Junx Opublikowano 15 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 W końcu autor po ponad miesiącu uzupełnij temat, sumienie go ruszyło czy co... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 @Junx i @Ranger801 - jeszcze raz pytam, o możliwość adaptacji do CoC rozładowywacza amunicji z broni, występującego przy modzie Arsenał. Rozładuj.7z Czyste wklejenie do CoCa, powoduje wylot przed uruchomieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 @kondotier ale jak z broni? Przecież można każdą broń rozładować, wyjaśnij proszę bo nie rozumiem troszkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 @Junx- to rozładowanie automatyczne. Podnosisz broń, albo zabierasz z plecaka trupa i w tym momencie zostaje rozładowana bez dodatkowych działań. SMSem na ekranie mamy informację, ile i jakiej amunicji znalazło się w naszym inwentarzu. Zbędną i uszkodzoną broń, możemy od razu wyrzucić, albo wrzucić do trupa. Jeśli świadomie wyrzucamy załadowaną broń z plecaka, też następuje autorozładowanie. Amunicja nam zostaje. Fix jest przemyślany, bo jeśli broń zostanie nam wystrzelona z rąk, wytrącona przez NPCa lub mutanta, amunicja w niej pozostaje. Podnosisz i strzelasz. Przy takim sposobie rozładowania unikamy zaskoczenia i zbędnej kulki w łeb, lub ataku zwierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Ciekawe, ja niestety nie mam na tygodniu czasu. W weekend coś mogę spróbować się pobawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Nie piekarnia, nie przypali się. A taka zabawka byłaby przydatna w odmianach na wszystkie podstawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nap Opublikowano 24 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Arsenal Overhaul, TAZ i demontaż broni są ze sobą kompatybilne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 24 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Oczywiście że nie są, to dwie różne paczki broni. Demontaż broni zresztą nie działa na nowszych wersjach (1.0 wzwyż) chyba że coś się zmieniło w tej kwestii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 @Junx- no i jak, znalazłeś chwilę, na sprawdzenie rozładowywacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 27 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 @kondotier bij, zabij zapomniałem. Jutro sprawdzę, system coś mi się psuje i naprawiałem. Na razie jest ok, jutro sprawdzę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Niestety, ale nie udało się, wywala z tym błędem. FATAL ERROR [error]Expression : <no expression> [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp [error]Line : 189 [error]Description : fatal error [error]Arguments : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\sim_squad_scripted.script:18: attempt to call method 'r_line_ex' (a nil value) stack trace: 0023:0073399C xrCore.dll, xrDebug::fatal() Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 29 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 @Junx- mówi się trudno. A szkoda, bo to bardzo fajna rzecz. Mnie "informacje" z loga nie wiele mówią, ale trochę to dziwne, że to błąd LUA. Może jakbyś popatrzył w modzie ARSENAŁ, w czym ten fix tam zmienia, byłoby łatwiej. W paczce, w której był ten rozładowywacz, jest jeszcze kilka innych plików, na tekstury broni, lepsze pancerze itp. @Ranger801, a może Ty dasz sobie radę z tym fixem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Już próbowałem, niestety nie udało mi się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 29 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Na forum TEAM EPIC znalazłem taki skrypt do czystego CoC-a (nie będzie działał na AO3.1 i StCoP): function actor_on_item_take(obj) -- If object is a Weapon but not a Knife local cls = obj:clsid() if (IsWeapon(nil,cls) and not cls == clsid.wpn_knife_s) then CreateTimeEvent(0,"unload",0,try_unload_magazine,obj:id()) end end function try_unload_magazine(id) local wpn = id and level.object_by_id(id) if (wpn) then wpn:unload_magazine() end return true end local addons = { "wpn_addon_scope", "wpn_addon_scope_x2.7", "wpn_addon_scope_detector", "wpn_addon_scope_night", "wpn_addon_scope_susat", "wpn_addon_scope_susat_x1.6", "wpn_addon_scope_susat_custom", "wpn_addon_scope_susat_dusk", "wpn_addon_scope_susat_night", "wpn_addon_silencer", "wpn_addon_grenade_launcher", "wpn_addon_grenade_launcher_m203" } for k,v in pairs(addons) do wpn:weapon_addon_detach(k) end Jest to rzekomo działający skrypt po zmianie: not cls == clsid.wpn_knife_s na cls ~= clsid.wpn_knife_s który rozładowuje broń oraz zdejmuje z niej dodatki w naszym inwentarzu. U mnie nie chciał zadziałać. Może @Ranger801 dasz radę to rozgryźć? Oryginalny link do posta: http://forum.epicstalker.com/viewtopic.php?f=32&t=660 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 U mnie też nie zadziałało pomimo że zrobiłem tak jak było napisane. Ale czy to na prawdę konieczne? Ficzer ten wydaje mi się być bez sensu, rozładowanie broni nie jest aż tak czasochłonne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 29 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Co kto lubi. @Rangers801, szanuję Twoje zdanie, ale zagraj w ARSENAŁa z tym fixem. Bardzo szybko docenisz jego zalety. Szczególnie, jak w czasie walki zacznie Ci brakować amunicji, a ta potrzebna leży naokoło w broni i trupach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniu Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2017 (edytowane) Wie ktoś gdzie kupić, znaleźć Bulldog 6 w addonie Arsenal Overhaul 3.1? Edytowane 30 Kwietnia 2017 przez daniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.