-
Postów
297 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana Samotnik67 w dniu 28 Kwietnia 2023
Użytkownicy przyznają Samotnik67 punkty reputacji!
O Samotnik67
Informacje osobiste
-
O mnie
No cóz, Jedemy z modami i ruszamy pod podbój zony! he-he
Pierwszy raz wkroczyłem do Zony w 2010 r.
Wszystkie mody były przechodzone na najtrudniejszym poziomie trudności.
Przeszedłem :
R.E.B.O.R.N FF 2.52 Artefakty Śmierci -
OP 2.1 ( Soliankowiec + Realista + Nie czituje )
OP 2.2 - 2 razy ( ↑ ) ( Praktycznie to samo co OP 2.1, mało zmian w scenariuszu)
STALKERSOUP
Sgm 2.2 Gunslinger
Sgm 2.2 Lost Soul
Sgm 2.2 Yenot
Sgm 2.2 Путь А.н.т.и.к.в.а.р.а / Droga Antykwariusza
Sgm 2.2 S.N.I.P.E.R
Sgm 2.1
Sgm 2.0 / Geonezis
DYWERSANT ( SGM 2.0 / Geonezis ) - 2 razy
Lost Alpha
Call Of Chernobyl
Total Faction War 3.8
MISERY
Priboy Story 3.2.5
Tajne Ścieżki 2 / Autumn Aurora -- ( MOD BARDZO ZABUGOWANY ! )
Złoty Kufer ( Część 1 - Prolog )
Złoty Kufer ( Cześć 2 )
Wiatr Czasu 1.3
Przestrzenna Anomalia (Update 4.1)
Prypeć. Czas Rozliczeń - Czas Sojuszu (Prolog: I część serii)
Czas Sojuszu (II Część serii)
Łup Pantery
Dead City Special Release
Spectrum Project: Droga we Mgle + Gunslinger Addon -
Płeć
Mężczyzna
Informacje o profilu
-
Ruble
588
-
Frakcja
Samotnicy
-
Broń główna
RPK
Ostatnie wizyty
1376 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Samotnik67
Przemytnik (7/21)
217
Reputacja
-
Nie no, bo jak grałem i se patrzałem te puste mapki, to było ich sporo nawet, duże, i mozna coś fajnego na nich zrobic, jesli ktoś byłby kreatywny wystarczająco Patrząc na OP'ka i jaki ogólnie memowski jest i nie bierze siebie na poważnie, nie byłbym zdziwiony jakby takie lokacje naprzyklad zapełnić lunatykami, czy jakies grupki sektowej o której nie ma pojecia i dają szalone zadania,, albo naprzykład dać jakiś sposób dostania sie w wczesnej rozgrywce i pododawać jakieś questy typu znalezienia anomalnego pluszatowego misia, czy jakies zadania pod wpływem "Lisci" czy ten teges, ale zbytnio niewiem czy miało by to jakiś sens, jak nie mają zadnych planów zeby cos dodawać to mogli by pousuwać te mapy, bo tylko miejsce na dysku zabierają niepotrzebnie Op'ek to był jeden z modów ktorego bardzo chciało mi sie grać, te pozostałe mody to sie zabieram jak pies do jeża, poprostu mnie nudzą, pomimo próby zagrania w niektóre nowsze mody
-
Czyli tak jak mozna powiedzieć, nici z OP 3.0 ? Jeśli tak to moderzy se pewnie aby stracili czas przy próbowaniu grzebania na tych "potencjalnych" nowych mapach i robieniu nowych questów
-
Niech Spoczywa w Pokoju. Zrobił dużo dobrego dla innych kierując sie pasją dla S.T.A.L.K.E.R.A
-
Frajer, był i jest problematycznym "NPC'etem" do tego zadania, nawet jesli go szukasz, czytając dialogi i wskazówki to go nie znajdziesz w 70% Dlaczego? bo ciągle porusza sie z doliny mroku do wysypiska i na agroprom, prawdopodobnie został dobity przez NPC'ów lub przez mutanty, a przez to jego ciało znikneło na zawsze, tak samo jak i jego PDA do tego zadania Jeśli nie znalazłeś go ani na bazie bandytów jak najwczesniej lub obszukales wysypiska/agropromu to możesz załozyć że zginął i nigdy go nie znajdziesz, to co kolega napisał powyżej to też prawda, ale do tego zadania doradziłbym tylko jedno. Musiałbyś dodać sobie PDA FRAJERA jako nagroda do zadania łancuszkowego, najłatwiej jest to zrobic patrząc na "Osiągniecia" które zdobywamy kończąc "Unikalne zadania łancuszkowe" (Chomika) w tym przypadku byłby to "Wolontariusz" -> tutaj lista wszystkich łancuszków chomika i itemy które NPC prosi do "Finalnej Nagrody" : https://op-2.fandom.com/wiki/OP-2.2_chain_quests#Nimble , samo pda jako nazwa w grze to prawdopodobnie Frayer_Pda lub Pda_Frayer. Ukończyłem moda dawno więc w pełni wglądu do plikach gry nie mam.
-
Złoty Kufer - Część II
Samotnik67 odpowiedział(a) na pacjent1972 temat w Modyfikacje z serii "Złoty kufer"
Wrzucam sobie zakończenia z modów na youtuba, jako taką ową pamiątke że grałem, popatrz w spoilerze, w moda dawno grałem więc odruchowo powiedziałem ze serce dałem brodzie, i przypadkowo powstała taka owa spójnośc wypowiedzi 😜 -
Złoty Kufer - Część II
Samotnik67 odpowiedział(a) na pacjent1972 temat w Modyfikacje z serii "Złoty kufer"
Nie zrozumiales, może ja pomajtałem słownie, bo troche juz modem byłem jak to powiedziec znudzonym troszeczke, ponieważ owy artefakt zdobywa sie na wysypisku z uzyciem detektora, a pisałem na szybciora, bo własnie tak zrobiłem polazłem do nich wykopałem ten złoty kufer, polazlem do brody i ten se powiedzial dobra, dobra, i że se tam po odpoczywa na magazynach, i to tyle było z jego dialogu, a własnie potem po jego dialogu nic juz było Wtedy zaczął sie Freeplay, jeśli tak moge powiedziec, nie było żadnej cutscenki. -
Czerwony Las odblokujesz, w momencie gdy dostaniesz dostęp do WARLABU, na radarze, zbierzesz owy Notatnik zawierający informacje o laboratiorum, i z laboratorium z Doliny Mroku, Yantaru i Mózgozweglacza (Zadanie od sacharowa na 4 notatniki) Potem idziesz Do Wilka na magazynach, a ten odsyła cie dalej w odnalezieniu mu czarnego anioła, i owa fabuła własnie powoli będzie ci odblokowywała Lokacje z Zewu Prypeci, Zaton dostaniesz od Dimaka na 3 dokumenty, tak samo jak na jupiter, a Wschodnią prypeć na szukanie lekarstwa dla Ojca Ariadny, ponieważ tam sie znajduje D-Pantenol w szpitalu. Zrób tą działke jak najszybciej, jak ja zawsze robię ponieważ nagroda jest warta drogi, i mozesz zebrać schowki kolekcjonera i przy okazji zdobedziesz sobie dostęp do postaci z działki fenrira i Unikalne egzoszkielety (Don Kichot/Czarnego Doktora) (Tip: Namiary na Schowki Kolekcjonera można bardzo łatwo sobie ułatwić, w ustawieniach jest opcja na pokazanie GG gdzie owy schowek sie znajduje, przed tym robimy sejwa, potem idziemy w ustawienia, pokazujemy sobie gdzie lezy, wyłączamy tą opcje w ustawieniach i ładujemy sejwa spowrotem, w taki sposób mamy 0 użyć, a mod niczego nie wie Tip: Jeśli niewiesz to w modzie można zduplikować w nieskończoność amunicje każdego rodzaju, wystarczy aby plecak, wtedy rozładujemy broń, trzymamy w rece broń i naciskamy naprzykład 3 jeśli trzymamy karabin (lub dany zapisany bind) wtedy bron sie chowa, a my otwieramy plecak, broń sie powinna załadować, a my kładziemy amunicje w plecaku i tak sie dupuje, to taka dodatkowa rada offtopic)
-
Wróciłeś do górnika i pogadałeś z nim na temat PDA? Prosi GG o Plazmową gąsienice, i daje namiar na nasze PDA, koło przejscia do labiryntu, Jak pamiętam te PDA daje informacje GG że striełok porostawiał schowki na czerwonym lesie, zbierzesz je wszystkie i spawnuje ci jeszcze schowek potem na barze z teleportami ręcznymi, wtedy idziesz do Doktora i zadanie zaliczasz, wtedy możesz rozpocząć kolejne schowki striełoka, jeszcze jedno, Wykonałeś wszystkie zadania Sakharowa? Dalsze questy Kostii i Doktora odblokowują sie dopiero po wykonaniu jego zadań, (a przynajmniej po zadaniu z jego torbą lekarską) Co do schowków tubylca, Uzyj sobie angielskiej "Wikipedii" o tym modzie, mają spis wszystkich zadań, wraz z filmami/zadaniami chomika i ten teges : https://op-2.fandom.com/wiki/Old-timer's_stashes Radar Kotobehemota, będziesz musiał ukończyć jeśli bedziesz chciał ukończyc Gre/Moda, jest on wymagany do sprowadzenia Ariadny na skadowsk, wiekszość częsci znajdziesz w działce fabularnej FENRIRA, której ukończenie jest także wymagane, a tu informacja gdzie to znależc : https://op-2.fandom.com/wiki/Universal_bioradar (Ważne : Kiedy PRIME na skadowsku da ci namiar na dodatkowe schowki w Dolinie Mroku będziesz musiał poleciec tam jak najszybciej i je znależc, w przeciwnym przypadku, bandyci z bazy je zabiorą i nici z radara) Do ukończenia moda jedyne jest wymagane zrobienia w całosci Narodnaji Solianki i działki Fenrira i odnalezienie ostatnich 10 schowków danych po skończeniu działki fenrira, poprzez rozmowe z Properem70 na temat Archiwum Wideo. Pozostałe Działki fabularne (Kostka Duszy, Dolina Szeptów, Interpol, schowki tubylca, Szachista, i ten teges są absolutnie opcjonalne, i mogą być niewarte czasu, z powodu słabych nagród / nudnej fabuły do nich / grindu )
-
Złoty Kufer - Część II
Samotnik67 odpowiedział(a) na pacjent1972 temat w Modyfikacje z serii "Złoty kufer"
Kolejną rzeczą która mnie zdenerwowała w modzie jest fakt że : (Spoiler) -
Wszystkiego Najlepszego!
-
Jak brałes to zadanie to wychodziłeś z lokacji, ten teges? Ten plecak ma tam być, i ta cutscenka ma sie odegrać inaczej spotkania z kalmukiem bedzie brak, jedynie co widze opcja cofania sprzed zabraniem tego zadania i zobaczeniem wtedy
-
Duplikacja Nabojów każdego rodzaju za pomocą Plecaka.
Samotnik67 odpowiedział(a) na Samotnik67 temat w Poradniki
Nie każdy gra ze spawnerem, i nie każdy od razu ma pierwsze myśli żeby ściągac moda wraz z spawnerem, owszem można bo są linki, lecz post miał intencje pokazania że każdy gracz może wykorzystać pewien błąd w modzie który nie został naprawiony l nadal funkcjonuje, nie ważne czy ma dodatki, czy spawnera. Ja nie grałem ze spawnerem, wiec ja nie mogłem sobie magicznie skołować pocisków jednym kliknieciem, jak ktoś chce se ze spawnerem grać to se niech gra mi to tam nie przeszkadza. -
Brałes zadanie od Vasiliego na maść i podniosłeś granat z plecaka w tej przepompowni?, jak zabierzesz granat z plecaka to taka mini cutscenka powinna być, jak pamietam to powinno byc tak samo jak 2.2 Rób Działke Fenrira (Snajpera) do całości, Proper70 da ci zadanie na Archiwum Video, z 9 nowych NPC-ów pojawi sie na Zatonie i dadzą ci informacje o schowkach porozrzucanych na lokacjach, jak w X8 wspinając sie w góre tam gdzie są 3 wiatraki, wychodzeniem poza lokacje Zatonu, i ten teges, Będziesz musiał także sprowadzić Ariadne na Zaton wykonując wszystkie zadania Kotobehemota z baru i złożyc Bioradar, po tym on i ona przeniosą sie na Zaton, i wszystkie dyski dajesz Ariadnie, i takowo kończysz moda, pojawi sie także "Wesker" który sprawdzi twe możliwości w sprawdzania schowków jako Finalne wyzwanie, ale bedziesz musiał w pełni wykonać woltazara i zadanie na złe kontakty sidora. Jeśli nie było inaczej to powinno być tak, bo bazuje sie na 2.2, już tak od siebie to dodam, inne działki są kompletnie opcjonalne do zrobienia. Jedno z najczęstszych pytań które widze na tym forum, Zbierasz 4 traktaty z X18,X16,X10 i Warlabu, idziesz do Saharowa, ten cie kieruje do Wilka po Czarnego anioła, i ta fabuła kieruje cie dalej w stronie odblokowywania tych lokacji i działki na szukanie Egzoszkieletu czarnego doktora. popatrz se na przewodniki albo z tego zródła https://op-2.fandom.com/wiki/OP-2.2_quests lub tego https://stalkerportaal.ru/blog/op_2_1/gid_po_prokhozhdeniju_op_2_1_obedinennyj_pak_2_1_poiski_ehkzoskeleta_chernogo_doktora/9-1-0-749
-
Z powodu tego że owy mod jest obszerny i szukanie niektórych przedmiotów zajmuje wieki, lub też są dane zbyt pózno dla gracza, albo są zbyt słabe lub nie warte użycia w tak zwanej końcowej rozgrywce i niektóre pod sam koniec gdzie gracz nie bedzie juz miał z nich żadnego użytku, postanowiłem pogrzebać w plikach gry i pododawać 80-90% Przedmiotów wymaganych do zadań łancuszkowych (Chomika) do róznych handlarzy, wszystko zostało ustawione tak żeby zastosować ceny do adekwatnej wartośći w rozgrywce, i dać graczowi jeszcze większego zachecenia do zarabiania pieniedzy w modzie, ponieważ w 70% przypadkach gracz bedzie brakował jednego przedmiotu w środku takiego łancuszka i nie bedzie mógł go wykonać, przykładowo gracz wreście bedzie mógł kupic Pałki Chemiczne czy Mleko kondesowane, ponizej dalszy opis i co zostało dodane do NPC. Asortyment także bedzie sie odnawiał co 4 godziny zamiast 12 czy 24 godzin w grze. (Dany asortyment bedzie dostępny po niektórych ważnych momentach w grze jak wyłączeniem mózgozwęglacza lub wykonaniem ważnej sprawy w grze.) "Dodatek" działa nawet z działającym Antyczitem w grze, lub dla tych grających bez niego, ale zarazem nie ma znaczenia, w Paczce dodałem też 2 inne fajne drobiazgi tak jak Wzmocnienie bezużytecznych unikatowych/kolekcjonera artefaktów i wzmocnienie niektórych Pukawek (głownie snajperek, bo wszystkie NPC w tej grze widzą przez ściany/krzaki) z widzeniem Termicznym lub niektórych w podwyższeniu statystyk obrażeń niektórych modeli. Nie każdy musi używać, ale ten który chce sobie rozmaicić rozgrywke i poużywać róznorodnej broni niż jednej to sobie uzyje tego, bo jak to mówią dawanie wszystkiego na "Srebrnej tacy" za darmo nie daje satysfakcji z grania, ale tak, w końcu jest jakiś sens. KOMENTARZ : NIC NIE ZOSTAŁO ZMIENIONE W TAKI SPOSÓB CO BY NISZCZYŁO ROZGRYWKE, ANI OBRAŻENIA DANEJ BRONI, LUB SAMYCH ARTEFAKTÓW LUB POZYSKIWANYCH RZECZY ULTYMATYWNIE PORÓWNYWALNYCH NA SAMYM KOŃCU MODA, Do pobrania kliknij tutaj : Dodatki.rar
-
Wszystkie te lokacje co widzisz na PDA, jak bańka, moczary, Stacja pociągów, wschodni kordon, czy to wymieniłes powyżej, poprostu nie dostaniesz sie na te lokacje, ani w jednym momencie gry, aż do samego końca OP 2.2, (ponieważ gre zakończysz na ZATONIE) Dlaczego developerzy tak zrobili? bo te lokacje mają ponoć być jakoś tam testowane dla tych zwanych modderów, którzy pracowali przy tym modzie i nadal (pracują?) do ewentualnego OP 2.3 czy OP 3.0 Przeszłem całego moda, a do jedynych lokacji których odblokowałem to były Kurczatów 37, laboratorium w tym miescie, placówka badawcza która jest w pełni pusta i tylko serwuje jako spacer do Lucenka po zadania, tak samo jak kurczatów, lokacje z Zewu Prypeci, Czystego nieba i Czernobyla, Generatory, "Katakumby" (które tepasz sie teleportem z szewczenki, Lokacja jest bardzo niedokończona i niewiem po jaki ciul wstawiały tą lokacje, tam nic nie ma poza tłumikiem do hostela), Plac budowy, Zakład metalurgiczny, Ciemna dolina ATP, Martwe Miasto Wszystkie te lokacje napewno "Bardzo dobrze" znasz ale jednak je wymieniłem, i takich lokacji tylko doznasz do SAMEGO KOŃCA, no chyba że weżmiesz dodatkową linie fabularną od Sowy która oblokowuje ci Doline Szeptów i ścieki "KOLEKTOR", ale to ogólnie wszystko co mod oferuje, te lokacje które mozna zobaczeć na PDA to taki troche "Troll" że niby wiecej lokacji jest do zwiedzenia i ten teges a tak naprawde mowiąc nie można do nich dostać w ógóle. KAŁAŃCZA na bagnach właśnie wspomina o tych lokacjach, jeśli pamietasz owy dialog, niestety ale stety wszystkie te fajnawe lokacje można zobaczeć dodawając sobie ręczne teleporty do ekwipunku, ale na tych lokacjach zupełnie NIC NIE MA, są kompletnie puste, można to samo porównać do tych nowych lokacji co developerzy dodali do tego moda, najwyżej dodali jakieś tam 2 dodatkowe zadania na całej lokacji i to jest koniec, nic innego sie nie dzieje, ale w wiekszosci jest 0 zadań i lokacja tylko serwuje dania graczowi pospacerowania sobie po ukończeniu specyficznego zadania czy pogadania z jakims npc i to jest tylko tyle