-
Postów
468 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
17
Ostatnia wygrana Skryty w dniu 10 Grudnia
Użytkownicy przyznają Skryty punkty reputacji!
O Skryty
- Urodziny 02/28/1988
Informacje osobiste
-
Ulubione mody
Radiophobia 3, Autumn Aurora 2.1, Lost Alpha, Anomaly, w tym duże dodatki: Expedition, Gamma oraz Escape from Pripyat, OGSE, OGSR, Złota kula, NLC, Wiatr Czasu, Przestrzenna Anomalia, Dead Sky do Czystego Nieba
Informacje o profilu
-
Ruble
4037
-
Frakcja
Wojskowi
-
Broń główna
AK-47
Konfiguracja PC
-
System operacyjny
Windows 10
-
Procesor
AMD Ryzen 7 3750H
-
Karta graficzna
GTX 1650 4 GB
-
Pamięć RAM
16 GB
Osiągnięcia Skryty
Ekspert (9/21)
1 tys.
Reputacja
-
@cinkoczento Zajrzyj stronę, bądź parę stron wcześniej odnośnie Twego problemu. @Szczepan9205 napisał, co trzeba zrobić, a konkretnie usunąć plik, bądź wyciąć arti_jamming.script z folderu spolszczenia, którego plik znajduje się dokładnie w gamedata/scripts. Powinno zadziałać bezproblemowo, ino później, by mieć spolszczenie, choć nieaktualne do obecnej wersji Gammy (0.9.3), to zaznaczyć Polish translation w MO2 z powrotem.
-
Niestety nie, przynajmniej na daną chwilę. Wydaje się, że będzie to dołączone dużo później. Przypomnieć sobie, że w podstawce, czyli Cień Czarnobyla, mieliśmy lornetkę, a w miarę przechodzenia, nawet noktowizję. S2 jest obecnie niedopracowana i wybrakowana.
-
Offtop @carpiu26 Szkoda, że Stalker 2 zaimplementowano, wykorzystano silnik Unreal Engine najnowszej wersji i w sumie, o ile się nie mylę, w ostatniej chwili. Gdyby wykorzystano silnik X-Ray w innym, odświeżonym nawet wydaniu, A-life istniałoby i być może nie doszłoby do absurdów w grze, jak respawn za plecami gracza, nie wspominając o tym, jaką celność mają wrogowie. To samo dotyczy optymalizacji w grze na silniku Unreal. Gdyby nie mody typu wklej "potato pc", bądź poprawki do pliku Engine.ini, można byłoby zapomnieć o jakiejkolwiek grze, a optymalizacja raczej długo, długo dojdzie do ładu i składu, nim twórcy gry zrobią porzadek, w tym dodając lornetkę, czy noktowizor. Ogólnie, nie jest "aż tak" źle, ale mogło być zdecydowanie lepiej.
-
Klimatyczne Screeny ze S.T.A.L.K.E.R.-a
Skryty odpowiedział(a) na temat w W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
-
Moja praca inspirowana serią S.T.A.L.K.E.R.
Skryty odpowiedział(a) na Skryty temat w Prace graficzne
Aktualizacja 9.12.2024 Robione na szybko i dość chaotycznie. Narysowane za pomocą wyłącznie cienkopisu. Adaptacja dość znanego obecnie memu graficznego "Chill guy" na "Chill stalker". -
Klimatyczne Screeny ze S.T.A.L.K.E.R.-a
Skryty odpowiedział(a) na temat w W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
-
@Szczepan9205 @łowca Miałem identyczny problem, jak miał łowca. Pisałem na discordzie, w grupie Gamma z opisem problemu. Nie wspominałem o nieaktualnym spolszczeniu, gdyż uznałem, że nie ma nic z tym wspólnego, skoro reszta wszystko inne, działa. Któryś z testerów, na discordzie proponował, by wrzucić od niego fiks na arti_jamming.script, którego udostępnił od siebie, oraz ukrył plik momo_multihit_fix.script. Mnie to ostatnie zdziwiło, bo jaki ten plik ma związek z modami od arti? Tym bardziej ukryć plik momo_multihit_fix.script? Zrobiłem to, co doradził i okazało się, że nadal wywalało błąd, co u łowcy. Zrobiłem i sprawdziłem, co Szczepan napisał i póki co, nie mam z tym problemów w sensie, że nie mam wylotów do pulpitu z tym błędem. Dzięki Szczepan za poradę i rozwiązanie kłopotu związanego z błędem. Napisałem na discordzie do testera, że błąd wynika z nieaktualnego spolszczenia, by w razie czego wiedział na przyszłość. Inni, w sensie, na discordzie, w grupie Gammy, też zgłaszali podobny problem, co ja miałem, więc może to też wynikać z tego, że pliki modów mogą ze sobą się "kłócić", co powoduje wylot do pulpitu.
-
@stalker1997 I to jest błędne rozumowanie przez graczy, że seria Stalker zaczęła się od Anomaly. Gdyby dać takowym graczom, z takim nastawieniem, do zagrania w podstawkę Cienia Czarnobyla, większość z nich złapałby się za głowy i zapytała: "Co to za g****?!". Nie wspomnę o grafice, ale samej mechanice, która Anomaly, począwszy od Call of Chernobyl, dała dodatkowe możliwości, gdzie fabuła poszła w odstawkę. @tom3kb Myślę, że twórcy mieli świadomość tego, że skoro sztuczna inteligencja, w tym A-life, kuleje, to po co w istocie dawać coś jak lornetkę, gdzie respawn wrogów, mutantów momentami pojawia się dosłownie pod nosem gracza? Sądzę, że nowy silnik X-Ray, gdyby takowa istniała (gdybać sobie można), to możliwe, że dawałby sobie radę ze usprawnioną sztuczną inteligencją, oraz dodatkami. Nie mówię, że S2 jest grą nieudaną, aczkolwiek jeszcze daleko mu do takiego stanu, by osiągnęła finalny produkt, gdzie wszystko byłoby dopracowane na tip-top. Było podobnie z Cyberpunk 2077, gdzie trzeba było wielu miesięcy, by gra mogła w końcu dopracowana.
- 213 odpowiedzi
-
- s.t.a.l.k.e.r. 2
- stalker 2
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
@tom3kb Uu to lipa, taki spory obszar, a lornetki nie dali. Paskudy jedne. Na pewno twórcy dadzą taką możliwość w kolejnych łatkach. Śmiano się nawet z tego, że latarka czołowa, którą nosi Skif, ma za słabą moc, że przez co słabo widać. @vidkunsen Tyle dobrze w tym wszystkim, że nie blokują fanowskich modyfikacji jak to bywa w innych, growych korporacjach, że nie dopuszczają do głosu graczy. Skutek później może być taki, że i tak będzie z projektu za przeproszeniem: dziadostwo. Ogólnie, daleka droga, nim gierka będzie stabilna oraz będzie miała wszelkie potrzebne elementy do przetrwania w Zonie. Podobnie było w Cieniu Czarnobyla i kolejnych częściach, gdzie też trwało co nieco czasu, gdy twórcy z GSC wypuszczali etapowo łatki, aż do finalnej, stabilnej, komforrtowej wersji. Bawi jeszcze fakt, że gracze porównują S2 do Anomaly: Gamma, która ostatnia jest tak rozbudowana, że praktycznie porównanie wydaje się być do czapy, do bani. Do tego, jeszcze chcą ludziska, gracze, mimo iż S2 miało niedawno premierę, to już oczekują w przyszłości, że wyjdzie Stalker 2 Anomaly: Gamma 2. Hehe, mym zdaniem, marzenie ściętej głowy, przynajmniej na daną chwilę.
- 213 odpowiedzi
-
- s.t.a.l.k.e.r. 2
- stalker 2
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Słyszałem cosik o tym, by ktokolwiek wrzucił polskiego lektora do S2, czy to profesjonalnie, czy za pomocą sztucznej inteligencji. Nawet tutaj ktoś z Was wrzucił krótki materiał, próbkę jak ma to wyglądać. Ciężko będzie, Mirosław Utta ma swoje lata, większość graczy jest przyzwyczajona do jego głosu, który dodawał klimatu. Zauważyłem iż mimo tego, że mój sprzęt nie spełnia nawet wymagań minimalnych (choć S2 odpalił i bez wylotów do pulpitu, tylko że gra chodziła w 5-10 klatkach na sekundę), to w grze nie ma noktowizji, a pamiętam, że w podstawowej wersji, to znaczy w Cieniu Czarnobyla, był noktowizor w pewnym momencie dołączony do konkretnego kombinezonu. Śmieszne jest to, że gracze szybciej łatają grę za pomocą fanowskich modyfikacji, aniżeli twórcy, choć Ci ostatni poprawią to w porządny sposób. W przyszłości, gdy będę miał odpowiedni sprzęt, to chciałbym, by zaimplementowano wszelakie niuanse, oraz poprawiono A-life, w tym sztuczną inteligencję, bo ta momentami potrafi dosłownie zidiocieć. Przykładowo, dziki i psy szalały wokół ogniska walcząc między sobą, a siedzący przy nim stalkerzy, siedzieli jak gdyby nic.
- 213 odpowiedzi
-
- s.t.a.l.k.e.r. 2
- stalker 2
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Fanarty w klimatach Stalkera
Skryty odpowiedział(a) na tom3kb temat w W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
Autor/ka: wunderbuffer Źródło: https://www.reddit.com/r/stalker/comments/1h0fvb6/waiting_out_emission_by_kitto_paint/ Autor/ka: Noodele Źródło: https://www.Noodelereddit.com/r/stalker/comments/1gzzg79/little_drawing_of_the_varan_suit/ -
Klimatyczne Screeny ze S.T.A.L.K.E.R.-a
Skryty odpowiedział(a) na temat w W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
-
Ktoś za pozwoleniem GSC Game World powinien pokazać rozrywkę, w sensie takim, by ujawnić w jaki sposób może przebiegać dane zadanie zlecone przez kluczowe postaci występujące w grze. Dobrze by było, gdyby tak się stało i to pokazano tuż przed premierą gry. Opinie dziennikarzy growych, recenzentów, to za mało, by przekonać jak ta gra ostatecznie wygląda.
-
Trylogia klasycznych gier serii Resident Evil na GoG
Skryty odpowiedział(a) na Skryty temat w Gry na PC i konsole
@tom3kb To straszna lipa. Wszyscy, w sensie platformy growe, uparły się na korzystanie najnowszego systemu i tylko po to, by stara gra, z dekady temu, mogła zadziałać 😞 . Nie zdziwię się, jak wspominasz, że jak będzie nowa wersja okienka systemowego, to platformy zmuszą graczy do przerzucenia się na najnowszą wersję, a na starszych, w sensie Win 10/11, gra bądź program, aplikacja, nie odpali. Paranoja. 😆 -
Trylogia klasycznych gier serii Resident Evil na GoG
Skryty odpowiedział(a) na Skryty temat w Gry na PC i konsole
Wielka szkoda 😕 . Możliwe, że ktoś z GoG zlituje się nad opiniami, prośbami graczy, by seria RE mogła być odpalona na starszych systemach. Ewentualnie trzeba byłoby sprawdzić. Praktycznie wyglądałoby na skrypt, który sprawiłby, że gra działałoby na innych systemach. Zobaczymy, czy coś się w tej kwestii zmieni.