Skocz do zawartości

bober322

Weteran
  • Postów

    132
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana bober322 w dniu 7 Listopada

Użytkownicy przyznają bober322 punkty reputacji!

O bober322

  • Urodziny 22 Stycznia

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    291
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Broń główna
    SVD

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Win 10
  • Procesor
    Intel i7 3,4 ghz
  • Karta graficzna
    Geforce GTX 1060 6 gb
  • Pamięć RAM
    16 gb

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bober322

Doświadczony

Doświadczony (5/21)

16

Reputacja

  1. Oglądając te materiały które publikowane są przed premierą przez deweloperów, jedna rzecz jest strasznie irytująca. Wszędzie pchanie na siłę tego angielskiego. Ja rozumiem, że jest jaka jest sytuacja geopolityczna i rosyjskiego nie uświadczymy, ale chociaż żeby to był ukraiński z napisami angielskimi... Bo jak się słyszy ten angielski (przynajmniej w moim wypadku) to jakby ość stanęła w gardle. Nie wiem czy macie podobne odczucia. Rozumiem też, że używanie angielskiego w tych materiałach jest powodowane chęcią poszerzenia spektrum zainteresowania grą, ale to zabija klimat...
  2. Ogólnie rzecz biorąc mod bardzo bardzo stabilny, fajnie wrócić do LA po x latach, ale mam wrażenie, że spawn mutantów jest lekko przesadzony. W trakcie przechodzenia etapu w laboratoriach w Opuszczonej Fabryce wygenerowało mi +/- 30 zombiaków, burera, 3 pijawki i kontrolera. Rozumiem chęć dostarczenia mocnych wrażeń, ale bez dodatkowego pociągu z amunicją, ciężko w to się gra.
  3. Lost Alpha Developer's Cut Extended (1.4008) + Dead Zone od Sidorovich Jr.
  4. Odpalasz program extractor, wrzucasz ścieżkę do pliku w "database" i "output", klikasz "update" i pokazują się pilki do rozpakowania. Potem wybierasz sobie ten konkretny którym jesteś zainteresowany i "extract selected". Jak chcesz screena to dawaj znać na priv ----------------------------------- Edit - po przeinstalowaniu gry jeszcze raz i wyciągnięciu pliku którego potrzebowałem oraz pliczku "system.ltx" na chwilę obecną mod działa.
  5. Wszystko działa, dziękuje bardzo! Aż się przypominają czasy jak swego czasu grzebało się w plikach przy tych wszystkich starszych modach, ehh to były czasy! 🙂 Przepraszam za podwójny post, ale coś mi silnik zaczyna cudować. Czy jest jakieś zalecane oświetlenie do tego moda? Ponieważ trochę zacząłem mieszać w ustawieniach graficznych i nie mogę odpalić tego moda, a przed zmianami graficznymi wszystko normalnie działało. Tu jeden z logów przy zawieszaniu się gry. Wcześniej nie mógł znaleźć modeli jakichś obiektów dla DX10. FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CResourceManager::_GetBlender [error]File : ..\xrRender\ResourceManager.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Shader 'models\window_pn' not found in library.
  6. @Szczepan9205 detektor echo w załączeniu, niedźwiedzia jeszcze nie widziałem.
  7. Cześć, zabrałem się za tego moda z polecenia @Szczepan9205 i @tom3kb, wygląda obłędnie! Ale mam pytanie, czy można w jakiś sposób wyciągnąć plik "actor.ltx" z plików gry? Chciałbym w nim co nieco pogrzebać, ale nie widzę, żeby on się wygenerował po instalacji moda.
  8. @tom3kb o, dobry pomysł, już zasysam tego moda. Dzięki serdeczne!
  9. Dzień dobry, małe pytanko. FATAL ERROR [error]Expression : FS.exist(file_name, "$game_spawn$", *m_spawn_name, ".spawn") [error]Function : CALifeSpawnRegistry::load [error]File : alife_spawn_registry.cpp [error]Line : 97 [error]Description : Can't find spawn file: [error]Arguments : all Wylot do Windowsa w trakcie odpalania gry. Rozumiem, że brakuje pliku ze spawn'em, ale w przewodniku do instalacji jest napisane, żeby usunąć owy plik i to zrobiłem łącznie z resztą plików/folderów które były wymienione w sekcji instalacja. Dodatkowo przy aktualizacji do wersji 1.4008 pokazuje mi się tylko sam launcher do pobrania i obok launcher spakowany do zipa. Więc po rozpakowaniu gry, robię podane czynności i wklejam z nadpisaniem launcher. Czy ja robię coś nie tak? Z góry przepraszam za potencjalnie głupie pytanie, ale dawno nie grałem w Stalkera , a jak juz chce wrócić do lost alphy, to zawsze mi wywala jakiś błąd.
  10. @Agrael pomogło wyjście z gry i odpalenie jej od nowa. Stary dobry Stalker
  11. Cześć, mam małe pytanie. Czy da się jakoś "wygonić" Siniaka z wejścia do Baru? Gdyż uniemożliwia mi on zejście tam, Zrobiłem dla niego zadanie na skrzynkę wódki i dalej on tam siedzi. Zmiana lokacji, wczytanie zapisu nie działa.
  12. @tom3kb ściągnąłem i przeinstalowałem wszystkie wersje bibliotek od 2008 które były dostępne i problem pojawia się dalej. Dziwi mnie to też tyle o ile, że wczoraj instalowałem Lost Alphę Developer Cut i tam była instalacja bibliotek vc+++, więc powinienem mieć wszystko aktualne. ----------------- Ok, działa, oczywiście nie przeczytałem dokładnie, że chodziło o wersję pod x86, dzięki serdeczne!
  13. Cześć, Podczas próby odpalenia tego moda wyskakuje mi coś takiego: Jak mniemam jest to coś z bibliotekami, może ktoś z Was mnie naprowadzić na rozwiązanie tego problemu? Dzięki z góry!
  14. @Szczepan9205 tego kombinezonu nie sprawdzałem i oczywiście chodziło o niego dzięki serdeczne! Co do zawirowań fabuły, to mi w zadaniu na PDA Dzika zawieruszył się gdzieś Kieł. Ale no nic, kroczę dalej po Zonie, zobaczymy jak to finalnie się zakończy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.