Skocz do zawartości

Szczepan9205

Doświadczony tłumacz
  • Postów

    1660
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    58

Ostatnia wygrana Szczepan9205 w dniu 22 Stycznia

Użytkownicy przyznają Szczepan9205 punkty reputacji!

6 obserwujących

O Szczepan9205

  • Urodziny 05/24/1992

Informacje osobiste

  • O mnie
    Zapalony miłośnik Stalkera, stały bywalec forum, a od kilku lat etatowy tłumacz StalkerTeam :)
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Konin

Informacje o profilu

  • Ruble
    37376
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Broń główna
    AS Wał
  • Kombinezon główny
    SEVA

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Windows 11
  • Procesor
    Ryzen 5 5600X
  • Karta graficzna
    Gigabyte RTX 4060 EAGLE OC 8GB
  • Pamięć RAM
    Kingston Fury Beast RGB 16GB

Ostatnie wizyty

14131 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Szczepan9205

Likwidator

Likwidator (14/21)

  • Odznaka za przetłumaczenie 21-30 modyfikacji
  • Odznaka za przetłumaczenie 11-20 modyfikacji
  • Odznaka za przetłumaczenie 2-10 modyfikacji
  • Odznaka za przetłumaczenie 1 modyfikacji

Najnowsze odznaki

1.5 tys.

Reputacja

  1. Szczepan9205

    G.A.M.M.A.

    @pawi200A spolszczenie zaktualizowałeś do najnowszej wersji czy używasz jednej z poprzednich z przed 7 stycznia? Parę osób miało dokładnie ten sam wylot zanim dostosowałem spolszczenie do łatki 0.9.3, ale po wrzuceniu zaktualizowanej wersji już nikt takiego problemu nie zgłaszał, więc obstawiam, że masz starą wersję. Plus w piątek wrzuciłem też mini-łatkę dostosowującą spolszczenie do najnowszej łatki do Gammy czyli 0.9.3.1.
  2. Szczepan9205

    G.A.M.M.A.

    @Michu86 Spróbuj wyłączyć mod G.A.M.M.A. NPC Loot Claim Remade. Ale czy nic się nie spieprzy jak go wyłączysz to Ci nie powiem bo nigdy nie próbowałem go wyłączać Kiedyś próbowałem wyłączyć zadawanie obrażeń psionicznych przez fantomy i po wyłączeniu cała Gamma przestawała działać, więc...
  3. Szczepan9205

    G.A.M.M.A.

    Do postu #1 wrzuciłem przed chwilą mini-łatkę, aktualizującą spolszczenie do Gammy w wersji 0.9.3.1. Mam nadzieję, że uzupełnia polskim tekstem wszystko co weszło w tej łatce. Gdybyście się jednak spotkali z jakimiś nieprzetłumaczonymi tekstami to wrzucajcie zrzuty ekranu
  4. @Wróbelek Ale z mediafire da się normalnie pobrać. Znaczy po kliknięciu na pierwszą część moda z 3 do pobrania przenosi nas na stronę pobierania, na której jest jebutna reklama, ale jak klikniesz kilka razy w "Download" - tam gdzie są opcje "Share link" lub "Copy link" po prawej stronie (fakt faktem po każdym kliknięciu otworzy się karta z jakąś inną stroną - bo reklamy, ale po którymś kliknięciu z rzędu powinno Ci zacząć normalnie pobierać to wtedy sobie wystarczy pozamykać te karty co się pootwierały. Z kolei link do GoogleDrive nie działa bo albo Google usunęło autorom linki, albo sami to zrobili - na ruskich stronach z modami link do Google Drive też nie działa
  5. Szczepan9205

    G.A.M.M.A.

    @SnowHuss Znaczy po każdej aktualizacji Gammy spolszczenie się dezaktywuje i trzeba je od nowa aktywować w MO i dezaktywować Tactical fonts for Anomaly 1k. Niedawno zaktualizowałem Gammę do 0.9.3.1, aktywowałem spolszczenie i wszystko gra jak należy. I rzeczywiście - @łowca, tak jak @SnowHussnapisał - musisz zaznaczyć w MO ten Pre-0.9.3.1 Patch bo przed chwilą próbowałem odpalić swoje zapisy i ten sam wylot miałem, aktywowałem i wszystko działa jak należy.
  6. Szczepan9205

    G.A.M.M.A.

    @łowcaCzyli to kwestia samej Gammy, a nie spolszczenia bo pliki tekstowe, ani dźwiękowe by nie powodowały wylotu. @ojciecmajsterDobrze wiedzieć Zaktualizowałem niedawno Gammę, ale z tego co widzę to było trzeba jedynie dorzucić 2 linijki tekstu do jednego z plików, a poza tym to chyba zmian większych nie ma, więc chyba mini-łatkę do spolszczenia po prostu wrzucę jutro czy pojutrze zamiast całe spolszczenie.
  7. Szczepan9205

    G.A.M.M.A.

    @łowca Wywal wszystkie pliki z folderu scripts spolszczenia. Znaczy nie dosłownie wywal/usuń tylko wytnij i wrzuć np. na pulpit. Potem zobacz czy się uruchamia, jak tak to wrzuć jeden z tych plików, które wyciąłeś i sprawdź czy wywala - jeśli nie to wrzucaj kolejne, aż znajdziesz ten po wrzuceniu którego zaczyna wywalać. Ja jutro najpewniej zaktualizuję swoją Gammę to się przyjrzę o co może chodzić, ale gdybyś znalazł plik-winowajcę zanim ja coś napiszę to możesz dać znać który skrypt powoduje problem
  8. Szczepan9205

    G.A.M.M.A.

    @ojciecmajster Grok nic w changelogu nie pisał o zmianach w tekście więc powinno. A jeśli coś by znowu nie działało do najprawdopodobniej któryś skrypt z folderu scripts spolszczenia. Sam jeszcze nie zaktualizowałem Gammy do 0.9.3.1, ale myślę że powinno wszystko grać.
  9. @TerrainuxNo tak, ale w Barze zawsze jest więcej NPC-ów przez co w tym miejscu mogą się dziać takie cyrki. Ewentualnie na obniżonej grafice sobie spróbuj wczytać jakiś zapis z przed wejścia do Baru i zobacz czy wtedy coś z tego będzie. Może być jeszcze tak, że Twój PC jest za słaby na R3 - w sensie na mocno zaludnione miejsca - jakby nie patrzeć R3 graficznie też jest mocno zmodyfikowana
  10. @TerrainuxNo z tego co widzę masz wylot "Out of memory", więc musisz zjechać z ustawieniami grafiki w dół, ale z którymi to Ci nie powiem bo nie wiem Wiem na 100%, że Cień trawy/cienie od trawy (o ile są w tym modzie) mega wpływają na wydajność. W każdym razie musiałbyś zjeżdżać z ustawieniami w dół do momentu jak zacznie Ci wczytywać zapis.
  11. @DanerTa, najpewniej w złej kolejności poszedłeś bo z nim idzie się tylko do Zwęglacza, a po jego wyłączeniu gość oznajmia nam kim jest i trzeba go skasować
  12. @DanerSzczerze to średnio się opłaca robić ten wątek bo raz, że to wejście do podziemi jest zbugowane (według założeń tego kto tworzył tą odnogę fabularną powinniśmy móc kupić od jednego stalkera w Barze wykrywacz min dzięki, któremu dałoby się tamtędy przejść, ale autor R3 usunął wykrywacz z moda bo powodował wyloty, a jak je naprawić chyba nie wiedział), a dwa w pewnym momencie fabuła po prostu się urywa bo ten tzw. "Megadeath mod" jest nie dokończony (i może dlatego wykrywacz powodował wyloty - bo sam autor Megadeath moda nie dokończył i tego) - nie wiem czemu w ogóle autor R3 całej tej ścieżki fabularnej nie usunął. Ale jeśli koniecznie chciałbyś się pobawić to proponuję dopisać sobie w oknie "Element docelowy" we właściwościach skrótu do R3 końcówkę -dev, żeby całość wyglądała powiedzmy tak: "L:\Games\Radiophobia 3\bin_x64\xrEngine.exe" -dev Potem odpalasz R3, wczytujesz zapis, odpalasz konsolę klikając ~, wpisujesz g_god 1 i przechodzisz przez te miny, a jak przejdziesz to g_god 0 żeby wyłączyć nieśmiertelność i heja - potem już nie ma żadnych takich udziwnień, żeby się nie dało grać dalej.
  13. Szczepan9205

    G.A.M.M.A.

    @piotrecGdyby była to Grok raczej dałby możliwość wyłączenia tego, żeby było jak wcześniej, ale pograłem trochę ostatnio i nigdzie nie widziałem takiej opcji.
  14. Szczepan9205

    G.A.M.M.A.

    @piotrecTo raczej nie włączysz tego z powrotem bo Grok w 0.9.3 usunął promieniowanie z artefaktów na stałe. No i nie tylko - jak spojrzysz teraz na bronie w slotach to nie mają już paska stanu - teraz jeśli znajdziesz broń, która ma lufę w dobrym stanie (żółta lub zielona kropka) to wystarczy mieć w ekwipunku lub kupić za grosze resztę części w dobrym stanie i można je wymienić bez zestawów naprawczych i stołu warsztatowego (poza lufą oczywiście) - ogólnie Grok poszedł w uproszczenie rozgrywki, więc teraz już nie trzeba się promieniowaniem z artów przejmować i nie ma tyle grzebaniny przy naprawie broni czy kombinezonów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.