Skocz do zawartości

DaimeneX

Weteran
  • Postów

    324
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana DaimeneX w dniu 9 Maja 2020

Użytkownicy przyznają DaimeneX punkty reputacji!

O DaimeneX

  • Urodziny 12/31/1997

Metody kontaktu

  • Steam ID
    DaimeneX

Informacje osobiste

  • Ulubione mody
    Anomaly, GAMMA
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    3293
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Broń główna
    Karabin WSS Wintoriez
  • Kombinezon główny
    Kombinezon Świt

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Windows 11 Pro
  • Procesor
    Ryzen 7 9700x
  • Karta graficzna
    MSI GeForce RTX4080 SUPER 16GB
  • Pamięć RAM
    32GB DDR5

Ostatnie wizyty

2294 wyświetleń profilu

Osiągnięcia DaimeneX

Przewodnik

Przewodnik (8/21)

  • Odznaka za przetłumaczenie 1 modyfikacji
  • Odznaka za przetłumaczenie 2-10 modyfikacji

Najnowsze odznaki

162

Reputacja

  1. @Szczepan9205 Autor moda pisał by usuwać jego paczkę językową jak się dodaje inną paczkę, która zawiera jego linijki. 😉 Np. Ja teraz używam Real Weapon Names EN i po prostu usuwam z Mutant Loot pliki localization.
  2. Z tego co wiem to jak nie ma linijek w jakimś języku to po prostu pokazuje mu nazwy wewnętrzne np "sid_questItemprototypes_DogTail_name", ale zalecam dodać do wszystkich xD
  3. @Szczepan9205 Gościu na Discordzie mówi, że jak na razie to trzeba wszystko ładować do głównego pliku z językami, bo nie znaleźliśmy jeszcze jak ładować języki moda mutant loot osobno. Na nexusie jest resource z wszystkimi językami.
  4. To w takim razie trzeba pisać do Plaion, że spieprzyli polonizację i możemy podesłać poprawioną. A jak też oleją to będziemy mieli do pobrania na forum i nexusie.
  5. Ciekawi mnie jedna rzecz. Jaka firma jest odpowiedzialna za polską wersję tej gry? Bo na pewno nie CENEGA xD
  6. Z tego co się orientuję to w grze nie ma freeplay po zakończeniu fabuły, więc na razie zwiedzam. No nieźle! 😁 Polskie tłumaczenie tak załamuje, że gram w grę po angielsku w tym momencie. Weź od razu w tłumaczeniu dodaj linijki do części ciał mutantów. Nadmiarowość nic nie zepsuje, ale przynajmniej będzie od razu kompatybilne z modem Mutant Loot.
  7. Czy do Open Bety będzie zaadaptowane spolszczenie z OLR 2.5 (o ile nie ma dramatycznych różnic), czy raczej będziecie czekać na Full Release? 😉
  8. Kurde, zapomniałem jaki klimat miał Cień Czarnobyla bez modów. ^^ Paczka broni go aż tak nadto nie zmienia, a jak się przyjemnie z tych broni korzysta. Co prawda, granaty co wybuchają w momencie uderzenia o powierzchnię napluły mi krwi w podziemiach (więcej samobójstw niż faktycznych zabić 😂) Nagrałem mały gameplayek z ratowania Żwawego w Kordonie: A później nocą udało mi się wkraść na teren instytutu w Agropromie. Co prawda, wybrałem okrężną drogę, bo wiem jak to jest z skradaniem w głównie "Waniliowym" stalkerze. Udało mi się cudem wykraść dokumenty bez włączania alarmu, nawet gdy paru trepów ubiłem strzałami w głowę w budynku, a ucieczka to już się nie martwiłem czy włączą alarm czy nie. 😆 Update: Na stronie AP-PRO znajduję się łatka z dnia 11 Stycznia. Naprawia wylot na arenie i parę innych błędów. Wyłącza również nogi, bo powodowały spadki płynności.
  9. Deweloperzy oficjalnie ogłosili, że to już koniec prac nad Anomaly 1.5 Dziś o 16:16 Tronex napisał na kanale update-feedback, że dość już zobaczył, oraz że kanał zostanie zdjęty po oficjalnym wydaniu moda. Kanał został również zamknięty (nie da się w nim postować).
  10. DaimeneX

    GUNSLINGER mod

    Przychodzę z wieściami. Prace nad fanowskim silnikiem 64 bitowym wciąż trwają i mają się bardzo dobrze. Autor uważa, że po optymalizacji jeszcze paru rzeczy będzie można spodziewać się wersji beta koło świąt Bożego Narodzenia. Autor modyfikacji napisał również, że przenosi shadery z Anomaly by "wyostrzyć" obraz. Mod w bazowej formie będzie zawierał: Silnik 64bit, Atmosfear 3, zoptymalizowany AN4.04 (z informacji wyczytanych zakładam, że będą również alternatywne tekstury jak w podstawowym modzie, czyli Misery, Dead, Spring, etc.) Jako dodatkowe elementy, które będzie można doinstalować autor dorzuci tekstury 2K, HD NPC i przeniesione poziomy Zaton, Yantar i Prypeć z moda Anomaly. Autor silnika również znalazł sposób na przywrócenie interfejsu na poziomie trudności Mistrz. A teraz garść screenów. (2 w rozdzielczości 1440p, 2 w rozdzielczości 4k)
  11. Jak ktoś będzie miał wyloty z powodu braku pamięci z paczką GUNSLINGER to powiem, że jakiś śmiałek na Discordzie Gunslingera pracuje aktualnie nad silnikiem 64bitowym do moda. Możliwe, że będzie w pełni kompatybilny z tą paczką jak będzie gotowy, na razie to taki projekt WIP i stale są nad nim czynione prace. Autor pokazywał zdjęcia z gry więc można było zobaczyć Zew Prypeci i autor zapewnia, że wiele rzeczy będzie zoptymalizowane
  12. No powiem tak. Kawał solidnej roboty odwalili robiąc ten repack GUNSLINGER + SGM 2.2 Wygląda na to jednak, że wykorzystuje on ostatnią wersję tej paczki broni więc jak ktoś jeszcze ma na dysku moje spolszczenie (Prosiłbym o udostępnienie bo po reinstalacji Windows 10 przepadły mi pliki, gapa ze mnie w pośpiechu zapomniałem zrobić kopii) to niech nie myśli, że zadziała z tym repackiem. A teraz moja relacja, jak na razie dopiero liznąłem wstęp i akcję w wiosce kotów. Po załadowaniu translacji angielskiej SGM 2.2 i angielskiej translacji GUNSLINGER do repacka powitało mnie ładne menu w języku angielskim. Translacje działają od razu bez potrzeby adaptacji, jeśli chodzi o same pliki tekstowe Można wrzucić te tłumaczenia w obojętnej kolejności, ale dla 100% pewności polecam zachować localization.ltx z SGM 2.2 Poniżej parę screenów. Na samym dole dwa screeny do porównania, bo autor repacka się postarał i dodał parę dodatków, które w żaden sposób nie biją się z translacją. W akcji tam można zobaczyć dwa większe dodatki, czyli nowa pogoda na bazie moda CGIM oraz adaptacja map z Anomalii. Główną różnicą będzie roślinność z tego co widzę. Jeśli chodzi o performance, to chodzi jak typowy SGM 2.2 według mnie. Klatki są w miarę płynne, ale nie ma mowy o stabilnych 60 FPS'ach. Prędzej 40-50. Gdyby Gunslinger był robiony na bazie 64 bitowego silnika to sytuacja pewnie była by lepsza, no ale cóż, mówi się trudno. Dla chętnych wrzucam angielskie tłumaczenie najnowszej wersji GUNSLINGER z Discorda fanów tego moda, oraz oficjalne tłumaczenie angielskie SGM 2.2 https://cdn.discordapp.com/attachments/662606258250973203/709756083392217129/Gunslinger_09.05.2020_Translation_English_v1.1.zip http://www.mediafire.com/file/adr6xhy7ctkj912/2.2_English__trans.7z/file Jak powyżej. Kolejność instalacji w sumie obojętna, ale zachować localization.ltx z SGM 2.2 Update: Z góry uprzedzam, że nie jestem pewny, czy instalując obie translacje mod będzie w pełni przetłumaczony na angielski. Jest szansa, że wystąpią brakujące teksty. Od razu mówię, że za żadne z tłumaczeń nie odpowiadam i nie będę łatał błędów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.