Skocz do zawartości

Can't open section...


Rekomendowane odpowiedzi


FATAL ERROR
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'jan_kloun_flash #include "gameplay\character_items.xml"'
Tajemniczą "jan_kloun_flash" znalazłem dwa razy w plikach LWR:

gamedata\config\misc\quest_items.ltx


[jan_kloun_flash]:identity_immunities
GroupControlSection	= spawn_group
discovery_dependency = 
$spawn 				= "devices\quest_items\esc_wounded_flash"
;$prefetch 			= 32
class				= II_ATTCH
cform				= skeleton
visual				= equipments\item_minipda.ogf
radius				= 1
;script_binding		= stalker.object_init
quest_item			= true
description         = item_flash_esc_desc
inv_name			= item_flash_esc_name
inv_name_short		= item_flash_esc_name
inv_weight			= 0
inv_grid_width		= 1
inv_grid_height		= 1
inv_grid_x			= 11
inv_grid_y			= 23
cost				= 0

i w pliku:

gamedata\config\gameplay\character_desc_new.xml


<specific_character id="kloun" team_default = "1">
                <name>Ęëîóí</name>
                <icon>ui_npc_u_stalker_ecolog_military</icon>
                <map_icon x="0" y="6"></map_icon>
                <bio>yan_kruglov_bio</bio>
                <class>kloun</class>
                <community>stalker</community> <terrain_sect>stalker_terrain</terrain_sect>
                <money min="20000" max="50000" infinitive="0"></money>
                <rank>698</rank>
                <reputation>50</reputation>
		<visual>actors\neytral\stalker_neytral_exoskeleton</visual>
		<snd_config>characters_voice\human_03\stalker\</snd_config>
                <crouch_type>1</crouch_type>
                <supplies>
                        [spawn] \n
                        wpn_pkm_tactic \n
                        ammo_7.62x39_fmj \n  
	            device_torch \n
                        jan_kloun_flash \n
                #include "gameplay\character_items.xml"
                #include "gameplay\character_food.xml"
                </supplies>
                #include "gameplay\character_criticals_3.xml"
		<start_dialog>hello_dialog</start_dialog>
           #include "gameplay\dialogs_pack\bar\character_dialogs_bar_nokn1.xml"                                  
	            <actor_dialog>escape_trader_talk_info</actor_dialog>
		<actor_dialog>bar_bar_barmen_talk_info</actor_dialog>
           #include "gameplay\character_dialogs.xml"
</specific_character>

Trudno się tam gdzieś dopatrzeć błędu, więc nie bardzo wiem o co chodzi :P

Na jednym forum znalazłem taką odpowiedź:

На Юпитере ищи кардана бери квест на машину,после к ученым за квестами

Co możnaby przełożyć:

"Na Jupiterze znajdź Kardana, weź kwest na samochód, potem do uczonych po kwesty"

Jeśli Ci to coś pomoże to spróbuj - może to jakieś rozwiązanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no bugi wychodzą dziś jak świerze bułeczki...


FATAL ERROR
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'ammo_og-7b_fake'
Jednym słowem. Wyrzutnia RPG nie działa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ MacTavish

Spróbuj paczki fixów, które pobrałem ze strony twórców moda - tam na pewno był wspomniany błąd amunicji do RPG :D

Link podałem w pierwszym poście (tym ze wszystkimi linkami do pobrania moda), ale tu podam go jeszcze raz:

http://www.megaupload.com/?d=8P5DPKCU

Spróbuj, może to "wyleczy" LWR :D


Może o to chodzi że nie ma odpowiedniego wpisu w character_items.Bo to na ten plik wskazuje log błędu

Nie można tej fleszki dopisać do pliku:"charakter_items.xml" ponieważ jest to plik podstawki SHOC (widoczny po rozpakowaniu gry z plików .db), który jest wykorzystywany przez szereg innych NPCów.

W związku z tym, po ewentualnej jego modyfikacji, każdy miałby w/w fleszkę (która jak wynika z jej opisu w pliku "quest_items.ltx" jest unikalnym przedmiotem kwestowym).

Poniżej macie zawartość pliku "charakter_items.xml" z czystej wersji STALKERA:


harmonica_a = 1, prob=0.7 \n
guitar_a = 1, prob=0.7 \n
device_torch = 1, prob=0.5 \n

I to wszystko - nic tam więcej nie ma :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopisać tą fleszkę do "character_items.xml" i dorzucić ten plik do gamedaty, to 5 minut roboty.

Pytanie tylko, czy i jak to wpłynie na rozgrywkę.

Na razie lepiej by było, gdyby MacTavish (który i tak tego moda męczy) spróbował poinstalować te fixe i patche, które pobrałem ze stronki twórców moda i zobaczył, czy rozwiązują one jego dotychczasowe problemy.

Bo jeśli tak, to po co mamy się z tymi errorami użerać, jeśli ktoś już je naprawił ?

Ja tymczasem wolę powalczyć z odtwarzaczem MP3 do SGM 1.7 - chyba już go rozpracowałem i wiem, który plik odpowiada za opis poszczególnych ścieżek na wyświetlaczu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.