Skocz do zawartości

Nowy internet, pomogite!


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję porady w sprawie internetu - pomyślałem, że zamiast rejestrować się "na pałę" na jakimś forum poświęconym takim sprawom zapytam Was; nuż ktoś wie trochę więcej niż ja i będzie na tyle miły, że podzieli się swoimi doświadczeniami.

Od kilku lat korzystam z internetu mobilnego. Na kartę oczywiście, jak na prawdziwego złodzieja przystało. Miesiąc w miesiąc dokładam do tego więcej niż bym chciał, a i tak męczę się niemiłosiernie (np. ostatnio AZM ciągnęło się prawie 9 godzin). Do pewnego stopnia byłem do tego zmuszony sytuacją w życiu - teraz wydaje mi się, że także nie powinienem szarżować, ale dłużej tego nie zamierzam znosić.

Przejrzałem dostępne opcje - dla mnie to UPC, Vectra, Orange, ewentualnie Plus. Nie znam się na tyle, by wybrać najlepiej, a wszyscy wymienieni dostawcy mają w zasadzie podobne oferty. Zależy mi na czymś bez długich "lojalek" (a najlepiej z umową na czas nieokreślony, ale podejrzewam, że to nie jest wcale takie proste, jak piszą w ofercie), stabilnym, w miarę szybkim i bezawaryjnym.

Ktoś, coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wymieniłeś znam tylko Vectrę ale jakoś nigdy się nie interesowałem Internetem mobilnym i mam u nich tylko Internet..
Co do samej kablowej oferty Vectry nie jest tanio ale można z nimi sobie warunki wynegocjować.
Absolutnie odradzam zamawiania czegokolwiek u nich na infolinii !!!

W salonie otrzymałem 100Mb/s (upload 10Mb/s) ze zniżką do 40zł na cały czas trwania umowy (24-mce) normalnie kosztuje 55,90zł.

Co do sieci mobilnych wiem, że dobrze sprawdza się LTE z tym że trzeba sprawdzić mapki której sieci w swojej okolicy działa najlepiej. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@apg2312 Właśnie nie musi! Do tej pory byłem w mobilu Play i nie chcę w to brnąć. Spowodowane to było częstymi przenosinami - nie mogłem ciągnąć kabla za sobą :)