

najdrok
Weteran-
Postów
234 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia najdrok

Przemytnik (7/21)
21
Reputacja
-
Witam i z góry przepraszam za "upierliwość" . Wracam do zadania z Generatorów. Przed drzwiami Warlabu po odbiciu się od zamknietych drzwi jest uaktualnione zadanie znaleźć Grobowec z betonu. Nie mam pojęcia gdzie on może być. Pomyślałem, że to Sarkofag wróciłem tam, poszedłem do Spełniacza życzeń i wypowiedziałem życzenie (ostatnie czyli żadne). Poprzednio jak podchodziłem do spełniacza po oczyszczeniu z Monolitu jakoś nie trafiłem na funkcje Spełniacza. Po wypowiedzeniu życzenia ponownie udałem sie do Warlabu i dalej gra nie przyjmuje kodu do drzwi. Może ktoś wie o jaki Grobowiec chodzi. Drugie pytanie czy jest możliwość przez demo_record przedostania sie przez drzwi i tam za drzwiami wznowienia akcji w grze ( jaka to komenda). Pozdrawiam
-
Witam ponownie i jak zwykle proszę o podpowiedź . Dotarłem na Genaratory w bazie nie ma Monolitu, przechodzę teleportem do drzwi Warlabu. mam notatkę z informacją o dacie wybuchu jako kodzie do Warlabu. Gra nie przyjmuję daty 26041986 ( tak obok to byłem wtedy gościem na weselu od piątku kawalerskie do poprawin - to się nawdychałem swieżego powietrza co by zmniejszyć kaca ). Znalazłem na forum Anology podpowiedź, ale tu jest inny skrypt [logic] active = ph_code@lock [ph_code@lock] code = 26041986 on_code = {+gen_greh_sabaoth_mortal_sin_generators} %+warlab_door_closed +warlab_codelock_unlock% Może ktoś wie co zmienicć aby tam wejść, albo jakiego warunku nie spełniam. Jestem ze Strełokiem i Łotrzykiem, byłem w Bunkrze sterowania mam notatki ( 2 info - o bazie gdzieś na północ,y i notatka o kodzie). Pozdrawiam
-
Ponownie Witam, coś mi umknęło na Generatorach lub wcześniej. Nie mogę wejść do laboratorium data 26041986 nie otwiera drzwi, nie mam specjalnego dekodera o ile jakiś jest. (jeśli jest to jak go zdobyć ? albo mam nie te notatki co potrzeba i jest inny kod).
Pozdrawiam
-
Dziękuję Hobby za info o Generatorach
-
Witam ponownie . Przepraszam, że znowu proszę o pomoc. Robię podstawowe linie fabularne i mam po Bunkrze Sterowania odnaleźć Tajną Bazę Monolitu. Towarzyszy mi Strełok i Łotrzyk i raczej się ode mnie nie odczepią dopóki tej bazy nie odnajdę (mogę grać w inne linie ale Ci moi towarzysze plączą mi się pod nogami - nie ma komendy aby zostali itp.) Może ktoś miał okazje znaleźć tą bazę i wie na jakiej jest lokacji.
-
Witam, może warto podać gdzieś na wstępie informacje z REDDIT dla potencjalnych graczy w Anomaly Antology i pochodnych, że Stalker ma limit łącznie 65535 obiektów w grze. Za każdym razem, gdy silnik gry generuje nowego wroga z przedmiotami, oznacza numer identyfikacyjny obiektu do jednostki wroga i jej elementów. Podobnie jest z handlowcem i ich przedmiotami. Za każdym razem, gdy wchodzisz w interakcję z kupcem i odwiedzasz nowe miejsce i zabijasz wroga i sprawdzasz jego łup, sprawiasz, że silnik gry generuje numery identyfikacyjne. Jeśli ten numer identyfikacyjny osiągnie 65535, gra się zawiesza i nie będziesz już mógł grać. https://www.reddit.com/r/stalker/comments/yr4xyg/we_need_group_ideas_to_resolve_the_object_number/?rdt=55443 To właśnie mnie spotkało przy ok 50 dniach w ZONIE 😞 . * Saving objects... * 65341 objects are successfully saved * Game fatal_ctd_save_1.scop is successfully saved to file 'e:/stalker aa/a.n.t.h.o.l.o.g.y 1.2/anomaly1.5.2\appdata\savedgames\fatal_ctd_save_1.scop' FATAL ERROR [error]Expression : m_available_count [error]Function : CID_Generator<unsigned int,unsigned char,unsigned short,unsigned char,unsigned short,0,65534,256,65535,0>::tfGetID [error]File : D:\a\xray-monolith\xray-monolith\src\xrGame\id_generator.h [error]Line : 100 [error]Description : Not enough IDs Najważniejsze porady graczy: Bycie absolutnym minimalistą. Nie gromadzić ani układać żadnych przedmiotów. Nie próbuj sprawdzać każdego ciała dla łupu. Nie próbuj demontować zbyt wielu pistoletów itp, aby stworzyć zbyt wiele części, chyba że części mają dobry stan lub są konieczne. Jeśli grasz w tryby fabularne, spróbuj ukończyć fabułę tak szybko, jak to możliwe. Im dłużej pozostajesz w strefie, tym więcej obiektów jest generowanych. Pamiętaj, że numery identyfikacyjne obiektu nie są wielokrotnego użytku, po ich wygenerowaniu są trwałe.
-
Dziękuję kanon1022, rzeczywiście nie miałem w dx -ach właściwych ścieżek. Teraz wyrzuca mnie z niektórych lokacji bez loga - ( na razie z 3 chociaż uprzednio byłem już w 2 i było ok). Zmiana dx w laucherze raczej mi nie pomaga. Dziwne jest to , że do tej pory grałem z anomaly laucher prawidłowo skonfigurowanym a dx pozostawione tak jak było w "oryginale" i wywaliło mnie dopiero po kilkunastu dniach ogrywania. Brix 32, również dziękuję za podpowiedź, ale jej wówczas nie załapałem, że może chodzić o dx.
-
Problemem jest to, że grałem już i ustawienia mam takie jak były pod laucherem wskazane moje foldery, a ten błąd wywala z literą dysku której nie ma w moich ścieżkach. Jak się nie uda to będę stawiał ponownie
-
Witam Ekspertów, mam problem. Dość przyjemnie mi się grało do wczoraj ( sporadyczne błędy znikające po ponownym wczytaniu). Niestety wczoraj zawiesiła mi się gra łącznie z PC i nijak nie mogłem jej zamknąć , ostatecznie z "palca". Teraz nie mogę jej uruchomić. Wyskakuje mi błąd jak w zrzucie. Tak obok sam laucher z Anomaly odpala, Może ktoś mi coś podpowie . tak w ogóle to mam moda na dysku K skąd te D to nie wiem
-
Dziękuję za info, ciekawe czy będzie torrent z tym patcz 2 i 3. Poczekam może ktoś z naszego forum dogrzebie się na ru. stronach.
-
Witam, czy byłaby szansa na aktualizację linku do torrenta . z Yandexa nie mogę dociągnąć - ponownie brakowało mi 4-5 GB (a mam internet na miedzi). Grałem w poprzednią wersję, ale zaczęło mnie wywalać, ta podobno jest stabilna.
-
Dzięki, za pomoc ale na razie odpuszczam, poszedłem do domku z teleportem na Szpital ale coś i tak mi się wykrzacza. Na początku gry poszedłem przez DM i laboratorium i okazało się, że można mieć 100 tys sprzedając arty w labie (co prawda ta kasa nie aż tak mi się przydała w trakcie gry). POZDRAWIAM
-
Poddałem się - jak bym nie przechodził Dzicz (cofnąłem się nawet do Rudego Lasu), to na koniec przenosi mnie do Baru z błędem skryptu, Nie mam zadania na rozmowę z Barmanem, przejście na Wysypisko widoczne jeszcze w Dziczy na Mapie Baru znika. Nie mogę zapisać gry. Może komuś ocalał zapis z Baru (przechodziłem z Kordonu przez DM) bez niego odpuszczę grę, może do niej wrócę w scenariuszu Kordon- Wysypisko( ale muszę odpocząć ). Tak obok, odpuszczając zadania poboczne rozmawiałem ze Ślepym i Barmanem ale żadne przejście mi się na Bagna nie otworzyło.
-
Jak mnie teleportuje do Baru to mam tylko zadanie na oddanie ikony. Mogę rozmawiać, naprawiać broń itp. Jednak zadanie na Arenie jest z błędem mimo znalezienia wszystkich pda nie otwiera mi się teleport powrotny zapewne dla tego, że nie mam żadnego "monstra" do zabicia.
-
Witam, znalazłem ten "termos" i oddałem na Jantarze. Kilka razy przechodziłem przez Dzicz z zabiciem naukowców i bez, udawało mi się porozmawiać ze Strełokiem i przechodzić na Bar. Ale nigdy nie włączyło mi zadanie na znalezienie barmana. Może trzeba wybić wszystkie mutany w Dziczy? A może jest w Barze zadanie na pancerz z berylem, znalazłem go już na Jantarze i mam go na sobie.