Skocz do zawartości

ZapomnialemLoginu

Weteran
  • Postów

    485
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    14

Ostatnia wygrana ZapomnialemLoginu w dniu 14 Maja

Użytkownicy przyznają ZapomnialemLoginu punkty reputacji!

O ZapomnialemLoginu

  • Urodziny 12/08/1988

Informacje osobiste

  • Ulubione mody
    SGM, Misery 1.2, AMK Autumn, Escape from Pripyat
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    8144
  • Frakcja
    Czyste Niebo
  • Broń główna
    OTs-33 Pernach

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Windows 7 64bit
  • Procesor
    Intel i7 4790 3.6GHz
  • Karta graficzna
    GeForce 1660 6GB
  • Pamięć RAM
    12 GB

Ostatnie wizyty

4182 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ZapomnialemLoginu

Ekspert

Ekspert (9/21)

  • Odznaka za przetłumaczenie 1 modyfikacji

Najnowsze odznaki

631

Reputacja

  1. Ocena każdej gry słaba bo usunięto głosy rosyjskie... ale czy przypadkiem polska wersja takich nie posiada? A tak przedstawia(ła?) się to na Steamie bez komentarza
  2. https://store.steampowered.com/app/2427410/STALKER_Shadow_of_Chornobyl__Enhanced_Edition/ Dołożono efektów graficznych, lepsze tekstury, poprawiono stare błędy, dodano system osiągnięć oraz wsparcie padów (głównie tych do Xbox, ale może też inne?). Ciekawi mnie jak zmieniono postacie w grach i czy będą przez to mniej kukiełkowate? Pod tym względem mocno odstawały nawet od starszych od Cienia gier... Wydanie te będzie dostępne za darmo dla posiadaczy oryginałów zarówno na Steamie jak i GOGu. https://www.stalker-game.com/en/faq
  3. Moda ograłem przez parę tygodni bardzo powolnego grania i poza zakładem na Jantarze nie ruszyłem wątku głównego. Robiłem sporo zadań, ale wystarczyła jedna pomyłka by cały postęp w reputacji wyzerować... po jakimś czasie nasza reputacja jest tak duża, że sprzedając złote monety barmanowy możemy je odkupić za mniejszą cenę i generować kasę bez wychodzenia z Baru. Mod daje popalić szczególnie na starcie gdzie zwykli bandyci od razu startują z karabinami szturmowymi. Przez co nie ma problemów z amunicją, ale to też zero progresu sprzętowego - jak nie zaczynasz z bronią do walki na dystans to generalnie jest ciężko a starcia będziemy powtarzać wielokrotnie do skutku. O ile nasza postać rusza się mozolnie jak w symulatorach a'la ArmA czy Operation Flashpoint tak przeciwnicy nie są takimi ograniczeniami obciążeni. Zapisywać trzeba często także dlatego, że dzięki temu nie będziemy zaskoczeni przez skradających przeciwników - ile razy spowodowali u mnie atak serca to nie zliczę. Zazwyczaj staram się grać bez dodatkowych modów czy edycji plików, ale tutaj musiałem np. usunąć napromieniowywanie rzeczy w ekwipunku oraz blokady przejść po kilku dniach - byłbym w stanie zrozumieć jak parę przejść się zablokuje, ale tutaj tracimy dostęp do wszystkich poza startowymi. Jeśli złapała nas emisja blokująca - w miejscu gdzie nie ma nikogo kto sprzedałby nam namiary na przejścia - to musimy cofać się w zapisach. Pomysł na plecaki jako osobny zasobnik na rzeczy był świetny. Pomysł z banknotami jako fizycznymi przedmiotami też - na początku (z naszą niską reputacją) nie dostaniemy za nie wiele, ale i tak musimy to robić by mieć za co żyć. Napromieniowane jedzenie warto zatrzymywać dla siebie bo te lokalne po jakimś czasie się psuje. A czyścimy je z promieniowania u Sacharowa - opłata jest jednorazowa więc warto zgromadzić jak najwięcej tego jedzenia by opłata się zwróciła. Dzicz jest naprawdę zdziczałą i żadna postać tam nie przetrwała podczas moich przechadzek tamtędy. A Czerwony Las.... niech moje obrazki przemówią
  4. data wydania - nadal nieznana a ja wciąż odkładam przejście do czasu tego wydania
  5. Ciekawe co się stało z 28 Miesiącami... myślałem, że seria już nie będzie rozwijana a tu takie zaskoczenie po latach. Jak oglądałem 28 Tygodni to jeszcze przez Internet dostarczany wiadrem tj. ktoś gdzieś skądś dorwał kopię filmu o jakości ziemniaka - może jakaś kopia z VHS albo miał ktoś stałe łącze i dobre źródła.
  6. Ktoś podzielił się poradą na zacinki - z jakiegoś powodu ustawienia czułości myszy w grze powodują przycinki. Przesunięcie suwaka czułości w Opcjach gry do zera i podniesienia czułości myszy poza grą (w ustawieniach myszy albo w na samej myszy przycisk do zmiany czułości).
  7. Pojawiła się łatka/aktualizacja do gry na XboX... i waży tyle co sama gra zastępując niemal wszystkie pliki. No ładnie... Postacie nie reagują na broń wcelowaną w nich przez gracza Do tego na głównej YT poczęstowało mnie finałowym poziomem i zakończeniem. ładne szkło źródło
  8. widzę że będę grał jak w Cień Czarnobyla na premierę - 800x600 i wszystko na minimum
  9. Pojawiły się testy od samej Nvidia https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/dlss-stalker-2-farming-simulator-25/ wygląda na to, że „trochę" się twórcy rozminęli z podanymi wymaganiami sprzętowymi na Steamie? Widziałem też video z konfigurowaniem broni - byłoby zabawnie zobaczyć MP5 z granatnikiem jak w Half Life.😄
  10. Próbowałem trochę tego projektu - niestety daje odczuć jak bardzo słaby mam sprzęt (i7 4790 może kiedyś był dobry, GeForce1660 i tak daje radę, jedynie RAMu mało) bo ekrany ładownia trwają niemiłosiernie długo jak za starych czasów z Cieniem Czarnobyla na sprzęcie trochę w okolicach wymagań minimalnych. Do tego klasyczny problem z popsutymi ikonami broni czy przedmiotów. Czasem pomagało resetowanie ustawień i grzebanie w nich. Zmiana rendera (Dx9/10/11) przerzucała problem na inne przedmioty. Nie wiem na ile problemem jest to, że nie instalowałem Custom na partycji C ? w instrukcji video podanej niżej była mowa o możliwości zmiany w interfejsie - dzięki niej widziałem ile zostało mi amunicji w magazynku a krwawienie objawiało się przez pulsowanie dookoła ekranu. W Mod Managerze do segmentu "Xyd" (czyli HUD) i masz tam "MCM меню" - pod nim są "EGUI" (zaznaczone domyślnie po instalacji) które odznaczasz i wybierasz "Вариант интефрейса от Sota (Отключите EGUI)" - sprawdzałem i się gra nie psuje
  11. Ich ostatnie prace nie były zbyt wybitne co podkreśliła premiera Kronik Myrtany - różnica w jakości była porażająca przy zestawieniu Kronik z grami Piranii wydanymi po Risen1. Otworzyli przy tym nowe, mniejsze studio gdzie mają tworzyć mniejsze projekty z bardziej dopakowaną treścią. Mam nadzieję że to będzie przynajmniej poziom Spiderweb, które też jest malutkie a gry wydaje od wielu lat.
  12. https://www.nexusmods.com/fallout2/mods/91?tab=description Projekt wyszedł w wersji beta i podobno można go przejść. Jest trochę zawartości a także poradnik w katalogu z grą. Dla tych co nie pamiętają to Van Burren był oryginalnym Fallout 3 zanim Interplay oraz podległe im studia (w tym Black Isle, oryginalni twórcy sagi Fallout) zamknięto. Były już podejścia by stworzyć Van Burrena i na ten moment prace idą nad tym modem a także Project Van Burren przypominającym niewydane demo/alfę która krąży po sieci od prawie dwóch dekad. Twórcą jest członek New Blood, które pracuje już nad RPGiem przypominającym stare Fallouty z pomocą grafika Red888 którego prace mieliśmy okazje widzieć w innych projektach.
  13. Mod właśnie wyszedł - jest dostępny w pakiecie (wypakuj i graj) albo mod. https://www.moddb.com/mods/ashes-2063/downloads/ashes-episode-2-prequel-ashes-hard-resetpk3-only-v10 https://www.moddb.com/mods/ashes-2063/downloads/ashes-stand-alone-version-101 Jest to prequel gdzie zwiedzamy nowe miejsca i wracamy na stare śmiecie. W nasze ręce wpadną nowe pukawki (a zarazem ulepszenia do nich) oraz przeciwnicy. Oczywiście też nowa muzyka od sprawdzonego twórcy - John S. Weekley | PRIMEVAL
  14. Mod mnie pokonał z powodu przepełnionej populacji co skutkuje błędem "too many IDs". Ustawienia: populacja stalkerów 0,75 i mutantów 0,5... Niezależnie gdzie poszedłem i co zrobiłem to błąd był kwestią czasu. Mimo bycia wersją beta to i tak bawiłem się znakomicie. Nowe lokacje to czasem nowe monstra (u mnie to zmutowane żaby były) czasem nawet sekrety (plecak z kałachem i garścią naboi leżący pod drzewem). W nowych lokacjach nie ma punktów szybkiej podróży więc jeśli chcemy wracać to musimy kupić/zmajstrować plecaki jeśli aktywujemy (i korzystamy) z szybkiej podróży przez plecak. Za to część z nich (jak Zakład Metalurgiczny) stały się bazą mniej popularnych ugrupowań jak UNISIG. Ze swoich modów jedynie wrzuciłem Skrytki z Notatników (Stashes from Journals) ale nie był on potrzebny bo może znalazłem 2? dzienniki. Naprawa sprzętu - poszczególne części można naprawiać niemal od zera, ale nie da się wyjąć starych bez kompletnego zniszczenia broni a i tak nie daje to gwarancji, że części dostaniemy. Majsterkowanie/crafting po ograniu GAMMA doskwierał przez brak możliwości kupna przepisów - głównie zanim będziemy mieli kasę i dostęp do czegoś zamiast to zmajstrować. Ze starych zadań miałem możliwość eskorty stalkerów na Jantarze by naprawić urządzenie koło wejścia do laboratorium jak w STALKER Czyste Niebo. To co oceniam na duży plus to masa zadań znanych mi ze starej wersji Escape from Pripyat (taki rywal GAMMA) z odnajdowaniem skrzynek podczas wymian między frakcjami. Gdy są tam przyjazne nam frakcję to przejdą na stronę wroga. Takie zadania zaludniają pustawe lokacje. Zadania te mają oznaczenie [WTF] i czasem nie mają oznaczeń na przedmiotach gdy stają się wymagane do zadań.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.