-
Postów
132 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana bober322 w dniu 7 Listopada
Użytkownicy przyznają bober322 punkty reputacji!
O bober322
- Urodziny 22 Stycznia
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje o profilu
-
Ruble
291
-
Frakcja
Samotnicy
-
Broń główna
SVD
Konfiguracja PC
-
System operacyjny
Win 10
-
Procesor
Intel i7 3,4 ghz
-
Karta graficzna
Geforce GTX 1060 6 gb
-
Pamięć RAM
16 gb
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia bober322
Doświadczony (5/21)
16
Reputacja
-
Oglądając te materiały które publikowane są przed premierą przez deweloperów, jedna rzecz jest strasznie irytująca. Wszędzie pchanie na siłę tego angielskiego. Ja rozumiem, że jest jaka jest sytuacja geopolityczna i rosyjskiego nie uświadczymy, ale chociaż żeby to był ukraiński z napisami angielskimi... Bo jak się słyszy ten angielski (przynajmniej w moim wypadku) to jakby ość stanęła w gardle. Nie wiem czy macie podobne odczucia. Rozumiem też, że używanie angielskiego w tych materiałach jest powodowane chęcią poszerzenia spektrum zainteresowania grą, ale to zabija klimat...
- 670 odpowiedzi
-
- 1
-
- s.t.a.l.k.e.r. 2
- stalker 2
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Klimatyczne Screeny ze S.T.A.L.K.E.R.-a
bober322 odpowiedział(a) na temat w W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
-
Lost Alpha Developer's Cut Extended (1.4008) + Dead Zone
bober322 odpowiedział(a) na Szczepan9205 temat w Pobieralnia
Ogólnie rzecz biorąc mod bardzo bardzo stabilny, fajnie wrócić do LA po x latach, ale mam wrażenie, że spawn mutantów jest lekko przesadzony. W trakcie przechodzenia etapu w laboratoriach w Opuszczonej Fabryce wygenerowało mi +/- 30 zombiaków, burera, 3 pijawki i kontrolera. Rozumiem chęć dostarczenia mocnych wrażeń, ale bez dodatkowego pociągu z amunicją, ciężko w to się gra. -
Klimatyczne Screeny ze S.T.A.L.K.E.R.-a
bober322 odpowiedział(a) na temat w W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
-
Lost Alpha Developer's Cut Extended (1.4008) + Dead Zone
bober322 odpowiedział(a) na Szczepan9205 temat w Pobieralnia
Odpalasz program extractor, wrzucasz ścieżkę do pliku w "database" i "output", klikasz "update" i pokazują się pilki do rozpakowania. Potem wybierasz sobie ten konkretny którym jesteś zainteresowany i "extract selected". Jak chcesz screena to dawaj znać na priv ----------------------------------- Edit - po przeinstalowaniu gry jeszcze raz i wyciągnięciu pliku którego potrzebowałem oraz pliczku "system.ltx" na chwilę obecną mod działa. -
Lost Alpha Developer's Cut Extended (1.4008) + Dead Zone
bober322 odpowiedział(a) na Szczepan9205 temat w Pobieralnia
Wszystko działa, dziękuje bardzo! Aż się przypominają czasy jak swego czasu grzebało się w plikach przy tych wszystkich starszych modach, ehh to były czasy! 🙂 Przepraszam za podwójny post, ale coś mi silnik zaczyna cudować. Czy jest jakieś zalecane oświetlenie do tego moda? Ponieważ trochę zacząłem mieszać w ustawieniach graficznych i nie mogę odpalić tego moda, a przed zmianami graficznymi wszystko normalnie działało. Tu jeden z logów przy zawieszaniu się gry. Wcześniej nie mógł znaleźć modeli jakichś obiektów dla DX10. FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CResourceManager::_GetBlender [error]File : ..\xrRender\ResourceManager.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Shader 'models\window_pn' not found in library. -
-
Lost Alpha Developer's Cut Extended (1.4008) + Dead Zone
bober322 odpowiedział(a) na Szczepan9205 temat w Pobieralnia
Cześć, zabrałem się za tego moda z polecenia @Szczepan9205 i @tom3kb, wygląda obłędnie! Ale mam pytanie, czy można w jakiś sposób wyciągnąć plik "actor.ltx" z plików gry? Chciałbym w nim co nieco pogrzebać, ale nie widzę, żeby on się wygenerował po instalacji moda. -
@tom3kb o, dobry pomysł, już zasysam tego moda. Dzięki serdeczne!
-
Dzień dobry, małe pytanko. FATAL ERROR [error]Expression : FS.exist(file_name, "$game_spawn$", *m_spawn_name, ".spawn") [error]Function : CALifeSpawnRegistry::load [error]File : alife_spawn_registry.cpp [error]Line : 97 [error]Description : Can't find spawn file: [error]Arguments : all Wylot do Windowsa w trakcie odpalania gry. Rozumiem, że brakuje pliku ze spawn'em, ale w przewodniku do instalacji jest napisane, żeby usunąć owy plik i to zrobiłem łącznie z resztą plików/folderów które były wymienione w sekcji instalacja. Dodatkowo przy aktualizacji do wersji 1.4008 pokazuje mi się tylko sam launcher do pobrania i obok launcher spakowany do zipa. Więc po rozpakowaniu gry, robię podane czynności i wklejam z nadpisaniem launcher. Czy ja robię coś nie tak? Z góry przepraszam za potencjalnie głupie pytanie, ale dawno nie grałem w Stalkera , a jak juz chce wrócić do lost alphy, to zawsze mi wywala jakiś błąd.
-
@Agrael pomogło wyjście z gry i odpalenie jej od nowa. Stary dobry Stalker
- 189 odpowiedzi
-
- 1
-
- nowe animacje
- nowe bronie
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Cześć, mam małe pytanie. Czy da się jakoś "wygonić" Siniaka z wejścia do Baru? Gdyż uniemożliwia mi on zejście tam, Zrobiłem dla niego zadanie na skrzynkę wódki i dalej on tam siedzi. Zmiana lokacji, wczytanie zapisu nie działa.
- 189 odpowiedzi
-
- nowe animacje
- nowe bronie
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
@tom3kb ściągnąłem i przeinstalowałem wszystkie wersje bibliotek od 2008 które były dostępne i problem pojawia się dalej. Dziwi mnie to też tyle o ile, że wczoraj instalowałem Lost Alphę Developer Cut i tam była instalacja bibliotek vc+++, więc powinienem mieć wszystko aktualne. ----------------- Ok, działa, oczywiście nie przeczytałem dokładnie, że chodziło o wersję pod x86, dzięki serdeczne!
-
Cześć, Podczas próby odpalenia tego moda wyskakuje mi coś takiego: Jak mniemam jest to coś z bibliotekami, może ktoś z Was mnie naprowadzić na rozwiązanie tego problemu? Dzięki z góry!
-
@Szczepan9205 tego kombinezonu nie sprawdzałem i oczywiście chodziło o niego dzięki serdeczne! Co do zawirowań fabuły, to mi w zadaniu na PDA Dzika zawieruszył się gdzieś Kieł. Ale no nic, kroczę dalej po Zonie, zobaczymy jak to finalnie się zakończy.
- 223 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami: