Skocz do zawartości

Voldi

Tłumacz
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Voldi

Metody kontaktu

  • GG
    13061554

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    2414
  • Frakcja
    Wolność

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Win 10
  • Procesor
    Ryzen 5 3600
  • Pamięć RAM
    16GB DDR4

Ostatnie wizyty

891 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Voldi

Nowicjusz

Nowicjusz (3/21)

  • Odznaka za przetłumaczenie 2-10 modyfikacji
  • Odznaka za przetłumaczenie 1 modyfikacji

Najnowsze odznaki

138

Reputacja

  1. Stalkerzy i Stalkerki, Anomalie i Mut... a nie, czekaj. Słuchajcie, ja tutaj z szybciutkim komunikatem - jacyś ludzie w Internecie wzięli na warsztat spolszczenie do Anomaly autorstwa mojej ekipy i zaczęli je "poprawiać" wedle własnego widzi mi się, nie do końca wiedząc, jak taka robota w ogóle wygląda. Istnieje duże ryzyko, że zostanie wydane jako całkowicie "ich" z pominięciem wpisania autorów pierwotnej polonizacji. W tym miejscu chciałbym zastrzec, że wszystkie "nasze" wersje spolszczenia do Anomaly będą (o ile Szczepanowi dalej będzie sie chciało dostosowywać upgrade'y) dostępne albo na tym forum, albo ewentualnie na stalker.pl. Jeśli ktoś znajdzie jakieś rzekomo "moje" spolszczenie gdziekolwiek indziej - ogłaszam, że ani ja, ani (póki co) Szczepan, ani nikt inny z ekipy tłumaczy nie ma z tym nic wspólnego. Co do jakichś ludzi w Internecie - mam nadzieję, że spełnią swoje ambicje i wydadzą naprawdę sztosa. Nie będę ukrywał (i nigdy nie ukrywałem), że nasza polonizacja wymaga dość głębokiego szlifu i fajnie, jeśli ktoś by się za to wziął na poważnie, by wszystkim grało się lepiej. Удачи, ребята.
  2. Każda frakcja ma swoją kwestię. Taka sytuacja pojawia się w grze kilkukrotnie. Ba, w zakończeniu Żywej Legendy pewne frakcje mają wręcz dodatkowe opcje dialogowe
  3. @Agrael - co prawda ostatnio w Anomaly grałem tuż po ukończeniu tłumaczenia do 1.5.0, ale żeby bezpiecznie nosić artefakty, musisz zaopatrzyć się w specjalne Moduły, które niwelują promieniowanie. To ten sam system (i te same przedmioty w EQ tylko pod innymi nazwami), co w Misery. Zwykły ołowiany pojemnik pozwala Ci przechowywać artefakt, ale zamyka go szczelnie i nie dostajesz żadnych bonusów. Pozostałe mają trzy wartości niwelowania promieniowania - równe trzem tierom artefaktów występujących w grze. Z tego co pamiętam, bardzo rzadko wypadają one jako loot i niestety, trzeba craftować, albo oszczędzać hajs i kupować u handlarzy. Gdzieś tam w encyklopedii bodajże jest zapis wyjaśniający, że ochrona kombinezonu przed radiacją nie działa w przypadku artefaktów, bo te stają się niejako jego częścią, czy coś takiego. Sprawdź też sobie, czy nie masz przypadkiem włączonego radioaktywnego powietrza w ustawieniach rozgrywki. Przy okazji odniosę się do wypowiedzi @tom3kb z poprzedniej strony - na początku gry warto zbierać każdy śmieć i ganiać z tym do odpowiednich handlarzy, bo mają lepsze ceny. Ja zaczynałem na Kordonie, więc mięso mutantów nosiłem do Rzeźnika, części szpeju do bodaj Furgona (tego, co siedzi w obozie za mostem na Kordonie), na późniejszym etapie gry mogłem sobie pozwolić na wycieczki do Ekologów na Jantarze z artefaktami i tak dalej, i tak dalej. Może miałbym z tego więcej kasy, ale nie zagłębiałem się w technikalia naprawy i craftu, więc olewałem to, po prostu nosząc graty do handlarzy. Warto też brać na początku zadania na łowienie mutantów i eskorty, zwłaszcza w Kordonie. Kabany często same pakują się pod lufy innym stalkerom, albo wpadają w anomalie więc problem rozwiązuje się sam, a eskorty polegają na przejściu z ludźmi z jednej strony lokacji na drugą i z powrotem. Nic trudnego, o ile unikacie głównych szlaków i leż mutantów (zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że kompani są zazwyczaj nieco durnowaci i nieokrzesani). Dobrze na początek gry olać prawdziwe artefakty, a zbierać te drugiej kategorii (śmieci? Nie pamiętam, jak myśmy to określili w tłumaczeniu, ale pierwotnie było chyba "junk") - nie potrzeba do nich kontenerów, a zawsze to jakiś grosz na starcie. No i pojawiają się też w tych mniej hardkorowych polach anomalii oraz wypadają z ciał stalkerów, więc nie trzeba sobie za bardzo amortyzować napraw kombinezonu.
  4. Jestem pewien, że w naszym spolszczeniu też znajdziesz podobne kwiatki
  5. @Agrael dzięki za ogarnięcie sprawy z kontem ❤️ Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby @Szczepan9205 popuścił wodze fantazji i w następnej wersji spolszczenia przerzucił ten sporny fragment do jakiegoś AK Planów na easter eggi związane z bronią miałem dość sporo, ale finalnie uznałem, że lepiej pozostawić zbieżność z wersją angielską w celu łatwiejszej weryfikacji w przypadku kolejnej dużej aktualizacji moda. Tak jak pisałem przy publikacji spolszczenia jeszcze do 1.5.0, smaczków ukryliśmy (wydaje mi się) dosyć dużo, aczkolwiek wiele z nich jest bardzo subtelnych i mogą być dość łatwo pominięte. Jak to się mówi - szukajcie, a znajdziecie Nie będę ukrywał, że sam czekam na screeny takie jak ten Agraela. To bardzo fajne uczucie, kiedy ktoś przychodzi na forum ze zrzutem twojego easter egga i mówi "patrzcie, co znalazłem!"
  6. @Gerdhard jest napisane stronę wcześniej, o tu. tl;dr - nie, nie będę, ale do 100% brakuje tylko kosmetyki i w zasadzie to chyba zabawy ze skryptami przy generowaniu dynamicznych wiadomości, żeby dostosować je do polskiej gramatyki. Śmiało, droga wolna, jak coś, służę pomocą.
  7. @Grimm to tylko jedna z wielu dynamicznych wiadomości. Generalnie znaczną większość wiadomości pojawiających się w PDA możesz olać, to nic nie warty spam dodający tylko immersji i wrażenia, że ten świat żyje. Nawet ostrzeżenia o wrogach/mutantach często są mocno wyolbrzymione, albo wręcz przeciwnie, niedoszacowane.
  8. Siemanko. Z faktu, że nie mam ostatnio zbyt wiele wolnego czasu, a prace nad Anomaly nie stoją w miejscu wrzucam tu mały update spolszczenia do wersji 0.91. W dużym skrócie - większość plików jest po korekcie i kosmetycznych poprawkach formatowania, poprawiłem znalezione przez Was i siebie błędy. Wrzucam, bo co ma się marnować, a widzę, że tu działa już kilka niezależnych od siebie projektów dot. nowych/modowanych wersji. Jeśli chcecie, korzystajcie. Przy własnych modyfikacjach wpisujcie tylko autorów pierwowzoru S.T.A.L.K.E.R. Anomaly 1.5.0. PL v.0.91.7z
  9. Co to za mod, który dodaje "magazines loaded" we właściwościach? W oryginalnym Anomaly tego nie ma. Może to przez to?
  10. @kapek masz zainstalowane jakieś addony? Sprawdziłem właśnie wszystkie kombinezony w spawnerze i wszędzie są opisy. Co więcej, nawet w plikach angielskiej wersji językowej nie ma kombinezonu opisanego jako "phoenix". Dziwna sprawa.
  11. @tom3kb wodę już poprawiłem, rzeczywiście wdał się tam drobny błąd, a co do szybkiej podróży - sprawdziłem po angielsku, wszystko działa jak należy, a po polsku większość (w tym te, które wskazałeś w screenie) jest, brakuje niektórych. O dziwo, w trakcie gry punkty szybkiej podróży rzeczywiście poznikały, jakby gra gubiła się w tym, skąd ma pobierać nazwy. Nie mam pojęcia, jak to załatać.
  12. @Gerdhard, jak najbardziej, całą instrukcję zgłaszania błędów masz w pliku readme.
  13. Dzięki @tom3kb, już poprawiłem. Sam wyłapałem kilka rzeczy, choć nie mam ostatnio zbyt wiele czasu. Jakiś update z poprawkami na pewno się pojawi, choć nie obiecuję, kiedy to nastąpi. A przy okazji, jak już jesteśmy przy błędach w tłumaczeniu - szukam chętnego do testowania jednego pliku. Zadanie proste jak dupa - kandydat będzie musiał sobie grać w dowolny sposób i robić mi screeny w kilku konkretnych sytuacjach, tyle wystarczy. Zapraszam do kontaktu na priv
  14. @Gerdhard jeśli miałeś questa gdzieś ich zaprowadzić, to musisz z nimi na miejscu pogadać (czytaj opisy zadań, bo jest ich kilka rodzajów), odprowadzić z powrotem do obozu i znów pogadać, jak dobrze pamiętam. Chyba, że to zadania na przeprowadzenie kogoś gdzieś przez Zonę, to musisz pogadać z nim będąc na miejscu. Hełmów, jak dobrze pamiętam, rozkładać się nie da.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.