-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Włóczykij
- Urodziny 05/15/1991
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje o profilu
-
Ruble
8
-
Frakcja
Samotne Wilki
-
Broń główna
AK-12 (5.45x39) + ACOG + Silencer + GP25
Konfiguracja PC
-
System operacyjny
Windows 10 Pro x64
-
Procesor
Intel Core i7-8750H 6x2.2/4.1 boost
-
Karta graficzna
GeForce GTX 1060 6GB GDDR5
-
Pamięć RAM
2x8GB 2666MHz CL15 DDR4 SODIMM
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Włóczykij
Turysta (2/21)
4
Reputacja
-
Witajcie. Mam problem z mutantami w CoC 1.4.22. Chciałbym przywrócić stare modele, ale nie mogę nigdzie znaleźć takiej paczki. Ewentualnie zainstaluję na nowo moda + dodatki, ale skąd mogę pobrać "full upgrade" do "AO 3.1 v5" i "OA 1.4.5"? W zainstalowanym modzie już mam to wmontowane. Tylko, że teraz nie ma tego na moddb. Jest jedynie pod czystą wersję CoP. Pomagijcie, murzyki.
-
2 miesiące temu odpowiedziano, a ja nawet o tym nie wiedziałem.. Nie miałem powiadomienia na gmailu.. Sorry. Tak, kiedyś miałem OA ze spolszczeniem do CoM. Może 2 lata temu. :( Nieważne już. Dzięki za linki, może się przydadzą. :)
-
Ma ktoś może źródło, skąd mogę pobrać Outfit Addon do CoM + polonizację, oraz patch z polonizacji Outfit Addon dla AO 3.1 v.5? Wszędzie szukam i mam tylko OA 1.4.7 bez spolszczenia. Pomagijcie.
-
Dead City Breakthrough v3.01
Włóczykij odpowiedział(a) na tom3kb temat w Modyfikacje z serii "Dead City"
Skąd mogę pobrać tego moda? Tzn, NA PEWNO DZIAŁAJĄCEGO. Pod linkami nic nie ma. :(- 285 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Jakbym miał zgadywać, to granatnik też bym wykluczył, ale ACOG może dałoby radę. Kto wie? Może w tym modzie jest możliwość zamontowania jaskółczego ogona, lub już jest zamontowany (ew. automatycznie się pokazuje po podczepieniu czegoś standardu RIS/RAS)? AK wcale nie musi mieć dedykowanych celowników. Czort z podczepianiem dodatków. Dałbyś radę zrobić Full Upgrade do uniformów, jak i broni? Niby duże ułatwienie (choć nie zawsze), ale zawsze to trzeba więcej rubli uzbierać na podrasowanie. - Czyli więcej zabawy.
- 149 odpowiedzi
-
- mody o najemnikach
- nowa fabuła
- (i 5 więcej)
-
Dziękuję Ci bardzo, ale aż takich cheatów nie potrzebuję. Wiesz może, którą linijkę, w którym pliku zamienić, bym mógł instalować wszystkie ulepszenia? Jak w addonie Full Upgrade. No i jedno jeszcze mnie interesuje - czy da radę zmienić odpowiednią linijkę, w odpowiednim pliku, bym mógł zamontować, np. GP25 i ACOG do AKS-74U?
- 149 odpowiedzi
-
- mody o najemnikach
- nowa fabuła
- (i 5 więcej)
-
Wybacz. Wiem, że dziwnie wygląda to moje udzielanie się, a mianowicie prawie jego brak. Powodem jest brak problemów związanych z modami, itd. Też często nie miałem czasu dla siebie, ale na pewno będę tu coraz częściej zaglądał. Mam nadzieję, że to mnie choć ciut usprawiedliwiło. A co do grzebania w plikach - NIC NIE ROBIŁEM. Z początku chciałem zwiększyć sobie udźwig, tak do 2T, ale i tak mam nadwyżkę ~100kg i mogę długo biegać sprintem, skakać, itp., a kondycha nie spada, więc nawet nie sprawdzałem, czy odpowiednie pliki .ltx znajdują się w folderze z grą. Zaznaczam, że na innym PC jest to samo, co u mnie. Pamiętam, że pobierałem moda, który ma od razu, jakieś Fix'y, itd. Po prostu instaluję CS v1.5.10, usuwam katalogi "bin" i patches", a następnie wklejam zawartość obrazu (lub wypakowuję archiwum) do folderu z grą. To wszystko.
-
Właśnie sprawdzałem i żaden nie działa. A znacie może, jakiś mod typu Full Upgrades for Weapons and Armors? Taki typowy pod tę wersję moda?
- 149 odpowiedzi
-
- mody o najemnikach
- nowa fabuła
- (i 5 więcej)
-
Ależ, Kolego, ja gram w S.T.A.L.K.E.R.a już ponad dekadę. REBORN, to jedyny mod, który jest anomalią sam w sobie.. Zawsze sprawdzam artefakty.. Pakowanie artów na pas, na ślepo to, jak zjeść coś, nie wiedząc, czy jest jadalne. Tutaj nawet bez artów nie powinienem ginąć od JEDNEGO DZIABNIĘCIA SABAKI.
-
Dzięki za info, Ale mam egzoszkielet Monolitu i nawet w nim sabaka raz ugryzie i kaput.
-
Szkoda tylko, że gdy walę nawet i z tych wymienionych broni, to nic im nie robi. Strzelam w łeb z bliska.. No i czemu ja tak szybko zdycham? Sabaka dziabnie i już trup.
-
Strzelam do nich z Grawigun'a, oraz Monster coś tam - ta nowa strzelba. Wskakuję zawsze na ciężarówkę i walę ze wszystkiego, co mam, a one nic. Nawet z RPG.. Już ten nibyolbrzym wielkości Godzilli pada po dwóch podlufowych. xD
-
Witajcie. Addony spod linków będą działały z tym modem? Dziękuję z góry za odp. 1. https://www.moddb.com/addons/polish-voices-for-coc-142215/ 2. https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/outfit-addon-coc 3. https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/maximum-outfit-addon-upgrade 4. https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/arsenal-overhaul 5. https://www.moddb.com/games/stalker-call-of-pripyat/addons/full-upgrades-for-weapons-and-armors-mod-1-0
- 149 odpowiedzi
-
- mody o najemnikach
- nowa fabuła
- (i 5 więcej)
-
Gram na "stalkerze". Nie wiem, dlaczego tak szybko ginę od mutantów, a one nawet od szyszki nie padną.. A chodzi mi o te mutanty na "Innym Agro" przypominające jaszczury. One są chyba z Metro, lub Fallout'a. No i są też alieny, ale te da się zabić.
-
Witajcie. Ja mam problem z mutantami. W którym pliku, i której linijce mam zmienić wartości, aby nie padać po jednym uderzeniu/ugryzieniu mutanta? Nawet w egzoszkielecie monolitu zdycham po jednym uderzeniu pijawki, dzika, czy ugryzieniu psa. I co do samych mutantów: 1. Pająki - nie zdychają od niczego, prócz Grawigun'a. Na YouTubie widziałem, jak zabijają ich ze strzelby.. Ja wywaliłem z 200 razy w jednego, a on nadal biega. 2. Gdy przeniesie mnie do "innej" mapy, np. "Inny Agroprom" (czy jak to się zwie dokładnie), to biegają tam dziwne mutanty, których nie mogę zabić. Jeśli jest to, jakiś glicz, to również proszę o pomoc. 3. Żaden mutant nie zdycha, od ŻADNYCH granatów. Jedynie nibyolbrzym zdycha na 2-3 podlufowe i RPG, ale też już nie zdechnie od granatów ręcznych.