Skocz do zawartości

Call of Chernobyl - DYSKUSJA OGÓLNA


vranorvs
Wiadomość dodana przez Agrael,

Call of Chernobyl 1.4.22 - POLONIZACJA, INSTALACJA, LINKI

 

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

@slawek243 na Bagnach, chodzi sobie w kółko po lokacji. Najlepiej i najszybciej idź do bazy Czystego Nieba, zdrzemnij się godzinkę na łóżeczku ;) po obudzeniu zobacz czy jest już w bazie. Jeśli tak to idź pogadać, jak nie to powtarzaj drzemkę do momentu jak trafisz na godzinkę, w której zajdzie do tej bazy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim.

Mam pytanie dotyczące Call of Chernobyl.

Czy jest jakiś sposób aby zwiększyć limit udźwigu.

Czy jest jakiś sposób aby broń wolniej się psuła.

Ponieważ mam tylko jedną broń którą nie muszę naprawiać mimo że sporo z niej strzelałem przez ostatni dni i ani razu nie wymagała naprawy  a inne bronie już po paru strzałach wymagają naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@slawek243 ale chyba widzisz, że te inne pukawki, które podnosisz to są bardzo zniszczone? Pasek zużycia broni na "czerwono" przeważnie. Giwerki zawsze możesz naprawiać u techników i modyfikować żeby np wolniej się zużywały. Oczywiście mówię o broni, której będziesz używał, a nie żebyś robił tak z każdą znalezioną sztuką :)

Co do udźwigu to wpisz sobie w googla np:

call of chernobyl weight mod i wybieraj bo jest parę różnych to weź, który najbardziej ci pasuje, tylko sprawdź na jaką wersję CoCka jest mod i na jakiej ty grasz, czy np na 1.4.22 czy na 1.5r6.

Widziałem nawet moda na 1 milion kg udźwigu :D

Co do "nie psucia" się broni to widziałem modzika, że twoja broń się nie niszczy.

https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/no-gear-degrade-for-coc-15

Był też taki na 1.4.22

Ewentualnie mógłbyś bawić się w konfigach każdej broni wg tego schematu ale to kupa roboty:

https://steamcommunity.com/app/41700/discussions/0/2860219962088578479/?ctp=1

Albo szukaj mody z frazą "durability" ja za bardzo nic nie wypatrzyłem.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@Lolo Przecież założeniem dla CoC było przywrócić stalkera z "tamtych czasów" . Stąd i grafika "niedzisiejsza". Cukierkowo, kolorowych modów jest wystarczająco. Jak takie lubisz, to zagraj sobie w "Pozostawiony umierać".

A to co zrobisz z CoC na swoim kompie, to już tylko Twoja osobista wola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, kondotier napisał:

@Lolo Przecież założeniem dla CoC było przywrócić stalkera z "tamtych czasów" . Stąd i grafika "niedzisiejsza". Cukierkowo, kolorowych modów jest wystarczająco. Jak takie lubisz, to zagraj sobie w "Pozostawiony umierać".

A to co zrobisz z CoC na swoim kompie, to już tylko Twoja osobista wola.

Czy ja coś o grafice wspominałem? Po prostu miałem taki pomysł :)

41 minut temu, kondotier napisał:

@Lolo Przecież założeniem dla CoC było przywrócić stalkera z "tamtych czasów" . Stąd i grafika "niedzisiejsza". Cukierkowo, kolorowych modów jest wystarczająco. Jak takie lubisz, to zagraj sobie w "Pozostawiony umierać".

A to co zrobisz z CoC na swoim kompie, to już tylko Twoja osobista wola.

Nie zrozumieliśmy się chyba 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, kondotier napisał:

@Lolo Nie wlejesz litra wody do pół litrowego garnka. Musisz dobierać mody, do możliwości swojego kompa, albo grać na najniższych ustawieniach, a to wiąże się z pogorszeniem grafiki. Wóz albo przewóz.

Właśnie CoC z dodatkami na grafikę działa płynnie. Więc jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doberek. Czy ktoś podpowie  jak namierzyć schowki w Zatonie, Janowie i Wschodniej Prypeci...   W podstawce graty leżały na wierzchu a teraz "sliszkam pusto". Z Forum wiem że zostały dodane skrytki do wspomnianych lokacji ale jakoś nie namierzyłem. Nie zdarzyło mi się również dostać info o schowku w tych rejonach po wykonaniu jakiegoś zadania :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Jumbago napisał:

Doberek. Czy ktoś podpowie  jak namierzyć schowki w Zatonie, Janowie i Wschodniej Prypeci...   W podstawce graty leżały na wierzchu a teraz "sliszkam pusto". Z Forum wiem że zostały dodane skrytki do wspomnianych lokacji ale jakoś nie namierzyłem. Nie zdarzyło mi się również dostać info o schowku w tych rejonach po wykonaniu jakiegoś zadania 😕

Jeżeli chodzi o lokalizacje schowków to widziałem jednego w rurze na Zatonie. Wydaje mi się że schowki pojawiają się losowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno. Zaczekam na te schowki 😞  Gram na swobodnym wybierając połączenie trybu ekstremalnego i reinkarnacji. Tylko strasznie wku...... że najrzadziej odradzam się jako ekolog lub stalker a najczęściej jako monolit lub bandyta ( no wojaki też często wpadają). Ciekawe czy opcję reinkarnacji można edytować hehe....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Jumbago napisał:

Trudno. Zaczekam na te schowki 😞  Gram na swobodnym wybierając połączenie trybu ekstremalnego i reinkarnacji. Tylko strasznie wku...... że najrzadziej odradzam się jako ekolog lub stalker a najczęściej jako monolit lub bandyta ( no wojaki też często wpadają). Ciekawe czy opcję reinkarnacji można edytować hehe....

Wykonuj więcej zadań (Polecam dodatki na nowe zadania)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha i jeszcze jedno. Czy jest jakiś mod/patch zmuszający NPCów do zejścia z drogi. Blokowanie wejść jest nieco irytujące...

p.s. czy to bug? ostatnio dziwne rzeczy mi się dzieją w kordonie. część stalkerów robi się wroga (jestem pewiem że nikogo nie uszkodziłem). innym razem zobaczyli mnie żołnierze (nie strzelałem do nich) i przyszli  po mnie w 10 (?!?) do wioski a stalkerzy nie reagowali a nawet karcili mnie kiedy wyciągałem broń (nie reagowali nawet kiedy jeden zginął jak znalazł się na lini strzału wojaków).

p.s. Obstawiam że to skrypt a nie bug. Ponieważ gram na ekstremalnym, gra ma za zadanie mnie wykończyć( jeśli zbyt szybko się rozwijam). Respawnuje mi mocne potwory w pobliżu (np. chimerę w przejściu z Roztoku do Dziczy) albo wroga za plecami (promień wykluczenia ustawiony na 50) tudzież kombinację. Przed chwilą zacząłem kolejny raz. W wiosce utłukłem wojaka (sam zaczął). Po przejściu za nasyp najechał mnie Specnaz. Wytłukł wszystkich stalkerów w minibazie. Ja przeżyłem (cudem) i  po walce naliczyłem 12 przeciwnkiów. Jeszcze nie skończyłem zbierać fantów a tu proszę. chmara nibypsów. Po wszystkim okazało się że było 3 generujące fantomy (zazwyczaj jest JEDEN!!!).

Edytowane przez Jumbago
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Witam ponownie. W temacie edycji skryptów gry;

- promień wykluczenia moim zdaniem nie działa, 

- w którym pliku edytować "kropkę" na ekranie (chodzi o plamkę którą mam przed nosem kiedy broń jest schowana), chciałbym ją powiększyć bo nie różni się od pyłków na ekranie nie mówiąc już o zauważeniu jej koloru kiedy patrzę na np wroga,

- lol kto ustawił odporność mistrza na 0,85 - nic dziwnego że padam jak kapeć od strzału z obrzyna z 50m mimo że mam exo 😞

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich eksploratorów Zony,

 

Kilka dni temu wróciłem do grania w Call of Chernobyl. Zabawę zacząłem od zbierania modów(addonów). Przejrzałem tematy na moddb co z czym można łączyć. Mój harem modów wygląda następująco. Jeśli mody dzielą ten sam numer to trzeba wybrać tylko jeden. Czy ktoś mądrzejszy ode mnie mógłby zerknąć na kolejność? Wczoraj spojrzałem tu na forum i widzę, że spolszczenie CoC jest instalowane pierwsze więc to sobie poprawię. W chwili pisania tego posta ściągam spolszczenie do AO 3.1 oraz DoctorX Questlines 1.23. Niestety link do spolszczenia Outfit Addon 1.4.5 nie działa

Spolszczenia addonów z tego co widzę instalowane są zaraz po konkretnym addonie

Wszystkie mody:

Spoiler

1. Absolute Nature Redux
1.1 Enhanced ground details
1.2. Taller Denser More Varied Grass - Default
1.2. Taller Denser More Varied Grass - Green
2. Structures Redux
2.1 Plank Fix
3. SWTC Sky
3.1 Atmosphere Haze Layer - Slight
3.1 Atmosphere Haze Layer - Stronger
4. Enchanced Sun Effects
5. Graphical Enchance Mod Modded
5. Graphical Enchance Mod Vanilla
6. Ultra Realistic Reshade
7. Arsenal Overhaul
7. Original Weapon Renewal
7. STCoP Weapon Pack
7.1 STCoP Weapon Pack Patch
8. Maximum Weapon Upgrade
8.1 Arsenal Overhaul Compatibility
8.2 STCoP Weapon Pack Compatibility
9. Increased Weapon Damage - Stronger
10. Outfit Addon
10.1 Arsenal Overhaul Compatibility
10.2 STCoP Compatibility
11. Maximum Armor (Vanilla)
12. Max Carry Weight
13. Money Loot
14. Outfit Loot
14.1 Outfit Addon Compatibility
15. DoctorX Questlines
16. DoctorX Dynamic Faction Relations
17. DoctorX Faction Relations
18. DoctorX Desolation
19. DoctorX Dynamic Anomalies
20. Full Simulation A-Life
21. Better Torch
22. Build Style Menu 2
23. Spolszczenie
24. Nano HUD
25. Traders Buy Damaged Weapon

Na tej podstawie zrobiłem sobie zestaw bronie z AO oraz pancerze z OA:

Spoiler

1. Absolute Nature Redux
1.1 Enhanced ground details
1.2. Taller Denser More Varied Grass - Green
2. Structures Redux
2.1 Plank Fix
3. SWTC Sky
3.1 Atmosphere Haze Layer - Slight
4. Enchanced Sun Effects
5. Graphical Enchance Mod Vanilla
7. Arsenal Overhaul
8. Maximum Weapon Upgrade
8.1 Arsenal Overhaul Compatibility
9. Increased Weapon Damage - Stronger
10. Outfit Addon
10.1 Arsenal Overhaul Compatibility
12. Max Carry Weight
13. Money Loot
14. Outfit Loot
14.1 Outfit Addon Compatibility
15. DoctorX Questlines
16. DoctorX Dynamic Faction Relations
17. DoctorX Faction Relations
18. DoctorX Desolation
19. DoctorX Dynamic Anomalies
20. Full Simulation A-Life
21. Better Torch
22. Build Style Menu 2
23. Spolszczenie
24. Nano HUD
25. Traders Buy Damaged Weapon

lecz w trakcie interakcji z NPC(strzelanie do niego, rozmowa, lootowanie trupa) gra ma crashe ale też nie zawsze. Odpalenie ponowne gry sprawia, że ten sam NPC który crashował, już działa. Podejrzewam Outfit Addon(10) gryzie się z Outfit Loot(14) pomimo, że wgrałem patch (14.1). Z tego powodu mój aktualny setup jest bez nowych pancerzy(na chwilę obecną crashe nie spotkane):

Spoiler

1. Absolute Nature Redux
1.1 Enhanced ground details
1.2. Taller Denser More Varied Grass - Green
2. Structures Redux
2.1 Plank Fix
3. SWTC Sky
3.1 Atmosphere Haze Layer - Slight
4. Enchanced Sun Effects
5. Graphical Enchance Mod Vanilla
7. Arsenal Overhaul
8. Maximum Weapon Upgrade
8.1 Arsenal Overhaul Compatibility
9. Increased Weapon Damage - Stronger
11. Maximum Armor (Vanilla)
12. Max Carry Weight
13. Money Loot
14. Outfit Loot
15. DoctorX Questlines
16. DoctorX Dynamic Faction Relations
17. DoctorX Faction Relations
19. DoctorX Dynamic Anomalies
20. Full Simulation A-Life
21. Better Torch
22. Build Style Menu 2
23. Spolszczenie
24. Nano HUD
25. Traders Buy Damaged Weapon

Moje pytania:

1. Co do poprawy? Wiem, że spolszczenie CoC poleci na sam początek a AO 3.1 PL oraz DoctorX Questlines 1.23 PL wrzucę zaraz po odpowiadających im modach. Reszta jest OK? Nie ukrywam, że robiłem to losowo. Najpierw grafika a potem bronie, pancerze i pomniejsze mody

2. Przy spolszczeniu Outfit Addona widzę taką kolejność

Cytat

OPCJONALNIE - po instalacji CoC 1.4.22 PL instalujemy "pakiet broni" + jego polonizację, następnie Outfit Addon 1.4.5 + jego polonizację i na końcu odpowiednią łatkę dla kompatybilności.

Czyli w moim przypadku było by to:

  1. Arsenal Overhaul
  2. Arsenal Overhaul PL
  3. Outfit Addon
  4. Outfit Addon PL
  5. Arsenal Overhaul Compatibility

Lecz parę postów niżej jeden z kolegów napisał:

Cytat
  • AO 3.1 v.5
  • Polonizacja AO 3.1 v.5
  • Outfit Addon 1.4.5
  • Patch do AO 3.1 v.5 (z Outfit Addona) 
  • Polonizacja Outfit Addon 1.4.5
  • Patch z polonizacji Outfit Addon 1.4.5 dla AO 3.1 v.5

Czyli z tego wynika, że po Outfit Addon jest kompatybilność, spolszczenie Outfit Addon i spolszczenie łatki kompatybilności? Niestety link do Outfit Addon PL nie działa więc nie mam jak sprawdzić

3. Czy jest możliwość sprawić by działał Outfit Addon wraz z opcją lootu przeciwników? (Opis problemu wyżej) Może kolejność jest problemem?

4. Chcę edytować skrypt Outfit loot (outfit_marauder.script) by zmienić domyślną szansę 10% na zdobycie pancerza przeciwnika na coś wyższego lecz z mizernym skutkiem

Cytat

function npc_on_death(npc)
    local rnd_value = math.random(1,99)
    if rnd_value > 10 then return end

Podobno usunięcie 2 linijek zawierających "rnd_value" sprawi, że szansa na loot wyniesie 100% lecz u mnie to nie działą i jest crash gry przy ładowaniu.

 

EDIT: Należy math.random(1,99) zmienić na math.random(1,10)

Wtedy warunek  if rnd_value > 10 nigdy nie jest spełniony i nie następuje zakończenie funkcji bez fantów. Jeśli ktoś chce 50% szans a nie 100% to może zmienić na math.random(1,20) lub analogicznie na inne wartości procentowe. Może to komuś kiedyś się przyda.

 

Skoro to 10% to szukałem wartości 10 i znalazłem jedynie te linijki ale podniesienie wartości też nie działa

Cytat

outfit_obj:set_condition(mean_random(10,45,v,1)/100)
helmet_obj:set_condition(mean_random(10,35,v,1)/100)

Serdeczne podziękowania jeśli doczytaliście ten post do końca :)

Edytowane przez mattblue
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.