Skocz do zawartości

mkk7

Weteran
  • Postów

    1455
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    53

Ostatnia wygrana mkk7 w dniu 1 Sierpnia

Użytkownicy przyznają mkk7 punkty reputacji!

O mkk7

Informacje osobiste

  • Miejscowość
    Kraków

Informacje o profilu

  • Ruble
    17648
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Broń główna
    AS Wał

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    10 64
  • Procesor
    Ryzen 7 9700X
  • Karta graficzna
    RX 9070XT
  • Pamięć RAM
    32GB

Ostatnie wizyty

6930 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mkk7

Pionier

Pionier (13/21)

2.5 tys.

Reputacja

  1. Spróbuję pobrać i ograć jak się da i mod nie będzie miał zbytnich wymagań sprzętowych.
  2. Mod ograny. Tak kończy się historia Trawisa. Mod całkiem przyjemny rozgrywający się na kilku lokacjach. Fabuła niezbyt skomplikowana i w dużej mierze opiera się na retrospekcjach kilku postaci. Mod nie jest nastawiony na zbieractwo i handel, artefakty pojawiają się tylko przy zadaniach. Nie ma zbytnich utrudnień i udziwnień w modzie, gra się w miarę spokojnie. Ogólnie przyjemna rozgrywka z dobrą fabułą i ciekawym zakończeniem do polecenia.
  3. Muszę przyznać, że całkiem fajnie się to oglądało. Chętnie obejrzę kolejne części.
  4. Właśnie to oblukałem na AP-PRO i pobrałem, spróbujemy postawić i zagrać.
  5. mkk7

    Ciemna strona Kordonu

    Mod ukończony. Scena z końcówki. Fabularnie modyfikacja dość ciekawa, jest sporo nawiązań do poprzednich modów Boomera, jak i postaci o ksywce Boomer (można też spokojnie ukończyć bez grania w poprzednie, ale będą pewne luki w historii). Jest sporo tekstu mówionego i z niższą głośnością i nie zawsze da się wszystko wyłapać. Zadań nie jest wiele i mod nie jest nastawiony na zbieractwo, handel i arty: kilka znajdziemy na Jantarze, ale zbyt wielkiej różnicy w rozgrywce nie robią (osobiście sprzedałem je na zakup sevy). Tak samo na jantarze pojawi się jedyny technik z naprawami i modyfikacjami. Mod rozgrywa się na kilku lokacjach w tym dwie w podziemiach. Końcówka fabuły mocno zaskakująca, najlepiej samemu sprawdzić i zagrać. Polecam, chociaż nie spodziewajmy się jakiejś wybitnej modyfikacji, po prostu solidny kawałek moda.
  6. Strefa Zmierzchu:Duch. Pięknych widoków tu raczej nie ma.
  7. mkk7

    Ciemna strona Kordonu

    Podany link do moda nie zawiera plików. Na AP-PRO jest link do wersji moda ze wszystkimi fixami: https://drive.google.com/file/d/16BDBqCgpBcnF1-rNcWngw03ai0-t8f-1/view
  8. Mod udało się ukończyć, po końcowej walce z finałowym poltergeistem . Fabularnie mod daje radę, chociaż nie jest to jakieś wybitne dzieło. Całość rozgrywa się w Dolinie Mroku, wyposażenie dość ubogie i stałą miejscówkę mamy w budynku na terenie byłej bazy bandytów. Jest tam technik u którego możemy naprawić sprzęt i w niewielu przypadkach go usprawnić, na wiele nie liczcie bo jest drogo, a możliwości zarobku niewielkie. Głównie źródła zarobku to marna kasa za zadanka, kanistry z paliwem i kilka artefaktów. W miarę postępów w rozgrywce pojawi się handlarz, ma niewielki asortyment i również cienko płaci . Rozgrywka w dodatku utrudniona prze brak normalnych zapisów, tylko tak jak wcześniej pisałem przy magnetofonie na bazie mając kasetę przy sobie. Pojawiły się u mnie dwa zaznaczone schowki na mapie i można znaleźć dodatkowo kilka znajdziek. Sporo amunicji i sprzętu znajdziemy przed finalnym starciem. Ogólnie można zgrać w tego moda dla zabicia czasu .
  9. Mod ukończony. Końcówka na generatorach. Jak na moda "na odwal się" to całkiem spoko, nie jest to wybitne dzieło, ale daje radę. Gramy na kilku lokacjach przełączając się miedzy trzema postaciami. Raz jesteśmy lepiej wyposażeni raz gorzej, zależy od postaci, jakiś super znajdziek nie należy się spodziewać. W jednym przypadku (Agroprom) mamy dostęp do technika z naprawami i ulepszeniami. Fabuła całkiem spoko, jedynym problemem mogą być dialogi mówione, przeważnie trochę ciszej dość szybko i nie wszystko udało się wyłapać, ale nie przeszkadza to w ukończeniu moda. Końcówka mocno zaskakująca, więc warto zagrać.
  10. Pobrałem to w formie repacka i działa. Atmosfera ponura . Zapisy tylko przy magnetofonie w schronieniu (Dolina Mroku), pod warunkiem posiadania kasety magnetofonowej, trzeba ich szukać na lokacji. Gdyby komuś wyskoczyły takie babole w ekwipunku, należy w opcjach jakość tekstur ustawić na maxa. Pogramy i zobaczymy co dalej.
  11. @vidkunsen dwa pierwsze linki są płatne, z dwóch kolejnych można pobrać, ale potrzebne hasło do archiwum i pewnie po zalogowaniu je dostajemy. Jak jesteś tam zalogowany to podaj hasło przy linku. Najlepiej pobrać z Ap Pro razem z fixem, archiwa da się normalnie rozpakować.
  12. Wstawiał to już @vidkunsen. https://stalkerteam.pl/topic/19506-historia-travisa-epizod-2/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.