

mirzal
Weteran-
Postów
235 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mirzal

Informacje o profilu
-
Ruble
210
Ostatnie wizyty
2169 wyświetleń profilu
Osiągnięcia mirzal

Przemytnik (7/21)
36
Reputacja
-
sprawdzałem na niższych ustawieniach i znaczącej różnicy nie ma ale problemem jest intro.
- 170 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Pomóżcie rozwiązać drobny acz bardzo uciążliwy problem. Nie wiedzieć dlaczego uruchamianie gry/wczytywanie trwa bardzo długo (super ładna grafika ?), a na dodatek od dziś podczas odpalania gierki wyświetla mi się intro, którego wcześniej nie miałem. Gierkę odpalam jak zwykle ze skrótu na pulpicie, który utworzył sie podczas instalacji; dopisałem tam dziś - no intro ale nie pomogło.
- 170 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Może ktoś udostępnić, jeśli posiada, pliki do edycji broni, pancerzy i artefaktów ?
- 170 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
niestety nie działa 🤔 może jakieś dodatkowe wskazówki co do ustawień w plikach ? działa ale musiałem najpierw odpalić Nową Grę; trochę pograłem na Kordonie nową grą, potem odpaliłem sejwa z poprzedniej "Starej" rozgrywki, wszedłem na Wysypisko i już mam normalne SMS-y. Oby do końca.
- 170 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Z menu doszedłem do porządku, mam jeszcze kwiatki w SMS-ach.
- 170 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
tak masz rację - gierka sie odpala ale zaraz po uruchomieniu sie zawiesza z takim błędem: FATAL ERROR [error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) [error]Function : CUIXmlInit::InitStatic [error]File : ui\UIXmlInit.cpp [error]Line : 173 [error]Description : XML node not found [error]Argument 0 : static_damage [error]Argument 1 : ui\trade_item_3.xml Po przeinstalowaniu i innych "zabiegach" udało mi się wyjść na prostą tzn. odpalić gierkę.
- 170 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
- 170 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Leworęczny co prawda nie jestem ale - jak mawiali starożytni - consuetudo est altera natura więc poczekam jeszcze kolejnych (mam nadzieję, że TYLKO) kilka miesięcy, aż to poprawią.
- 327 odpowiedzi
-
- s.t.a.l.k.e.r. 2
- stalker 2
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
w stalkerze jest możliwość przypisania do całej (każdego klawisza) klawiatury numerycznej dowolnej funkcji, a nie tylko chowania lub włączania HUD-a.; ja bez tego jak bez - przysłowiowej - ręki 😟
- 327 odpowiedzi
-
- s.t.a.l.k.e.r. 2
- stalker 2
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witajcie i pomóżcie; nie potrafię grać bez klawiatury numerycznej 😉 jest może jakiś patch lub mod, który pozwoli ustawić klawisze numeryczne tak jak w Stalkerze 1 ?
- 327 odpowiedzi
-
- s.t.a.l.k.e.r. 2
- stalker 2
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Proszę o aktualizację tego linku lub udostępnienie z własnego archiwum.
- 887 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami:
-
OK. najbardziej zależy mi na całej amunicji, ponadto ikony broni - jeśli nie wszystkich to chociaż tych najczęściej używanych prze NPC-ów.
-
Czyli sprawa jasna -to dłubanie gimpem w plikach, a nie podmiana plików z innego moda, daje pożądane efekty Dziękuję za dotychczasowe i jeśli możesz podrzuć kompletne.
-
sukces połowiczny - zostały do podmiany jeszcze ikonki broni (nb. te które najbardziej mnie drażnią) - jak to zrobić ?