-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Major Diegtiariow
Informacje osobiste
-
O mnie
Staram się pomóc jak tylko potrafię. Niestety ZONA jest mendą...
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Janów
Informacje o profilu
-
Frakcja
Wolność
-
Broń główna
SVD
Konfiguracja PC
-
System operacyjny
Windows 10
-
Procesor
AMD Ryzen 5 2600 Six-Core Processor 3.40 GHz
-
Karta graficzna
GeForce RTX 2600
-
Pamięć RAM
16 GB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Major Diegtiariow
Gość w Zonie (1/21)
1
Reputacja
-
Anomaly 1.5.0 (Beta 3) - dyskusja ogólna
Major Diegtiariow odpowiedział(a) na Junx temat w Dyskusja ogólna
Wielkie dzięki. -
Anomaly 1.5.0 (Beta 3) - dyskusja ogólna
Major Diegtiariow odpowiedział(a) na Junx temat w Dyskusja ogólna
A jak to zainstalować? -
Anomaly 1.5.0 (Beta 3) - dyskusja ogólna
Major Diegtiariow odpowiedział(a) na Junx temat w Dyskusja ogólna
W moim przypadku siedział i jak podszedłem to wstał, więc tez mam zupełnie inaczej... -
Anomaly 1.5.0 (Beta 3) - dyskusja ogólna
Major Diegtiariow odpowiedział(a) na Junx temat w Dyskusja ogólna
Też tak mam. Akurat gdy gram Najemnikiem. Może to kwestia relacji z handlarzami i Stalkerami. ------ Wie ktoś dlaczego nie mogę włączyć Antyaliasingu??? -
Czyli można się spodziewać, że będzie nowa wersja hybrida oparta na innej podstawce? Szczerze to Hybrid jest jednym z moich ulubionych modów, lecz praktycznie nie da się w niego grać, bo wywala 184571234 razy w ciągu godziny. Bardzo chwale sobie ten pomysł, to co wyszło itd i moim zdaniem jeśli to wina zbyt dużego przeładowania moda na tamtej podstawce i zmiana to wyeliminuje, to jest to bardzo na plus. I to wywalanie nie wiem czy jest moją winą czy właśnie przeładowania moda (przeładowanie patrz: zbyt dużo wrzucono modyfikacji do gry). Reinstalowałem całośc 2-krotnie i jest nieco lepiej, ale nadal potrafi wywalać po kilka razy pod rząd nawet. Ogólnie gdyby nie liczyć tego wywalania, które mi się przytrafia to gra mocne 9,5/10
- 536 odpowiedzi
-
- 1
-
- nowe bronie
- nowe kombinezony
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Anomaly 1.5.0 (Beta 3) - dyskusja ogólna
Major Diegtiariow odpowiedział(a) na Junx temat w Dyskusja ogólna
Wie ktoś jak zmienić w 1.5 R6 odrzut broni, aby był mniej odczuwalny (trochę bardziej zbliżony do podstawki - CoP).? -
Zmiana maksymalnej masy przenoszenia
Major Diegtiariow odpowiedział(a) na Major Diegtiariow temat w Dyskusja ogólna
Przeczytaj prosze uważnie. SPECJALNIE wyraźnie zaznaczyłem, że gram w standalone 1.5 R6 a nie 1.4.22 (gdzie układ plików jest zbliżony do oryginalnej gry). Zatem Twój sposób nie da żadnych efektów. Po drugi nie chcę zbierać wszystkich crapów, bo na brak kasy nie cierpię a mam jest nawet nadmiar. Tu chodzi o noszenie ok. 8 ulubionych broni, 3000 pocisków (bo te bronie mają różne kalibry), trochę jedzenia, woda, śpiwór, 10 ołowianych pudeł na artefakty, dużo dodatków do broni każdego typu no i wiele zestawów naprawczych i DIY (bo lubię majsterkować). Nawet wstawiłem folder creatures z odpowiednim plikiem i dodałem tez plik system do gamedaty i efektem było wywalenie gry przy jej ładowaniu. Próbowałem i no właśnie nie działa... :/ -
Oczywiście dla masochistów jest początkowy maksymalny udźwig wynoszący chyba między 35-50 kg. Dobrym pomysłem jest ustawienie sobie jakiej się chce DMC :p (to już zależy od każdego indywidualnie). Zatem postanowiłem sobie doświadczalnie ustawić 200 kg, aby jakoś w to grać. Jestem nastawiony na typowo granie RPG, a nie survival i chcę sobie nosić ze sobą wszystko co mi się podoba, a nie tylko kilka rupieci... No i zaczęły się schody... Ja akurat używam: - CoC 1.5 R6 - spolszczenie - Weapon Gulash+spolszczenie+fix W pliku system.ltx należy zmienić: - max_weight na odpowiednią dla siebie wartość a w actor.ltx pliku należy zmienić: - max_item_mass na wartość jak w max_weight - max_walk_weight na wartość jak w max_weight Wszystko byłoby pięknie gdyby nie inny schemat plików w porównaniu do CoP. Plik system.ltx znalazłem w Itemsoup/gamedata/configs, a actor.ltx w ogóle nie ma. Teraz jak to wszystko rozwiązać aby pasowało, bo podejrzewam, że lokalizacje tych dwóch plików muszą być w odpowiednich miejscach, aby gra nie wywalała i nie było błędów. Potrzebuje pomocy z tym tematem, więc jeśli ktoś byłby skłonny pomóc to poproszę.
-
Testował ktoś i wie ktoś czy będzie działało z CoC 1.5 R6?
-
Nie zrozumiałeś mnie Wiem, że jest Standalonę, lecz zapytałem czy można do Hybrida wgrywać mody normalnie jak do CoP?
- 536 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- nowe kombinezony
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Moim zdaniem skoro wychodzi kolejna wersja gry to powinna być Twoja strona na moddb zaktualizowana Nie chcę się komuś ładować w temat, ale powinny być osobne poddziały: 1) "Pobieralnia" - są tam wszystkie szczegóły dot. moda (opis, linki, instalacja itd) i na bieżąco są tam wrzucane kolejne wersje 2) "FAQ" - jeśli się komuś chce ten dział tworzyć. Ja byłbym chętny 3) "Dyskusja na temat moda" - opinie itd. 4) "Błędy i raportowanie" Czy w HYBRIDA można normalnie wgrywać mody jak w CoP?
- 536 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- nowe kombinezony
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
SGM 2.2 Lost Soul Final
Major Diegtiariow odpowiedział(a) na kondotier temat w Sigerous Mod 2.2 Lost Soul
Od pewnego czasu obserwuję buga... Pojawia się to tylko w snajperkach, zwłaszcza w tych które są zmodyfikowane u majstra. Gdy PPM chcę zobaczyć przez celownik, to on cały czasu przybliża w nieskończoność. Zauważyłem także, że czasami nie ma błędu, gdy wczytam grę z zapisu zrobionego, gdy snajperka jest w plecaku rozładowana. Mam GGM 2.2 lost soul final+fix LSA+spolszczenie+patch do spolszczenia. Jeśli mod posiada możliwość ulepszenia broni o wszystkie możliwe ulepszenia to nie mam zainstalowanych innych modów. Jeśli tego nie posiada to mam prawdopodobnie mod o nazwie full upgrades czy jakoś tak (prawdopodobnie tego nie mam, bo mod właśnie chyba posiada możliwość ulepszania broni o wszystkie możliwe ulepszenia). Czy wie ktoś jak ten błąd wyłapać lub co mogłoby być tego skutkiem?- 386 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
SGM 2.2 Lost Soul Final
Major Diegtiariow odpowiedział(a) na kondotier temat w Sigerous Mod 2.2 Lost Soul
Trawę tak czy siak mam na niskim poziomie, bo ona mnie irytuje. Zmniejszyłem SSAO, HBAO i inne duperele dot. oświetlenia i lekko zluzowało... Podejrzewam, że optymalizacja gry siada i stąd te wszystkie problemy, bo przy 16Gb RAM'u raczej nie powinno tak się dziać... A poziom trudności jaki masz? Ja gram na Stalkerze i na każdego wystarczy mi max 1 magazynek z AK na amunicji z ulepszonym rdzeniem. Z reguły też w nieco ponad minute rozwalam cały 8 osobowy oddział ALf'y moim dragunowem. Wystarczy każdemu wpakować kulkę w łeb- 386 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
SGM 2.2 Lost Soul Final
Major Diegtiariow odpowiedział(a) na kondotier temat w Sigerous Mod 2.2 Lost Soul
Nie ukrywam, że mam dość mocny komputer. Mam wszystko na max lub na średnie i mi crash'uje. To znaczy cały czas ścinki jakbym miał duże ustawienia grafiki i fpsy niedomagają. Czy może to być wina jakichś ustawień w ustawieniach? Czy ten mod tak ma?- 386 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
SGM 2.2 Lost Soul Final
Major Diegtiariow odpowiedział(a) na kondotier temat w Sigerous Mod 2.2 Lost Soul
Pomoże mi ktoś z ustawieniem, aby każdy "handlarz" chciał kupować broń?- 386 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami: