Platforma: Czyste Niebo 1.5.10 Autor: Data premiery: 28.12.2011 r. Śr. długość rozgrywki: kilkanaście godzin
OPIS:
Spoiler
Kolejna kompilacja autorstwa naszego rodaka. Jej głównym celem jest urozmaicenie rozgrywki. Jak sam tytuł wskazuje - główny nacisk moda został położony na dobrą zabawę.
Dynamiczna pogoda, czyli Atmosfear
Wszyscy mechanicy mogą robić upgrade bez konieczności dostarczenia pendrivea, ale samo zadanie pozostało
Archiwum spakowane programem 7zip do pobrania “stąd”.
Klikacie prawym na .001 i dajecie w 7zip “wypakuj pliki”
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|
ŻEBY WSZYSTKO BYŁO JASNE:
1 - Wypakowujesz moda i wklejasz gamedatę do katalogu ze stalkerem 2 - Edytujesz fsgame.ltx 3 - Wklejasz plik user.ltx z głównego moda do:
C:Documents and SettingsAll UsersMoje dokumentySTALKER-STCS dla windows XP
C:UsersPublicDocumentsSTALKER-STCS dla VISTAwin7 4 - Do skrótu gry dodajesz parametr -noprefetch - jak to zrobić:
prawy klik na skrót do gry - na dole właściwości - wyświetlą się parametry skrótu - znajdujesz ścieżkę uruchomienia gry (element docelowy) która wygląda tak:
i po xrEngine.exe dodajesz tak jak u mnie w/w parametr -noprefetch (pamiętaj że po cudzysłowie)
odpalasz nową grę i śmiga.
UWAGA - przy pierwszym wyjściu na bagna jest mały błąd tzn. nie widać broni i celownika. Należy zapisać grę i wyjść do windy. Po ponownym odpaleniu i wczytaniu sejva problem znika i później już nie występuje.
mod posiada spolszczenie kinowe (głosy bohaterów są po rusku, polski jest tekst)
Wersja 2.1 Final - niekompatybilna z poprzednimi. Sporo zmian w AI oraz uzbrojeniu i wyposażeniu GG i NPC. Zmienione tekstury, poprawione kilka błędów.
W mergingu modów jestem w miarę dobry, przynajmniej staram się to co robię dopracować na maksa żeby grać w miarę komfortowo - bez bugów. Niestety questów nie potrafię zrobić. Psikro
DZIĘKI WIELKIE Zainstalowałem jak powyżej jest napisane, nie dodawałem do skrótu gry tego parametru i w sumie jest oki - ale jeśli daję TAB to jest jakby to powiedziec widok"pomieszany" nie widzę np.slotów na arty itp
Na jakiej grasz rozdzielczości? - Ten błąd czasami występuje i tylko mogę gdybać co jest przyczyną. Czasami wystarczy zmienić rozdzielczość, zapisać grę i po ponownym uruchomieniu wczytać. Miałem to raz i pomogła mi reedycja jednego pliku graficznego.
Jeżeli grasz w rozdzielczości 16:9 to powinieneś sobie ściągnąć i wrzucić fix do Clean UI dla monitorów panoramicznych http://stalker.filef…Clean_UI;105035
Edit: - Nie widzę w downloadzie - ściągnąłeś i wrzuciłeś poprawkę do moda? Jeżeli nie to koniecznie wrzuć.
To teraz tylko pamiętaj żeby po otrzymaniu sprzętu od handlarza zapisać grę - wyjść - odpalić i wczytać, bez tego nie będziesz miał celownika i w ogóle widoku broni. Potem już jest spokój. Gdyby Ci się zdarzył bug Out of memory to dodaj -noprefetch do skrótu gry, a jak to nie pomoże to musisz sobie spatchować grę wg. tego tematu http://www.stalkerte…ze-w-stalker-a/ - na samym dole na czerwono, 3GB Enabler działa na SoC i na CS (do każdej są osobne pliki)
Edit: Wersja v.2 w downloadzie. Dla zainteresowanych dodałem gameplay w pierwszym poście
Witam, czy to normalne że nie dostaję zadania na obronę osady rybackiej?Niby pokazuje mi się to w pda ale ich nikt nie atakuje,dostaje tylko zadanie na odbicie kolejnych placówek,przepompownia, ruiny wioski itd.Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o odpowied
Mój ulubiony mod do CN’a. Testowałem wersję 2.0 i zdałem już raport, było ok poza paroma małymi niedopracowaniami. Sporadycznie pojawiają się crashe. Jedyny problem jest taki, że wersja LITE waży 1900mb i dodaje mnóstwo grafik więc wydajność mocno spada. Realizm w grze nie pozostawia wiele do życzenia. Nowe bronie prezentują się świetnie, fajnie przerobione kombinezony, celowniki naprawdę majstersztyk, dynamiczny HUD, realistyczne AI, wszystko uwieńczone Faction Commanderem.
Ale jednak trzeba przyznać, że jak ktoś ma 2GB Ram i 256MB na GPU to będą występowały kłopoty z wydajnością. Mówię tu o wersji LITE.
Przez 8 lat pracowałem na kompanii chemicznej i jakoś do maski urazu nie mam za to do L-2(kombinezon jednocześciowy, trójwarstwowy) szcególnie zimą ale nie o tym tu mowa.
Jedni maski lubią, drudzy nie. Mnie widok z maski się podoba w stalkerze (klimat / można się wczuć)Zaś w realu nie przepadam za nimi chodziarz w domu mam dwie, do dzisiaj nie wiem, po co mi one, ale niech się kurzą.
Jedyne czego mi brakuje w dynamicznym hudzie to wytłumionych dźwięków z widokiem z maski. Jak się maskę założy to jednak inaczej jest słychać.
Dla mnie widok z maski to must have. Podobnie jak celowniki gnomusa i realistyczne obrażenia broni. W ogóle ja w każdej strzelance największy nacisk kładę na realizm. Czy to Stalker, czy to Fallout, czy inne tego typu rzeczy. Ale co kto lubi.