MiedzianeJaja Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 Mam trochę problemów i jakbyście mogli mi choć częściowo pomóc byłbym wdzięczny bardzo. Przedmioty które mam i nikt ich nie chce. Co z nimi zrobić ? 1. 2. 3. 4. 5. Pojemnik i dokumenty po zadaniu dla Dzika. Zadanie zaliczone a graty zostały. Znaczniki na mapie: 6. Za płotem Baru mam takie coś. Mam tam iść ? 7. Pisze że dziennik jest w schronie ale w tym miejscu przecież nie ma żadnego schronu ? Tam są różne pagórki i wąwozy. 8.Na Jantarze mam cały czas żółty znacznik "Wejdź do laboratorium X-16" mimo że byłem tam już dwa razy. Raz przez okno koło drzwi wejściowych budynku a drugi raz teleportem z hangaru przy bramie na dach budynku z wejściem i po schodach na dół. 9.Na Agropromie mam cały czas żółty znacznik "Znajdź wyjście z podziemi" a przecież już dawno znalezione. Łaziłem tam ze trzy razy. Fakt że nigdy nie wyszedłem u wojskowych a tylko pod drabiną pikało i pisało "zaliczone" to wracałem do bezpiecznego wyjścia koło kreta. Fabuła : 10.Po załatwieniu sprawy z PDA Szczura Dzik już tylko mnie wita i żegna. Będzie miał jeszcze jakieś questy czy to już koniec ? 11. Kiedy byłem drugi raz w X-16 (Jantar) to zaraz koło zwłok Ducha w boksie naprzeciwko tego boksu z dziurą leżały jakieś dokumenty. Podniosłem piknęło, nawet jakiś napis się pojawił (nie przeczytałem) ale nie ma ich w plecaku ani żadnego zadania które by do nich pasowało. Co to mogło być ? Techniczne: 12. Gram teraz na innym sprzęcie który ma panoramiczny ekran ( rozdzielczość 1920X1080) i mam strasznie dziwny wygląd gry. Jakieś wszystko jest takie wielkie. Szczególnie okno z ekwipunkiem. Giwera na pół ekranu, puszka żarcia jak wiadro... żartuje;) Ale jest wszystko nieproporcjonalnie duże. Da się coś na to poradzić ? 13.Czy kieszeń na arty ma mieć 12 miejsc ? Mam wrażenie że na kompie na którym grałem poprzednio było ich więcej. [EDIT] 14.Do artmodyfikacji potrzebna mi karuzela. Jak prostym sposobem odróżnić ją w terenie od wiru czy lejka ? [EDIT] Ufff... Chyba wszystko. Przepraszam za ten zalew pytań ale nazbierało mi się tego trochę w trakcie rozgrywki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmiotu Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 1- to twój pendrive, jak na razie do niczego mi się nie przydał. 2- czy to nie przypadkiem ten pendrive który oddajemy barmanowi, a ten otwiera nam przejście na MW??, u mnie zniknął . 3 i 4- pda z inf, o artmodyfikacji, ja trzymam je w skrzynce, ale chyba są nieprzydatne po tym jak recepta zostaje zapisana w osobistym pda. 6,7 [ to błąd w opisie zadania, nie jedyny, dziennik znajduje się tak jak pokazuje znacznik,a nie w schronie ],8,9 u mnie to samo, tak ma być [ chyba ] 10- nie wykonywałem zadań dla dzika więc nie wiem. 11- nie pamiętam czegoś takiego, a w x16 byłem już ze 3 razy. 12- na konkurencyjnym forum jest łatka dla monitorów panoramicznych, poprawia hud. 13- tak 12 albo 10 musiałbym sprawdzić w grze, może wcześniej grałeś na dodatku który pozwala nosić 21 artów?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 1.Pendive Striełoka tak jak pisze Kmiotu 2.Pendrive uczonych będzie potrzebny do zadania Dana na Bagnach nie wyrzucać 3.4. Tak jak Kmiotu pisze można sprzedać albo kolekcjonować 5.Zadanie Dzika można rozwiązać na kilka sposobów.Możesz oddać wszystko , część lub nic mi wygląda że nie doczytałeś dialogów i wybrałeś trzecie rozwiązanie.Pytanie czy Dzik dał ci kolejne zadanie na odszukanie swojego PDA ? Jeśli nie to tak zrobiłeś na pewno.Z gratami nic nie zrobisz można wywalić 6.Siwy pokaże sie tam póżniej to zadanie na zaginioną ekspedycje.Zadanie uaktywni sie dopiero jak załatwisz zadanie Łukasza na donosiciela 7.Dziennik Ducha jest w plecaku mniej wiecej w środku okregu 8.9.Tak to jest ,zostają znaczniki z zadań ,troche wkurzajace ,tak było juz w czystym cieniu przynajmniej u mnie 10.Wiec dostałeś to zadanie na PDA Dzika.Więc graty z punktu 5 możesz wywalić a Dzik nie ma wiecej zadań.Pytanie czy Dzik powiedział ci o schowku na MW. 11.Przy Duchu było kilka dokumentów , musiałbys prześledzić poradnik , do głowy mi przychodzą książka dla Krugłowa chmm dokumenty dla Akima? nie pamiętam troche tego tam było.Jeszcze przyszło mi do głowy że może receptę znalazłes albo opis nowego przejscia.Wtedy tak sie dzieje ,pika , nic nie ma w plecaku i tylko krótkie info znalazłes nowa receptę lub otwarto nowe przejscie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 11. To były recepty, pamiętam że na Budyń i coś jeszcze. 14. Musisz dobrze poszukać, jeśli nie masz artmodyfikatora, podchodzisz jak najbliżej, odwracasz się tyłem do anomalii, i rzucasz potrzebne składniki aż zobaczysz błysk. Karuzela to taki czarny dym blisko nad ziemią, jak przez nią przejdziesz ten dym się powiększa i zaczynasz krwawić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 11. To część z lini kwestów na poszukiwanie Ducha. Schowek jest w krzaku i bardzo mało widoczny. Jest tam dziennnik Ducha, o który prosi Krugłow z Yantaru. ...4. Rozmawiamy z Krugłowem (Siemienowem) o Duchu, on prosi żeby znaleźć Dziennik Ducha. 5. Znajdujemy dziennik (na Agropromie), przynosimy Krugłowowi. Pózniej poprosi o komputer do deszyfracji dziennika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiedzianeJaja Posted February 2, 2011 Author Report Share Posted February 2, 2011 14. Musisz dobrze poszukać, jeśli nie masz artmodyfikatora, podchodzisz jak najbliżej, odwracasz się tyłem do anomalii, i rzucasz potrzebne składniki aż zobaczysz błysk. No właśnie kłopot z tym "dobrze poszukać". Chodzi o prosty sposób żeby w stanie nieaktywnym odróżnić karuzelę od podobnych anomalii bez wchodzenia . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Pamiętam ,że ostatnio na Wysypisku między hangarem a posterunkiem Powinności, znalazłem karuzelę bo mi była potrzebna do obróbki kości babki zombie. Poszukaj na terenie Baru, koło wyjść na wysypisko i MW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Miejsca zmieniają się Korn po każdym załadowaniu gry i tak nie znajdzie...Miedziany poczekaj zaraz przeprowadzę testy na anomali i Ci napiszę ....mam maszynkę do artów więc będzie szybka odpowiedź... Po wrzuceniu śruby efekt jak na fotce..bardzo nerwowa anomalia..wydaje gruby basowy dźwięk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiedzianeJaja Posted February 2, 2011 Author Report Share Posted February 2, 2011 Po wrzuceniu śruby efekt jak na fotce..bardzo nerwowa anomalia..wydaje gruby basowy dźwięk Dziękuję znalazłem bez problemu. [EDIT] Niestety żadna z artmodyfikacji dla karuzeli nie chce zadziałać. Sprawdzone na różnych przepisach i w różnych karuzelach. No chyba że karuzela to jeszcze coś innego. Przy okazji podrzucę dwie fotki anomalii.Nieaktywne wyglądają tak samo jak karuzela. Czyli jakby bąble ciepłego powietrza unoszące się z ziemi a w około wirują listki. Ale po wrzuceniu śruby... Trampolina. Po wrzuceniu śruby pojawia się tylko mały okrąg. Sprawdzone na Artmodyfikacji "Kotlet z trampoliny" Lejek. Po wrzuceniu śruby powłoka na sporej przestrzeni zmienia kolor i widać jak odbita śruba zmienia kierunek lotu. Sprawdzone na Artmodyfikacji "Błysk z lejka" i "Śluz z lejka" [EDIT] Może się komuś przyda do czegoś. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiedzianeJaja Posted February 3, 2011 Author Report Share Posted February 3, 2011 Niestety Malakas. To co podałeś to nie jest Karuzela. Przeprowadziłem dzisiaj wielogodzinne (poważnie) badania anomalii bo mi modyfikacje nie wychodziły. To prawdopodobnie będzie Pulsar. Jest chyba w pliku zone_mosquitobald.ltx Badanie anomalii "Karuzela" i "Lejek" WYNIKI "Karuzela" przy pierwszym, wstępnym badaniu wygląda, i reaguje na obiekt testowy (śruba) identycznie jak "Lejek" (patrz poprzednie wyniki post wyżej). Szczegółowe testy ujawniły jednak że wewnątrz "Lejka" możemy zaobserwować pulsującą poświatę żółtawego koloru. Jest ona słabo widoczna w świetle dziennym, za to w półmroku doskonale, nawet z dużej odległości. W "Karuzeli" takie zjawisko nie występuje. Potwierdziłem wyniki uzyskując poprzez artmodyfikację z odnalezionego obiektu "Karuzela" artefakt "Kryształowy kwiat". Doc.dr Miedziane Jaja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 To albo mój modyfikator zwariował, albo ja coś pokręciłem i nie doczytałem dobrze. Tak w ogóle to nasunąłeś mi pomysła, by zrobić spis anomali z fotkami dla graczy którzy modyfikatora nie zdobędą. Może @ Miedziany chcesz taki atlas stworzyć.? Byłby to zbiór wszystkich anomali z krótkim opisem... EDIT: MIEDZIANY MA RACJĘ...anomalia na mojej fotce to TRAMPOLINA... Punkt reputacji dla...Doc.dr Miedziane Jaja za badania anomali... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiedzianeJaja Posted February 3, 2011 Author Report Share Posted February 3, 2011 To albo mój modyfikator zwariował, albo ja coś pokręciłem i nie doczytałem dobrze. Tak w ogóle to nasunąłeś mi pomysła, by zrobić spis anomali z fotkami dla graczy którzy modyfikatora nie zdobędą. Może @ Miedziany chcesz taki atlas stworzyć.? Byłby to zbiór wszystkich anomali z krótkim opisem... Mogę, tylko to trochę potrwa. Tak na oko z tydzień. Testowanie anomalii ze względu na częste wczytywanie save-ów jest bardzo czasochłonne. Na dodatek chyba pokręcone są w modach nazwy. Rozkminiałem wczoraj ltx-y z różnymi anomaliami w środku i tam są bardzo dziwne rzeczy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Za tydzień...nie ma sprawy. Jest co prawda jeszcze jedno urządzenie, które rozpoznaje anomalie, ale jest bardzo daleko w grze. To jakiś ulrta-detektor. Przedmiot kwestowy na Niezbadanych terenach. Taki atlas myślę ,że będzie pomocny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmiotu Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Jest też detektor który dostajemy od sacharowa za jedno z zadań, dzieli anomalie na grupy przez co na minimapce widzimy co jest anomalią śnieżną [ platek śniegu ] a co np. spalacz etc. Przydatne, pewnie by ci pomogło zrobić spis. Można go dostać po odniesienie jednostki centralnej, i wtedy aktywne jest to zadanie. E: A czy przypadkiem ten detektor na NT to nie ten sam co od sacharowa ?. Nazywa się chyba uniwersalny detektor anomalii i też rozpoznaje poszczególne typy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 E: A czy przypadkiem ten detektor na NT to nie ten sam co od sacharowa ?. Nazywa się chyba uniwersalny detektor anomalii i też rozpoznaje poszczególne typy. Na NT dostajesz zadanie (chyba od Witii Holograma) na odnalezienie schowka z dwoma egzemplarzami "elitarnych detektorów". Lokalizacje schowka na Wysypisku daje ci wierszykiem Cyklop. Jeden z tych detektorów musisz oddać Adrenalinie, a drugi zostawiasz sobie. Jest to inny detektor niż ten od Sacharowa - rozpoznaje dodatkowo np.: "Gwiazdę Archary" i parę innych dotychczas niewidocznych dla detektorów anomalii. Potem w czasie gry znajdujemy jeszcze jeden (najnowocześniejszy chyba) - detektor izomorfów (bardzo przydatny ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Jest też detektor który dostajemy od sacharowa za jedno z zadań, dzieli anomalie na grupy przez co na minimapce widzimy co jest anomalią śnieżną [ platek śniegu ] a co np. spalacz etc. Słuszna uwaga @ Kmiotu... jeżeli nie masz transmodyfikatora od Kuzniecowa to taki mały detektor znacznie ułatwi wyszukiwanie potrzebnych anomali. Jest on dostępny stosunkowo szybko w fabule gry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiedzianeJaja Posted February 3, 2011 Author Report Share Posted February 3, 2011 Na razie w zamian za udostępnienie wyników badań naukowcy postanowili sponsorować moją wyprawę i dostarczyli kombinezon odporny na anomalie. A w barze rozmawiałem z doświadczonymi stalkerami o miejscach występowania anomalii. Jutro wyruszam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 @ MiedzianeJaja To tylko retexturing, czy zupełnie nowy kombinezon ? BTW wygląda bardzo sympatycznie, chociaż napisy mogłeś trochę bardziej nagdryzione "zębem" Zony zrobić. Te są trochę zbyt "świeże", nawet jak to kombinezon nówka-nierdzewka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiedzianeJaja Posted February 4, 2011 Author Report Share Posted February 4, 2011 @ MiedzianeJaja To tylko retexturing, czy zupełnie nowy kombinezon ? BTW wygląda bardzo sympatycznie, chociaż napisy mogłeś trochę bardziej nagdryzione "zębem" Zony zrobić. Te są trochę zbyt "świeże", nawet jak to kombinezon nówka-nierdzewka Tylko tekstura. Jak szukałem "Karuzeli" to pierwszy raz w życiu zacząłem grzebać w plikach. Przy okazji pomyślałem o super wytrzymałym kombinezonie do testowania anomalii. No bo działać przy anomaliach, ginąć i co chwile wczytywać save-y to by była porażka. I kiedy szukałem informacji o zmianach odporności kombinezonu to trafiłem na tekstury i postanowiłem jakąś zmienić. Tak dla jaj. No i takie cuś wyszło. Faktycznie logo jest za nowe a poza tym już mi się nie podoba Może coś jeszcze zmienię. Tekstura ma to denerwujące odbicie lustrzane. Symbole różne można wstawiać ale litery to już problem. Dlatego fotki są tylko z lewego profilu Pewnie całkiem nowy kombinezon mógł bym spróbować, ale dopiero jak policzę anomalie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted February 4, 2011 Report Share Posted February 4, 2011 @ MiedzianeJaja Na razie się wsztrzymaj z tworzeniem kombinezonów. Do polonizacji trurl'a ja już dodałem trzy kombinezony, które zapewne w czasie gry napotkasz. Do Solianki raczej już nic dodawać nie będziemy, ale do innych modów to kto wie ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiedzianeJaja Posted February 4, 2011 Author Report Share Posted February 4, 2011 Nie myślałem o dodawaniu gdziekolwiek. To po prostu fajna zabawa EDIT (Yurek): Z teksturami to fajna zabawa, ale jeśli chodzi o dodawanie nowych kombinezonów lub kwestów (jeden w Soliance też dodałem ) to już nie zabawa, to całkiem ciężka robota. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.