-
Postów
456 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
15
Ostatnia wygrana Skryty w dniu 17 Czerwca
Użytkownicy przyznają Skryty punkty reputacji!
O Skryty
- Urodziny 02/28/1988
Informacje osobiste
-
Ulubione mody
Radiophobia 3, Autumn Aurora 2.1, Lost Alpha, Anomaly, w tym duże dodatki: Expedition, Gamma oraz Escape from Pripyat, OGSE, OGSR, Złota kula, NLC, Wiatr Czasu, Przestrzenna Anomalia, Dead Sky do Czystego Nieba
Informacje o profilu
-
Ruble
4037
-
Frakcja
Wojskowi
-
Broń główna
AK-47
Konfiguracja PC
-
System operacyjny
Windows 10
-
Procesor
AMD Ryzen 7 3750H
-
Karta graficzna
GTX 1650 4 GB
-
Pamięć RAM
16 GB
Osiągnięcia Skryty
Ekspert (9/21)
987
Reputacja
-
Ktoś za pozwoleniem GSC Game World powinien pokazać rozrywkę, w sensie takim, by ujawnić w jaki sposób może przebiegać dane zadanie zlecone przez kluczowe postaci występujące w grze. Dobrze by było, gdyby tak się stało i to pokazano tuż przed premierą gry. Opinie dziennikarzy growych, recenzentów, to za mało, by przekonać jak ta gra ostatecznie wygląda.
-
Trylogia klasycznych gier serii Resident Evil na GoG
Skryty odpowiedział(a) na Skryty temat w Gry na PC i konsole
@tom3kb To straszna lipa. Wszyscy, w sensie platformy growe, uparły się na korzystanie najnowszego systemu i tylko po to, by stara gra, z dekady temu, mogła zadziałać 😞 . Nie zdziwię się, jak wspominasz, że jak będzie nowa wersja okienka systemowego, to platformy zmuszą graczy do przerzucenia się na najnowszą wersję, a na starszych, w sensie Win 10/11, gra bądź program, aplikacja, nie odpali. Paranoja. 😆 -
Trylogia klasycznych gier serii Resident Evil na GoG
Skryty odpowiedział(a) na Skryty temat w Gry na PC i konsole
Wielka szkoda 😕 . Możliwe, że ktoś z GoG zlituje się nad opiniami, prośbami graczy, by seria RE mogła być odpalona na starszych systemach. Ewentualnie trzeba byłoby sprawdzić. Praktycznie wyglądałoby na skrypt, który sprawiłby, że gra działałoby na innych systemach. Zobaczymy, czy coś się w tej kwestii zmieni. -
Trylogia klasycznych gier serii Resident Evil na GoG
Skryty odpowiedział(a) na Skryty temat w Gry na PC i konsole
@tom3kb Może będzie szansa na to, by ktoś z GoG-u dorzucił łatkę, która sprawi, że gry będą działać na starszych Windowsach. Ewentualnie poszukać trzeba będzie w sieci czegoś, co będzie działało na starszych systemach. Dla mnie to dziwota, że stare gry z GoG, a też ze Steam, działają i mają działać wyłącznie na najnowszych okienkach. To jak chwyt reklamowy, by ludzie przerzucili się na najnowsze systemy, a reszta się nie liczy. Troszkę to słabe. 😕 Pamiętam, jak grając pierwszy raz w Resident Evil 2, zrobiła gierka na mnie ogromne wrażenie. Klimat, dobra grafika jak na tamtejsze lata, a też nie wspomnę o kolejnej części, czyli Nemesis. To już całkowicie sprawiło, że do tej pory darzę sentymentem do serii gierek z Resident Evil, w tym obecne odświeżenia, czy też remake. -
Trylogia klasycznych gier serii Resident Evil na GoG
Skryty opublikował(a) temat w Gry na PC i konsole
Platforma GoG zapowiedziała serię klasycznych gier, a konkretnie Resident Evil. Gry mają być dostosowane do potrzeb obecnych sprzętów PC, w tym bez blokad, jak DRM. Pierwszą część można już kupić i zagrać. Pozostałe tytuły, mają się pojawić wkrótce. Poniżej wstawiam dla zainteresowanych linka, do strony GoG, gdzie można zapoznać się z serią RE oraz ich kupnem. Można oczywiście kupić osobno z części trylogii Resident Evil. https://www.gog.com/pl/game/resident_evil_bundle?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR03ds9mQH8saDvG9ODEvOxQdjkPLQJymAgMCTsy8x2kb2YfW6lkdz38OPE_aem_fo4qgX9sXah1dZyTYwgbTA -
Różnice w wersjach i wydaniach Cienia Czarnobyla
Skryty odpowiedział(a) na Meta temat w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
Często do tego dochodziło, że podstawka oraz łatki do Cienia Czarnobyla miały w sobie format plików *.db (database). By je otworzyć, zmodyfikować, trzeba było użyć do tego odpowiedniej aplikacji, służącego do otwierania, wypakowania plików tegoż formatu. Dla części osób, w tym mnie, było to dość problematyczne dodatkowo. -
@FeRu Twórca OL Remake 3.0 widocznie przesadził ze swoimi zamysłami, sądząc, że jego realizowane pomysły w tym modzie będą ciepło przyjęte przez graczy. Chciał też pokazać przy tym, ile można wycisnąć z silnika gry, skoro jest tyle zmian, czy to na lepsze, czy gorsze. Ambicja jednak ma swoje granice i te dobre i te złe. Dobrze, że ludzie wypowiadają się w różnoraki sposób na forach i zgłaszają swoje sugestie, krytyczne opinie, a twórca moda wydaje poprawki raz za razem. Zapewne jeszcze długo będzie wersja open beta odnośnie tego moda ze względu na ilość zgłaszanych opinii. Po drugie, dobrze, że ktoś pracuje nad ułatwieniem poziomu trudności modyfikacji dodając nieoficjalną łatkę, czyli wersja SOP, o której wypowiadali się tutaj niektórzy forumowicze. Wszystko to też zależy od ilości wolnego czasu, gdzie możemy przeznaczyć na gry, nie licząc na inne formy rozrywki. Fakt, że masochistyczny tryb, horrendalny poziom trudności sprawia, że miast się relaksować, to dodatkowo się frustrujemy, Powtarzając już n-ty raz, kwestia gustu i czasu, podejścia do danego czasu, w tym projektu i samo to, czy podejmiemy się takiego ryzyka.
-
@metek58 @vidkunsen Nie dziękuję. Cenię sobie wyzwania w grach, gdzie tym bardziej trzeba się nakombinować, często domyślać się, gdzie i jak trafić do danego celu w modyfikacjach, ale też grach. Właśnie po to są wstępne informacje dotyczące zawartości moda i z czym gracz musi się spotkać. Jeżeli mam zagrać w coś relaksującego, to uczynię to i szukam odpowiedniego moda, dla równowagi. Mnie zawsze rajcowało w grach, modyfikacjach, gdzie NPC-e reagowali żywo na dane sytuacje występujące w grze, bądź jak zachowywali się wobec gracza, bądź środowiska, jak właśnie przeszukiwanie zwłok, rzucanie śrubkami w anomalie, czy wysyłanie sygnałów SOS. Dzięki temu ma się odczucie, że ten świat gry żyje swoim życiem, a nie czeka na Nasz krok. Odnośnie Oblivion Lost 3.0 to właśnie był tego jeden z kilku powodów, dlaczego podjąłem się zagrania w tego moda. Poziom trudności to też kolejny powód do tego, by sprawdzić i zagrać w OL Remake 3.0, skoro potrafi być mocno wyśrubowany, ale jak wspomniałem wcześniej, od czego są poradniki, fora. Gdyby z miejsca OL Remake 3.0 jako beta test, nie przyjął się z rąk graczy, raczej twórcy wyrzuciliby dany projekt do kosza i pozostali by na wersji 2.5. Takie jest moje zdanie.
-
Otóż to. Ktoś, kto zechce spróbować zagrać w jakiegokolwiek moda i nie tylko, powinien zajrzeć do opisu modyfikacji, w tym ich cech i poczytać o nie. Potem przez niewiedzę, cokolwiek, gracze są zniechęceni, zmęczeni wysoko wyśrubowanym poziomem trudności gry, ilością i często, przekombinowanych dodatków. Było podobnie z NLC, gdzie poziomem trudności, dodatkami potrafił mod zaskoczyć, ale uprzykrzyć jednocześnie grających. Ze swojej strony, właśnie takich atutów szukam w gierkach, by nie było za prosto. Owszem, napocę się niemiłosiernie, w pewnym momencie będę miał dość, ale po czasie wrócę do tej gry. Sam jestem ciekaw, jak daleko przejdę modyfikację Oblivion Lost Remake 3.0. Lekko nie będzie, za to od czego są poradniki, materiały z przechodzenia gry na YT, moda, czy też samo forum. Myślę, że twórcy modyfikacji za cel mieli graczy, którzy szukają innowacyjnych, ale też utrudniających przechodzenie gry dodatków, nie skupiając się na ulepszonej grafice, skoro mamy w tym przypadku wzorzec ze starych wersji. Za to są właśnie dodatkowe skrypty, w tym ulepszona Sztuczna Inteligencja. Wszystko zależy od gracza, kto i co woli. Zawsze jest jakiś wybór.
-
Fanarty w klimatach Stalkera
Skryty odpowiedział(a) na tom3kb temat w W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
Autor: https://www.reddit.com/user/pivolder/ Źródło: reddit Fajny styl rysunków , taki a ka Chibi, bądź też z gierki flashowej pod tytułem Madness Combat. -
Klimatyczne Screeny ze S.T.A.L.K.E.R.-a
Skryty odpowiedział(a) na temat w W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
-
@OldMan Miło by było, gdyby ktoś zrobił spolszczenie do tego moda. Grałem w pierwszą część moda, w sensie oryginalną część i mile wspominam. Nie wiem, czy dałoby się część przetłumaczonego tekstu z modyfikacji Dead City, którą spolszczył Anton Gorodecki i przenieść przetłumaczone teksty z pierwszej części i przerzucić na obecnego moda, w sensie Dead City: Epilog. Chyba, że trzeba wszystko zrobić od podstaw.
- 65 odpowiedzi
-
- dead city
- nowa fabuła
- (i 6 więcej)
-
Moja praca inspirowana serią S.T.A.L.K.E.R.
Skryty odpowiedział(a) na Skryty temat w Prace graficzne
Aktualizacja 13.06.2024 Przedstawiam niedokończony szkic, stworzony w ramach koncepcji, z nudów wręcz. Przedstawia mutanta zwanym Mięsaczem. Chciałem sprawdzić sobie cienkopisy różnej grubości, które posiadałem od dawna. Nie miałem możliwości, by na spokojnie tworzyć. Mam takie momenty, że coś zrobię, stworzę rys, a nie skończę jej. Potem to leży gdzieś odłogiem między innymi papierami, na półkach, wśród książek, teczek. 😐 -
@vidkunsen Otóż to, trafne słowa odnośnie poziomu trudności. Pamiętam, gdy grając pierwszy raz w Cienia Czarnobyla, byłem wręcz zachwycony, zauroczony klimatem Zony, ale też możliwościami w grze, choć i sporo elementów powycinano, gdzie przywrócono jej zawartość w modyfikacjach. Jeżeli będzie tak w S2, że twórcy wytną wymagające elementy w grze i pójdą na łatwiznę, na rękę niewymagającym graczom, będzie bardzo kiepsko. Co do inteligencji wrogów, racja, lepiej poczekać na premierę gry, zobaczyć, pograć, a potem dopiero oceniać zawartość gry. Na pewno będą wydawane łatki mniejsze i większe do gry. Na podstawowej, premierowej wersji gry, twórcy nie skończą.
-
Odnośnie Sztucznej Inteligencji w S.T.A.L.K.E.R 2 wolałbym, by dano możliwość graczom ustawienia poziomu trudności pod względem zachowań wrogów. Mogą to być ustawienie odpowiednich trybów, dla przykładu może to być procent celności strzałów ze strony wrogów, czy same odniesione obrażenia od konkretnych broni w zależności od ustawień.. Jedni i drudzy będą psioczyli, że gra będzie za łatwa, albo za trudna. Oczywiście, nikomu nie dogodzimy, ale póki będzie taka opcja ze strony twórców gry, to czemu nie dawać możliwości graczom właśnie przez łatwą dostępność do poszczególnych ustawień w grze. Jeżeli to nie poskutkuje, to pozostaną modyfikacje, o ile będzie taka możliwość, by pogrzebać w silniku gry. Jak nie będzie tego wyboru, to wtedy pozostanie się pogodzić z faktem, że jednak niestety, ale będzie narzucona odgórnie przez twórców gry decyzja, by dotrzeć do konkretnej grupy graczy. Ze swojej strony nie widziałbym, a wręcz odrzuciłoby mnie na kilometr sytuacje, gdzie przeciwnicy będą się pchali pod lufę i to w dodatku całymi grupami, choć będą mieli wokół siebie schronienia, by się uchronić przed kulami, odłamkami i będą mogli jednocześnie obejść gracza z flanki, z zaskoczenia. Wolałbym za to się napocić, gdy przeciwnik w grze kombinuje na wszelakie sposoby, jak dorwać gracza w danej sytuacji, wtedy satysfakcja gwarantowana z mej strony, gdy uda mi się ustrzelić, ubić wroga w trudnym starciu. Koniec końcem, nie chciałbym, żeby S.T.A.L.K.E.R 2 poszedł na łatwiznę tak, że ostatecznie gra była wręcz horrendalnie uproszczona i tylko dlatego, że wymagania wobec producentów ogólnej części graczy w obecnych czasach są wręcz nijakie moim zdaniem i producenci oraz dystrybutorzy są łasi na kasę, a to dzięki skrajnym uproszczeniom w swoich projektach wobec odbiorcy. Finalnie dostaną produkt, gdzie gra "przechodzi się" sama, a jeszcze byłoby lepiej, w dodatku "prowadzi" za rączkę od początku, do finału gry. Trzeba pokombinować, pomyśleć, namęczyć się, zaskoczyć się pozytywnie napotykając w grze na niuanse projektu. Wszystko to po to, by projekt, gra była wart swojej ceny.