Skocz do zawartości

Kubuś Puchatek

Weteran
  • Postów

    156
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kubuś Puchatek

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stargard

Informacje o profilu

  • Ruble
    295
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Broń główna
    Winter BC

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    2.0 PC-DOS
  • Procesor
    8088
  • Karta graficzna
    Hercules Graphics Card
  • Pamięć RAM
    1MB

Ostatnie wizyty

2218 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kubuś Puchatek

Weteran

Weteran (6/21)

32

Reputacja

  1. Lekki odkop będzie. @cez137 udało ci się rozwiązać problem z tym wylotem? \gamedata\scripts\dialogs_zaton.script:579: attempt to index field '?' (a nil value) Pojawia się przy próbie wzięcia zadania na poszukiwanie artefaktu dla Fomy.
  2. @tom3kb 7zipem rozpakowałem. Przyczyną były błędy na dysku. Komp mi pada, chciałem z zakupem nowego wstrzymać się do czasu, kiedy Stalker 2 wyjdzie z okresu chorób dziecięcych (czyli za rok), ale być może będę musiał zrobić to wcześniej. Mam więc moda, mam polonizację, nie mam fiksa. Jak coś się w grze posypie z powodu jego braku — będę tutaj zawracał wam gitarę. Tak czy siak, dzięki za pomoc.
  3. @Meta dzięki wielkie za dobre chęci, ale ten plik ze strony www.playground.ru jest taki sam jak ten z ap-pro.ru. Lister w Total Commanderze pokazuje taki nagłówek w tym pliku: 7zĽŻ' 0ęNĆA % …>q;ç @ŕ] w®Óă (czyli coś w pliku 7zip jest), ale najnowszy 7zip nie potrafi go otworzyć. Dziwne. Spróbuję torrenta.
  4. Poratuje ktoś działającymi linkami? Dysk googla z pierwszego postu pokazuje błąd: "Nie udało się pobrać pliku: blablabla Błąd HTTP" Pobrane archiwum z linku na https://ap-pro.ru/forums/topic/145-kontrakt-na-horoshuyu-zhizn/ nie otwiera się. Najnowszy 7zip wyświetla błąd: "Nie można otworzyć pliku jako archiwum [zip] Nie rozpoznano archiwum" Link od @OldMan też nieaktualny
  5. Nie mogę edytować poprzedniego wpisu. Poratuje ktoś sejwem po przejściu na Radar? W Dziczy wziąłem notatkę z tunelu, pojawiło się przejście, ale każda próba przejścia na Radar kończy się wylotem.
  6. Ostatni sms w cutscence ma treść "Nasz agent jest w Prypeci. Operacja jest w toku. Żyła." Wcześniej w rozmowie z Barmanem pojawiła się wzmianka o operacji N czy tam H. Kolejne zakończenie za mną, sugerujące ciąg dalszy. Jeśli zapału autorowi starczy... Udało się komuś wejść do pokoju 26 w hotelu w Prypeci?
  7. @Poltergeist Pasza wspomina o możliwości przeszukania posterunku Powinności, ja jednak notatki nie znalazłem, może nie szukałem zbyt uważnie. Kieruje też do kanałów z burerem i połówką kodu. Mnie ten mod wygląda na niedokończony. Do czego jest ten kod, co z monolitowcem z X-18, jak wykorzystać kartę dziesiątka pik?
  8. @Poltergeist Byłem w DM z bandytą z ATP, miałem zadanie w labie pod DM (swoją drogą po wyjściu z labu miałem ponad 30k rubli, tylko nie ma na co ich wydać). W labie pojawił mi się monolitowiec — wygląda na kolejne zadanie bez zakończenia. Zagrałem w karty z gościem w barze, przegrałem 10k, dostałem kartę dziesiątkę pik dla Zgniłego (siedzi w Limańsku), karta okazała się nieprzydatna do niczego. W konflikcie Komar — Szwarc opowiedziałem się po stronie Komara i to zakończyło zadania a DM (można jeszcze wziąć list dla magazyniera bandytów, ale po jego wzięciu lądujemy finalnie w pace a później na Wysypisku. Zadanie z Czapajewem pojawia się chyba, jak do DM udamy się przez Północny Posterunek-Wysypisko-tunel pod Wysypiskiem. Piszę "chyba" bo dopiero co przed chwilą znalazłem notatkę o Czapajewie. W tym modzie nawet poradniki na YT są nieprzydatne, bo wystarczy, że inaczej dotrzemy do Wysypiska i mamy inną rozgrywkę. Na tę chwilę znam 4 sposoby. 1. Bandyta na ATP, rozmowa z nim, DM, Wysypisko 2. Bandyta na ATP, sprzedanie mu wódki, Teraz ogrywane przezemnie. 3. 2. Bandyta na ATP, sprzedanie mu wódki, 4. Tunel z elektrami, muzycy, ich schowek i siłowe przejście na Wysypisko. Artefakt w Szpitalu super. Granaty przy zdobyciu to podstawa Odnośnie staruszka w Czerwonym Lesie. Prosi nas o zabicie tuszkanów (całe 2 sztuki), później o przyniesienie papierów z wieży Leśnika, a po odkodowaniu drzwi przenosimy się na chwilę do kryjówki Striełoka. Później tylko zadanie z artefaktem i niebieską głową Burera i to koniec. Coś pominąłem?
  9. Prośba do tych, którzy ukończyli moda. W jakiej kolejności (lokacje) go przechodziliście? Właśnie zginąłem w elektrowni, po odniesieniu kontenera z hologramem (to jedno z zakończeń). Mogę wstąpić do Czystego Nieba i będę miał 2 inne. Widzę jednak, że wiele mi umknęło (nie byłem w podziemiach pod Mózgozwęglaczem). Jaki był wasz początek? Moja droga to Bagna - Kordon - Dolina Mroku (z bandytą) - lab. w DM, Wysypisko (puste, 1 stalker) - Agro - podziemia Agro... I czy udało wam się odzyskać sprzęt stracony na Jantarze? Zabrany przez naukowców od snorków.
  10. No tak. Jak mogłem zapomnieć o HugTV 😞 Nie sądziłem, że ogra taką małą popierdółkę. Czy jest jakiś mod do Stalkera, którego nie znajdziemy na jego kanale? Dzięki jak zwykle @vidkunsen Jak się okazało, tego naukowca znalazłem wcześniej, a Szopa nie ma. Na wcześniejszych zapisach był, kiedy poszedłem tam po finalnej rozwałce (ale jeszcze przed rozmową z szalonym naukowcem), to już go nie było. Tak więc mod zakończony, z moim niewprawnym tłumaczeniem. Prosty, na 1.5 - 2 godziny grania, wliczając czas na poprawianie literówek. Obejrzałem trzy zakończenia — żadne nie było dobre.
  11. @vidkunsen oglądałem zawartość plików tego moda i na Kordonie powinny być 3 trupy: Neptuna (widać nie dotarł z Szuchartem do centrum zony), Szopa i naukowca. Neptuna znalazłem koło tunelu z anomaliami. Pamiętasz, gdzie są dwa pozostałe?
  12. @vidkunsen dzięki za link Mod ukończyłem. Najpierw minusy moda: - wyloty; już dawno nie miałem ich tak wiele, twarde zapisy robiłem przed każdą większą akcją i po niej - asortyment u handlarzy; co z tego, że mają pierdyliard rodzajów amunicji oraz tłumików i celowników, jak nie ma do czego tego zamontować - małe głupoty w zadaniach: zabijamy ochroniarza na MW i nikt nawet się tym nie zainteresuje (a za samo przeszukanie trupa w Barze trafiamy za kratki). Z plusów to nowa fabuła i nowe postacie oraz dwa zakończenia. Jedno po wzięciu PDA ze skrzyni przy przejściu Kordon/Wysypisko i drugie, z wariacjami, po spotkaniu Redrika Szucharta. Te wariacje to dobre i złe zakończenia poszczególnych wątków (nie można niestety mieć tylko samych dobrych — Pustelnik albo rodzina Bormana). Przy moim przechodzeniu Alisa też źle skończyła 😞
  13. Mod stary, ale może ktoś pamięta, z kim w Barze trzeba porozmawiać, aby uruchomiła się nitka z zadaniami na zabójstwa w Barze? Barman, bywalcy baru są nierozmowni, gen. Powinności też.
  14. Kolejny mod zaliczony. Zadanie na ATP, BTR-a przy moście i niszczenie aparatury uczonych można wykonać w dowolnej kolejności, ale najlepiej jest je zrobić w takiej kolejności. Wydaje się, że zadania wiszą w powietrzu, ale po jakimś czasie się zaliczają.
  15. Mod ukończony. Mod prosty, łatwy, niewymagający za wiele myślenia, taki na jedno popołudnie. Sporo strzelania, trochę biegania, przeciwnicy w miarę trudni, ale tylko do czasu zdobycia czegoś z optyką. Mutanty niewarte kuli, nic z nich nie ma, jeśli można to obchodzić je łukiem. Tak jak kondotier pisał — najcenniejsze w tym modzie są bandaże. Stabilny, miałem tylko jeden zwis (ale taki na który nawet "salut na trzy palce" nie pomógł), przy przechodzeniu z Dziczy do Baru. Jedno mnie tylko zastanawia. Kto do jasnej anieli wymyślił takie parametry biegu i skoku u GG? jump_speed = 25 (gdzie standardem jest 6-7), run_coef i sprint_koef też kilka razy przekraczają normę. Bez grzebania w pliku actor.ltx grać się nie da. Dzięki dla @enter_login za zwrócenie uwagi na 2 wystąpienia pliku actor.ltx.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.