Yurek Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Teraz mogę powiedzieć, że wprowadzony przeze mnie w "Polskim Akcencie" do Solianki "schowek Huntera" działa w 100% i jego zawartość jest dokładnie taka jak została zaplanowana (tzn. nie podlega modyfikacji losowej). Poniżej krótka historyjka obrazkowa ze schowkiem w roli głównej: 1. Moment otrzymania info o schowku na PDA: 2. Tak wygląda opis schowka i jego lokalizacja na mapce w PDA: 3. Moment odnalezienia schowka w terenie ... (fajnie schowany jest ): 4. ... i jego zawartość (wszystko inne poza kombinezonem Huntera zamalowałem czarną farbą - ma być niespodzianka po odnalezieniu http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmiotu Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Przy jakim zadaniu albo skąd dostane info o schowku??. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Muszę powiedzieć że Twoje dodatki do Soyanki pozytywnie mnie zaskakują . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Akurat ten schowek nie jest przypisany do konkretnej osoby lub zdarzenia, ale pojawi się po ubiciu pewnej liczby konkretnych wrogów (co nie powinno być zbyt trudne ). Chciałem, by pojawił się w miarę szybko podczas gry. Teraz tylko potrzebne są jeszcze potwierdzenia od osób, które zaczęły niedawno zabawę z Solą http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif @ portals Dzięki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmiotu Opublikowano 1 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Możesz mi napisać tu albo PM co konkretnie potrzebne jest do pojawienia się schowka, jestem już dość daleko, dodatek ten zainstalowałem dopiero niedawno i chciałbym przejrzeć zawartość schowka :]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Takie są warunki pojawienia sie schowka (+ odrobina szczęścia podczas działania pewnego skryptu, który ocenia prawdopodobieństwo pojawienia się informacji o schowku mimo spełnienia warunków): condlist = {=npc_rank(master) +yan_kill_brain_done} 5 community = killer, military, bandit, stalker, monolith co tłumacząc z "komputerowego" na nasze: wykonaj zadanie wyłączenia mózgozwęglacza, a następnie zlikwiduj 5 stalkerów w randze master (mistrz) z jednego z ugrupowań: najmenicy, wojskowi, bandyci, samotnicy, monolitowcy. przy czym tych pięciu stalkerów MUSI być z jednego ugrupowania, więc możesz mieć po czterech "mistrzów" z każdego z wymienionych ugrupowań i nie dostać schowka, lub co gorsza dostać inny za właśnie tych czterech z jednej frakcji - i licznik bije od nowa ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Ten kombinezon Huntera ma chyba na maxa podkręcony noktowizor "Biała Noc". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Takie małe pytanie już w x-10 dostałem było akurat 5 Monolitowców w Egzo i pod rząd ich położyłem więc jak pokazała mi się nazwa to już mam to cudo w znaczeniu schowek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Takie małe pytanie już w x-10 dostałem było akurat 5 Monolitowców w Egzo i pod rząd ich położyłem więc jak pokazała mi się nazwa to już mam to cudo w znaczeniu schowek?? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zdobyłem info o tym schowku, mimo że nie wyłączyłem jeszcze Mózgozwęglacza: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suharex Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Witam , mam problem z tym iż ten kombinezon sie psuje. Wszystkie inne zrobiłem w plikach zeby sie nie psuły a tego znalesc nie moge ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Kombinezon Huntera znajdziesz w pliku: "meceniy_outfits.ltx" ścieżka: gamedataconfigmiscStrange_Zone_modsekcja:;---------------------------------------------------------------------------------------------; HUNTER's SCIENTIFIC OUTFIT (by Yurek & utak3r);---------------------------------------------------------------------------------------------[yurek_combat_outfit]:outfit_baseGroupControlSection = spawn_groupdiscovery_dependency = $spawn = "outfityurek_combat_outfit"$prefetch = 32class = E_STLKcform = skeletonvisual = equipmentsnebo_nauchniy_metro2033.ogfactor_visual = actorsnebostalker_nebo_nauchniy_metro2033.ogfnightvision_sect = effector_nightvision_bast ef_equipment_type = 1inv_name = yurek_combat_outfit_nameinv_name_short = yurek_combat_outfit_namedescription = yurek_combat_outfit_descriptioninv_weight = 5.0slot = 6inv_grid_width = 2inv_grid_height = 3inv_grid_x = 41inv_grid_y = 35full_icon_name = npc_icon_yurek_combat_outfitcost = 90000full_scale_icon = 8,6 ;čęîíęŕ ńňŕëęĺđŕ â ęîńňţěĺ â ďîëíűé đîńňimmunities_sect = sect_yurek_combat_outfit_immunities; MEDIUM RESISTANCEburn_protection = 0.5strike_protection = 0.5shock_protection = 0.6wound_protection = 0.5radiation_protection = 0.9telepatic_protection = 0.5chemical_burn_protection = 0.5explosion_protection = 0.4fire_wound_protection = 0.5bones_koeff_protection = armor_helmet_damageadditional_inventory_weight = 30additional_inventory_weight2 = 30 ; 10+[sect_yurek_combat_outfit_immunities]burn_immunity = 0.005strike_immunity = 0.005shock_immunity = 0.005wound_immunity = 0.005radiation_immunity = 0.001telepatic_immunity = 0.001chemical_burn_immunity = 0.005explosion_immunity = 0.003fire_wound_immunity = 0.002 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suharex Opublikowano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Tak właśnie myślałem , że jest on gdzieś indziej. Wielkie Dzięki .;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.