wszystkiego taszczyć z czasem ci się to znudzi i poprawisz na 500... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarem tak ... oficjalny hud z gry jest jakiś dziwny brak paska życia, nie widać paska pancerza, biegu i ilości naboi .... Życie podane jest w %.. Można dodać jakiś inny hud np z podstawowych modów jak w wielu innych, by te wszystkie opcje były widoczne na polu widzenia, czy trzeba za każdym razem patrzeć do ekwipunku, ile czego mamy i ile nam zostało. Szukałem tutaj na forach i nic może przeoczyłem, lub może nie ma hud-a dla tego moda... Macie jakieś dobre porady? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ten mod z założenia jest tak pomyślany i stworzony żeby utrudnić rozgrywkę. Jeżeli zaczniesz grać to zobaczysz że wbrew pozorom brak tych informacji nie jest tak straszny a zmusza do rozważnego gospodarowania zgromadzonymi zasobami. Ten mod raczej nie pozwala na kawaleryjskie szarże na oślep bo można bardzo łatwo wpaść w anomalię bo nie są tak łatwo widoczne i rozpoznawalne. Czyli mod jest nastawiony na realizm. Ale wydaje mi się że są to raczej jego zalety a nie wady. Można adaptować hud z wcześniejszej wersji ( LWC ). Spore forum na temat tego moda i jego ewentualnego dopełnienia (Lost World Trops Of Doom) można znaleźć pod linkiem. http://ap-pro.ru/forum/35-597-1 Pozdrawiam.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
http://live.cnews.ru/forum/index.php?showtopic=68392 w zakładce:Некоторые правки от форумчан: i jeszcze jedno " zainstalować patch 1.0005 PL" w sposobie instalacji a na tej samej stronie rosyjskiej:"S.T.A.L.K.E.R. SoC 1.006 (лицензия)". Gdzie pomyłka?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.