Jump to content
Junx

Hybrid Build 25.02 (1.4.22) [Stara wersja]

Recommended Posts

 

Hybrid Build 25.02

PLATFORMA:                           Call of Chernobyl 1.4.22

KATEGORIA:                            NIEOFICJALNY DODATEK

DATA PREMIERY:                    26.02.2017 

WERSJA JĘZYKOWA:               Polska

AKTUALNA WERSJA:               Build finalny (póki co)

AUTOR:                                    Junx (ModPack)

OPIS:                                       Jest to połączenie wielu modów w jeden wielki mod, coś a'la OP-2. W paczce zawierają się przeróżne mody. Paczka zawiera pokaźny arsenał broni (Gulash), nowe zadania (Quest Pack by Dr.X), Nowe modele NPC'ów (HD Model pack) jak i nowe pancerze i hełmy (Outfit mod). W paczce ponadto jest jesień (Autumn Winds) oraz jesienna wersja AF3 (CoC Misery Atmosfer Edition) co więcej w paczce, Itemsoup (Nowe przedmioty, medykamenty), Nowe artefakty (bez tłumaczenia w tym build'zie, ale @gawron już mi podesłał pliki, dzięki!), więcej fast travel, namiot. Nowy Hud oraz nowe wygląd plecaka i trochę pomniejszych i większych zmian, lista na chwilę jest już wydłużona. 

                                                Dodatek postaram się rozwijać najlepiej jak potrafię na swoje możliwości, aktualny build jest jako "baza" pod następne "klocki". Myślę, że ów paczka się każdemu spodoba, jest w 100% spolszczona.

INSTALACJA:                          Rozpakowujemy pobrane archiwum, kopiujemy (ze zgodą na nadpisanie plików) folder „gamedata” do katalogu instalacyjnego „Call of Chernobyl”.

                                                

                                        

LINK:                                       1. MEGA - https://mega.nz/#!YxQ00BaQ!qOvLOt8OBlLIx9hosRLoSpn9LIeDQN_XDFanLH3lkOo     

                                                1a. Yadi.sk - https://yadi.sk/d/xNb9ZBng3Ejgjx

                                                2. Addon - https://mega.nz/#!48xxTbjb!jd4LTUej61GkB4y3jU0nAbam05f4xeEfu1OW1rmDcF8

                                                3. Poprawka 01.04 - https://mega.nz/#!EtpWhKTD!mi9lmDvhDPTECL2ScBfGMp4yyhDKpctDliA1oAfRfzA

                                                UWAGA - Jeśli mamy już grę daleko rozwiniętą grę nie zastępujemy pliku weapon_ammo.ltx bo możemy stracić część amunicji.

 

Naprawione błędy:

Spoiler

 

- Błąd dla rozdzielczości 4:3

- Błąd przy rozmowie ze Żwawym

- Dodane polskie tłumaczenie dla nowych artefaktów

- Naprawione ikony amunicji

- Poprawka do NPC'ów oraz odporności 

- Fix ikony (Biały strój ekologa)

- Obniżony próg od jakiego handlarze skupują broń, od 0.3

- Obnożone ceny dodatków do broni oraz amunicji (Tych 5-cio. cyfrowych)

- Usunięty błąd z brakiem amunicji

- Zwiększona pojemność "pudełek" na amunicję z 10 na 30 (Nowa Gra)

- Poprawione spol. Itemsoup 

- Poprawiony plik spol. nowych artefaktów

- Poprawiono położenie 3-cio. typu amunicji

- Więcej miejsc do szybkiej podróży

- Trochę poprawiony balans dla Monolitu

- Dodana amunicja .50 AE do żwawego    

- zmniejszona kasa u Aszota (Koniec z zarabianiem)

- Poprawiony celownik w G36, dodany nowy Gnomus Scope

- Poprawione ostatnie braki w tłumaczeniu Itemsoup

- Zwiększone ceny nowych artefaktów

- naprawiony błąd z brakiem oddziałów na mapie

- poprawiony wygląd detektora

- Naprawiony błąd z hawajczykiem

 

UWAGA!!!! Po instalacji usunąć folder shaders!!!

 

ZRZUTY EKRANU:       

 

Autor - Mr.Filmister PL

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Anton Gorodecki to dopiero początek, teraz dopiero zabawa będzie. Teraz dodałem Mlr 3 i testy tego muszę zrobić. Potem ewentualne poprawki i dalej do pracy. Myślę, że tą paczkę długo będę rozwijać :)

@anatol myślę, że Ci się spodoba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Anton Gorodecki napisał:

Dziękuję za fajną paczkę modów, skompilowaną w jedną wielką całość. :thumbupright: Na pewno kosztowała cię sporo pracy. 

Wcale bym się nie zdziwił gdyby zyskała sporą popularność u kolegów z Rosji. :cool:

Ciekawi mnie czy odpali na moim kompie inter qore quad 4 rdzenie,2,5GHZ,Grafa,GTX 650 Palit,4GBRam płyta główna i chyba @ GB Ram Na Grafie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam jeszcze jedno pytanie. Zdarza się, że mam na mapie znacznik mutanta, ale samego potwora nie ma - wziąłem np. od Wilka zadanie na oczyszczenie obszaru z mutantów (,,Dobry mutant to martwy mutant", jeżeli mnie pamięć nie myli), co się ruszało to wybiłem, ale znacznik zadania (a w nim znacznik mutanta) cały czas pozostaje na mapie.

Jakby co, gram na DX8 co ponoć jest niezalecane, ale raczej takich cudów wywoływać nie powinno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wielebny zadania muszę sprawdzić bo nie dało się grać każdą osobno i sprawdzić. Spróbuj save i load zrobić.

PS. Sam aktualnie gram na DX8 i jakoś wylotów nie mam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szlag mnie zaraz trafi z tym Mega. Nie mogę tego ogarnąć. Pobrało 30% i koniec. No, ale trudno, muszę odpuścić tego moda. Szkoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rada.

Wejdź w folder shaders\r2
otwórz plik combine_2_naa

skasuj tą linijkę  #include "pps\sweetfx.h"

gitara siema graj. 

Edited by MonoLityczny

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord