-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Matiz1911
- Urodziny 03/16/1991
Metody kontaktu
-
Strona internetowa
https://web.facebook.com/WolniStalkerzy/
-
GG
0
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Radom
Informacje o profilu
-
Ruble
9
-
Frakcja
Samotnicy
-
Broń główna
OC-14-4A
Konfiguracja PC
-
System operacyjny
Win10
-
Procesor
i7-4720HQ
-
Karta graficzna
GTX 960M
-
Pamięć RAM
12
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Matiz1911
Turysta (2/21)
3
Reputacja
-
Kurcze, miał ktoś coś takiego? Dotarłem do martwego miasta i wykonując zadanie na ograbienie bandytów znajduję wszystko z listy, zalicza mi pierwszy punkt (czyli znalezienie rzeczy) a jak mam już je oddać zleceniodawcy to nie ma dialogu ... oglądałem filmiki na yt i wszystko robię tak samo a oni jednak dialog mają. Fabuła na koniec gry mi utyka 😞
-
Dead City Special Release
Matiz1911 odpowiedział(a) na Anton Gorodecki temat w Modyfikacje z serii "Dead City"
No cóż, myślałem, że opisałem dość zrozumiale. A i kropki i przecinki w mojej wypowiedzi się znajdują. Więc nie, nie na twoim zapisie, wczytałem swój stary i przeszedłem przez most. Tak, wybiłem wszystkich w Limańsku. Najpierw zdobyłem kartę bo inaczej się nie da wejść do labu. Jak napisałem, nie zalicza jednego zadania oba na znalezienie SR-25, po oddaniu karabinu zalicza "Towarzysze broni" a zostaje "Rozpoznanie bojem". Prawdę mówiąc, to już mi nie zależy na dokończeniu gry, po prostu ciągnę temat aby zostało dla innych, że są takie problemy.- 452 odpowiedzi
-
- dead city
- dead city special release
- (i 8 więcej)
-
Dead City Special Release
Matiz1911 odpowiedział(a) na Anton Gorodecki temat w Modyfikacje z serii "Dead City"
@kondotier ok, okazało się że gra nie chce aby wchodzić do Limańska przez Prypeć (myślałem że most można opuścić tylko od strony limańska) i przez wejście od strony prypeci nie triggerowało mi rozmowy ze stalkerami w limańsku. Jednakże po doprowadzeniu ich do budynku 37 nic się nie dzieje, co nie zalicza misji. Idę znaleźć SR-25 w zbrojowni, udaję się do Woronina, wtedy zalicza jedną misję a misja "rozpoznanie bojem" dalej wisi. Tak chyba nie powinno być ?- 452 odpowiedzi
-
- dead city
- dead city special release
- (i 8 więcej)
-
Dead City Special Release
Matiz1911 odpowiedział(a) na Anton Gorodecki temat w Modyfikacje z serii "Dead City"
@kondotier No niestety, każdy zapis w Limańsku powoduje, że nie da się go wczytać bo rezultatem jest wylot albo wczytuje się ale bez znaczników przejścia do innych lokacji i przy próbie zmiany lokacji i tak jest wylot. Na żadnej innej lokacji nie miałem czegoś takiego, zero problemów. Ale tu już jest dla mnie koniec moda, działa do momentu wejścia do kompleksu Duga, robi autosave który działa, ale dalej już lipa. Próbowałem na najróżniejsze sposoby. Co do SR-25 to miałem dwa w plecaku. Wyrzucając jeden czy drugi na ziemię, kończy się w ten sam sposób, otrzymaniem nagrody bez zaliczania questów- 452 odpowiedzi
-
- dead city
- dead city special release
- (i 8 więcej)
-
Dead City Special Release
Matiz1911 odpowiedział(a) na Anton Gorodecki temat w Modyfikacje z serii "Dead City"
Mod całkiem spoko, ale wyloty w limańsku skutecznie mnie zniechęciły. Gdy w końcu przechodząc limańsk 5 raz udało mi się wyjść z lokacji i oddałem sr-25 woroninowi to daje mi nagrodę ale nie zalicza (dwóch!) questów. Lipa- 452 odpowiedzi
-
- dead city
- dead city special release
- (i 8 więcej)
-
Dead City Special Release
Matiz1911 odpowiedział(a) na Anton Gorodecki temat w Modyfikacje z serii "Dead City"
Cześć, jestem przy końcówce moda i niestety wylatuje mi przy próbie wczytania zapisu z Limańska. Bez znaczenia czy to quick, twardy czy autosave. Help [print_output()] SCRIPT RUNTIME ERROR: ...a.l.k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\xr_logic.script:1256: attempt to index local 'obj' (a nil value) stack traceback: [C]: in function '__index' ...a.l.k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\xr_logic.script:1256: in function 'pstor_retrieve' ...k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\xr_statistic.script:633: in function <...k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\xr_statistic.script:628> ********************************************************************************* FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_pcall_failed [error]File : C:\xray\stcop_engine\src\xrServerEntities\script_engine.cpp [error]Line : 213 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...a.l.k.e.r. dead city sr\gamedata\scripts\xr_logic.script:1256: attempt to index local 'obj' (a nil value) Tak btw nie bardzo rozumiem czemu tam jest ścieżka na dysk C:\xray. Gra jest na D i w ogóle nie ma takiego folderu- 452 odpowiedzi
-
- dead city
- dead city special release
- (i 8 więcej)
-
Lost Alpha Developer's Cut Extended (1.4008)
Matiz1911 odpowiedział(a) na Viktus temat w Pobieralnia
Próbowałem instalować z repacka - mod działa, ale gdzieniegdzie pojawiają się "robaczki" zamiast tekstu. Więc spróbowałem z upgradem 1.4007, wtedy w ogóle nie działa. -
... no cóż xD 14 lat grania w stalkera gdzie jest przysiad na ctrl i shift z niskim. Dzięki !
- 184 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Chyba nigdy tak nie miałem z żadnym modem... pierwsze zadanie i utknięcie. Artefakt w pobliżu pogłębiarki. Okej znalazłem go ale nie mogę go dostać. Jak mam tam wejść niby. Pomocy
- 184 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Mam problem z uruchomieniem. Mod pobrany z dysku google, po rozpakowaniu i uruchomieniu konfiguratora, uruchamia się grafika i wywala błąd. Nie mam pojęcia co z tym zrobić mimo że już setki modów uruchamiałem. Pomóżcie ...
- 481 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe modele
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Człowieczy Los. Krok w Nieznane: Deja Vu
Matiz1911 odpowiedział(a) na kondotier temat w Modyfikacje z serii "Człowieczy los"
Mod bardzo fajny, tłumaczenie super robota. Ale niestety napotkałem chyba problem nie do przejścia. Koniec gry praktycznie. Przejście z generatorów (x-19) do x-18 wylot bez loga. Normalne wejście od doliny też kończy się wylotem. Wcześniej działało oczywiście - myślę, że problemem są pająki, które się tam pojawiają. Zmiana ustawień oświetlenia nie pomogła. Z innych problemów z grą to nie możliwość wykonania zadania na lornetkę. Po podniesieniu zadanie zaliczone ale nie ma dialogu ze zleceniodawcą. Miałem też problem z zadaniem na order dla wowana w barze, gość który się spawnował aby nam powiedzieć o schowku pojawił się jako wróg. Ale wczytanie gry pomogło i zespawnował się na żółto. -
Człowieczy Los. Krok w Nieznane: Deja Vu
Matiz1911 odpowiedział(a) na kondotier temat w Modyfikacje z serii "Człowieczy los"
Kolejny problem zadanie na plecak dla sacharowa. Poradnik pokazuje gdzie jest ale trup jest a plecaka nie. Ktoś miał coś takiego ? -
Człowieczy Los. Krok w Nieznane: Deja Vu
Matiz1911 odpowiedział(a) na kondotier temat w Modyfikacje z serii "Człowieczy los"
Dzieki wielkie, jakoś szukałem przy przejściu na magazyny ... tak chyba było soljance -
Człowieczy Los. Krok w Nieznane: Deja Vu
Matiz1911 odpowiedział(a) na kondotier temat w Modyfikacje z serii "Człowieczy los"
Pomocyyy, gdzie jest przejście bar-atp. Mam tylko podpowiedź za płotem i nie mam pojęcia ... -
Dzięki, zrobiłem tak jak powiedziałeś i ruszyło. Można grać dalej