Skocz do zawartości

yascarr

Stalker
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yascarr

  • Urodziny 07/25/1987

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rybnik

Informacje o profilu

  • Ruble
    288
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Broń główna
    Vintorez

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Windows 10
  • Procesor
    i7-4790
  • Karta graficzna
    GeForce GTX 1070 Ti Mini 8GB
  • Pamięć RAM
    16GB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia yascarr

Nowicjusz

Nowicjusz (3/21)

94

Reputacja

  1. Wszędzie Grigorowicze. Przypadek?
  2. yascarr

    Platforma IX-Ray

    Pojawiła się wersja 1.1.1 - changelog dostępny na GitHub. Ogólnie przetestowałem ten engine i uważam że jest o nim dziwnie za cicho, a w przyszłości powinien stać się podstawą dla wszystkich modów. Jest diabelnie stabilny - to raz. Jest diabelnie wydajny - to dwa. Jeśli ktoś ma kartę nVidii (jak ja) to dzięki wsparciu DLSS można uzyskać naprawdę świetnie efekty (jeśli chodzi o antialiasing z którym S.T.A.L.K.E.R. miał zawsze problem). Nie mogę się doczekać następnych wersji, biorąc szczególnie pod uwagę plany które można znaleźć tutaj.
  3. To była dla mnie najlepsza "iteracja" S.T.A.L.K.E.R.a. Klimat można było wywozić taczkami, grafika urzekała spójnością i brakiem sztuczności z ostatecznej wersji. Myślałem wtedy że lepiej byc nie może. Dokończyć wydać. Trailer z DX9 już spowodował u mnie pewne obawy - całkowicie słuszne. 3 lata później dostałem coś zupełnie innego niż było obiecywane. I tak sobie żyję dalej w nadziei że będzie mi dane zagrać w to co widać na trailerze. Nawet OLR (choć bliski) nie jest tą wersją...
  4. Takie małe odkrycie (może już było). Jakby ktoś chciał aktywować g_god i g_unlimited_ammo to wystarczy do skrótu do XR_3DA.exe dodać "-game_developer 1". Ja ostatecznie zakończyłem przygodę z modem nie będąc go w stanie ani razu ukończyć - z powodu problemów technicznych. Poddałem się po podejściu 1500 100 900...
  5. To można z kolei załatwić minimodem "No weapon deterioration" z pakietu SCT: https://www.moddb.com/mods/lost-alpha/addons/small-tweaks-collection-la-14007-dc
  6. Myślę że nie ma sensu bawić się w DLL injector, ten trainer działa dość skutecznie (testowałem z ostatnią wersją): https://gtrainers.com/load/categories/trainers/s_t_a_l_k_e_r_lost_alpha_trainer_15_lirw/28-1-0-3791
  7. Wersja językowa oczywiście RUS? Nie znalazłem informacji. Po jej dodaniu mój post do usunięcia.
  8. Powrót do Legendy 0.9.2... Ten mod ma dla mnie niepowtarzalny klimat. Naprawdę przenosi do dobrych czasów S.T.A.L.K.E.R. (czyli przed 2005).
  9. Ja wiem że może mało w temacie, ale - "krótki"?! Odejmując czarny ekran - 10 sekund.
  10. yascarr

    G.A.M.M.A.

    I się głośniej zrobiło o GAMMIE: https://www.gry-online.pl/newsroom/darmowy-stalker-gamma-to-wspaniala-rzecz-dla-milosnikow-gry/z2230f7
  11. Ja używałem SoCPUP. Działa bezbłędnie.
  12. Nie obraziłbym się za taki "remake". Przejść fabułę CCz na nowym silniku? Jak najchętniej. Wiadomo że tylko w ramach dodatku. Gra ma w końcu zapewniać rozgrywkę na 100h.
  13. @kondotier Jak najbardziej zrozumiałe, opis też czytałem. Niemniej nie widzę zmian w grafice prócz interfejsu. Spodziewałem sie choć poprawionych efektów świetlnych, zbliżonych do tych z buildów. A tu (moim zdaniem) nic.
  14. Czekam aż ktoś sprawdzi i podzieli się wrażeniami, bo może to tylko moje zdanie, ale ja... Nie widzę żadnej różnicy. Wygląda jak goły SSoC bez żadnych zmian prócz buildowego interfejsu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.