Skocz do zawartości

Zasady przyporządkowania do grup


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

 

ZASADY PRZYPORZĄDKOWANIA DO POSZCZEGÓLNYCH GRUP NA FORUM ORAZ REGULAMIN EKIPY

 

  • Turysta

Domyślna grupa po rejestracji.
 


  • Stalker

Awans do grupy zostaje przyznany po uzyskaniu 10 punktów pozytywnej reputacji.
Odblokowana zostaje możliwość korzystania z ShoutBoxa oraz kilka innych funkcji.
 


  • Weteran

Awans do tej grupy wynika z długotrwałej obecności na forum. Nie wymaga się od kandydata niczego specjalnego, wystarczy umiarkowana aktywność oraz staż wynoszący ponad 4 lata. Promocję może także przyspieszyć zaangażowanie, pomoc, drobne zasługi.
Nominowani przez Administrację (przy tym, jeżeli użytkownik przestaje uczestniczyć w życiu forum, nie zostaje zdegradowany).
 


  • Tłumacz

Awans następuje w wyniku dobrowolnego zaangażowania użytkownika w tłumaczenie modyfikacji. W razie zamiaru kontynuacji jest to grupa tymczasowa - po zebraniu doświadczenia następuje przeniesienie do grupy Doświadczony tłumacz.
⦿ Po długotrwałej nieaktywności Administracja może zadecydować o przeniesieniu użytkownika do grupy Zasłużony.
 


  • Doświadczony tłumacz

Awans następuje w wyniku opublikowania kilku spolszczeń oraz nabrania doświadczenia w ich tworzeniu.
⦿ Po długotrwałej nieaktywności lub w formie "emerytury" Administracja może zadecydować o przeniesieniu użytkownika do grupy Zasłużony lub Elitarni (w zależności od ilości wykonanych spolszczeń i uczestnictwa w życiu forum).
 


  • Redaktor

Awans następuje w wyniku dobrowolnego zaangażowania się użytkownika w codzienne funkcjonowanie forum. Głównym wymogiem są przede wszystkim chęci oraz przynajmniej podstawowa wiedza o modyfikacjach do S.T.A.L.K.E.R.-a i znajomość jego uniwersum. Drugorzędną kwestią jest biegłość w poszukiwaniu informacji i umiejętność redagowania treści. Pełnienie tej funkcji wymaga częstszej obecności i aktywności.
⦿ Po długotrwałej nieaktywności Administracja może zadecydować o przeniesieniu użytkownika do grupy Zasłużony lub Elitarni (w zależności od wkładu i uczestnictwa w życiu forum).
 


  • Mechanik

Awans następuje w wyniku dobrowolnego zaangażowania się użytkownika w prace nad własnymi projektami dot. modyfikacji oraz pomoc w problemach technicznych.
⦿ Po długotrwałej nieaktywności Administracja może zadecydować o przeniesieniu użytkownika do grupy Zasłużony lub Elitarni (w zależności od wkładu i uczestnictwa w życiu forum).
 


  • Zasłużony

Przejście do tej grupy następuje w wyniku odejścia z funkcyjnego stanowiska bądź długookresowej nieaktywności wyż.wym. Może również objąć zaangażowanych i aktywnych użytkowników z dowolnej grupy.
Nominowani przez Administrację.
 


  • Elitarni

Przejście do tej grupy następuje zwykle w wyniku odejścia ze stanowiska najważniejszych osób, które podejmowały decyzje w sprawie funkcjonowania forum oraz Doświadczonych tłumaczy, którzy przeszli na zasłużoną "emeryturę".
 


  • Moderator

Awans następuje w wyniku dobrowolnego zaangażowania się użytkownika w rozwój forum oraz jego jakości.
 


  • Administrator

Zasadą naboru do tej grupy jest zgłoszenie kandydata na podstawie zasług, umiejętności i osiągnięć. Propozycji do stanowiska może dokonać każdy - zostanie ona rozpatrzona przez osoby decyzyjne. Osoby wchodzące w skład grupy powinny charakteryzować się zdrowym rozsądkiem, brakiem porywczości i stabilnością emocjonalną. Wymogi wynikają z posiadania dużych uprawnień.

Aktualnie forum posiada dwóch Administratorów:

  1. @portals - Założyciel forum. Zajmuje się głównie sprawami technicznymi. Ma decydujący głos we wszystkich kwestiach.
  2. @Meta - Osoba odpowiedzialna za rozwój forum. Sprawuje opiekę nad stroną i może podejmować decyzje we wszystkim, co jest z nią związane.
     

  • Sekretarz

Zasada naboru do tej grupy jest taka sama jak w przypadku Administracji.
 



Regulamin dla ekipy forum:

  1. Decydujące zdanie ma Sekretarz oraz Administrator.
  2. W razie różnicy zdań najważniejszych członków ekipy, sprawa jest automatycznie przekazywana Sekretarzowi.
  3. Każdy z nas musi przestrzegać Regulaminu.
  4. Reprezentując forum dbajmy o utrzymanie przyzwoitego poziomu.

Oprócz tego osoby posiadające funkcje proszone są o zgłaszanie swojej nieobecności na okres dłuższy niż tydzień.
Brak aktywności przez ponad miesiąc oznacza utratę funkcji.

 

Zachęcamy wszystkich do aktywnego udziału w życiu forum.
Mile widziane są osoby ambitne, które pomogą nam rozwijać naszą stronę.
Kto wie? Być może pewnego dnia to właśnie Ty zostaniesz Sekretarzem, stalkerze.

 

  • Ważne 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na Zasady przyporządkowania do grup
  • Agrael przypiął/eła ten temat
  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.