Skocz do zawartości

Kubuś Puchatek

Weteran
  • Postów

    134
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kubuś Puchatek

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stargard

Informacje o profilu

  • Ruble
    295
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Broń główna
    Winter BC

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    2.0 PC-DOS
  • Procesor
    8088
  • Karta graficzna
    Hercules Graphics Card
  • Pamięć RAM
    1MB

Ostatnie wizyty

1911 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kubuś Puchatek

Doświadczony

Doświadczony (5/21)

31

Reputacja

  1. @Szczepan9205 Da się częściowo pokojowo. Od północy: osobówka, garaże, daszek nad pomieszczeniem z ogniskiem, przeskok na daszek przy głównym budynku, drzewo obok i po konarach na główny dach. Później przez dziurę w dachu na poddasze i jesteśmy na miejscu Wracać można tą samą drogą, ale z głównego dachu można po prostu zeskoczyć od strony przystanku. Wszystko oczywiście w niskim przysiadzie. Robiąc tak, miałem bandytów ciągle neutralnych, widocznych na minimapie. Po postawieniu urządzenia nie czekałem na to czy pojawią się mutanty — zwiałem po prostu. A "częściowo" - bo przy kolejnym przemarszu obok ATP bandyci są od razu wrodzy. Sądząc po wpisie w PDA znalezionym przy jednym z nich, jest to już inna ekipa, która przybyła, żeby sprawdzić, co się z ich kolegami stało (zabiły ich mutanty). Urządzenie, rozbite, możemy znaleźć na dziedzińcu ATP. W modzie jest sporo cutscenek. Aż się prosi o taką z atakiem mutantów na ATP. Moglibyśmy po niej na spokojnie przeszukać trupy.
  2. Przeszedł ktoś pokojowo zadanie na podrzucenie bandytom na ATP urządzenia naukowców? Dotarłem niezauważony na parter, ale znacznik jest na poddaszu 😞
  3. @Agrael Miejsca znam, 1 - tutaj miałem świecę. 2,3, oraz 6 - pusto. Miałem problem z trafieniem kursorem w maskę pod numerem 5. Sejw zachowany, teraz ogrywam True Stalkera.
  4. @Agrael pooglądałem sobie pliki moda oraz ten sejw potrzebny do drugiej części i wygląda na to, że nie odwiedziłem jednego samochodu. Ktoś coś wie, kiedy dalsza część?
  5. Mod (dostępny kawałek) ukończony. Z Hannibalem załatwiłem sprawy pokojowo, znalazłem Kulebiak i 12 kanistrów, wiszą mi tylko 2 zadania, to ze świecami i z niebieską teczką. O ile zadanie na przetłumaczenie zwartości niebieskiej teczki wydaje się mieć zakończenie w dalszej części, to zadania na znalezienie 2 świec żarowych nie jestem pewien. Ktoś znalazł dwie sztuki?
  6. @Agrael to jeszcze trochę przede mną. Widać, że mod ma potencjał. Ciekawe jak z cz. 2. Tak przy okazji, przy przejściu Bar/Dzicz, ale już na terytorium Baru znalazłem psi-strefę do przeskanowania. Ciekawe, czy w cz. 2 będzie tam ta strefa.
  7. Grób odwiedziłem, podarek zostawiłem, ale mam problem ze znalezieniem Kulebiaka. Jakiś zrzut ekrany/poradnik na YT gdzie jest? HugTV pominął to zadanie.
  8. Kubuś Puchatek

    Labirynt

    @Agrael Gram w Łapacza Snów. Szukam kondensatorów na Jantarze, ubiłem jednego misia (pancernego, wszystkie granaty na niego zużyłem) to przyplątał się drugi. Historia Johna będzie później.
  9. Kubuś Puchatek

    Labirynt

    No i nie dotarłem do Prypeci. Ehhh, szkoda 😞 Mod fajny, stabilny, szkoda że nie za długi.
  10. Kubuś Puchatek

    Labirynt

    @vidkunsen Wiem, że to Strongław, ja się pytam dlaczego w PDA jest tylko burer? Dzięki za przypomnienie, że w tym modzie zazwyczaj spawn w sejfach może być więcej niż w jednym miejscu.
  11. Kubuś Puchatek

    Labirynt

    Zapytam się jeszcze raz, bo poprzednio mody mi się pozajączkowały. Gdzie jest sejf Gandzi? Lub kod do niego? Mam zadanie na znalezienie sejfu Gandzi (od Aszota). Wg. filmu od HughTV powinien być na 1 piętrze fabryki, tej nad wejściem do podziemi. Sejf jest, ale kod 55 go nie otwiera. W PDA mam wpis: zabity najsilniejszy mutant - Burer. Taaa... a to coś w labie, wyglądające jak skrzyżowanie pijawki z jeżozwierzem, przyjmujące na klatę tonę ołowiu to co?
  12. @Agrael Oczywiście, że pozajączkowały mi się zakładki w przeglądarce Gram w Labirynt i tam to miało iść. Podbijam post. Gdzie jest lornetka?! (w Inkubatorze)
  13. Gdzie jest sejf/kod do Gandzi? Mam zadanie na znalezienie sejfu Gandzi (od Aszota). Wg. filmu od HughTV powinien być na 1 piętrze fabryki, tej nad wejściem do podziemi. Sejf jest, ale kod 55 go nie otwiera. Coś przy okazji tłumaczenie na PL się zmieniło?
  14. Tak jak @Szczepan9205 powiedział, google translator (oraz deepl.pl — ten jest lepszy) i powoli sobie gram czekając na oficjalne tłumaczenie. Zadanie na rozładowanie Pulsara pojawiło mi się, ale psy mnie w jego trakcie zagryzły, a po wczytaniu wcześniejszego sejwa już się nie pojawiło. Jak to było? Ludzie dzielą się na takich, którzy często sejwują i na takich którzy robić to będą... Zadanie z Pulsarem zaliczone, tuszkan się nie pojawił, łażę dalej.
  15. @smox, tego się obawiałem. Sprawdziłem bardzo stare zapisy i robiąc zadania dla Filozofa, z rozmowy wynikło, że znalazłem jakiś klucz z inskrypcją. Tyle że później zostałem ograbiony przez Hitlera. Co prawda fanty odzyskałem, ale klucza nie mam 😞 Może to o ten klucz chodzi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.