Skocz do zawartości

ZapomnialemLoginu

Weteran
  • Postów

    483
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana ZapomnialemLoginu w dniu 13 Grudnia 2024

Użytkownicy przyznają ZapomnialemLoginu punkty reputacji!

O ZapomnialemLoginu

  • Urodziny 12/08/1988

Informacje osobiste

  • Ulubione mody
    SGM, Misery 1.2, AMK Autumn, Escape from Pripyat
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    8144
  • Frakcja
    Czyste Niebo
  • Broń główna
    OTs-33 Pernach

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Windows 7 64bit
  • Procesor
    Intel i7 4790 3.6GHz
  • Karta graficzna
    GeForce 1660 6GB
  • Pamięć RAM
    12 GB

Ostatnie wizyty

4102 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ZapomnialemLoginu

Ekspert

Ekspert (9/21)

  • Odznaka za przetłumaczenie 1 modyfikacji

Najnowsze odznaki

629

Reputacja

  1. Moda ograłem przez parę tygodni bardzo powolnego grania i poza zakładem na Jantarze nie ruszyłem wątku głównego. Robiłem sporo zadań, ale wystarczyła jedna pomyłka by cały postęp w reputacji wyzerować... po jakimś czasie nasza reputacja jest tak duża, że sprzedając złote monety barmanowy możemy je odkupić za mniejszą cenę i generować kasę bez wychodzenia z Baru. Mod daje popalić szczególnie na starcie gdzie zwykli bandyci od razu startują z karabinami szturmowymi. Przez co nie ma problemów z amunicją, ale to też zero progresu sprzętowego - jak nie zaczynasz z bronią do walki na dystans to generalnie jest ciężko a starcia będziemy powtarzać wielokrotnie do skutku. O ile nasza postać rusza się mozolnie jak w symulatorach a'la ArmA czy Operation Flashpoint tak przeciwnicy nie są takimi ograniczeniami obciążeni. Zapisywać trzeba często także dlatego, że dzięki temu nie będziemy zaskoczeni przez skradających przeciwników - ile razy spowodowali u mnie atak serca to nie zliczę. Zazwyczaj staram się grać bez dodatkowych modów czy edycji plików, ale tutaj musiałem np. usunąć napromieniowywanie rzeczy w ekwipunku oraz blokady przejść po kilku dniach - byłbym w stanie zrozumieć jak parę przejść się zablokuje, ale tutaj tracimy dostęp do wszystkich poza startowymi. Jeśli złapała nas emisja blokująca - w miejscu gdzie nie ma nikogo kto sprzedałby nam namiary na przejścia - to musimy cofać się w zapisach. Pomysł na plecaki jako osobny zasobnik na rzeczy był świetny. Pomysł z banknotami jako fizycznymi przedmiotami też - na początku (z naszą niską reputacją) nie dostaniemy za nie wiele, ale i tak musimy to robić by mieć za co żyć. Napromieniowane jedzenie warto zatrzymywać dla siebie bo te lokalne po jakimś czasie się psuje. A czyścimy je z promieniowania u Sacharowa - opłata jest jednorazowa więc warto zgromadzić jak najwięcej tego jedzenia by opłata się zwróciła. Dzicz jest naprawdę zdziczałą i żadna postać tam nie przetrwała podczas moich przechadzek tamtędy. A Czerwony Las.... niech moje obrazki przemówią
  2. data wydania - nadal nieznana a ja wciąż odkładam przejście do czasu tego wydania
  3. Ciekawe co się stało z 28 Miesiącami... myślałem, że seria już nie będzie rozwijana a tu takie zaskoczenie po latach. Jak oglądałem 28 Tygodni to jeszcze przez Internet dostarczany wiadrem tj. ktoś gdzieś skądś dorwał kopię filmu o jakości ziemniaka - może jakaś kopia z VHS albo miał ktoś stałe łącze i dobre źródła.
  4. Ktoś podzielił się poradą na zacinki - z jakiegoś powodu ustawienia czułości myszy w grze powodują przycinki. Przesunięcie suwaka czułości w Opcjach gry do zera i podniesienia czułości myszy poza grą (w ustawieniach myszy albo w na samej myszy przycisk do zmiany czułości).
  5. Pojawiła się łatka/aktualizacja do gry na XboX... i waży tyle co sama gra zastępując niemal wszystkie pliki. No ładnie... Postacie nie reagują na broń wcelowaną w nich przez gracza Do tego na głównej YT poczęstowało mnie finałowym poziomem i zakończeniem. ładne szkło źródło
  6. widzę że będę grał jak w Cień Czarnobyla na premierę - 800x600 i wszystko na minimum
  7. Pojawiły się testy od samej Nvidia https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/dlss-stalker-2-farming-simulator-25/ wygląda na to, że „trochę" się twórcy rozminęli z podanymi wymaganiami sprzętowymi na Steamie? Widziałem też video z konfigurowaniem broni - byłoby zabawnie zobaczyć MP5 z granatnikiem jak w Half Life.😄
  8. Próbowałem trochę tego projektu - niestety daje odczuć jak bardzo słaby mam sprzęt (i7 4790 może kiedyś był dobry, GeForce1660 i tak daje radę, jedynie RAMu mało) bo ekrany ładownia trwają niemiłosiernie długo jak za starych czasów z Cieniem Czarnobyla na sprzęcie trochę w okolicach wymagań minimalnych. Do tego klasyczny problem z popsutymi ikonami broni czy przedmiotów. Czasem pomagało resetowanie ustawień i grzebanie w nich. Zmiana rendera (Dx9/10/11) przerzucała problem na inne przedmioty. Nie wiem na ile problemem jest to, że nie instalowałem Custom na partycji C ? w instrukcji video podanej niżej była mowa o możliwości zmiany w interfejsie - dzięki niej widziałem ile zostało mi amunicji w magazynku a krwawienie objawiało się przez pulsowanie dookoła ekranu. W Mod Managerze do segmentu "Xyd" (czyli HUD) i masz tam "MCM меню" - pod nim są "EGUI" (zaznaczone domyślnie po instalacji) które odznaczasz i wybierasz "Вариант интефрейса от Sota (Отключите EGUI)" - sprawdzałem i się gra nie psuje
  9. Ich ostatnie prace nie były zbyt wybitne co podkreśliła premiera Kronik Myrtany - różnica w jakości była porażająca przy zestawieniu Kronik z grami Piranii wydanymi po Risen1. Otworzyli przy tym nowe, mniejsze studio gdzie mają tworzyć mniejsze projekty z bardziej dopakowaną treścią. Mam nadzieję że to będzie przynajmniej poziom Spiderweb, które też jest malutkie a gry wydaje od wielu lat.
  10. https://www.nexusmods.com/fallout2/mods/91?tab=description Projekt wyszedł w wersji beta i podobno można go przejść. Jest trochę zawartości a także poradnik w katalogu z grą. Dla tych co nie pamiętają to Van Burren był oryginalnym Fallout 3 zanim Interplay oraz podległe im studia (w tym Black Isle, oryginalni twórcy sagi Fallout) zamknięto. Były już podejścia by stworzyć Van Burrena i na ten moment prace idą nad tym modem a także Project Van Burren przypominającym niewydane demo/alfę która krąży po sieci od prawie dwóch dekad. Twórcą jest członek New Blood, które pracuje już nad RPGiem przypominającym stare Fallouty z pomocą grafika Red888 którego prace mieliśmy okazje widzieć w innych projektach.
  11. Mod właśnie wyszedł - jest dostępny w pakiecie (wypakuj i graj) albo mod. https://www.moddb.com/mods/ashes-2063/downloads/ashes-episode-2-prequel-ashes-hard-resetpk3-only-v10 https://www.moddb.com/mods/ashes-2063/downloads/ashes-stand-alone-version-101 Jest to prequel gdzie zwiedzamy nowe miejsca i wracamy na stare śmiecie. W nasze ręce wpadną nowe pukawki (a zarazem ulepszenia do nich) oraz przeciwnicy. Oczywiście też nowa muzyka od sprawdzonego twórcy - John S. Weekley | PRIMEVAL
  12. Mod mnie pokonał z powodu przepełnionej populacji co skutkuje błędem "too many IDs". Ustawienia: populacja stalkerów 0,75 i mutantów 0,5... Niezależnie gdzie poszedłem i co zrobiłem to błąd był kwestią czasu. Mimo bycia wersją beta to i tak bawiłem się znakomicie. Nowe lokacje to czasem nowe monstra (u mnie to zmutowane żaby były) czasem nawet sekrety (plecak z kałachem i garścią naboi leżący pod drzewem). W nowych lokacjach nie ma punktów szybkiej podróży więc jeśli chcemy wracać to musimy kupić/zmajstrować plecaki jeśli aktywujemy (i korzystamy) z szybkiej podróży przez plecak. Za to część z nich (jak Zakład Metalurgiczny) stały się bazą mniej popularnych ugrupowań jak UNISIG. Ze swoich modów jedynie wrzuciłem Skrytki z Notatników (Stashes from Journals) ale nie był on potrzebny bo może znalazłem 2? dzienniki. Naprawa sprzętu - poszczególne części można naprawiać niemal od zera, ale nie da się wyjąć starych bez kompletnego zniszczenia broni a i tak nie daje to gwarancji, że części dostaniemy. Majsterkowanie/crafting po ograniu GAMMA doskwierał przez brak możliwości kupna przepisów - głównie zanim będziemy mieli kasę i dostęp do czegoś zamiast to zmajstrować. Ze starych zadań miałem możliwość eskorty stalkerów na Jantarze by naprawić urządzenie koło wejścia do laboratorium jak w STALKER Czyste Niebo. To co oceniam na duży plus to masa zadań znanych mi ze starej wersji Escape from Pripyat (taki rywal GAMMA) z odnajdowaniem skrzynek podczas wymian między frakcjami. Gdy są tam przyjazne nam frakcję to przejdą na stronę wroga. Takie zadania zaludniają pustawe lokacje. Zadania te mają oznaczenie [WTF] i czasem nie mają oznaczeń na przedmiotach gdy stają się wymagane do zadań.
  13. ZapomnialemLoginu

    Fallout London

    Premiera projektu miała się odbyć w kwietniu. Niestety Bethesda postanowiła dostarczyć aktualizację gry która popsuje mody. Rzeczona aktualizacja jeszcze do niedawna była niespełnioną obietnicą której wydanie odkładali tyle razy, że mało kto spodziewał się jej wydania. Potem pojawił się serial na bazie Fallouta i Bethesda postanowiła na tym skorzystać. Projekt pojawi się na GOGu, ale nie Nexus Mods. Ciekawe ile ludzi tutaj może kojarzyć postać z miniaturki?
  14. ZapomnialemLoginu

    G.A.M.M.A.

    Z tym craftem artefaktów to rzeczywiście trochę roboty. Niby lubię zbierać arty, ale w GAMMA to niemal druga robota. Szczególnie gdy musisz ładować urządzenie artefaktami (od naukowców) masą śmieci-artów albo zdecydować który normalny artefakt poświęcić żeby nie okazało się, że jednak był ci potrzebny... do tego po takim naładowaniu muszę wczytać grę bo gra łapie buga (zajęte ręce) przez co nic nie mogę zrobić. Jeszcze do niedawna problemem był bug gdzie trwałość artefaktów potrafiła spaść do 20-30% mimo, że przed wczytaniem był on niemal na 100%... w grze gdzie budujesz własny zestaw artefaktów taki bug bolał odczuwalnie. Powrót do starszych projektów jak Anomaly nie widzi mi się - za dużo usprawnień z GAMMA/EfP rozleniwiło mnie by wrócić na stare śmiecie, które nie przyciągnęły mnie na długo. Tak to można zawsze odpalić dodatek Old World, który zmienia Anomaly w bardziej klasyczną odsłonę. Zero udziwnień, skomplikowania, prostota... jedynie czego wtedy brakuje w starych modach to możliwości zagadywania każdej postaci i brania od nich zleceń oraz Tablicy Ogłoszeń w PDA.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.