LolQ
Turysta-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O LolQ
Informacje o profilu
-
Ruble
12
-
Frakcja
Wolność
Ostatnie wizyty
655 wyświetleń profilu
Osiągnięcia LolQ
Gość w Zonie (1/21)
6
Reputacja
-
Jeżeli masz integre + dedykowaną, to może być bug przy przełączaniu integra -> dedyka gdy uruchamiasz grę. Możliwe, że dopiero wczytanie mapy aktywuje dedyka. Sprawdź kartę jakimś testem obciążającym np FurMark i daj znać czy nie ma artefaktów.
-
Przejścia z lokacji na lokacje są zbugowane. Spróbuj cofnąć się do najbliższej innej lokacji, Save przed i po przejściu, wróć do doktora, Save, dialog i powinno zaskoczyć.
-
Grałem na dx10. Ustawienia średnio wysokie. Helki na barze i odbicie kryształu z magazynów wojskowych może być niemożliwe przez mgłę. Aby ją wyłączyć, wpisujemy w konsoli set_weather la_sunny oraz set_time_game 12. Mgła nie działa na przeciwnika. Ogólnie nie ma sensu się skradać bo npc widzą przez bramy, drzwi, a czasami nawet ściany. Poswiata to może za dużo powiedziane. Arty mają białą teksture z daleka w nocy wyglądającą jak świecąca na biało lampa samochodu. Zrobiłem całą linię Powinności i daje to niezłego boosta na początek. A negocjacje kończą się tak samo niezależnie od wyboru. Na koniec gry zostaje nam sporo śmieci fabularnych. Ciężko jest wywnioskować co i gdzie i komu zanieść, żeby zostać połechtanym. A może tak miało być?
-
W 1.007 Poradnik sprawdza się w 95%. Zmiany: Po rozpoczęciu rozgrywki, leciałem normalnie z zadaniami i w pewnym momencie dostałem info od Sida w Dolinie mroku, który dał mi fleszke wystarczającą na następne zadania. Sprawia to, że nie trzeba jej kupować u bramana. W DM polecam jazdę samochodem - jesteśmy niewrażliwi na wojaków i mutanty, czasami tylko helikopter postanowi nas zasypać rakietami, ale to rzadkość ;). Powinności - Woronin - nie wiem czy walka w Barze kasuje tą linię, ale wiem, że zanim zaniesiemy Kryształ do jajogłowa na Jantarze, to możemy wykonywać te misje z powodzeniem i zyskiem. Dostaniemy pancerz Powinności i Szybkostrzelny AKS. Niestety - brak kolejnego dialogu u Grabena - po wykonania zadania na gitarę, pukawkę i zabicie bandytów normalnie kończymy tą linię. Kolejny SMS wzywa nas do Baru na pomoc Pietrence. Mamy zlikwidować dwa MI-24. - jak schowamy się w wieży i będziemy ostrożnie wychylać, to helki są nieruchome. Słychać je doskonale X-7 - nie ma Grzechu na koniec, chyba, że cut scenki wyzwalają ten skrypy, a mi się wszystkie nie załadowały. Ogólnie ten lab jest bardzo slaby jakościowo, pomimo fajnych cut scenek, to schody na które natrafimy są tragedią. Trzeba kucać i skakać żeby po nich wejść, a za nami jest Matrix, który na freezuje jakby pijawka. Ciężko go wyminąć na schodach więc zalecam najpierw wyłączyć urządzenie, a później przeszukiwać. X-2 - u mnie zbugowała się cut scenka z 4 burerami i 2 wojskowymi. Btw. nie jest potrzebne chodzenie po tym labie. Nic ciekawego nie ma, poza niektórymi cutscenkami które są nic nie wnoszące względem poprzednich labów. Aaa i trzeba zniszczyć wszystkie świecidełka przed "noworodkami" w głównej sali, żeby otworzyły się drzwi do panelu. Jedno świecidełko to jeden ognisty politir ;P Poza tym, modzik fajny. BTR z którym mamy się zmierzyć przed wejściem do Sarkofagu jest zbugowany (u mnie). Bez trainera (1.006) i unlimited HP nie dało się tego zrobić. Nie zależnie jak się skradałem, czy leciałem pełnym ogniem on zawsze mnie wykrywał nawet zza bram nieruchomych. Może to poprawią, może nie. Jak dla mnie bug bo wali do nas pełnym ogniem bez przerw na przeładowanie. Plus monolit z RPG to trochę przesada. 3 RPG przed Sarkofagiem to przesada, bo trzeba tam wlecieć kilka razy, żeby wiedzieć w kogo od razu strzelać, bo inaczej żadna osłona nam nie pomoże. Artów w tej grze nie szukałem. Wszystkie leżały na drodze/obok drogi. Mają jasną poświatę z daleka i wyglądają jak lampa samochodu. Jedynie co się przydaje to zaawansowany wykrywacz anomalii, który na mini mapie pokazuje gdzie jest anomalia. Bez tego ciężko będzie. Ogólnie to polecam robić zadania poboczne, bo fabula po zniszczeniu baru leci tak szybko do przodu, że nawet nie ma gdzie ammo kupić, albo naprawić giwer. Jak uzyskamy pistolet Borova (?) to wtedy możemy na barze wymasterować wszystkie walki za kasę na mutanty. Zostaje on zawsze z nami i mamy 6 kul, które w 4/6 walk wystarczał. Do reszty dostany sprzęt dawał radę. 10 sekund to absolutne maksimum do ubicia każdego stwora. Czasami trzeba podchodzić kilka razy, ale da się. Podsumowujący, mod zarwał mi kilka nocy. Grałem w pełnym angielskim (dialogi + text) bo jak ktoś nie zna rosyjskiego to przegapi kody do drzwi itp itd. Samochody bugują się na przejściach między mapami. Warto robić save przed i po przejściu na mapę. To samo w każdym labie. Co 1 min save, bo cutscenki się bugują i trzeba grę restartować. X-18 i podziemia Prypeci najdurniejsze, reszta izi. Przy pierwszym wejściu na radar z bagien(mokradeł?) polecam trzymać się lewej strony, żeby od razu zabrać dokumenty Pustelnika i później skakać nad płotami, coby nie iść główną drogą. Później monolit jest martwy więc można biegać. Polecam też zaglądanie w każdy zakamarek, za kanapy, za szały, bo są tam zbrojki dużej wartości :). W całej grze nie scalałem artefaktów i nie widziałem takiej potrzeby względem ceny 6000, artów wsadzonych a uzyskanego efektu. Narzędzi jest cała masa, nie tylko tyle co opisane na Wiki tego moda. Na koniec gry miałem 4 kalibracyjne, z czego już 2 (albo 3) mechaników było wymaksowanych. I TRZEBA PAMIĘTAĆ ŻEBY PRZYDZIELAĆ SKILL POINTSY W PDA. Ja to ogarnąłem bardzo późno i żałowałem. Dałem wszystko z udźwig i okazało się że z 55kg z ulepszeniami i artami zrobiłem 103kg :D. Polecam i pozdrawiam
-
Metodą prób i błędów udało mi się znaleźć polowiczne rozwiązanie. Czarny ekran pojawia się tyko przy próbie przejścia z lokacji na inną samochodem. Save przed przejściem, jak black screen to reset kompa, load, przejście z buta na lokacje, powrót z buta spowrotem, przejechanie samochodem do celu. Poki co działa. Zauważyłem też problem z skryptami aktywujacymi scenki w X18. Czasami skrypt do ruchu kamery nie odpali, a skrypt od ruchu postaci już leci. Trzeba wyłączać grę ręcznie i próbować wskoczyć do pomieszczenia gdzie skrypt się włącza. Ogólnie gra się nie źle, ale powinny być jakieś warunki pogodowe z góry ustawione do ważnych misji. Gdy chciałem odbić artefakt Cristal, to musiałem pół godziny biegać bez celu żeby znika mgła (nie mógłem się przespać). Poki co, jedyne arty jakie zebrałem to te leżące na ziemi albo z lootowania. Jakoś mało przyjemnie lata się po anomaliach. Może to moje przyzwyczajenie z Zewu Prypeci. Wciąż lepiej niż CoC bez fabuły Edit: to normalne że na gtx1060, i7-7700HQ, 8gb ram, ssd, win 10, mam 30 FPS w barze oraz dropy klatek co jakiś czas? Ustawienia na oko średnio wysokie. Edit2: instalowałem grę instalując wszystkie pop upy.
- 669 odpowiedzi
-
- developers cut
- działające pojazdy
- (i 8 więcej)
-
Ten mod to jakaś padaka. Teraz znowu zamiast loadingu to czarny ekran i brak reakcji. Tym razem po zabraniu przesyłki naukowca w Dead City. Ja nie wiem czy to moja wina, że coś źle robię, czy co, ale odechciało mi się w to już grać. Przechodzenie etapu kilka razy z szukaniem, która aktywność powoduje black screen mija się z celem.
- 669 odpowiedzi
-
- developers cut
- działające pojazdy
- (i 8 więcej)
-
Pobrałem ale chrome i antywirus wyrzucają ostrzeżenia. Korzystał ktoś z tego? Nie namiesza w systemie?
- 669 odpowiedzi
-
- developers cut
- działające pojazdy
- (i 8 więcej)
-
Cześć, ciężko mi było znaleźć błąd na forum, więc opiszę go w tym temacie: Gram stosunkowo nie długo, zrobiłem misję z "pizdziec", byłem w kopalni, a teraz wykradłem dokumenty bandytów zabijając wszystkich gdy przyszła emisja. I mój problem jest taki że, mając dokumenty z sejfu, na feedowałem samochód pozostałościami z milionuf bandytów po czym wykonałem "Free the Duty member from the bandit prison", czyli na polskie, uwolniłem ziombala z podziemi bandytów. Problem jest taki, że po jego uwolnieniu nie mogę wyjechać samochodem z tej mapki. Nie ma wylotu, błędów itp itd. Po prostu czarny ekran ładowania który po wyjściu do Menedżera Zadań nie pozawala na ujawnienia ikony myszy i jedynym sposobem jest restart komputera. Co zrobić z tym problemem? Zanim odkryłem, że takiego raka mam, to pojechałem do monolitowców i niecałą godzinę rozwalałem pozostałości wojska a następnie ich lootowałem i wszystko w "pizdziec"... Jak naprawić ten błąd na save, na którym uwolniłem ziombala i zlutowałem wszystkich? Szczerze nie chce mi się tego powtarzać ponownie, bo to była hardcodowa i zajmująca dużo czasu walka. Jeżeli nie ma możliwości naprawienia tego błędu, to czy jest jakiś trainer lub kod poza S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha DC\bins\XR_3DA.exe" -external -noprefetch -developer_mode , który mi nie działa, coby włączyć nieśmiertelność i zwiększyć udźwig aby pozamiatać ziomków w bazie monolitu na raz dwa i nie bawić się tak jak za pierwszym podejściem w czterokrotne przystanki do bagażnika auta? Wersja moda V1.4007
- 669 odpowiedzi
-
- developers cut
- działające pojazdy
- (i 8 więcej)
-
@tom3kb w pierwszym poście jest info, że można doinstalować do Iszej częscie trylogii rozszerzenie w ten mod. Chyba, że źle zrozumiałem
-
Link do spolszczenia nie działa. Proszę o re-up. Można stosować save z I części serii, coby ekwipunek mieć, czy od nowa zaczynać historię?
-
Prypeć. Czas Rozliczeń - Czas Sojuszu (Prolog: I część serii)
LolQ odpowiedział(a) na vidkunsen temat w Modyfikacje z serii "Czas sojuszu"
Disel dostał wszystkie narzędzie, ale dosyć późno. Wcześniej nie chciało mi się biegać po schowkach i próbowałem pchać fabułę do przodu, ignorując niektóre zadania, co było głupotą. Trochę czasu tez minęło, zanim ogarnąłem, że ulepszenia samodzielnie można instalować tylko gdy podejdzie się z daną bronią w ręku do stołu. Ja biegałem z nożem po bazie.... Skorzystałem z gry zainstalowanej na lapku, miałem 3 podejścia, ale na Weteranie nie ma po co tam wchodzić. Nie ma żadnej szansy, aby nawet z pistoletu wyeliminować ludzi w egzo. Save mam, więc pewnie sobie wrócę, ale na Nowicjuszu, inaczej nie ma sensu -
Prypeć. Czas Rozliczeń - Czas Sojuszu (Prolog: I część serii)
LolQ odpowiedział(a) na vidkunsen temat w Modyfikacje z serii "Czas sojuszu"
Panowie, mod jest zacny, dopiero zaczynam trylogię, ale postępy w pierwszej (tej) części są znaczne. Jestem po zadaniu z Leną. (Chyba) Wszystkie poboczne zadania zrobione. Mam taki problem 1) Mam 4 rysunki i 1 misia i gdy po spotkaniu z Leną na stadionie spotykam Nikołajewa, to mogę mu dać tylko pamięć flash, a zadanie z odszukaniem 4 rys. i misia dalej wisi, coby to znaleźć. Tak ma być? 2) Co kroć próbuję aktywować misję u Chraszcza o znalezienie skrytki Gwoździa ze złotem jubilerskim. Mam jego PDA (duże niebieskie) w ekwipunku, a nadal nie pojawia mi się ta opcja dialogowa. Kruk od dawna martwy przez heroine - łatwo nie było. Trzeba od razu po skończeniu dialogu uciekać do małego pomieszczenia na lewo i zza drzwi eliminować po kolei ziomeczków. Naukowcy ze szpitala opuścili Prypeć bezpiecznie. W podziemiach pomogłem koleżce, ostatecznie karmiąc go pleśnią i był szczęśliwy :v (jak czasami patrzę do swojej lodówki i myślę, że ktoś musiałby zjeść zielonego grzybka aby nie zmienić się w mutanta, to chyba poleciłbym mu szybki strzał xD) Chyba wszystkie, albo prawie wszystkie schowki znalazłem -> polecam zrobić to na początku gry, bo później jest problem gdy do wykonania zadania potrzebna jest kasa, a nam zostaje kilka set rubli, po ulepszeniach / zakupie ammo. Tyle egzoszkieletów na oczy nie widziałem. Tylko jeden ma racje bytu - żółty, w którym można biegać bez liku, nawet z żółtym znaczkiem przeciążenia. Nie mogłem nigdzie znaleźć info jak wejść do Technikum(nawet oglądając ruska na wideoporadniku - nic nie rozumiejąc), zatem pozwolę sobie w poście umieścić wpierw tagi, a później rozwiązanie dla łatwiejszego znalezienia dla potomnych: Tagi: Technikum Jak Wejść Wejsc do Technikum Psi Zagrozenie Kombinezon Tip Porada Poradnik Przejście Przejscie Fleszka nr 6 Rozwiązanie: Musimy mieć kombinezon (egzo), który razem z hełmem (lub bez) da nam prawie 100% pokrycia na pasku Psi odporności. Gdy to mamy, dochodzimy do technikum i najważniejsze - save - ZMIENIAMY STOPIEŃ TRUDNOŚCI NA NOWICJUSZ - i spamujemy apteczkami co 5 sekund, szybko przemieszczając się po tym miejscu. Nie wiem jak na innych stopniach trudności, ale grając na Weteranie nie jest możliwe wejście tam - po ok 3 sekundach od razu umieramy, nawet nie widzimy, że pasek zdrowia zmalał. Okay, wracając do rzeczy, czy będę mógł w jakiś sposób aktywować - wykonać zadania z pkt. 1 i 2? Polecam moda, kosmos fabuła, chociaż trzeba dużo biegać, ale wczytywanie się w tekst dialogów jest 10/10. Pozdrawiam tłumaczy @ edit Wszystkie problemy rozwiążą się same -
Czas Sojuszu - Więź czasów (III część serii)
LolQ odpowiedział(a) na tom3kb temat w Modyfikacje z serii "Czas sojuszu"
Hey, chciałbym zacząć tą serię od początku. Mógłbym prosić o link do Stalker COP Punkt odniesienia, gdyż nie mogę znaleźć żadnych linków na Waszym forum (używałem szukajki), a w zagranicznych istnieje to głównie jako recenzja, albo videorecenzja. Dzięki i sory za offtop -
Kontrakt na dobre życie
LolQ odpowiedział(a) na pacjent1972 temat w Modyfikacje autorstwa V.I.V.I.E.N.T.-TEAM
Oh nie, to już koniec? Świetna produkcja.. Czy istnieje część druga lub mod który kontynuuje poczynania Ponurego?- 263 odpowiedzi
-
- cutscenki
- mody o najemnikach
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Kontrakt na dobre życie
LolQ odpowiedział(a) na pacjent1972 temat w Modyfikacje autorstwa V.I.V.I.E.N.T.-TEAM
Win 10 64 bit- 263 odpowiedzi
-
- cutscenki
- mody o najemnikach
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami: