Skocz do zawartości

Szczepan9205

Doświadczony tłumacz
  • Postów

    1652
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    57

Ostatnia wygrana Szczepan9205 w dniu 15 Stycznia

Użytkownicy przyznają Szczepan9205 punkty reputacji!

6 obserwujących

O Szczepan9205

  • Urodziny 05/24/1992

Informacje osobiste

  • O mnie
    Zapalony miłośnik Stalkera, stały bywalec forum, a od kilku lat etatowy tłumacz StalkerTeam :)
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Konin

Informacje o profilu

  • Ruble
    37376
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Broń główna
    AS Wał
  • Kombinezon główny
    SEVA

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Windows 11
  • Procesor
    Ryzen 5 5600X
  • Karta graficzna
    Gigabyte RTX 4060 EAGLE OC 8GB
  • Pamięć RAM
    Kingston Fury Beast RGB 16GB

Ostatnie wizyty

13082 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Szczepan9205

Likwidator

Likwidator (14/21)

  • Odznaka za przetłumaczenie 21-30 modyfikacji
  • Odznaka za przetłumaczenie 11-20 modyfikacji
  • Odznaka za przetłumaczenie 2-10 modyfikacji
  • Odznaka za przetłumaczenie 1 modyfikacji

Najnowsze odznaki

1.5 tys.

Reputacja

  1. @TerrainuxNo tak, ale w Barze zawsze jest więcej NPC-ów przez co w tym miejscu mogą się dziać takie cyrki. Ewentualnie na obniżonej grafice sobie spróbuj wczytać jakiś zapis z przed wejścia do Baru i zobacz czy wtedy coś z tego będzie. Może być jeszcze tak, że Twój PC jest za słaby na R3 - w sensie na mocno zaludnione miejsca - jakby nie patrzeć R3 graficznie też jest mocno zmodyfikowana
  2. @TerrainuxNo z tego co widzę masz wylot "Out of memory", więc musisz zjechać z ustawieniami grafiki w dół, ale z którymi to Ci nie powiem bo nie wiem Wiem na 100%, że Cień trawy/cienie od trawy (o ile są w tym modzie) mega wpływają na wydajność. W każdym razie musiałbyś zjeżdżać z ustawieniami w dół do momentu jak zacznie Ci wczytywać zapis.
  3. @DanerTa, najpewniej w złej kolejności poszedłeś bo z nim idzie się tylko do Zwęglacza, a po jego wyłączeniu gość oznajmia nam kim jest i trzeba go skasować
  4. @DanerSzczerze to średnio się opłaca robić ten wątek bo raz, że to wejście do podziemi jest zbugowane (według założeń tego kto tworzył tą odnogę fabularną powinniśmy móc kupić od jednego stalkera w Barze wykrywacz min dzięki, któremu dałoby się tamtędy przejść, ale autor R3 usunął wykrywacz z moda bo powodował wyloty, a jak je naprawić chyba nie wiedział), a dwa w pewnym momencie fabuła po prostu się urywa bo ten tzw. "Megadeath mod" jest nie dokończony (i może dlatego wykrywacz powodował wyloty - bo sam autor Megadeath moda nie dokończył i tego) - nie wiem czemu w ogóle autor R3 całej tej ścieżki fabularnej nie usunął. Ale jeśli koniecznie chciałbyś się pobawić to proponuję dopisać sobie w oknie "Element docelowy" we właściwościach skrótu do R3 końcówkę -dev, żeby całość wyglądała powiedzmy tak: "L:\Games\Radiophobia 3\bin_x64\xrEngine.exe" -dev Potem odpalasz R3, wczytujesz zapis, odpalasz konsolę klikając ~, wpisujesz g_god 1 i przechodzisz przez te miny, a jak przejdziesz to g_god 0 żeby wyłączyć nieśmiertelność i heja - potem już nie ma żadnych takich udziwnień, żeby się nie dało grać dalej.
  5. Szczepan9205

    G.A.M.M.A.

    @piotrecGdyby była to Grok raczej dałby możliwość wyłączenia tego, żeby było jak wcześniej, ale pograłem trochę ostatnio i nigdzie nie widziałem takiej opcji.
  6. Szczepan9205

    G.A.M.M.A.

    @piotrecTo raczej nie włączysz tego z powrotem bo Grok w 0.9.3 usunął promieniowanie z artefaktów na stałe. No i nie tylko - jak spojrzysz teraz na bronie w slotach to nie mają już paska stanu - teraz jeśli znajdziesz broń, która ma lufę w dobrym stanie (żółta lub zielona kropka) to wystarczy mieć w ekwipunku lub kupić za grosze resztę części w dobrym stanie i można je wymienić bez zestawów naprawczych i stołu warsztatowego (poza lufą oczywiście) - ogólnie Grok poszedł w uproszczenie rozgrywki, więc teraz już nie trzeba się promieniowaniem z artów przejmować i nie ma tyle grzebaniny przy naprawie broni czy kombinezonów.
  7. Szczepan9205

    G.A.M.M.A.

    No i dobra ludki! Zaktualizowałem przed chwilą linki do spolszczenia - w końcu znalazłem trochę czasu i jest już dostosowane do GAMMY w wersji 0.9.3, także temu kto czekał życzę miłej gry i mam nadzieję, że nie trafią się nikomu dialogi lub opisy po angielsku, a w razie czego standardowo proszę o wrzucanie zrzutów ekranu z błędami w tym temacie
  8. Szczepan9205

    G.A.M.M.A.

    @Kotlet00No niestety nie bardzo bo to by wymagało przeróbek tekstur czcionki dla rozdziałek 2k i 4k - i tak mieliśmy farta, że jeden z forumowiczów podjął się przerobienia teksturek dla 1k i dobrze mu to wyszło, ale potem przepadł gdzieś i od dawna już go na forum nie widziałem, a ja niestety nie potrafię tego zrobić 😕 Ta czcionka i tak jest wyraźniejsza przy wyższych rozdzielczościach niż oryginalna z Anomaly bo tamta z tego co widziałem to przy 2k już jest prawie nieczytelna tam gdzie gra używa małej czcionki (np. w okienkach z nazwami i opisami broni).
  9. @ralf237612A skąd mamy wiedzieć takie rzeczy? Nikt oprócz Ciebie u nas tego nie zgłaszał, ja PW żadnych też nie dostałem odnośnie takiego wylotu... Możliwe, że w poprzedniej wersji Customa był ten mod (lub w premierowej wersji tego Customa, który wyszedł w tamtym roku bo od premiery do 23.08.2024 wyszło jeszcze kilka łatek) i może w którejś usunęli ten mod. Jak nie wierzysz to skopiuj sobie nazwę pliku na który wskazuje wylot czyli indirect_parts_favouriter.script, wejdź w folder mods i tam w windowsową wyszukiwarkę wklej skopiowaną nazwę - zobaczysz, że ten skrypt wyszuka Ci taki plik tylko w spolszczeniu i znajdzie jeszcze 2 pliki o tej samej nazwie, ale o rozszerzeniu .xml. Gdyby ten mod nadal był integralną częścią Customa to znalazłoby przynajmniej jeszcze jeden lub dwa pliki indirect_parts_favouriter.script w innych folderach niż ten ze spolszczeniem, a skoro ich nie ma to ten mod już nie jest częścią Customa lub nigdy nie był tylko zostawienie go w skryptach to moje niedopatrzenie. W Gammie on nadal jest i tam działa, ale z tego co widzę to na cały ten mod składa właśnie tylko ten skrypt - nie ma innych plików, a sama treść skryptu jest identyczna. A skoro w Customie wylatuje to znaczy, że nie jest przystosowany do Customa bo wywołuje jakieś funkcje/opcje, których w innych plikach Customa nie ma i przez to powoduje wylot, także usuń go ze scripts i graj bez 🤷‍♂️
  10. @ralf237612 Hmm, wiesz co... Przed chwilą szukałem tego skryptu w plikach Customa, ale jedyny skrypt, który mi wyszukuje to ten spolszczony co by oznaczało, że ten mod na ulubione części nie jest częścią Customa. Musiał mi się chyba ten skrypt skopiować razem z tymi, z których Gamma korzysta jak kompletowałem spolszczenie. A skoro nikt nie odpisał to raczej nikt nie wie jak to ogarnąć, żeby opcja była, a żeby gra nie wylatywała. Będziesz musiał się przyzwyczaić do grania bez tej funkcji 🤷‍♂️
  11. @KontrolerZTM Z tego co się orientuję to niestety nie ma moda na to, ten xr_effects to też jest jakiś eksperyment, nawet nie wiadomo kto zmodyfikował ten plik na potrzeby zwykłej LA 1.4008 i stworzył z tego mod (choć z tego co pamiętam to też nie działał zbyt dobrze - czasem się w ogóle nie dało gry zapisać i restart jedynie pomagał, a w dwóch miejscach w całej fabule było go trzeba wywalać, żeby móc kontynuować fabułę). Ja jedynie go na czuja spróbowałem dostosować do Enhanced Edition 1.0 i potem 1.1, ale z czasem też zaczął mi sprawiać problemy, a skrypty to też nie moja bajka - jedyne co przy nich robię to znajduję tekst w cyrylicy lub innym języku i tłumaczę na nasz. Musiałby się przyjrzeć temu skryptowi ktoś to się na tym zna, żeby go zmodyfikować tak, żeby włączyć z powrotem zapisy, ale żeby nie wywalał, ale póki co nikt taki się nie znalazł nawet na wschodzie.
  12. @Fiodor89 No jeszcze najważniejsza kwestia jest taka czy opowiedziałeś się po stronie Warty (w oryginalnym tłumaczeniu Straży) czy Richtera i stalkerów, a z czasem Szramy i Iskry - to może mieć wpływ na to co spotkasz na terenie Dugi. Jeżeli zwiedzasz sobie tylko no to chyba nie odpali Ci się ta akcja z żołnierzami i będziesz mógł zebrać te fanty dopiero później jak fabuła Cię poprowadzi w to miejsce (ale to tylko moja teoria bo ja zwiedzałem ten obszar dopiero wtedy, kiedy zaprowadziła mnie tam fabuła + nie wiem czy wcześniej da się tam w ogóle wejść, ale z tego co piszesz to chyba się da). Dodatkowo też nie minęło jeszcze tyle czasu od premiery, żeby każdy przeszedł S2 na każdy możliwy sposób i żeby wszyscy znali każdy wariant wywołania tej akcji - w sensie czy on odpala się dopiero jak dotrzesz tam fabularnie czy może odpala się losowo jak sobie po prostu zwiedzasz, więc na chwilę obecną poradziłbym Ci odpuścić ten schowek i grać dalej, aż fabuła Cię tam zaprowadzi - niezależnie od tego po której ze stron się opowiesz to tam dotrzesz, ale nie wiem jak jest z dostępnością tego obszaru i możliwościami zwiedzania go jeśli opowiesz się po stronie Warty, aczkolwiek obstawiam, że tak samo jak gdybyś opowiedział się po stronie Iskry .
  13. @Fiodor89 Jeżeli o ten schowek chodzi to też się swego czasu sporo nagłowiłem - myślałem, że wystarczy wrzucić granat przez okno, żeby otworzyć te drzwi, ale musiałem się posiłkować filmem na YT i okazuje się, że... Albo dotrzesz tam na czas i oddział wojskowych będzie szturmował ten budynek - wtedy trzeba ich zabić (o ile wojskowi są nastawieni przeciwko Tobie) i ze zwłok jednego z nich zbierzesz PDA i klucz, albo zastaniesz ich już po próbie szturmu martwych - wtedy wystarczy zebrać z jednego z nich PDA i klucz - ja trafiłem na tą drugą opcję bo za długo zwiedzałem okolicę i wszyscy już leżeli martwi, więc tylko zebrałem klucz i otworzyłem sobie te drzwi. Albo tak jak wyżej napisał @Erwin - zastaniesz ich żywych, zagadasz z nimi, a oni i tak Cię zaatakują i tak czy tak będziesz musiał ich wybić i zebrać z jednego z nich ten klucz i PDA.
  14. @LisKotPoprawiłem PDA, zamieniłem Deserta na SPASa i Nazi Niemcy na Nazistowskie Niemcy, a tego Profiteera i Zadova poszukam - pobrałem sobie R3 na wszelki wypadek to nie będziesz musiał mi już plików co chwila podsyłać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.