-
Postów
132 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana bober322 w dniu 7 Listopada
Użytkownicy przyznają bober322 punkty reputacji!
O bober322
- Urodziny 22 Stycznia
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje o profilu
-
Ruble
291
-
Frakcja
Samotnicy
-
Broń główna
SVD
Konfiguracja PC
-
System operacyjny
Win 10
-
Procesor
Intel i7 3,4 ghz
-
Karta graficzna
Geforce GTX 1060 6 gb
-
Pamięć RAM
16 gb
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia bober322
Doświadczony (5/21)
16
Reputacja
-
S.T.A.L.K.E.R. 2 - dyskusja przedpremierowa
bober322 odpowiedział(a) na danieldino temat w Dyskusja ogólna
Oglądając te materiały które publikowane są przed premierą przez deweloperów, jedna rzecz jest strasznie irytująca. Wszędzie pchanie na siłę tego angielskiego. Ja rozumiem, że jest jaka jest sytuacja geopolityczna i rosyjskiego nie uświadczymy, ale chociaż żeby to był ukraiński z napisami angielskimi... Bo jak się słyszy ten angielski (przynajmniej w moim wypadku) to jakby ość stanęła w gardle. Nie wiem czy macie podobne odczucia. Rozumiem też, że używanie angielskiego w tych materiałach jest powodowane chęcią poszerzenia spektrum zainteresowania grą, ale to zabija klimat... -
Klimatyczne Screeny ze S.T.A.L.K.E.R.-a
bober322 odpowiedział(a) na temat w W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
-
Lost Alpha Developer's Cut Extended (1.4008) + Dead Zone
bober322 odpowiedział(a) na Szczepan9205 temat w Pobieralnia
Ogólnie rzecz biorąc mod bardzo bardzo stabilny, fajnie wrócić do LA po x latach, ale mam wrażenie, że spawn mutantów jest lekko przesadzony. W trakcie przechodzenia etapu w laboratoriach w Opuszczonej Fabryce wygenerowało mi +/- 30 zombiaków, burera, 3 pijawki i kontrolera. Rozumiem chęć dostarczenia mocnych wrażeń, ale bez dodatkowego pociągu z amunicją, ciężko w to się gra. -
Klimatyczne Screeny ze S.T.A.L.K.E.R.-a
bober322 odpowiedział(a) na temat w W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
-
Lost Alpha Developer's Cut Extended (1.4008) + Dead Zone
bober322 odpowiedział(a) na Szczepan9205 temat w Pobieralnia
Odpalasz program extractor, wrzucasz ścieżkę do pliku w "database" i "output", klikasz "update" i pokazują się pilki do rozpakowania. Potem wybierasz sobie ten konkretny którym jesteś zainteresowany i "extract selected". Jak chcesz screena to dawaj znać na priv ----------------------------------- Edit - po przeinstalowaniu gry jeszcze raz i wyciągnięciu pliku którego potrzebowałem oraz pliczku "system.ltx" na chwilę obecną mod działa. -
Lost Alpha Developer's Cut Extended (1.4008) + Dead Zone
bober322 odpowiedział(a) na Szczepan9205 temat w Pobieralnia
Wszystko działa, dziękuje bardzo! Aż się przypominają czasy jak swego czasu grzebało się w plikach przy tych wszystkich starszych modach, ehh to były czasy! 🙂 Przepraszam za podwójny post, ale coś mi silnik zaczyna cudować. Czy jest jakieś zalecane oświetlenie do tego moda? Ponieważ trochę zacząłem mieszać w ustawieniach graficznych i nie mogę odpalić tego moda, a przed zmianami graficznymi wszystko normalnie działało. Tu jeden z logów przy zawieszaniu się gry. Wcześniej nie mógł znaleźć modeli jakichś obiektów dla DX10. FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CResourceManager::_GetBlender [error]File : ..\xrRender\ResourceManager.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Shader 'models\window_pn' not found in library. -
-
Lost Alpha Developer's Cut Extended (1.4008) + Dead Zone
bober322 odpowiedział(a) na Szczepan9205 temat w Pobieralnia
Cześć, zabrałem się za tego moda z polecenia @Szczepan9205 i @tom3kb, wygląda obłędnie! Ale mam pytanie, czy można w jakiś sposób wyciągnąć plik "actor.ltx" z plików gry? Chciałbym w nim co nieco pogrzebać, ale nie widzę, żeby on się wygenerował po instalacji moda. -
@tom3kb o, dobry pomysł, już zasysam tego moda. Dzięki serdeczne!
-
Dzień dobry, małe pytanko. FATAL ERROR [error]Expression : FS.exist(file_name, "$game_spawn$", *m_spawn_name, ".spawn") [error]Function : CALifeSpawnRegistry::load [error]File : alife_spawn_registry.cpp [error]Line : 97 [error]Description : Can't find spawn file: [error]Arguments : all Wylot do Windowsa w trakcie odpalania gry. Rozumiem, że brakuje pliku ze spawn'em, ale w przewodniku do instalacji jest napisane, żeby usunąć owy plik i to zrobiłem łącznie z resztą plików/folderów które były wymienione w sekcji instalacja. Dodatkowo przy aktualizacji do wersji 1.4008 pokazuje mi się tylko sam launcher do pobrania i obok launcher spakowany do zipa. Więc po rozpakowaniu gry, robię podane czynności i wklejam z nadpisaniem launcher. Czy ja robię coś nie tak? Z góry przepraszam za potencjalnie głupie pytanie, ale dawno nie grałem w Stalkera , a jak juz chce wrócić do lost alphy, to zawsze mi wywala jakiś błąd.
-
@Agrael pomogło wyjście z gry i odpalenie jej od nowa. Stary dobry Stalker
- 190 odpowiedzi
-
- 1
-
- nowe animacje
- nowe bronie
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Cześć, mam małe pytanie. Czy da się jakoś "wygonić" Siniaka z wejścia do Baru? Gdyż uniemożliwia mi on zejście tam, Zrobiłem dla niego zadanie na skrzynkę wódki i dalej on tam siedzi. Zmiana lokacji, wczytanie zapisu nie działa.
- 190 odpowiedzi
-
- nowe animacje
- nowe bronie
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
@tom3kb ściągnąłem i przeinstalowałem wszystkie wersje bibliotek od 2008 które były dostępne i problem pojawia się dalej. Dziwi mnie to też tyle o ile, że wczoraj instalowałem Lost Alphę Developer Cut i tam była instalacja bibliotek vc+++, więc powinienem mieć wszystko aktualne. ----------------- Ok, działa, oczywiście nie przeczytałem dokładnie, że chodziło o wersję pod x86, dzięki serdeczne!
-
Cześć, Podczas próby odpalenia tego moda wyskakuje mi coś takiego: Jak mniemam jest to coś z bibliotekami, może ktoś z Was mnie naprowadzić na rozwiązanie tego problemu? Dzięki z góry!
-
@Szczepan9205 tego kombinezonu nie sprawdzałem i oczywiście chodziło o niego dzięki serdeczne! Co do zawirowań fabuły, to mi w zadaniu na PDA Dzika zawieruszył się gdzieś Kieł. Ale no nic, kroczę dalej po Zonie, zobaczymy jak to finalnie się zakończy.
- 223 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami: