Skocz do zawartości

The Emperor

Zasłużony
  • Postów

    622
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    57

Ostatnia wygrana The Emperor w dniu 4 Października 2014

Użytkownicy przyznają The Emperor punkty reputacji!

O The Emperor

Informacje osobiste

  • Płeć
    Nie podana

Informacje o profilu

  • Ruble
    12911

Ostatnie wizyty

2578 wyświetleń profilu

Osiągnięcia The Emperor

Ekspert

Ekspert (9/21)

487

Reputacja

  1. @joeredpll, skoro tak wyglądają sprawy, hmm - na twoim miejscu zrobiłbym re-instal moda, ale wcześniej po usunięciu wyczyścił rejestr i sprawdził czy w folderze z CoP'em nie znajduje się gamedata Shoker'a (lub jakakolwiek inna). Instalując moda sprawdziłbym po wgraniu ostatniego fix'a a przed dokonaniem zmian o których pisał @Cichy w poście nr. 14 czy gra działa, konkretniej mówiąc przetestowałbym modyfikację bez kopiowania folderu [rus] z zamianą na [pol] oraz z pominięciem dot. pliku localization.ltx (bez porady # 3 i 4 z posta 14). W skrócie - próbować uruchomić moda na wersji rosyjskiej, być może źle pozamieniałeś pliki? - stąd moja uwaga.
  2. Zastanawiam się, czy Fix 16.01.14 jest kumulatywny i zawiera wcześniejszą poprawkę o nr. 4.01.14 ? Co do pliku localization.ltx - powiedz czy w oryginale w wersji rosyjskiej plik zawierał dodatkowe wpisy? - nie chodzi mi o postać podaną przez Cichego w poście nr. 14, ale interesuje mnie dodatkowa zawartość pliku. Zazwyczaj pod wierszem font_prefix = ;_west ;_centwystępują odniesienia do plików .xml i teraz ważne jest ustalenie czy plik oryginalny zawierał jeszcze jakieś wpisy. Sam log wygląda raczej na informacje z debugowania - pierwszy raz widzę taki log, brak w nim jednak wpisów Fatal Error. Na forum GSC w związku z wydaniem fix'a Fix'a 16.01.14 napisano: interesująca jest przedostatnia wzmianka o dostępie log'a gry w głównym menu, zapytam więc - podałeś właściwy log?
  3. @Walik Czosnek, zamiast pisać bezproduktywne posty pomyśl jaki jest sens odpisywania na post z 2009 r., hmm? Liczysz na odpowiedź forumowicza, którego de facto nie ma na forum od długiego czasu? Chcesz nabijać licznik postów? - rozumiem, zatem administrator stosownie upomni Cię w poruszonej kwestii i nie tłumacz się, iż jest to twój pierwszy post na forum.
  4. @joeredpll, opisz punkt po punkcie jak zainstalowałeś moda oraz jakie dodałeś fix'y? Czy skrót z elementem docelowym host.exe ma nadane uprawnienia administratora - konieczne do prawidłowego działania moda? Kol.@gawron w poście nr. 13 podał kilka wskazówek, m.in. zwracając uwagę w pkt. 5, aby nie grać na DX8 (oświetleniu statycznym) a w przypadku wybrania DX8 - usunąć folder [shaders_cache]. Jak u Ciebie wygląda ta kwestia? Nie zapomnij napisać jaką masz zawartość w pliku localization.ltx. Spróbuj uruchomić bezpośrednio z pliku host.exe z uprawnieniami administratora, dodatkowo możesz ten plik odznaczyć ze skanowania antywirusem, aby nie wpływało to na ewentualny spadek wydajności lub przetestować z wyłączonym antywirusem. Na wszelki wypadek zapytaj o zawartość plików z moda, tzn. ile plików i folderów powinien zawierać mod aby zyskać pewność, iż instalacja miała pełny wymiar. Ja niestety nie mam moda, więc pytanie kieruj do graczy.
  5. @xendix500, jeśli wątek spawnera dalej Cię interesuje, możesz sprawdzić ten spawner, zarówno pod Solijankę, DMX'a, oraz dodatki Master Addon i OOP. Nie testowałem go jednak, dlatego przed umieszczeniem plików w folderze z grę - zrób koniecznie kopię plików nadpisywanych.
  6. @xendix500, musisz dokonać kilku zmian w pliku inventory.script [gamedatascripts], wpierw jednak robiąc jego kopię bezpieczeństwa. Odszukaj funkcję: jest to lista artefaktów usuwanych skryptowo, najprościej zakomentować wiersz w którym znajduje się dany artefakt (poprzez dopisanie --). Wspomniana przez Ciebie "Rubinowa Błona", której konfigurację znajdziesz w pliku artefacts.ltx [gamedataconfigmisc] - opisuje identyfikator: af_dummy_pellicle_red, zatem w sekcji owego artefaktu (oczywiście mówimy o pliku inventory.script) dodaj: -- ["af_dummy_pellicle_red"] = true,lub zmień wartość końcową wiersza na false. To powinno rozwiązać twój problem.
  7. W logu brakuje wpisów "Fatal Error" oraz "! Cannot find saved game ~~~" czyli charakterystycznych dla Solijanki problemów, zatem potwierdza się kolejny raz skuteczność metody wykorzystanej w rozwiązaniu owego problemu i jednocześnie uniwersalność uściślona poprzez kryterium wyznaczonemu owym błędem - dotyczącym braku możliwości osiągnięcia punktów ścieżki patrolowej (any vertex in patrol path) przez określoną postać. Jeśli zapis ruszył z poprawką wstawioną w plik, to po wykonaniu następnego savegame'u - przywróć pierwotny plik bind_stalker.script.
  8. Pod tym adresem znajdziesz zmieniony plik wg. tego poradnika. Metoda pozwala na usunięcie powodującego błąd przedmiotu/postaci/mutanta etc. - może okazać się, że usuniesz w ten sposób ważnego NPC - wszak trudno mi stwierdzić co kryje się pod numerem identyfikacyjnym usuwanej postaci, zatem gwarancji na poprawę błędu dać nie mogę. Pamiętaj aby przywrócić po całej operacji plik pierwotny.
  9. Błąd ten powstaje w sytuacji gdy NPC zbiera przedmioty wyrzucone na ziemię, jest to błąd niekrytyczny w konsoli oznaczony kolorem żółtym. Można przeczytać o nim w tym miejscu w dolnej części strony lub w wyszukiwarce wciskając Ctrl+F i wpisując frazę: ~ ERROR: can't detach independant object
  10. To nie jest to o co prosiłem, popraw post (usuwając wpis dot. pliku) i wstaw plik a nie jego zawartość! Plik wstawisz po spakowaniu Zip-em, Rar-em etc.
  11. Najprościej będzie jak wyślesz mi plik bind_stalker.script. Znajdziesz go w gamedata/scripts. Plik wstaw albo jako załącznik lub na dowolny hosting plików. Popraw błąd ort. w słowie "próbować".
  12. Szkoda, że kolega nie używa wyszukiwarki - zamiast tego zakładając podobny temat dot. błędu. Tu masz podobny problem i sposób na jego rozwiązanie, w twoim przypadku do funkcji dodajesz frazę z loga: bar_ecolog_crush_dead_0002 , sprawdź też odnośniki powiązane z tamtym wątkiem.
  13. Podejrzewam, że @Metek ma config dostosowany pod menu do gry w kości w barze, które trzeba było przerobić, u siebie zaś testowałem ok. miesiąca temu zmiany menu na potrzeby wydania fix'a - być może zostawiłem bez przywrócenia oryginalnego pliku? Nie gram akurat w tego moda, więc uwagi nie zwróciłem na tę ewentualność i stąd różnice. U mnie sprawdzając nie ma problemu z klikaniem, ale nie będę przecież filmiku robił żeby to udowodnić. Proponuję porównać ten plik z oryginałem z Shoc, obojętnie czy z wersji 1.0004/1.0005, konkretyzując - sprawdzić ten wiersz i ustawić parametry domyślnie. Lepszej rady niestety nie mogę udzielić...
  14. Z tą koniecznością wielokrotnego klikania dialogów - u mnie ten problem nie występuje. Sprawdźcie w pliku talk.xml [gamedataconfigui] czy macie ustawione takie parametry w wierszu: <questions_list x="30" y="100" width="547" height="120" right_ident="0" always_show_scroll="0"/>pobrałem savegame od @apg2312 i żadnego problemu z "przeklikiwaniem" nie uświadczyłem.
  15. Fix od wujka magika: download. Zmieniłem kolejność występowania fraz w dialogu, teraz dialogi powinny być właściwie przyporządkowane - trzeba to jednak sprawdzić, ponieważ nie miałem okazji przetestować tego na modzie. Plik należy umieścić w gamedataconfiggameplay, oczywiście robiąc kopię pliku nadpisywanego. Jeśli ktoś to przetestuje - niech da znać w temacie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.