Skocz do zawartości

maro

Stalker
  • Postów

    94
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maro

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    36
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Broń główna
    G-36

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    W7
  • Procesor
    2,4GB
  • Karta graficzna
    NVIDIAGT630M
  • Pamięć RAM
    8GB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maro

Wędrowiec

Wędrowiec (4/21)

13

Reputacja

  1. Dopiero teraz zauważyłem ten wątek - niektóre zadania opisane we wschodnim języku. Spolszczenie instalowałem z pobierali, w trakcie wyskoczyły zadania nie po polsku.... Spróbuję tą gamędatę wrzucić. Starą zachowam:)
  2. Dzięki. Nie mam takiej kasy, Gawr ukradł. Mogę wyjść z lokacji? Będzie wtedy dialog? Arty znalezione na ATP umieszczę w schowku. Kasy na ATP nie ma jak zdobyć. Edit: testowo dodałem pieniędzy, rozwiązało to problem. Wychodzę z lokacji zarobić bez oszukiwania.
  3. Cześć. Nie zakładam tematu bo sprawa szybka - artefakty dla Kalinina. Przy pierwszym wejściu na ATP wziąłem dostępne zadania od Kalinina - na Sznyrę oraz znalezienie artów potrzebnych do wyjścia. Następnie: 1.zlikwidowałem Sznyrę; 2. przyprowadziłem gońca; 3.Artefakty znalazłem (trzy Korale Mamusi, jeden Blask Księżyca, cztery Błyski). Niestety, zadanie nie zaliczyło się - arty wkładałem i zdejmowałem, nawet wyrzuciłem aby mieć po jednym. Spawn również nie pomógł. 4. Dysk dla Adrenaliny zdobyłem (na końcu) ale nie zlikwidowałem wszystkich bandytów - uciekłem. Dialogu nie ma w dalszym ciągu. Czy konieczne jest powtórne wejście i branie pojedynczo zadań? Trochę z tymi bandytami mi zeszło..
  4. Z tym schowkiem Archary też miałem kłopot, o ile dobrze pamiętam są różne miejsca spawnu.
  5. @Ignachinio wielkie dzięki. Trzeba ich wyeliminować na jednym zapisie? Bo poszedłem (właściwie uciekłem) już gdzie indziej.
  6. Wszedłem na posterunek najemników na Magazynach Wojskowych (broń dla Woronina i wziąłem zadanie na likwidację obozu od Maksa). Nastąpiła wymiana SMS Siwy - Dżoker. Wpadła taka zgraja najemników że musiałem ratować się zmniejszeniem poziomu trudności (tam mam zerowe szanse trafienia - nieśmiertelność). Po wybiciu kilku grup wpadają kolejne...tak ma być? Zdobyłem PDA Dżokera z przejściem Magazyny - Dzicz. Ta zgraja biega za mną po całej planszy. Tak miało być?
  7. Tu możesz spać wszędzie, musisz mieć śpiwór. W 2.2 już tak nie ma, musi być bezpiecznie.
  8. 1. Ratujesz bandytę. 2. Idziesz z powinnosciowcem, ratujesz drugiego zabijając bandytów. 3. Idziesz do Dzika, płacisz 50 tys. od razu!!!! Uwalniasz drugiego, odprowadzasz ich na wysypisko. Jak kasy nie dasz od razu - to go zabiją bandyci. Wszystko na YT jest.
  9. Sidor chce PDA Wilczarza.. przyda się w grze czy można handlować?
  10. Dzięki za porady. Kogoś na pewno wyleczyłem, ale wiadomości nie było, Doktora obok Lisa też. @Ignachinio na pewno w Prypeci będę mógł to uruchomić? Wtedy nie musiałbym wracać.
  11. Miałem zakładać nowy temat - ale najpierw może tutaj. Czy w OP 2.2 występuje zadanie jak w 2.0 od Doktora o leczeniu ludzi? Jestem na Agro, ale takie zadanie nie widnieje w PDA. Powróciłem do zapisu przed wypiciem lekarstwa - nie było możliwości dialogu , tak samo nie było takiego dialogu po powrocie z pieczary (Doktor wychodził w Wioski Kotów). Za nasypem obok Lisa też go nie było - zapis wczytany po wykonaniu kilku misji (brzytwa Wilka, gwiazda dla Sidora itp.). To zadanie uruchamia się po uleczeniu kogoś? (kilku wolnych stalkerów uleczyłem ale nic takiego się nie stało). Na filmikach z 2.0 zadanie uruchomiło się na Kordonie.. u mnie nie (chociaż kogoś wyleczyłem).
  12. Dziękuję @tom3kb za odpowiedź. @irobo- te linki wydają się interesujące, ale niestety: The website is not available in your country. Masz może działający ? @vidkunsen sprawdziłem wszystkie podesłane przez Ciebie, wyglądają podobnie jak ten który miałem - z pierwszej strony na forum. W żadnym (i we wbudowanym też) nie mogę wpisać nic w wyszukiwarkę. Jest działająca komenda w konsoli? Może poprawka na to jest jakaś? Planuję oczywiście używać do problematycznych przedmiotów kwestowych, żeby nie psuć sobie zabawy. No i to poruszanie się po mapie koordynatami..ktoś, coś?
  13. Zainstalowałem spawner. Wygląda na to, że działa. Jednak w odniesieniu do spawnera z OP.2 zastanawiają mnie: 1. czy jest możliwe przemieszczanie się po mapie lokacji? Jeśli z konsoli, to jaka komenda? Jak uzyskać aktualną pozycję - komenda U - w spawnerze OP.2? Po wpisaniu ~help wyświetla się lista komend, ale nie mogę jej przesunąć. 2. Jak wpisać nazwę szukanego przedmiotu (którego nie ma na liście), skoro nie mogę nic wpisać w spawner i we wbudowany spawner? 3. Jak zwiększyć wysokość skoku (używałem bardzo często w OP-2) - nie widać pliku actor? Gdzie ustawić zerowe obrażenia - albo w którym pliku jest to zapisane? Ustawiam to na najniższym poziomie trudności, w szczególnie trudnych sytuacjach.
  14. Z cieniami i żoną Sacharowa bez zmian. Szachista, fala mutantów zakończona. Teraz moje pytania, problemy: - jak jest w spawnerze dziwny chip (mam kilkanaście, te zbieractwa są długie i czasochłonne); - zagubiłem piątą notatkę Szachisty (pewnie przypadkiem położyłem w plecak na którejś lokacji). Jak jest w spawnerze? - schematy Zbrojmistrza. Mam pięć, wiem że trzeba siedem. Jak są w spawnerze?
  15. maro

    OP-2.1

    Pytanie z OP-2.0 W jednej z notatek Szachisty napisane jest, aby zabić pięciu bandytów kapsułami i ciała wrzucić do anomalii. Na filmach nikt tak nie robi. Nie zrobiłem tak i ja.. nawet nie mam pomysłu jak się wziąć za to. Nie mam plecaka na drzewie na Wysypisku kolejnym dyktafonem. Spróbować po raz trzeci akcję z Zimnym i szukaniem notesu Górnika? Próbować ich zabić kapsułami do skutku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.