MacTavish Opublikowano 1 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 342 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'jan_kloun_flash #include "gameplay\character_items.xml"' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 1 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 342 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'jan_kloun_flash #include "gameplay\character_items.xml"' Tajemniczą "jan_kloun_flash" znalazłem dwa razy w plikach LWR: gamedata\config\misc\quest_items.ltx [jan_kloun_flash]:identity_immunities GroupControlSection = spawn_group discovery_dependency = $spawn = "devices\quest_items\esc_wounded_flash" ;$prefetch = 32 class = II_ATTCH cform = skeleton visual = equipments\item_minipda.ogf radius = 1 ;script_binding = stalker.object_init quest_item = true description = item_flash_esc_desc inv_name = item_flash_esc_name inv_name_short = item_flash_esc_name inv_weight = 0 inv_grid_width = 1 inv_grid_height = 1 inv_grid_x = 11 inv_grid_y = 23 cost = 0 i w pliku: gamedata\config\gameplay\character_desc_new.xml <specific_character id="kloun" team_default = "1"> <name>Ęëîóí</name> <icon>ui_npc_u_stalker_ecolog_military</icon> <map_icon x="0" y="6"></map_icon> <bio>yan_kruglov_bio</bio> <class>kloun</class> <community>stalker</community> <terrain_sect>stalker_terrain</terrain_sect> <money min="20000" max="50000" infinitive="0"></money> <rank>698</rank> <reputation>50</reputation> <visual>actors\neytral\stalker_neytral_exoskeleton</visual> <snd_config>characters_voice\human_03\stalker\</snd_config> <crouch_type>1</crouch_type> <supplies> [spawn] \n wpn_pkm_tactic \n ammo_7.62x39_fmj \n device_torch \n jan_kloun_flash \n #include "gameplay\character_items.xml" #include "gameplay\character_food.xml" </supplies> #include "gameplay\character_criticals_3.xml" <start_dialog>hello_dialog</start_dialog> #include "gameplay\dialogs_pack\bar\character_dialogs_bar_nokn1.xml" <actor_dialog>escape_trader_talk_info</actor_dialog> <actor_dialog>bar_bar_barmen_talk_info</actor_dialog> #include "gameplay\character_dialogs.xml" </specific_character> Trudno się tam gdzieś dopatrzeć błędu, więc nie bardzo wiem o co chodzi Na jednym forum znalazłem taką odpowiedź: На Юпитере ищи кардана бери квест на машину,после к ученым за квестами Co możnaby przełożyć: "Na Jupiterze znajdź Kardana, weź kwest na samochód, potem do uczonych po kwesty" Jeśli Ci to coś pomoże to spróbuj - może to jakieś rozwiązanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 1 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Może o to chodzi że nie ma odpowiedniego wpisu w character_items.Bo to na ten plik wskazuje log błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 1 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 'jan_kloun_flash #include "gameplay Jak dla mnie to brak jakiegoś flasha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacTavish Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 No no bugi wychodzą dziś jak świerze bułeczki... FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 342 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'ammo_og-7b_fake' Jednym słowem. Wyrzutnia RPG nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 1 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 @ MacTavish Spróbuj paczki fixów, które pobrałem ze strony twórców moda - tam na pewno był wspomniany błąd amunicji do RPG Link podałem w pierwszym poście (tym ze wszystkimi linkami do pobrania moda), ale tu podam go jeszcze raz: http://www.megaupload.com/?d=8P5DPKCU Spróbuj, może to "wyleczy" LWR Może o to chodzi że nie ma odpowiedniego wpisu w character_items.Bo to na ten plik wskazuje log błędu Nie można tej fleszki dopisać do pliku:"charakter_items.xml" ponieważ jest to plik podstawki SHOC (widoczny po rozpakowaniu gry z plików .db), który jest wykorzystywany przez szereg innych NPCów. W związku z tym, po ewentualnej jego modyfikacji, każdy miałby w/w fleszkę (która jak wynika z jej opisu w pliku "quest_items.ltx" jest unikalnym przedmiotem kwestowym). Poniżej macie zawartość pliku "charakter_items.xml" z czystej wersji STALKERA: harmonica_a = 1, prob=0.7 \n guitar_a = 1, prob=0.7 \n device_torch = 1, prob=0.5 \n I to wszystko - nic tam więcej nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 1 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 chmm no to czemu w errorze jest podana ścieżka do tego pliku? Może błąd tkwi gdzie indziej. Może jest błędna ścieżka w trzewiach questa która odwołuje się do character_items a powinna na przykład do quest_items wiec gra szuka w character_items i nic tam nie znajduje no i error Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 1 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Dopisać tą fleszkę do "character_items.xml" i dorzucić ten plik do gamedaty, to 5 minut roboty. Pytanie tylko, czy i jak to wpłynie na rozgrywkę. Na razie lepiej by było, gdyby MacTavish (który i tak tego moda męczy) spróbował poinstalować te fixe i patche, które pobrałem ze stronki twórców moda i zobaczył, czy rozwiązują one jego dotychczasowe problemy. Bo jeśli tak, to po co mamy się z tymi errorami użerać, jeśli ktoś już je naprawił ? Ja tymczasem wolę powalczyć z odtwarzaczem MP3 do SGM 1.7 - chyba już go rozpracowałem i wiem, który plik odpowiada za opis poszczególnych ścieżek na wyświetlaczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacTavish Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Luzik. Narazie napotkałem kolejny problem tyle, że z przejściem gry. Jak mi w nim pomożecie to poinstaluje te wszystkie fixy ponieważ utknąłem w lokacji. Rano napiszę co i jak teraz znikam, dobranoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.