Skocz do zawartości

Allen

Elitarni
  • Postów

    906
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    33

Ostatnia wygrana Allen w dniu 16 Czerwca 2017

Użytkownicy przyznają Allen punkty reputacji!

O Allen

  • Urodziny 08/22/1994

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    24207
  • Frakcja
    Wolność

Ostatnie wizyty

5444 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Allen

Pogromca

Pogromca (11/21)

  • Odznaka za przetłumaczenie 1 modyfikacji

Najnowsze odznaki

1.2 tys.

Reputacja

1

Odpowiedzi społeczności

  1. Wystarczy usunąć character_voice w folderze sound, wygląda na to że mod niby że ma wybór polskiego języka to jedyne co ma spolszczone to same napisy podstawki reszta pozostaje ruskimi krzakami 😞
  2. <has_info> - oznacza wypełnienie jakiegoś podpunktu zadania lub posiadanie informacji potrzebnej do rozpoczęcia zadania, tj, w zadaniach Kostii i Akima a mianowicie jak Akim zażądał kolejnych 3 artów "oko wrony" to powinienem wrócić do Kostii i mu o tym powiedzieć <has_info>kostya_meet_done</has_info> Zaliczanie zadań, tu już w grę mogą wchodzić skrypty np. sprawdzanie czy posiadasz coś w ekwipunku. Moim zdaniem aby zadanie ruszyło musisz zmienić <dont_has_info>voron_eyes_done</dont_has_info> na <has_info>voron_eyes_done</has_info> wtedy ponownie powinien się pokazać dialog na zadanie z artefaktami.
  3. Allen

    OP-2.1

    możesz sobie przywrócić warunki wstępne po rozpoczęciu dialogu, jak doczytasz dokładnie warunkiem rozpoczęcia kolejnego dialogu jest ten pierwszy dialog, tak działa każdy npc w grze
  4. Allen

    OP-2.1

    Carlo, dialog możesz sobie aktywować w pliku xml z noe usuwając wszystkie <precondition>.
  5. Allen

    Powrót Szramy 2

    Nie twiedzę, że to komentarz ale jeśli to plik XML to te znaki nie mają znaczenia przy parsowaniu XML dla silnika stalkera.
  6. Allen

    Powrót Szramy 2

    Jeśli to plik XML, to jest to jakaś pozostałość, przypuszczam że komentarza
  7. System XP 32 Na prawdę? Na gorszym sprzęcie grałem we wszystkie mody bez problemu.
  8. Z jakiego miejsca odpalasz grę? /bin/ czy bezpośrednio z głównego folderu, spróbuj usunąć plik ustawień profilu (user.ltx), i uruchom grę z parametrami -r4xx -nointro -noprefetch. Jeśli gra nie uruchomi się raz, zamknij z menadżera xrEngine.exe bo Ci nie wystartuje. Z tego co widać silnik nie zaczął nawet ładować plików gry do RAM, więc na pewno problem leży gdzieś w konfiguracji lub twoim systemie. Możesz popróbować z trybami zgodności we właściwościach najlepiej z Windows XP ( Tak stary jest to silnik robiony jeszcze z taką optymalizacją ).
  9. CKinematics::LL_SetBoneVisible(). Silnik ma problem z renderowaniem obiektów, tak jakby textury były uszkodzone( nie jest pewny czy textury czy miejsca tworzenia Spawnu obiektów). Instalowałeś grę jeszcze raz? Może jakieś pliki są uszkodzone.
  10. Każdy, to niestety doczytujące się textury, tak działa prehistoryczny X-Ray
  11. jeśli go wypakujesz to gra użyje tego wypakowanego. local se_obj = alife () :object("sarc_niz_zomb_1") if se_obj then alife () :release(se_obj, true) end Tutaj znalazłem skrypt musisz tylko zmienić nazwę obiektu sarc_niz_zomb_1 na rad_company_che. Ten kod wstawić najlepiej w funkcji function actor_binder:net_spawn(data) Jeśli taki obiekt nic nie wnosi do rozgrywki to najszybciej będzie taką linijkę zostawić w bind, pozwoli to się pozbyć późniejszych problemów.
  12. skupiłbym się na tym fragmencie: !!ERROR: XR_GULAG cannot find SOBJ [65535] for obj [rad_company_che] _bp: path_parse_waypoints: pathname =rad_zomb_che_walk _bp: path_parse_waypoints: pathname =zomb_koster MOVE_MGR validating rad_zomb_che_walk for rad_company_che MOVE_MGR verifying point [0] on path rad_zomb_che_walk VTX [225936] for rad_company_che MOVE_MGR checked point stack trace: 0023:0046E25F XR_3DA.exe, CKinematics::LL_SetBoneVisible() Zomb_koster czy to jakiś mutant? gdzieś się walał skrypt do usuwania objectów( ...for obj [rad_company_che]... ) przez modyfikacje bind_stalker zapewne pomoże gdy go usuniesz.
  13. [error]Description : Can't open section 'wpn_addon_sil_m1895'
  14. Sprawdźcie czy na pewno nie zmienia się kodowanie pliku .script, stalker na to wrażliwy niestety jest.
  15. brakuje Ci plików directxa https://www.dll-files.com/d3dx9_43.dll.html skopiuj to do folderu z grą\bin\ .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.