Jump to content

Małe usprawnienia Solianki by YUREK


Yurek
 Share

Recommended Posts

Postanowiłem otworzyć temat dotyczący małych usprawnień. Zbierane w nim będą pliki rozwiązujące różne problemy, które grający w Soliankę może podczas swej przygody z grą napotkać. Dodatkowo będzie to dział, w którym będą umieszczane ewentualne modyfikacje elementów świata gry.


1. plik poprawiający skoczność i umiejętność wspinania się GG


(rozwiązuje problem ze ścianą w Labiryncie podczas kwestu na szkatułkę i kwestu na dysk z Labiryntu)
https://www.rapidsha...wspinaczka_.zip



2. plik poprawiający błąd po misji w Warlabie


(otrzymujemy nagrodę "Złotą sztabkę Łukasza", która zmienia nasze relacje względem Wolności i Powinności. Niestety przy okazji pojawia się błąd - oddział Wolności na Barierze (MW) traktuje nas jako wroga i otwiera ogień).
https://www.rapidsha..._Wolnością_.zip

Powyższy problem można rozwiązać też w inny sposób (by korndddd):

Tych na Barierze można odstrzelić (Czapa ma unikalny HK36), nie zmieni to nastawienia Wolnościowców w głównej bazie. Na miejsce tych na Barierze przyjdą nowi i oni również będą przyjaźnie nastawieni.



3. plik zmieniający klasyczny duży celownik "krzyżowy" na mniejszy (taki jak w Priboi Story)


(z myślą o tych, których wkurza klasyczny duży celownik)
https://www.rapidsha...wy_mniejszy.zip



4. plik zmieniający klasyczny duży celownik "krzyżowy" na kropkę


(z myślą o tych, których wkurza jakikolwiek celownik)
https://www.rapidsha...ik_-_kropka.zip



5. plik spawnera na dokumenty z Trupa z Czerwonego Lasu...("forest_last_dead_listok"))


(zdarza się, że trupa stalkera z frakcji Ostatni Dzień zapada się w tekstury i nie można znaleźć przez to przy nim dokumentu, który daje przejście z Czerwonego Lasu do Warlabu - ten plik ratuje sytuację)
https://www.rapidsha...onym_Lesie_.zip



6. mały patch (kompatybilny z polonizacją trurl'a z 20.01.11) poprawiający opis i wyświetlanie ikony "grawi-karabinu" na HUDzie po wzięciu go do rąk przez GG.
PLIK INSTALUJEMY JAKO OSTATNI !


https://www.rapidsha..._-_poprawka.zip



7. NanoCell Inventory (by korn 06)

Mini modzik zmniejszający ikonki w plecaku i na ekranie handlu. Zamiast dużych komórek siatki w wersji oryginalnej mamy teraz znacznie mniejsze, co ułatwia przeglądanie zawartości (mniej scrollowania).


https://www.rapidsha...SHoC___mody.rar




Jak pewnie zauważyliście większość plików to pliki spawnera. Otóż jest tak dlatego, że dzięki temu narzędziu możemy w trywialnie łatwy sposób wyjść z opresji spowodowanych błędami gry. Modyfikacja pliku spawnera jest bardzo łatwa (łatwiejsza od modyfikowania pliku handlarza) i opisana w pobieralni, a poza tym nie musimy ganiać do najbliższego handlarza, któremu udało się dodać do sprzedaży nasz przedmiot kwestowy Dołączona grafika.
Zachęcam innych do dołączania do tematu plików, które im uratowały dalszą zabawę w Soliankę Dołączona grafika
link do pobrania SPAWNERA:


http://pliczek.net/index.php?p=41223


Instrukcja użycia SPAWNERA (by widower)

Spawner dla NS na bazie Atlasa. Amunicja spawnuje się idealnie, bronie, artefakty, części z mutków i kombinezony tylko w paczkach. W czasie gry wciskamy ESC a potem F2, F3 lub F4.


Jak zespawnować przedmioty kwestowe i inne samodzielnie dodane:
----- SPOSóB PIERWSZY -----
(uniwersalny do samodzielnego tworzenia przedmiotów do spawnu). Pobieramy spawner i wklejamy do odpowiedniego katalogu gry....
Otwieramy plik ui_atlas2.script i w nim szukamy
function atlas:spawn_inventory_weapon()

I pod dopisujemy:

self:spawn_inventory("nazwa_przedmiotu")

Za nazwa_przedmiotu wpisujemy nazwę z listy dostępnej na Forum
Zapisujemy i uruchamiamy grę,wciskamy F3 i kliknij przycisk "Weapons". Wpisany przedmiot pojawi się w ekipunku, a my mamy zaliczony kwest Dołączona grafika
----- SPOSóB DRUGI -----
(wykorzystujący gotowe pliki spawnu przedmiotów)
1. otwórz folder pod ścieżką: X:Program FilesTHQS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobylgamedatascripts
2. zrób kopię oryginalnego pliku: ui_atlas2.script
3. skopiuj i zamień plik ui_atlas2.script załączony w archiwum ZIP pod wskazaną ścieżkę.
4. po odpaleniu gry naciśnij ESC i następnie F3
5. na włączonym ekranie spawnera kliknij na przycisku "Weapons", a usłyszysz dźwięk zaliczenia kwestu .
6. przywróć (po wyjściu z gry) oryginalny plik: ui_atlas2.script

Link to comment
Share on other sites

Yurek, pierwsze dwa punkty nie skomentuję... Z pozostałych niestety powieliłem sam, to dysk Pantery i zdjęcie zmutowanego kontrolera. Muszę jednak napisać, że próbowałem na wszystkie możliwe sposoby ale najprawdopodobniej z winy moda (tego w Soljance nigdy nie można być pewnym...)nie byłem w stanie podołać.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity