Skocz do zawartości

koboldzisko

Stalker
  • Postów

    216
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O koboldzisko

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    312
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Broń główna
    AN94 ABAKAN

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    ubuntu
  • Procesor
    i7
  • Karta graficzna
    GeForce 1660ti
  • Pamięć RAM
    32

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia koboldzisko

Weteran

Weteran (6/21)

104

Reputacja

  1. koboldzisko

    OP-2.1

    rób wątek Kła, wątek Ducha - potem Astrologa - albo Fenrira na Zatonie, ja skakałem od jednego wątku do drugiego, ale najpierw Kieł, potem Duch a potem Fenrir - w tej kolejności - i zawsze jak weźmiesz zadanie na leże fenrira to sprawdź na zatonie czy ktoś nie ma dodatkowego zadania - bo musiałem raz cofać duuuuużo gry
  2. koboldzisko

    OP-2.1

    o chłopie to dalekooooo - jak warlab będzie już wolności to dopiero wtedy możesz o tym myśleć... - on się nazywa Klonow
  3. @tom3kb to takie dziwne po solance stać i strzelać na spokojnie... ale nie narzekam - cza się czasami odstresować Przygotowuje się i moją rodzinę psychicznie na OP 2.2 - zobaczymy jak będzie edyta: we wcześniejszym poście oczywiście ma być OP2.1 a nie OP2.2 - przepraszam
  4. Wczoraj odpaliłem - nie powiem ciekawił mnie ten mod Pierwsze wrażenia: ładnie i łatwo byle jaki bandyta ma OC-33, albo mp9 które sprzedaję za majątek u barmana... do tego regeneracja - nie mam artów, nie miałem kurtki a działała... o co chodzi? i wytrzymałość głównego bohatera - stoje i strzelam się z bandytami na ATP i niespecjalnie się spociłem żeby ich zabić - może to OP 2.2 mne do czegoś innego przyzwyczaił... no nic pogramy dłużej to zobaczymy jak będzie dalej
  5. koboldzisko

    OP-2.1

    To ma być na tych betonowych przepustach leżących przed tą wiatą. I dopiero pewnie masz możliwość zrobienia jak masz wyjście z CEA2 na CEA1 - mnie dopiero wtedy się udało - na pewno nie za pierwszym przejściem tam.
  6. koboldzisko

    OP-2.1

    @mrcszyman dziś wieczorem wrzucę twojego sejwa do mojej gry i ci powiem co widzę, sorki że nie sprawdzam forum codziennie - ale skończyłem op 2.1 i tylko od czasu do czasu sprawdzam co się dzieje. To zadanie jest niezależne od innych - kwesty zbierackie są aktywne gdy je masz i tyle jak masz wszystko mają zaskoczyć - tym bardziej to wszystko dziwne - a zrobiłeś już jakieś inne kwesty zbierackie ? np AK dla kuźniecowa?
  7. koboldzisko

    OP-2.1

    Nie - jak opuścisz kordon po otrzymaniu zadania to już zadanie jest niewykonalne, nie udało mi się skryptami tego zmienić w OP2.0, podejrzewam że w OP 2.1 jest tak samo, ja byłem ostrożny i to zadanie od razu robiłem po otrzymaniu noża... W dialogu masz napisane, że MUSISZ to zrobić bez opuszczania lokacji - podejrzewam, że są tam jakieś restryktory. wrzuć screena z zadania - z PDA, i z inwentarza - bo może masz coś troche innego niż on chce - to bardzo drażliwa bestia, ale jak miałem wszystko to brała od razu jak cygan zapomogę.
  8. koboldzisko

    OP-2.1

    a byłeś na bagnach u Kałmuka ? On ci załatwia żądła złote.
  9. koboldzisko

    OP-2.1

    Panowie, to była długa droga - pełna łez, krwi i potu, ale zrobiłem to - ukończyłem Narodną Solankę OP 2.1 ... no bez Cichych łowów i bez schowków Weskera... bo to już trochę za bardzo sado-maso To była wspaniała przygoda... Żona się ucieszyła, że odzyska męża... jeszcze nie wie, że szykuję się na Drogę we mgle i Masona... Dziękuję wszystkim za rady i pomoc - no i dalej do boju
  10. koboldzisko

    OP-2.1

    to twoje pierwsze wejście do bunkra sterowania ? jak tak to będzie jak w cieniu czarnobyla one się otworzą jak będziesz daleeeeeeko w grze - wejście na cea-2 jest z poziomu teleportów monolitowców i z poziomu sarkofagu - z poziomu bunkra sterowania otwierają się daleko w grze - bodajże przy astrologu
  11. koboldzisko

    OP-2.1

    Gajowym? chodzi ci o Krzyża, który daje ci zadanie na zabicie Gajowego ?
  12. koboldzisko

    OP-2.1

    <code> [17.05.22 19:57:35.500] Loading sectors (R1)... [17.05.22 19:57:35.506] * Loading HOM: w:\op-2.1\gamedata\levels\jupiter\level.hom [17.05.22 19:57:35.520] * Loading environment modificator: w:\op-2.1\gamedata\levels\jupiter\level.env_mod [17.05.22 19:57:35.520] ERROR CEnvironment::mods_load: w:\op-2.1\gamedata\levels\jupiter\level.env_mod is malformed! </code> niech zgadnę - ponowna instalacja ? <code> [17.05.22 19:57:39.275] * Starting measure [17.05.22 19:57:51.092] * MEMORY USAGE: 2074955 K [17.05.22 19:58:05.792] ~ WARNING kamp[jup_stalk6_kamp_1] not has any suitable states for npc_id[32688].set idle state. [17.05.22 19:58:09.888] ~ WARNING kamp[jup_stalk6_kamp_1] not has any suitable states for npc_id[32688].set idle state. [17.05.22 20:00:13.885] ~ WARNING kamp[jup_stalk_cemzavod_dvor_kamp_1] not has any suitable states for npc_id[12213].set idle state. [17.05.22 20:00:17.210] ~ WARNING kamp[jup_stalk_cemzavod_dvor_kamp_1] not has any suitable states for npc_id[12213].set idle state. [17.05.22 20:00:28.628] ~ WARNING kamp[jup_stalk_poluostr_kamp_1] not has any suitable states for npc_id[18422].set idle state. [17.05.22 20:00:45.150] [LUA] SCRIPT RUNTIME ERROR [17.05.22 20:00:45.150] [LUA] not enough memory </code> Jupiter i anomalne jajo - raczej nie będę reinstalował bo mam już pierścionki dla Ariadny - pewnie po wojnie mutantów zakończę przygodę z Solanką - nie ruszyłem nawet szachisty, ale chyba go odpuszczę tutaj
  13. koboldzisko

    OP-2.1

    Niech ci będzie chwała i dziękczynienie testowałem na osobnych sejvach i działa - więc poczekam aż będę kończył i wtedy spróbuje... chyba że nie wytrzymam i to zrobię wcześniej - notepada znam w miarę dobrze, specyfika pracy
  14. koboldzisko

    OP-2.1

    @carlopapa dzięki ale nie będę se go spawnował - jak spaściłem, to nie będę na siłę wywoływał teraz - dopiero jak faktycznie będę kończył grę, to wtedy pospawnuje sę to i owo - bo nie chcę teraz ryzykować, że coś mi się rozsypie...
  15. koboldzisko

    OP-2.1

    mam - ale z niego to wyciągam tylko elementy do zadań cyklicznych z osiągnięciami - to tej pory tylko raz go użyłem do MAUZERA C96 - reszty rzeczy nie udało mi się znaleźć w spawnerze... niestety :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.