Skocz do zawartości

Zasady przyporządkowania do grup


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

 

ZASADY PRZYPORZĄDKOWANIA DO POSZCZEGÓLNYCH GRUP NA FORUM ORAZ REGULAMIN EKIPY

 

  • Turysta

Domyślna grupa po rejestracji.
 


  • Stalker

Awans do grupy zostaje przyznany po uzyskaniu 10 punktów pozytywnej reputacji.
Odblokowana zostaje możliwość korzystania z ShoutBoxa oraz kilka innych funkcji.
 


  • Weteran

Awans do tej grupy wynika z długotrwałej obecności na forum. Nie wymaga się od kandydata niczego specjalnego, wystarczy umiarkowana aktywność oraz staż wynoszący ponad 4 lata. Promocję może także przyspieszyć zaangażowanie, pomoc, drobne zasługi.
Nominowani przez Administrację (przy tym, jeżeli użytkownik przestaje uczestniczyć w życiu forum, nie zostaje zdegradowany).
 


  • Tłumacz

Awans następuje w wyniku dobrowolnego zaangażowania użytkownika w tłumaczenie modyfikacji. W razie zamiaru kontynuacji jest to grupa tymczasowa - po zebraniu doświadczenia następuje przeniesienie do grupy Doświadczony tłumacz.
⦿ Po długotrwałej nieaktywności Administracja może zadecydować o przeniesieniu użytkownika do grupy Zasłużony.
 


  • Doświadczony tłumacz

Awans następuje w wyniku opublikowania kilku spolszczeń oraz nabrania doświadczenia w ich tworzeniu.
⦿ Po długotrwałej nieaktywności lub w formie "emerytury" Administracja może zadecydować o przeniesieniu użytkownika do grupy Zasłużony lub Elitarni (w zależności od ilości wykonanych spolszczeń i uczestnictwa w życiu forum).
 


  • Redaktor

Awans następuje w wyniku dobrowolnego zaangażowania się użytkownika w codzienne funkcjonowanie forum. Głównym wymogiem są przede wszystkim chęci oraz przynajmniej podstawowa wiedza o modyfikacjach do S.T.A.L.K.E.R.-a i znajomość jego uniwersum. Drugorzędną kwestią jest biegłość w poszukiwaniu informacji i umiejętność redagowania treści. Pełnienie tej funkcji wymaga częstszej obecności i aktywności.
⦿ Po długotrwałej nieaktywności Administracja może zadecydować o przeniesieniu użytkownika do grupy Zasłużony lub Elitarni (w zależności od wkładu i uczestnictwa w życiu forum).
 


  • Mechanik

Awans następuje w wyniku dobrowolnego zaangażowania się użytkownika w prace nad własnymi projektami dot. modyfikacji oraz pomoc w problemach technicznych.
⦿ Po długotrwałej nieaktywności Administracja może zadecydować o przeniesieniu użytkownika do grupy Zasłużony lub Elitarni (w zależności od wkładu i uczestnictwa w życiu forum).
 


  • Zasłużony

Przejście do tej grupy następuje w wyniku odejścia z funkcyjnego stanowiska bądź długookresowej nieaktywności wyż.wym. Może również objąć zaangażowanych i aktywnych użytkowników z dowolnej grupy.
Nominowani przez Administrację.
 


  • Elitarni

Przejście do tej grupy następuje zwykle w wyniku odejścia ze stanowiska najważniejszych osób, które podejmowały decyzje w sprawie funkcjonowania forum oraz Doświadczonych tłumaczy, którzy przeszli na zasłużoną "emeryturę".
 


  • Moderator

Awans następuje w wyniku dobrowolnego zaangażowania się użytkownika w rozwój forum oraz jego jakości.
 


  • Administrator

Zasadą naboru do tej grupy jest zgłoszenie kandydata na podstawie zasług, umiejętności i osiągnięć. Propozycji do stanowiska może dokonać każdy - zostanie ona rozpatrzona przez osoby decyzyjne. Osoby wchodzące w skład grupy powinny charakteryzować się zdrowym rozsądkiem, brakiem porywczości i stabilnością emocjonalną. Wymogi wynikają z posiadania dużych uprawnień.

Aktualnie forum posiada dwóch Administratorów:

  1. @portals - Założyciel forum. Zajmuje się głównie sprawami technicznymi. Ma decydujący głos we wszystkich kwestiach.
  2. @Meta - Osoba odpowiedzialna za rozwój forum. Sprawuje opiekę nad stroną i może podejmować decyzje we wszystkim, co jest z nią związane.
     

  • Sekretarz

Zasada naboru do tej grupy jest taka sama jak w przypadku Administracji.
 



Regulamin dla ekipy forum:

  1. Decydujące zdanie ma Sekretarz oraz Administrator.
  2. W razie różnicy zdań najważniejszych członków ekipy, sprawa jest automatycznie przekazywana Sekretarzowi.
  3. Każdy z nas musi przestrzegać Regulaminu.
  4. Reprezentując forum dbajmy o utrzymanie przyzwoitego poziomu.

Oprócz tego osoby posiadające funkcje proszone są o zgłaszanie swojej nieobecności na okres dłuższy niż tydzień.
Brak aktywności przez ponad miesiąc oznacza utratę funkcji.

 

Zachęcamy wszystkich do aktywnego udziału w życiu forum.
Mile widziane są osoby ambitne, które pomogą nam rozwijać naszą stronę.
Kto wie? Być może pewnego dnia to właśnie Ty zostaniesz Sekretarzem, stalkerze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na Zasady przyporządkowania do grup
  • Agrael przypiął/eła ten temat
  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.