C.S. FUN - KOMPILACJA

csfun-coverbymeta.thumb.jpg.5a112713c8b2f2eedc5dd63c15864dc7.jpg
 
Platforma:
Czyste Niebo 1.5.10
Autor:
Data premiery: 28.12.2011 r.
Śr. długość rozgrywki: kilkanaście godzin

 
OPIS:

Spoiler

Kolejna kompilacja autorstwa naszego rodaka. Jej głównym celem jest urozmaicenie rozgrywki. Jak sam tytuł wskazuje - główny nacisk moda został położony na dobrą zabawę.

  • Dynamiczna pogoda, czyli Atmosfear
  • Wszyscy mechanicy mogą robić upgrade bez konieczności dostarczenia pendrivea, ale samo zadanie pozostało
  • Możliwość snu
  • Większy wybór wyposażenia 
  • Dynamic HUD (widok z maski przeciwgazowej)
  • Przywrócono wycięte mutanty 
  • Faction Commander !
  • W Zonie panuje jesień 
  • Zwiększono poziom trudności 
  • Zmieniono dźwięki otoczenia oraz broni 
  • Zmienione AI

GALERIA:

Spoiler

 

https://www.youtube.com/watch?v=wIUFFXGjpCI

INSTALACJA:

Spoiler

Archiwum spakowane programem 7zip do pobrania “stąd”.
Klikacie prawym na .001 i dajecie w 7zip “wypakuj pliki”

Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

ŻEBY WSZYSTKO BYŁO JASNE:

1 - Wypakowujesz moda i wklejasz gamedatę do katalogu ze stalkerem
2 - Edytujesz fsgame.ltx
3 - Wklejasz plik user.ltx z głównego moda do:
C:Documents and SettingsAll UsersMoje dokumentySTALKER-STCS dla windows XP
C:UsersPublicDocumentsSTALKER-STCS dla VISTAwin7
4 - Do skrótu gry dodajesz parametr -noprefetch - jak to zrobić:
prawy klik na skrót do gry - na dole właściwości - wyświetlą się parametry skrótu - znajdujesz ścieżkę uruchomienia gry (element docelowy) która wygląda tak:

_"X:S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo PLbinxrEngine.exe" -noprefetch_

i po xrEngine.exe dodajesz tak jak u mnie w/w parametr -noprefetch (pamiętaj że po cudzysłowie)
odpalasz nową grę i śmiga.

UWAGA - przy pierwszym wyjściu na bagna jest mały błąd tzn. nie widać broni i celownika. Należy zapisać grę i wyjść do windy. Po ponownym odpaleniu i wczytaniu sejva problem znika i później już nie występuje.

mod posiada spolszczenie kinowe (głosy bohaterów są po rusku, polski jest tekst)

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

1. Mod
https://zone.stalkerteam.pl/files/73 - Nasz Serwer 
https://mega.nz/file/EEEwiIDZ#0QS6eyW-Gtq5E-Jw39rEvMgLvydTPRMp7Yr-HeQ38Tw - MEGA

2. Tekstury otoczenia 
https://zone.stalkerteam.pl/files/74 - Nasz Serwer 
https://mega.nz/file/AFdQwBoQ#T5zplEFzIrHC6c_MZUatTOVjnMfyCj1RQiV3M19QwcI - MEGA

Wersja 2.1 Final  -  niekompatybilna z poprzednimi. Sporo zmian w AI oraz uzbrojeniu i wyposażeniu GG i NPC. Zmienione tekstury, poprawione kilka błędów.

1. Mod
https://mega.nz/file/UUl1QSoS#tCwtk5VHv9SqO2YnRkN3WicvFCFaH82ObJj7uTB17ls - MEGA

2. Fix usuwający Dymanic HUD ( Widok z maski ) 
https://zone.stalkerteam.pl/files/75 - Nasz Serwer

 

Mi się podoba wszystko oprócz widoku z maski. Lubię mieć dobry widok, albo to uraz z wojska jeszcze.

Moim zdaniem dodaje realizmu w STALKER-ze (przecież to zona) ale fakt, nie każdy lubi. Dodałem na końcu patch wyłączający

Aaa widzisz Teraz to nawet bardzo mi się podoba. Szkoda, że nikt nie zrobi jakichś dodatkowych, sensownych questów do Czystego Nieba.

W mergingu modów jestem w miarę dobry, przynajmniej staram się to co robię dopracować na maksa żeby grać w miarę komfortowo - bez bugów. Niestety questów nie potrafię zrobić. Psikro

Wiem, że do tego trzeba mieć szczególny talent Sam też kiedyś próbowałem wymyślić jakąś trzymającą się kupy historię. Nie napiszę co z tego wyszło

Faktycznie wygląda zachęcająco, tylko czy ktos kto juz go posiada może wrzucić na jakiś inny hosting? filesonic, megaupload, rapid …

W tej chwili mój upload strasznie kuleje więc nie dam rady ale w zamian napisałem Ci coś na PW

DZIĘKI WIELKIE Zainstalowałem jak powyżej jest napisane, nie dodawałem do skrótu gry tego parametru i w sumie jest oki - ale jeśli daję TAB to jest jakby to powiedziec widok"pomieszany" nie widzę np.slotów na arty itp

Na jakiej grasz rozdzielczości? - Ten błąd czasami występuje i tylko mogę gdybać co jest przyczyną. Czasami wystarczy zmienić rozdzielczość, zapisać grę i po ponownym uruchomieniu wczytać. Miałem to raz i pomogła mi reedycja jednego pliku graficznego.

Jeżeli grasz w rozdzielczości 16:9 to powinieneś sobie ściągnąć i wrzucić fix do Clean UI dla monitorów panoramicznych http://stalker.filef…Clean_UI;105035

Edit: - Nie widzę w downloadzie - ściągnąłeś i wrzuciłeś poprawkę do moda? Jeżeli nie to koniecznie wrzuć.

Zarzuciłem ta poprawkę, i jest oki :slight_smile:

To teraz tylko pamiętaj żeby po otrzymaniu sprzętu od handlarza zapisać grę - wyjść - odpalić i wczytać, bez tego nie będziesz miał celownika i w ogóle widoku broni. Potem już jest spokój. Gdyby Ci się zdarzył bug Out of memory to dodaj -noprefetch do skrótu gry, a jak to nie pomoże to musisz sobie spatchować grę wg. tego tematu http://www.stalkerte…ze-w-stalker-a/ - na samym dole na czerwono, 3GB Enabler działa na SoC i na CS (do każdej są osobne pliki)

Edit: Wersja v.2 w downloadzie. Dla zainteresowanych dodałem gameplay w pierwszym poście

Witam, czy to normalne że nie dostaję zadania na obronę osady rybackiej?Niby pokazuje mi się to w pda ale ich nikt nie atakuje,dostaje tylko zadanie na odbicie kolejnych placówek,przepompownia, ruiny wioski itd.Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o odpowied

Mój ulubiony mod do CN’a. Testowałem wersję 2.0 i zdałem już raport, było ok poza paroma małymi niedopracowaniami. Sporadycznie pojawiają się crashe. Jedyny problem jest taki, że wersja LITE waży 1900mb i dodaje mnóstwo grafik więc wydajność mocno spada. Realizm w grze nie pozostawia wiele do życzenia. Nowe bronie prezentują się świetnie, fajnie przerobione kombinezony, celowniki naprawdę majstersztyk, dynamiczny HUD, realistyczne AI, wszystko uwieńczone Faction Commanderem.

 

Ale jednak trzeba przyznać, że jak ktoś ma 2GB Ram i 256MB na GPU to będą występowały kłopoty z wydajnością. Mówię tu o wersji LITE.

 

Niemniej jest to mod wart uwagi.

Mi się podoba wszystko oprócz widoku z maski. Lubię mieć dobry widok, albo to uraz z wojska jeszcze.

Mam podobny, zwłaszcza do słoni do goryli mniej, ale pomyslałes jaki uraz do masek mają ci z chemicznych np. ze Zgorzelca czy z Brzegu  :slight_smile: :slight_smile:

 

w Total komander wersja beta jest opcja likwidacji z ekranu ramki masek, może jakiś fiks :slight_smile:

Przez 8 lat pracowałem na kompanii chemicznej i jakoś do maski urazu nie mam za to do L-2(kombinezon jednocześciowy, trójwarstwowy) szcególnie zimą ale nie o tym tu mowa.

Jedni maski lubią, drudzy nie. Mnie widok z maski się podoba w stalkerze (klimat / można się wczuć)Zaś w realu nie przepadam za nimi chodziarz w domu mam dwie, do dzisiaj nie wiem, po co mi one, ale niech się kurzą.

Jedyne czego mi brakuje w dynamicznym hudzie to wytłumionych dźwięków z widokiem z maski. Jak się maskę założy to jednak inaczej jest słychać.

 

Dla mnie widok z maski to must have. Podobnie jak celowniki gnomusa i realistyczne obrażenia broni. W ogóle ja w każdej strzelance największy nacisk kładę na realizm. Czy to Stalker, czy to Fallout, czy inne tego typu rzeczy. Ale co kto lubi.

Jeżeli ktoś ma ochotę to jest poprawiona wersja 2.0 - 

http://mega.co.nz/#!UUl1QSoS!tCwtk5VHv9SqO2YnRkN3WicvFCFaH82ObJj7uTB17ls

  • opis instalacji w środku, archiwum samorozpakowujące

 

Polecam, naprawdę świetny mod.