[CoC] Original Weapon Renewal 3 (v.6)

Platforma:   (repack - wersja samodzielna)
Data premiery:**  **26.11.2016 r.
Autor:  Darryl123
Autor Spolszczenia: 
 

Dodatek rozszerza dostępny w grze arsenał o kilka broni. Warto nadmienić, że za jego pierwszą wersję odpowiada nasz rodak - .


INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

  1. Call of Chernobyl.

  1. Pobrane i wypakowane archiwum dodatku umieszczamy w głównym katalogu gry.

  1. Dodajemy fix na SWD - OWR3 V6 SVD Night Vision Crash Fix.

  1. Dodajemy spolszczenie. 
     

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Fix:


Spolszczenie:

Źródło:  ejFj9IA.jpg.c6918f184da469bd54f1e60351ba3c00.jpg
 

3 polubienia

Polonizacja oraz instrukcja instalacji zostały dodane do #1 postu w tym temacie.

Dało by radę wkleić tu zdjęcie z broniami tak jak w poście z AO 3.1 ?

Ja nigdzie nie mogłem znaleźć, nawet listy broni z tej wersji nie widziałem.

Są filmiki pokazujące co jest w tej paczce, np ten:

 

1 polubienie

Proszę bardzo.

4 polubienia

Teksturki ładne ale wybór giwerek nie za wielki, to mi jednak bardzie odpowiada ten drugi dodatek.

Ja grałem właśnie z tym drugim dodatkiem.

 

12 godzin temu, m4emka napisał:

Dało by radę wkleić tu zdjęcie z broniami tak jak w poście z AO 3.1 ?

Twoje życzenie… Proszę:

1 polubienie

Witam kolegów stalkerów. 

Mimo że wybór pukawek jak to się wyraził kolega tom3kb nie jest zbyt duży, mi osobiście przypadł do gustu. Teraz nie mam już problemu na jakie kropidło się zdecydować :grinning_face:, pestki można w miarę łatwo znaleźdź (wszystkie pistolety, AKcze, M4 i reszta na 5.56, wszystkie strzelby). Od razu gra się lepiej :grin:.

2 polubienia

Nie mogę znaleźć u sprzedawców celowników PSO3 i SUSAT3. POMOCY!!!

Witam panowie w temacie. Mam wrzucony ten mod w wersji v6 i takie pytanie czy jak dopiszę do pliku każdej z broni powiedzmy wartości hit__power i inne biorąc je z vaniliowych plików to ta giwera wreszcie będzie strzelać jak należy? Bo czasem nowicjusza musze sieknąć 3 razy z toza w klatę żeby się położył. I to z bliska. Zmiana parametrów amunicji też nie pomogła za wiele i nie chcę z nią kombinować już. Czy trzeba robić jakieś większe machlojki, żeby silnik gry to rozponawał?

Tylko weź pod uwagę, że zmieniając parametry w plikach broni, wzmacniasz równocześnie parametry tej broni w rękach przeciwników. Takie numery można robić przy broni unikalnej, lub w którą są wyposażeni nasi sojusznicy. Inaczej padać będziesz od jednego strzału z połowy mapy.

Aby nasi wrogowie byli bardziej czuli na postrzały, zmian dokonuje się w pliku damages.ltx, który masz w katalogu z actors.ltx.

Tych zmian należy dokonywać ostrożnie i dla każdego moda oddzielnie. Tak jak i dla zawartych w damages.ltx wartości dla różnych ugrupowań.

Może któryś z Mechaników zmieni Ci ten plik, jeśli sam nie wiesz co i gdzie zmienić.

 

Dzięki za odpowiedź. Bardziej mi chodziło o to, że w OWR bronie nie mają własnego hit_powera w swoich plikach a jedynie każdy rodzaj amunicji ma swoje statystyki w weapons.ltx. wydaje sie logiczne, za autorem, że to amunicja zadaje obrażenia a nie broń. Tylko, że tak. Jak zawsze używałem plików np. reanimation project kingfridaya do 1.4.22 to tam było wiadomo, sztrzelba jeden strzał na klatę nie ma bandyty w słabej kurtce i tam to działało. Tak samo jakiegoś zwierza słabszego a tutaj ostatnio się z mięsaczem męczyłem ze 4 naboje z obrzyna. Myślałem, że to wina warfightera ale on nie wpływa na mutanty. Chodzi mi o to czy jak zamienię wartości z plików Reanimation projekt do OWR to czy będą one dobrze odczytywane przez grę? I zrobiłem poprawki jak było na forum moddb.

Jest jakiś mod do najnowszego CoC’a który dodaje broń? Na razie sprawdzałem 3 paczki i żadna nie działa :disappointed_face:

 pewnie od ciula, szukaj sobie tych, które są na 1.5r6 robione

Tu masz np zerknij 2 pierwsze z listy albo patrz dalej

https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons

Dzięki ale opłacalne jest granie na wersji 1.5, czy lepiej na sprawdzonej 1.4.22?

Zależy czy chcesz wrzucać więcej addonów typu nowa broń, pancerze, artefakty, dodatki fabularne, questy… Jak tak to bierz 1.4.22 i się nie zastanawiaj. Jak nie to możesz iść w 1.5, ale jako że oficjalnie nigdy ta wersja nie wyszła z bety, to ze stabilnością i wydajnością może być różnie.

Co prawda jest kilka linków w internecie do najnowszej bety 1.5 ze stertą nieoficjalnych poprawek, głównie z Ap-Pro, ale nie testowałem tego sam, więc nie powiem jak się sprawa prezentuje.

Tutaj jeden taki link do builda z ModDB

https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/coc-15-r7unofficial-patch-all-in-one-repack-reupload