Skocz do zawartości

ksantyp

Weteran
  • Postów

    265
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana ksantyp w dniu 12 Kwietnia 2015

Użytkownicy przyznają ksantyp punkty reputacji!

O ksantyp

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    1927
  • Frakcja
    Czyste Niebo

Ostatnie wizyty

3451 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ksantyp

Przemytnik

Przemytnik (7/21)

118

Reputacja

  1. Humanitarny sposób zabicia mutanta: niech to zrobi za Ciebie Twój własny mutant. Tajnik golema jest na końcu w prawym rogu wysoko na ścianie. Proponuję walkę z tuszkanami, zabicie prawie wszystkich co daje dużo czasu na dobranie się do schowka.
  2. ksantyp

    Opinie

    Wersja 7.39 Plusy: 1. Zadania o różnym stopniu skomplikowania, wynagradzania 2. Immersja: uzależnia mimo powolnego tempa w grze i zdobywania ekwipunku 3. Świetny balans w grze wymuszający planowanie, dbanie o ekwipunek i zasoby 4. Artefakty i system zarządzania nimi. 5. Brak błędów, sporadyczne wyloty: dopracowana. 6. Długość rozrywki: mod na wiele godzin 7. Bronie i pancerze: choć małe ich zróżnicowanie ( wg stopnia funkcjonalności) to dają dużo satysfakcji po ich zdobyciu. 8. System zapisu przy ogniskach: na początku gry wkurzający lecz w miarę postępów w grze wręcz naturalny. 9. Mechanizm utrzymywania trudności gry na wysokim stałym poziomie: prze to gra się nie nudzi. 10. Zachowanie i specyfika mutantów wymuszająca osobną taktykę i sposób gry. Minusy: 1. Sposób konstrukcji zadań, gdzie trudno ocenić wymóg czasu ich wykonania: niektóre zadania są ściśle reglamentowanie czasowo a inne można wykonywać w dowolnym czasie. W wyniku każde zadanie traktuje się nerwowo jako czasowe, aby nie być niemile zaskoczonym o niezaliczeniu, co wymusza cofanie się nie raz daleko w rozgrywce. 2. Pula broni , pancerzy mogła by być bogatsza. 3. Mało zadań pobocznych nie fabularnych i małe ich skomplikowanie ( np. zdobądź kilka części mutantów, zanieć skrzynkę, artefakt) 4. Udźwig. Zwłaszcza na początku gry, gdzie wszystko trzeba ciągać ze sobą bo nie stać protagonisty na opłacenie schowka. 5. System schowków ( i plecaków osobistych ) własnych, które są opróżniane sztucznie przez silnik gry po zmianie lokacji. Plecaki osobiste też są opróżniane lub wylatują z nich najfajniejsze fanty. Znaczniki w schowkach niepłatnych okłamują: wykazują zawartość choć schowek jest już opróżniony. Nie ma mechanizmu znanego choćby z Dead Air , gdzie dobrze ukryty schowek w miejscu , gdzie stalkerzy rzadko uczęszczają gwarantuje jego stałość i "spokój" o zawartość. 6. Mechanizm schowków i udźwigu niepotrzebnie sztucznie wydłużają grę. 7. W modzie jest bardzo mało walki z innymi stalkerami. Walczy się przeważnie z mutantami. Ocena 8/10. Mod świetny, warty polecenia niezmiernie grywalny. Polecam dla osób które mają dużo czasu i lubią HARDCORE.
  3. Labirynt wymaga wczytania więc jest osobną lokacją.
  4. Przypomniałem sobie , że też miałem taką sytuację ale w "Kiszcze" zadanie od jakiegoś Powinnościowca. CHodziło o zabicie Pijawek. W miejscu oznaczenia wybiłem wszystko a zadanie się nie zaliczyło. Później próbowałem jeszcze raz dwa i nie było tam mutantów lub np. burer. Rozwiązaniem było poczekanie dłużej , aż nastąpi pełen spam. Okazało się , że potrzeba było 2 pijawek na raz, aby zadanie się zaliczyło. W zadaniu Siaka o ile pamiętam chodzi o snorki lub zombi. Może poczekanie na odnowienie spamu coś da, jeśli zawiedzie wyczyszczenie obszaru. To zadanie było dla mnie też irytujące z innej przyczyny: w Opku jest limit czasowy na zadania poboczne ( 2 tyg) i groziło nie zaliczeniem tego zadania , co ma duże negatywne konsekwencje w reputacji.
  5. Wybij wszystko co się rusza na Radarze może to pomoże. Taki błąd pojawia się między innymi, kiedy NPC wybiją mutanty za Ciebie i gra głupieje ( przeważnie jest OK i zadanie się zalicza ale nie zawsze). Przyczyną może też być wybicie części mutantów i wyjście z lokacji.
  6. Jest też nagrodą w zadaniu bodajże Kulinara na zabicie nocą tuszkanów ( część zadania podłożenia zepsutej wódki na ATP)
  7. A jaki ma kolega problem? Trudno wejść na tą wieżę? Nie ma schowka? O co chodzi, bo to jest easy schowek, naprawdę...
  8. Wchodzimy na tą wieżę, na której widzimy schowek. Jest on widoczny przez lornetkę.
  9. Tak, ten mod jest świetny. Grałem go wiele lat temu, pamiętam jak momentami był ciężki do przebycia. Jest to mod przemyślany i kompletny. Teraz wyszła chyba aktualizacja, ale chyba tylko graficzna?!
  10. Wierz, mój sentyment pochodzi z czasów, gdy Misery dopiero startował - wtedy to był jedyny mod z tak rozbudowanym craftem + mroczna atmosfera + mocny free play. Z dzisiejszej perspektywy to jest to już staroć - fabuła to tylko podstawka, schowki stałe ( a przecież mogli zrobić losowe, co by przedłużyło żywot moda), mechanika też. Ot , się zestarzał. Ale wspominam go mile.
  11. Nie tylko ja lubię: popularność Anomaly i Dead Air gdzie "pierdółek" jest jest jeszcze więcej , o tym .świadczy
  12. Ja Misery uwielbiam za ... nastrój. I uważam go za moda łatwego. Ale to może dlatego, że ograłem go wiele razy w różnych wersjach.
  13. Ten mod jest już tak "obgadany", jest tyle materiałów, poradników, streamów że naprawdę mówić, że jest mega trudny to gruba przesada ( każde przejście nawet najtrudniejszego zadania gdzieś jest opisane) Dodane możliwości bycia przez 1 min nieśmiertelnym po zażyciu pewnego specyfiku załatwia wiele upierdliwych zadań w stosunku do OP 2.1 , gdzie naprawdę trzeba było męczyć się nie raz godzinę z jednym zadaniem. I jak w Gothic, jak napotykamy zbyt silnych przeciwników to próbujmy się doposażyć a nie walić głową o mur i ginąć milion razy. Tu taki mały spoiler: Kto płaci za teleporty? Przecież są artefakty "Teleport" , a na nie recepta. Zero kasy. Mechanika gry jest trudna od początku i do końca moda nie czujesz się w trybie God MOD. Ale w Anomaly i Gamma też walki są trudne, tyle tylko, że zazwyczaj mało jest przeciwników i szybko się dochodzi w grze do wyposażenia, ekwipunku czyniących grę łatwiejszą. W OPku tak nie jest: ekwipunek buduje się mozolnie i powoli, z zadania na zadanie. Co do długości: tak , jest za długi. Z tym, że wiecie ile procent ludzi kończy zaczęte przez siebie gry? Nawet te proste. Poszukajcie w internecie ile osób , które zaczęły Wieśka 3 i go ukończyło i to wersji podstawowej, nie mówiąc już o DLC. OP 2.2 nie trzeba kończyć. NLC chyba jest modem trudniejszym, jeszcze nie grałem bo jest tylko po rusku.
  14. Zupełnie zgadzam się z "Ignachinio". Ten mod jest bardzo grywalny, przyciąga do kompa na wiele godzin , trudno się oderwać od niego. A przecież oto właśnie w grach chodzi. Tu jest szacunek do autorów tego moda, bo udało im się stworzyć grę interesującą i wciągającą dla wymagających graczy. A to sztuka. Mało jest takich produkcji obecnie. A dla tych mniej wymagających polecam starego DOOMA w którego też czasem grywam ( też mnóstwo fajowych modów)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.