Skocz do zawartości

Kubuś Puchatek

Weteran
  • Postów

    147
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kubuś Puchatek

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stargard

Informacje o profilu

  • Ruble
    295
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Broń główna
    Winter BC

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    2.0 PC-DOS
  • Procesor
    8088
  • Karta graficzna
    Hercules Graphics Card
  • Pamięć RAM
    1MB

Ostatnie wizyty

2094 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kubuś Puchatek

Doświadczony

Doświadczony (5/21)

32

Reputacja

  1. No tak. Jak mogłem zapomnieć o HugTV 😞 Nie sądziłem, że ogra taką małą popierdółkę. Czy jest jakiś mod do Stalkera, którego nie znajdziemy na jego kanale? Dzięki jak zwykle @vidkunsen Jak się okazało, tego naukowca znalazłem wcześniej, a Szopa nie ma. Na wcześniejszych zapisach był, kiedy poszedłem tam po finalnej rozwałce (ale jeszcze przed rozmową z szalonym naukowcem), to już go nie było. Tak więc mod zakończony, z moim niewprawnym tłumaczeniem. Prosty, na 1.5 - 2 godziny grania, wliczając czas na poprawianie literówek. Obejrzałem trzy zakończenia — żadne nie było dobre.
  2. @vidkunsen oglądałem zawartość plików tego moda i na Kordonie powinny być 3 trupy: Neptuna (widać nie dotarł z Szuchartem do centrum zony), Szopa i naukowca. Neptuna znalazłem koło tunelu z anomaliami. Pamiętasz, gdzie są dwa pozostałe?
  3. @vidkunsen dzięki za link Mod ukończyłem. Najpierw minusy moda: - wyloty; już dawno nie miałem ich tak wiele, twarde zapisy robiłem przed każdą większą akcją i po niej - asortyment u handlarzy; co z tego, że mają pierdyliard rodzajów amunicji oraz tłumików i celowników, jak nie ma do czego tego zamontować - małe głupoty w zadaniach: zabijamy ochroniarza na MW i nikt nawet się tym nie zainteresuje (a za samo przeszukanie trupa w Barze trafiamy za kratki). Z plusów to nowa fabuła i nowe postacie oraz dwa zakończenia. Jedno po wzięciu PDA ze skrzyni przy przejściu Kordon/Wysypisko i drugie, z wariacjami, po spotkaniu Redrika Szucharta. Te wariacje to dobre i złe zakończenia poszczególnych wątków (nie można niestety mieć tylko samych dobrych — Pustelnik albo rodzina Bormana). Przy moim przechodzeniu Alisa też źle skończyła 😞
  4. Mod stary, ale może ktoś pamięta, z kim w Barze trzeba porozmawiać, aby uruchomiła się nitka z zadaniami na zabójstwa w Barze? Barman, bywalcy baru są nierozmowni, gen. Powinności też.
  5. Kolejny mod zaliczony. Zadanie na ATP, BTR-a przy moście i niszczenie aparatury uczonych można wykonać w dowolnej kolejności, ale najlepiej jest je zrobić w takiej kolejności. Wydaje się, że zadania wiszą w powietrzu, ale po jakimś czasie się zaliczają.
  6. Mod ukończony. Mod prosty, łatwy, niewymagający za wiele myślenia, taki na jedno popołudnie. Sporo strzelania, trochę biegania, przeciwnicy w miarę trudni, ale tylko do czasu zdobycia czegoś z optyką. Mutanty niewarte kuli, nic z nich nie ma, jeśli można to obchodzić je łukiem. Tak jak kondotier pisał — najcenniejsze w tym modzie są bandaże. Stabilny, miałem tylko jeden zwis (ale taki na który nawet "salut na trzy palce" nie pomógł), przy przechodzeniu z Dziczy do Baru. Jedno mnie tylko zastanawia. Kto do jasnej anieli wymyślił takie parametry biegu i skoku u GG? jump_speed = 25 (gdzie standardem jest 6-7), run_coef i sprint_koef też kilka razy przekraczają normę. Bez grzebania w pliku actor.ltx grać się nie da. Dzięki dla @enter_login za zwrócenie uwagi na 2 wystąpienia pliku actor.ltx.
  7. @vidkunsen dzięki, ale mój rosyjski jest na poziomie poniżej zerowego. Może ten mod zainteresuje któregoś z tłumaczy? Dobra, widzę, że na ap-pro.ru jest dopisek: "Kontynuację historii można znaleźć w modyfikacji Dark Side of Cordon (jeszcze nie wydanej)."
  8. Zakończenie ewidentnie sugeruje, że będzie cz.4. Lichy musi dostarczyć laptopa Barmanowi i klucz się musi przydać do otwarcia drzwi...
  9. Gra się fajnie, ale... No nie lubię Bumera. Nie lubię i już! Kręci, mataczy od przybycia na Kordon a teraz jeszcze Ktoś mi wyjaśni, dlaczego stalkerzy z Fermy nie lubili Architektów?
  10. Skoro dostałem fajny karabin, to czasami chciałbym z niego postrzelać (a i tak strzelby żondzom). Znalazłem "obejście" problemu. Podmieniłem plik dds optyki od susata na ten do do G37. Działa. Mod skończony. Stabilny, jest kilka niedoróbek, np. ta związana z optyką. Co ciekawe na filmach na yt celowniki są OK. Jedyny "zgrzyt" jaki miałem, związany z fabułą, to ten z zadaniem dla bandytów. Miałem bardzo mieszane uczucia wykonując je. Właśnie instaluje się cz.2
  11. Wie ktoś, która linia w pliku w_g36.ltx odpowiada za parametry optyki w G36? Zmiany w aim_hud_offset_pos oraz gl_hud_offset_pos wydają się nie przynosić efektu. Broń wyświetla się ok, próba celowania przez optykę daje taki efekt Ewidentnie mam tam coś skopane. @tom3kb wspominałeś coś o podobnym problemie.
  12. Może warto przenieść dyskusję w inne miejsce i zacząć nowy wątek? To "Przed premierą" trochę się zdezaktualizowało...
  13. @Szczepan9205 Da się częściowo pokojowo. Od północy: osobówka, garaże, daszek nad pomieszczeniem z ogniskiem, przeskok na daszek przy głównym budynku, drzewo obok i po konarach na główny dach. Później przez dziurę w dachu na poddasze i jesteśmy na miejscu Wracać można tą samą drogą, ale z głównego dachu można po prostu zeskoczyć od strony przystanku. Wszystko oczywiście w niskim przysiadzie. Robiąc tak, miałem bandytów ciągle neutralnych, widocznych na minimapie. Po postawieniu urządzenia nie czekałem na to czy pojawią się mutanty — zwiałem po prostu. A "częściowo" - bo przy kolejnym przemarszu obok ATP bandyci są od razu wrodzy. Sądząc po wpisie w PDA znalezionym przy jednym z nich, jest to już inna ekipa, która przybyła, żeby sprawdzić, co się z ich kolegami stało (zabiły ich mutanty). Urządzenie, rozbite, możemy znaleźć na dziedzińcu ATP. W modzie jest sporo cutscenek. Aż się prosi o taką z atakiem mutantów na ATP. Moglibyśmy po niej na spokojnie przeszukać trupy.
  14. Przeszedł ktoś pokojowo zadanie na podrzucenie bandytom na ATP urządzenia naukowców? Dotarłem niezauważony na parter, ale znacznik jest na poddaszu 😞
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.