Skocz do zawartości

Schowek Huntera


Yurek

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz mogę powiedzieć, że wprowadzony przeze mnie w "Polskim Akcencie" do Solianki "schowek Huntera" działa w 100% i jego zawartość jest dokładnie taka jak została zaplanowana (tzn. nie podlega modyfikacji losowej).

Poniżej krótka historyjka obrazkowa ze schowkiem w roli głównej:

1. Moment otrzymania info o schowku na PDA:

Dołączona grafika

2. Tak wygląda opis schowka i jego lokalizacja na mapce w PDA:

Dołączona grafika

3. Moment odnalezienia schowka w terenie ... (fajnie schowany jest :P):

Dołączona grafika

4. ... i jego zawartość (wszystko inne poza kombinezonem Huntera zamalowałem czarną farbą :D - ma być niespodzianka po odnalezieniu http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif):

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat ten schowek nie jest przypisany do konkretnej osoby lub zdarzenia, ale pojawi się po ubiciu pewnej liczby konkretnych wrogów (co nie powinno być zbyt trudne :P). Chciałem, by pojawił się w miarę szybko podczas gry.

Teraz tylko potrzebne są jeszcze potwierdzenia od osób, które zaczęły niedawno zabawę z Solą http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif

@ portals

Dzięki ... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Takie są warunki pojawienia sie schowka (+ odrobina szczęścia podczas działania pewnego skryptu, który ocenia prawdopodobieństwo pojawienia się informacji o schowku mimo spełnienia warunków):


condlist = {=npc_rank(master) +yan_kill_brain_done} 5
community = killer, military, bandit, stalker, monolith

co tłumacząc z "komputerowego" na nasze:

wykonaj zadanie wyłączenia mózgozwęglacza, a następnie zlikwiduj 5 stalkerów w randze master (mistrz) z jednego z ugrupowań: najmenicy, wojskowi, bandyci, samotnicy, monolitowcy.

przy czym tych pięciu stalkerów MUSI być z jednego ugrupowania, więc możesz mieć po czterech "mistrzów" z każdego z wymienionych ugrupowań i nie dostać schowka, lub co gorsza dostać inny za właśnie tych czterech z jednej frakcji - i licznik bije od nowa ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...

Kombinezon Huntera znajdziesz w pliku: "meceniy_outfits.ltx

ścieżka: gamedataconfigmiscStrange_Zone_mod

sekcja:

;---------------------------------------------------------------------------------------------;	HUNTER's SCIENTIFIC OUTFIT (by Yurek & utak3r);---------------------------------------------------------------------------------------------[yurek_combat_outfit]:outfit_baseGroupControlSection	= spawn_groupdiscovery_dependency = $spawn 			= "outfityurek_combat_outfit"$prefetch 		= 32class			= E_STLKcform           = skeletonvisual          = equipmentsnebo_nauchniy_metro2033.ogfactor_visual	= actorsnebostalker_nebo_nauchniy_metro2033.ogfnightvision_sect	= effector_nightvision_bast	ef_equipment_type	= 1inv_name			= yurek_combat_outfit_nameinv_name_short		= yurek_combat_outfit_namedescription			= yurek_combat_outfit_descriptioninv_weight			= 5.0slot				= 6inv_grid_width     = 2inv_grid_height    = 3inv_grid_x         = 41inv_grid_y         = 35full_icon_name		= npc_icon_yurek_combat_outfitcost				= 90000full_scale_icon		= 8,6		;čęîíęŕ ńňŕëęĺđŕ â ęîńňţěĺ â ďîëíűé đîńňimmunities_sect			= sect_yurek_combat_outfit_immunities; MEDIUM RESISTANCEburn_protection 				= 0.5strike_protection 				= 0.5shock_protection 				= 0.6wound_protection				= 0.5radiation_protection 			= 0.9telepatic_protection 			= 0.5chemical_burn_protection 		= 0.5explosion_protection 			= 0.4fire_wound_protection  			= 0.5bones_koeff_protection	= armor_helmet_damageadditional_inventory_weight	= 30additional_inventory_weight2	= 30 ; 10+[sect_yurek_combat_outfit_immunities]burn_immunity					= 0.005strike_immunity					= 0.005shock_immunity					= 0.005wound_immunity				= 0.005radiation_immunity				= 0.001telepatic_immunity				= 0.001chemical_burn_immunity			= 0.005explosion_immunity				= 0.003fire_wound_immunity				= 0.002
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.