Skocz do zawartości

Wilczarz

Turysta
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wilczarz

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Frakcja
    Najemnicy
  • Broń główna
    HK 416

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Win 10 PRO x64
  • Procesor
    i7 4770
  • Karta graficzna
    GTX 670
  • Pamięć RAM
    16

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wilczarz

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

1

Reputacja

  1. Chodzi mi o lokacje, w dłuższej części cytowanej wypowiedzi mi chodzi o "zmienność". Podam Ci przykład, burza w nocy W CoC'u w martwym mieście są najemnicy, próbujesz się przekraść obok nich. Deszcz pada i piorun "oświetla" otoczenie, za przykład ponownie wspomogę się przykładem od @Arni , gdzie podał styl "Dead", I idąc po nocy w takim otoczeniu klimat rośnie i można prawie pomyśleć że sam tam jesteś. Wiem , że strasznie bez ładu i składu, ale bez grania samemu ciężko jest mi opisać.
  2. @Sierioża wiem o co Ci chodzi, ponad przykład na Jantarze, osobiście dla mnie pasuje jak pisał @Arni wolałbym zobaczyć "motyw" zgniły niż zielony. Dla mnie byłoby to bardziej klimatyczne.
  3. @Sierioża jak widzisz przeżyłem i mam się świetnie A mi właśnie podoba się "zmienny" styl, im dalej w las tym bardziej mroczniej i klimatycznie. Odnosisz wrażenie, że zaczynasz w innym modzie a kończysz w innym.
  4. Jako nowy Witam wszystkich bardzo serdecznie. Śledzę temat Call of Chernobyl od bardzo dawna, ale nie umiem modować go, i tak mnie naszła myśl na pytanie tutaj bo u sąsiadów to nie ma co pisać, więc napiszę tutaj. Mając umiejętności i moda Absolute Nature 4 (chyba tak się piszę) jaki styl chcielibyście mieć na każdej mapie? Przykładowo, Bagna zielone a Wysypisko żółte itd. Każdy kto może niech napiszę, jestem ciekaw jaki kto lubi styl. Pozdrowienia dla wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.