Skocz do zawartości

OGÓLNA DYSKUSJA o dodatkach


Junx

Rekomendowane odpowiedzi

@Junx- to rozładowanie automatyczne. Podnosisz broń, albo zabierasz z plecaka trupa i w tym momencie zostaje rozładowana bez dodatkowych działań. SMSem na ekranie mamy informację, ile i jakiej amunicji znalazło się w naszym inwentarzu. Zbędną i uszkodzoną broń, możemy od razu wyrzucić, albo wrzucić do trupa.

Jeśli świadomie wyrzucamy załadowaną broń z plecaka, też następuje autorozładowanie. Amunicja nam zostaje.

Fix jest przemyślany, bo jeśli broń zostanie nam wystrzelona z rąk, wytrącona przez NPCa lub mutanta, amunicja w niej pozostaje. Podnosisz i strzelasz.

Przy takim sposobie rozładowania unikamy zaskoczenia i zbędnej kulki w łeb, lub ataku zwierza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale nie udało się, wywala z tym błędem.

 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 189
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\sim_squad_scripted.script:18: attempt to call method 'r_line_ex' (a nil value)
 

stack trace:

0023:0073399C xrCore.dll, xrDebug::fatal()

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Junx- mówi się trudno. A szkoda, bo to bardzo fajna rzecz. Mnie "informacje" z loga nie wiele mówią, ale trochę to dziwne, że to błąd LUA.

Może jakbyś popatrzył w modzie ARSENAŁ, w czym ten fix tam zmienia, byłoby łatwiej. W paczce, w której był ten rozładowywacz, jest jeszcze kilka innych plików, na tekstury broni, lepsze pancerze itp.

@Ranger801, a może Ty dasz sobie radę z tym fixem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum TEAM EPIC znalazłem taki skrypt do czystego CoC-a (nie będzie działał na AO3.1 i StCoP):

function actor_on_item_take(obj)
   -- If object is a Weapon but not a Knife
   local cls = obj:clsid()
   if (IsWeapon(nil,cls) and not cls == clsid.wpn_knife_s) then 
      CreateTimeEvent(0,"unload",0,try_unload_magazine,obj:id())
   end
end

function try_unload_magazine(id)
   local wpn = id and level.object_by_id(id)
   if (wpn) then 
      wpn:unload_magazine()
   end 
   return true
end
 local addons = {
            "wpn_addon_scope",
            "wpn_addon_scope_x2.7",
            "wpn_addon_scope_detector",
            "wpn_addon_scope_night",
            "wpn_addon_scope_susat",
            "wpn_addon_scope_susat_x1.6",
            "wpn_addon_scope_susat_custom",
            "wpn_addon_scope_susat_dusk",
            "wpn_addon_scope_susat_night",
            "wpn_addon_silencer",
            "wpn_addon_grenade_launcher",
            "wpn_addon_grenade_launcher_m203"
            }
         for k,v in pairs(addons) do
            wpn:weapon_addon_detach(k)
         end

Jest to rzekomo działający skrypt  po zmianie:

not cls == clsid.wpn_knife_s

na

cls ~= clsid.wpn_knife_s

który rozładowuje broń oraz zdejmuje z niej dodatki w naszym inwentarzu.

U mnie nie chciał zadziałać. Może @Ranger801 dasz radę to rozgryźć?

Oryginalny link do posta:

http://forum.epicstalker.com/viewtopic.php?f=32&t=660

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.