Skocz do zawartości

tedyt

Zasłużony
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana tedyt w dniu 10 Września 2013

Użytkownicy przyznają tedyt punkty reputacji!

O tedyt

Informacje osobiste

  • Płeć
    Nie podana

Informacje o profilu

  • Ruble
    1233

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tedyt

Wędrowiec

Wędrowiec (4/21)

350

Reputacja

  1. Wszystkiego najlepszego @trurl3. !!!! Żyj sto lat w zdrowiu
  2. tedyt

    HARDWARMOD v3.2

    Czasem jest tak, że Pan Marcepan natknie się na snorka i z nim walczy. Wtedy nie pojawia się koło miejsca przechodzenia. Ja próbowałem parę razy wejść na lokację, w końcu zatrybiło :)
  3. tedyt

    HARDWARMOD v3.2

    Ja zrobiłem :) Mapa, a w zasadzie PDA jest w pomieszczeniu tam gdzie jest zawór do zalania podziemi. Zanim zalejesz idź do pomieszczenia obok, za drzwiami z prętów- dają się otworzyć nawet nożem. Tam jest zejście na dół- a tam ciało z mapą :) Pozdrawiam
  4. tedyt

    HARDWARMOD v3.2

    Celny zawsze ginie, nie będzie potrzebny później. Warto przyłączyć się do do Neutrałów na Kordonie :)
  5. tedyt

    HARDWARMOD v3.2

    Pisałem wcześniej, dziś coś u mnie internet nie tego :( Witam wszystkich :) Przechodzę HW trzeci raz, dwa poprzednie po rosyjsku :) Jeśli mogę doradzić- 1. Detektorem dla Susłowa nie .ma się co przejmować- dostaniecie za to tylko 3 apteczki 2. Badajcie dokładnie wszystkie !!! trupy- szczególnie te, które są widoczne na mapie na szaro! Mają cenne dokumenty i fleszki do modernizacji broni i pancerzy- przydadzą się. 3. Warto na początek znaleźć broń na bazie CS- jak ktoś chce po podpowiem dokładnie :) 4. Róbcie zapisy przed dialogami z ważnymi NPC- można wiele zyskać, ale też stracić :) Raz podjęta decyzja wiele zmienia w grze 5. Zbierajcie Meduzy- będą potrzebne do fabuły i do kombinezonów :) 6. Nie unikajcie zadań z podstawki- niektóre są KONIECZNE ! do popchnięcia fabuły !!! Tyle na początek- jazda się zacznie po wyjściu z Bagien :P Jeśli ktoś ma pytania szczegółowe- proszę na PW:)
  6. tedyt

    Prawo Diegtiariowa

    Dzięki za podpowiedź, nie miałem jeszcze czasu sprawdzić :( Jak sprawdzę- napiszę !
  7. tedyt

    Prawo Diegtiariowa

    Witam :) Mam problem przy przechodzeniu z MW do Baru. Mam zadanie iść do podziemi Yantaru. Za każdy razem kiedy zbliżam się do przejścia gra wyrzuca do pulpitu z takim logiem: FATAL ERROR [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object)[error]Function : CPatrolPathManager::select_point[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp[error]Line : 155[error]Description : any vertex in patrol path [bar_stt912_path] in inaccessible for object [bar_sttt91221774] Próbowałem spać, przeczekać emisję- niestety nic nie daje. Próbowałem jeszcze raz przejść Radar, niestety też nie pomaga. Jeśli ktoś potrafiłby rozwiązać problem, będę wdzięczny . Jeśli nie, może save już w Yantarze ? Pozdrawiam
  8. tedyt

    Prawo Diegtiariowa

    A propo miotacza płomieni- Nie znalazłem wszystkich części do naprawy :( Ale tak jak pisałeś= powtórna wizyta w X12 to wyzwanie !
  9. tedyt

    Prawo Diegtiariowa

    Dzięki- ja pognałem od razu do Dziczy szukać X12 :) Zgodnie z Twoją sugestią zacząłem od początku- wszystko trybi :) Zupełnie inne spawny, inne mutanty. Co ciekawe- jak sprzedaję Barmanowi notebook Sidora i PDA Fanata robię save przed transakcją. Sprzedaję- dostaję np. 256 RU. Wgrywam save- sprzedaję i mam np. 415 RU. Przy kolejnej próbie dostałem ponad 4000 RU! Szalony mod- ale wkręca :)
  10. tedyt

    Prawo Diegtiariowa

    Witam :) Czy ktoś z grających znalazł może innych wojskowych oprócz Grochina ?
  11. Niestety, wszystkie środki zaradcze nie pomogły :( Mod tak jak wspominaliście dość kapryśny jeśli chodzi o kolejność wykonywania misji. Ja np.skończyłem kwest "Znaleźć PDA wojskowego" poszedłem do Barmana po nowe zadanie i dupa! Zadanie dostałem, ale na Jantar już się nie dało wejść Cofnąłem grę przed dostaniem PDA i już było OK. Ale teraz znowu utknąłem w X16 z tym błędem o artefakcie. A było już dobrze........ Zdarzają się niespodzianki w Martwym Mieście np. drzwi za którymi znajdują się kwestowe przedmioty raz można otworzyć, raz nie. Drzwi do celi, w której siedzimy z Doktorem czasami nie otwierają się i nici z grania.Któreś podejście zadziałało:( Mod bardzo ciekawy, ale mam wrażenie, że RMA 1.1.5 który skończyłem był bardziej stabilny.
  12. Witam- I znów problem- przy próbie wejścia do x16, kiedy włącza się odliczanie czasu-totalna zwiecha i konieczny reset.Log jest taki: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID) [error]Function : CALifeSwitchManager::add_online [error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamealife_switch_manager.cpp [error]Line : 64 [error]Description : Invalid vertex for object [error]Arguments : af_ameba_slug52032 Próbowałem z innych sejwów, zawsze jest to samo // Logi błędów wstawiamy w ...kolejna uwaga
  13. Zacząłem grę od początku, zrobiłem parę misji w innej nieco kolejności i tym razem dialog z Sidorem jest! Zalecane przez Ciebie dokładne czytanie rozmów ma sens, ale jeszcze trzeba dobrze znać rosyjski Pozdrawiam
  14. Witam :) Wróciłem do moda Restoration jeszcze raz. Ale tym razem problem już w wiosce kotów :( Po zabiciu bandytów dostaję od Sidorowicza komunikat o nowej misji.Przy próbie dialogu pupit z logiem: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty() [error]Function : CPhraseDialog::SayPhrase [error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamePhraseDialog.cpp [error]Line : 140 [error]Description : No available phrase to say, dialog[escape_trader_start_dialog] Jak grałem poprzednio tego nie było :( // log błędu wstawiamy w klucz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.